برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 3171
بازدید سال : 23859
بازدید کلی : 314135
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]

    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    پوست ناهموار و خشک نشانه پشت سر گذاشتن هوای سرد زمستانی است، هوایی که هرچند بسیار سرد نبوده است اما تفاوت دمای فضاهای بیرونی و داخلی روی پوسته پوسته شدن سطح ظاهری پوست تأثیرگذار بوده و با فرارسیدن فصل بهار می توان برای پوست هم حال و هوای بهتری فراهم کرد.
    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    مهر: دکتر سم بانتینگ متخصص پوست در رابطه با وضعیت پوست در فصل بهار گفت: پوست در فصل زمستان به طور طبیعی خشک تر می شود که علت آن هوای سرد و خشک بیرون و هوای گرم داخل خانه و یا محل کار است. بخار شدن سریع آب از روی پوست موجب خشک شدن و درنتیجه شکل گیری فلسهای لایه لایه روی پوست و به اصطلاح پوسته پوسته شدن سطح خارجی پوست می شود.

    اگرچه در رابطه با شرایط پوستی، ژنتیک و سن نیز نقش موثری برعهده دارد اما راه هایی برای پوسته پوسته نشدن وجود دارد.

    آملیا فریر کارشناس تغذیه گفت: آنچه که می خورید به معنای واقعی کلمه می تواند بر شرایط پوست تأثیرگذار باشد، پوستهایی که همواره حالت پوسته پوسته دارند می توانند نشانه ای از التهاب روده باشد. هرگاه وضعیت پوستی بیماران را باید درمان کنم به سلامت معده و روده وی نگاه می کنم و پس از آن رژیم ضد التهابی برایش تعیین می کنم.

    آملیا توصیه کرده است که خوردن چربیهای سالم چون آواکادو، ماهیهای چرب، آجیل و دانه ها می تواند تعادل عالی از چربیهای ضروری اومگا ۶ و اوگا ۳ ایجاد کند.

    وی همچنین اضافه کرد که خوردن ۱.۵ تا ۲ لیتر آب در طول روز بسیار مهم است و با تمام تفاسیر تنها یک تفاوت بین انگور و کشمش وجود دارد و آن آب است.

    اهمیت استفاده از مکملها

    جون تراورس متخصص تغذیه در کلینیک تغذیه لندن اظهار داشت ویتامین B برای سلامتی پوست حیاتی است.

    ویتامین B۲ و ویتامین B۳ از سوی سازمان امنیت غذای اروپا در حفظ سلامتی پوست موثر توصیف شده است. منابعی چون غلات کامل چون جو دو سر، جو، برنج قهوه ای و غذاهای تهیه شده از غلات گندمی دارای این ویتامین ها هستند.

    صابون را رها کنید

    دکتر بانتینگ با تأکید بر استفاده از یک پاک کننده بدون صابون اظهار داشت: اگر پوستتان پوسته پوسته می شود از یک پاک کننده لایه بردار استفاده کنید که دربرگیرنده اسیدهای هیدروکسی است.

    به جای کرمها از روغنها استفاده کنید

    نیکی کینایرد بنیانگذار اسپیس ان کی اظهارداشت: ترجیح می دهم که از فرمولهای سنگین کرم محور دور بمانم چرا که این کرمهای سنگین اغلب کاری جز نشستن روی پوست انجام نمی دهند. روغنها به جای مرطوب کننده ها می تواند به خوبی می توانند در اعماق پوست نفوذ کند و اگر هنگامی که پوست هنوز مرطوب است، مورد استفاده قرار گیرد، می تواند این رطوبت را به مدت طولانی تر حفظ کند.

    مرطوب نگاه داشتن هوا

    آنا ماری سلوویج از بنیانگذاران بیوتی مارت اظهار داشت: پوست خشک در نتیجه ترکیب شرایط مختلفی چون دمای کنترل شده هوای داخلی ایجاد می شود از این رو بهتر است کاسه های آب را نزدیک رادیاتورها و دستگاه های تهویه هوا نگاه دارید.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , ,
    امتیاز : نتیجه : 43 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : اریکسون , محصول , کابوس , راسو , تورهای مسافرتی , تور , دینامیک , کرکره , حیوان خانگی ,
    بازدید : 1849
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 14:8 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     خودارضایی و درمان آن

    فروید، “پدر” علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو خـواستگاه متفاوت نشات می گیرد. رویـکرد اولـیه غـریزی یـا فیزیـولوژیـک اسـت و دیـگری پـی آمد مـاهیـت نفسانی-عـاطفی انسـان ـاست. با در نظر گرفتن دیـدگاه فیـزیولوژیک، رابطه ی جنسی در نتیجه رشـد ویژگی های ابتدایی جنسی در افراد ایجاد می شود.
    به گزارش تعامل به نقل از مردمان؛ به عبارت دیگر انسان ها زمانی که از نظر جسمی به رشد کافی میرسند، آمـادگی بـرقرای ارتبـاط جنسی را پیدا می کنند. (این دوران که بلوغ نام دارد، در خانم ها در سن ۱۸ سالگی و در آقایون در سن ۲۱ سالگی به آخرین مرحله ی خود می رسد.)
    در طول ۷ سـال ابتـدایی زنـدگی، نیروی جنسی در یک پسر
    بچه در تمام قسمت های بدن او توزیع می شود. از ۷ تا ۱۴ سالگی، نیروی جنسی به اعضای جنسی منتقل می گردد ( در آقایون بیضه ها و در خانم ها تخمدان) در این زمان تفاوت های ظاهری میان جنس مذکر و مونث پدید می آید.
    در مردان استخوان ها قدری درشت تر شده و بدن عضلانی تر می شود، و به تدریج تن صدای آنها تغییر پیدا می کند. البته باید توجه داشت که این تغییرات با گذر زمان تکمیل می شوند. شروع این تغییرات حاکی از ابتدای سن بلوغ است. پس از آن منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ کامل نرسیده اند. بر اساس پژوهش های پزشکی، محققین بر این باورند که اسپرم ها در سن ۱۸ سالگی شروع به بالغ شدن می کنند و در سن ۲۱ سالگی مرحله ی بلوغ آنها تکامل پیدا می کند. در این زمان رشد بیضه ها و غدد مترشحه داخلی بدن نیز به آخرین حد خود می رسد.
    ارتباط میان غدد جنسی و غدد درون ریز
    در ارگانیسم بدن انسان ۷ غده مترشحه داخلی وجود دارد. هر یک از این غدد هورمون های متفاوتی را ترشح می کنند که پیام های مختلفی را به اعضای دیگر منتقل میسازند. این غدد مسئول تنظیم و تعدیل عملکردهای مختلف بدن از جمله رشد، فشار خون، دمای بدن، میزان کلسیم، شکر، فسفر، و از همه مهمتر عملکرد جنسی افراد هستند. زمانی که هر یک از این غدد به نحوی قادر به نشان دادن واکنش درست از خود نباشند، بدن ممکن است با انواع و اقسام مختلف اختلالات مواجه شود. به همین دلیل است که برخی از افرادی که در غدد خود با اختلال روبرو می شوند، باید با استفاده از هورمون های مصنوعی نیازهای بدن خود را مرتفع سازند.
    مهمترین غده درون ریز، غده هیپوفیز نام دارد. این غده توانایی آن را دارد که به کل غدد درون ریز شدت و یا کسرت عمل وارد کند. غده ی هیپوفیز همچنین از جمله مهمترین غده های جنسی نیز محسوب می شود.
    غده معروف هیپوفیز که محور اصلی کنترل فعالیت های بیضه ای/تخمدانی است، کنترل کلیه ی تنظیمات جنسی در بدن خانم ها و آقایون را به عهده دارد.در مردان این غده فعالیت های جنسی خود را از زمان بلوغ -یعنی درست وقتی که هورمونهایی را به منظور تحریک اعضای جنسی به خون می فرستد- کار خود را شروع می کند.
    در خانم ها هم غده ی هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در تخمدان ها می شوند، کار خود را شروع می کند. هر یک از تخمک ها حاوی هورمون های جنسی زنانه هستند که سبب ایجاد و گسترش خصوصیات زنانه در بانوان می شوند.همه ی انسان ها در تمام طول زندگی خود دائماً در حال انتقال و تغییر شکل انرژی هستند. همه چیز در زندگی انسان ها شروع و پایانی دارد و رابطه جنسی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.
    اندام های جنسی انرژی را تولید می کنند که باعث ایجاد تمایلات و گرایش های جنسی در افراد می شود؛ اما به منظور تولید یک چنین انرژیی، اندام های جنسی باید از منبع ذهنی تغذیه شوند. افکار و تصورات جنسی به عنوان مواد اولیه ی تولید اسپرم و انرژی جنسی محسوب می شوند.
    زندگی یک انسان از تلفیق یک اسپرم با تخمک شکل می گیرد. تنها یک اسپرماتوزوئید (نطفه) این توانایی را دارد که یک انسان جدید خلق نماید. گفته می شود که در هر بار انزال، مردها چیزی در حدود میلیون ها اسپرم از دست می دهند.در یک زمین کشاورزی زمانی که کشاورز تصمیم می گیرد دانه بکارد، بهترین انواع دانه ها را انتخاب می کند، زمین را به خوبی شخم می زند، و دو تا سه دانه می کارد –و نه میلیونها- و زمانیکه این دانه ها بزرگ شده و رشد کردند، از آنها استفاده کرده میوه هایشان را میخورد و زندگی می کند.
    به عنوان مثال یک درخت لیمو را در نظر بگیرید. این درخت زمانی به مرحله تکامل خود می رسد که بتواند میوه های رسیده ی لیمو پرورش دهد. اما اگر کسی به این امر توجه نداشته باشد و میوه ها را پیش از رسیده شدن کامل از درخت بچیند، با این کار خود به رشد درخت صدمه وارد کرده و اجازه نمی دهد که درخت به رشد و تکامل نهایی خود برسد. این امر در مورد ارتباط جنسی نیز صدق می کند. اگر فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل بخواهد از انرژی جنسی خود استفاده کند، به بدن خود صدمات جبران ناپذیری وارد می کند که در زیر نگاه کوتاهی به این مشکلات خواهیم داشت.
    ارتباط جنسی و ورزش
    اخیراً محققان از وجود نیروی جنسی باخبر شده اند و سعی می کنند تا از این نیرو بـهره گـرفته و آن را بــرای موارد دیگری ذخیـره کرده و به کار گیرند. در ورزش مشت زنـی، هـر مـربی کارآمدی در حیـن دوره ی آمـادگی، بـوکسور خـود را برای ۹۰ روز از بـرقـراری ارتـباط جنسـی منـع مـی کند تا هم انرژی او بیشتر شود و هم بتواند مشتهای محکمـتری بـه حـریف وارد کند. در تیمهای فوتبال نیز بازیکنان از ۳ روز قبل از انجام بازی به حومه شهر انتقال داده میشوند تا انرژی آنها بر اثر بـرقـرای رابـطه جنـسی تحـلیل نـرود. در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۶م. تیم ملی کشـور آرژانتـین از هـمه تیم ها مدت زمـان بیشتـری را در اردوی آمـــادگی به سر برد و نتـیجـه چه شد: بدون شـکست از مسـابقات بـیرون آمـدند. یـک گـزارش علمی اثبات می کند که: “تستـوسترون نقـش مهـمی را در شـکل دهـی رفتار افراد بازی می کند. این هورمن به عنـوان نوعی محرک شناخته میشود که در کلیه حالات فردی، از جمله عصبانیت و پرخاشگری نیز تاثیر گذار است.”
    بنابر گزارش فوق در یک بازی فوتبال به راحتی می توان تشخیص داد که کدام یک از  تیمها برنده خواهند شد: “تیمی که در رگ های خونی بازیکنانش میزان تستوسترون بیشتری موجود باشد.”در “ناسا” که معتبرترین مرکز پژوهش های علمی جهان به شمار می رود، فعالیت های جنسی کلیه ی دانشمندانی که در آنجا مشغول به فعالیت هستند، تحت کنترل است تا پژوهشگران همیشه بتوانند در بهترین وضعیت مممکن ذهنی و جسمی قرار داشته باشند.
    در گذشته مردهای یونان باستان تا سن ۱۴۰ سالگی عمر می کردند. تا همین چند وقت قبل هم مردم به راحتی تا سن ۹۰ سال عمر می کردند، اما این روزها به دلیل بروز پاره ای از مشکلات نظیر خودارضایی، آزار و اذیت های جنسی، غذاهای صنعتی، استفاده از هورمون های مصنوعی (که مصارف مختلفی دارند، نظیر: چاق کردن و بزرگ کردن زودرس جوجه ها و احشام) فرایند سالخوردگی از سنین پایینی (تقریباً ۳۵ سالگی) شروع می شود. در کل دنیا افراد انگشت شماری هستند که از نظر اقتصادی کنترل همه افراد را به دست گرفته اند. این افراد از قدرت رابطه جنسی نیز به خوبی اطلاع دارند؛ به همین دلیل کلیه ی امکانات موجود را فراهم می آورند تا ذهن انسان های دیگر را تنها به این امر متمرکز کرده، عقل را از سر آنها بپرانند و کاری کنند تا آنها مطابق میلشان عمل کنند. آنها به خوبی می دانند که انسان های کم عقل، سرشار از شهوت هستند، بر روی امیال جنسی خود هیچ گونه کنترلی نداشته و به راحتی میتوان آنها را مطیع خود ساخت.
    تئوری های پوچ مدرن در مورد ارتباط جنسی
    نوگرایانی که بر روی ارتباط جنسی تحقیق و بررسی می کنند، به سادگی به خود اجازه می دهند که قدرت و حق انتخاب جوانان را از بین ببرند. برخی از آنها مواردی نظیر “خود ارضایی” را به جوانان پیشنهاد می کنند. کینسی، مستر و جانسون که به عنوان پایه گذاران مطالعات جنسی نوین شناخته می شوند بر این عقیده اند که یک جوان می تواند چندین مرتبه در طول روز خود ارضایی کند چراکه علم پزشکی هیچ گونه تاثیر جانبی خطرناکی را پیدا نکرده که مربوط به خودارضایی باشد. آنها بر این باورند که اهمیت خود ارضایی به ویژه در زمان بلوغ که خصوصیات های زنانه و مردانه در افراد بروز می کند از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و به همان اندازه که در مردها اهمیت دارد برای خانم ها نیز مهم است.
    این افراد حتی معتقدند که زن و مرد می توانند در طول زمان قاعدگی ، با هم ارتباط جنسی داشته باشند؛ اما پژوهش های علمی اثبات کرده اند که برقراری رابطه جنسی در زمان قاعدگی خطرناک و در عین حال زیان آور است چراکه در این زمان مواد مرده و فاسد از بدن زن خارج می شود که اگر آلت تناسلی مرد با این مواد تماس پیدا کند آنها را جذب کرده، خواص آن از طریق خون به سلول های عصبی مغز انتقال پیدا می کند و بر روی قدرت جنسی مرد تاثیر نامطلوبی می گذارد. تعداد دیگری از این محققان معتقدند که برقراری ارتباط جنسی از راه مقعد بلامانع بوده و می تواند بر طبق توافق طرفین انجام پذیرد. در مقابل این ادعا باید اظهار داشت که هر یک از ارگان های بدن برای انجام دادن کار خاصی ایحاد شده اند و عملکرد مقعد نیز تخلیه مدفوع است. افرادی که این کار را انجام می دهند به عضلات همکش و تنگ کننده ی باسن (Sphincters) خود آسیب وارد کرده و سبب بروز بواسیر و سایر عفونت های شدید روده و اثنی عشر می شوند. شایان ذکر است که برقراری یک چنین روابطی به عنوان عمده ترین عامل انتقال بیماری های جنسی از جمله ایدز در میان مردهای هم جنس باز تلقی می شود.
    ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس
    مثالی که پیشتر در مورد زمین کشاورزی، درخت لیمو، و رسیدن دانه های لیمو برایتان بازگو کردیم را یک بار دیگر در ذهن مجسم کنید. ما در آن قسمت عنوان کردیم که اگر اولین برداشت پیش از رسیدن کامل میوه ها باشد، و کشاورز میوه های نارس را از درخت بچیند، عمر درخت کم شده، و توانایی باروری آن نیز به شدت کاهش پیدا میکند. این امر در مورد حیوانات نیز صدق میکند به همین دلیل هم هست که دامپزشکان اهمیت بسیار زیادی برای این امر قائل هستند. باید بدانید که مطلب فوق در مورد انسان ها نیز صحت پیدا می کند.
    اگر آقایون شروع کنند به برقرای روابط زیاد جنسی با افرا مختلف، و یا پیش از رسیدن به سن ۲۱ سالگی، خود ارضایی را تجربه کرده باشند -یعنی زمانی که اسپرم ها به بلوغ کامل نرسیده اند- این امر خلل جبران ناپذیری را به قوای جنسی شان وارد می کند و بعدها عواقبی را در زندگی جنسی شان به وجود خواهد آورد. زمانی که مرکز فعالیت های جنسی به دلیل وجود مزاحمت هایی نظیر خود ارضایی و یا آزار و اذیت های جنسی نتواند به درستی رشد پیدا کند، اندوخته قوای جنسی از سن ۳۵ سالگی به بعد رو به تحلیل می رود و این مورد نه تنها تاثیر نامطلوبی بر روی دستگاه تناسلی می گذارد بلکه عملکرد کلیه سیستم های بدن را نیز تحت الشعاع قرار می دهد: دستگاه هاضمه، گردش خون، عملکرد غدد مترشحه، سیستم عصبی و …
    این افراد به سرعت از سن ۳۵ سالگی به بعد شاهد فرایند سالخورده شدن خواهند بود. خیلی زودتر از حالت طبیعی توانایی هایشان را از دست می دهند و متاسفانه خیلی سریع روانه گورستان خواهند شد. در چنین شرایطی ارگان های جنسیشان نیز دچار اختلالات مختلفی شده و انواع بیماری های گوناگون جنسی به همراه بیماری هایی نظیر اختلال سیستم عصبی و دگرگونی سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیک و غدد درون ریز می شوند.
    خودارضایی که از جمله نقص های فردی به شمار می رود، سبب ایجاد تصورات شهوانی در ذهن فرد می شود. در دراز مدت فرد عدم تمایل جنسی نسبت به جنس مخالف خود را پیدا می کند، از نظر ذهنی خسته می شود، و دچار ناتوانی های جنسی خواهد شد.
    ساموئل اون ویر در بخش ۹ کتاب خود با عنوان “ازدواج موفق” اینطور می نویسد که: “تصورات جنسی و تخیلات شهوانی سبب ایجاد ضعف جنسی و ذهنی می شوند. شاید در نگاه اول اینگونه افراد نرمال به نظر برسند و مانند افراد عادی تحریک پذیر باشند، اما زمانی که می خواهند با طرف مقابل ارتباط برقرا کنند و خواسته های او را براورده سازند، به سرعت ارضا می شوند، آلت تناسلی به حالت اولیه باز می گردد، در بدترین حالت ممکن قرار می گیرند، و دچار ناامیدی و افسردگی می شوند. آنها در توهمات جنسی خودشان را غرق کرده اند که این توهمات هیچ ارتباط و یا شباهتی به دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل هنگامیکه در شرایط طبیعی قرار می گیرند، نمی توانند از خود واکنش مناسب نشان داده و شکست می خورند. “ضعف جنسی-ذهنی ترسناک ترین تراژدی است که می تواند برای هر زن و یا مرد با احساس و با منطقی اتفاق بیفتد.”
    زمانیکه یک فرد جوان دست به خود ارضایی می زند، بازه زمانی، برای او هیچ اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد که هر چه سریعتر خود را تخلیه کند. در علم روانشناسی این امر نهایتاً منجر به بروز عارضه ی انزال زودرس در فرد می شود. علاوه بر این، استمناء سبب انبساط عضلات اسفنکتر می شود که این عامل به نوبه ی خود موجبات انزال زودرس را بیش از پیش فراهم خواهد آورد.
    از سوی دیگر نباید از این امر غافل شد که “ملاتونین” هورمون بی چون و چرای جوانی است. فرایند سالخوردگی مستقیماً به ترشح این هورمون در بدن بستگی دارد. این هورمون در زمان جوانی به وفور در بدن ترشح می شود و از سن ۲۵ سالگی به بعد ترشح آن در بدن کاهش پیدا می کند. خود ارضایی، به ویژه در زمان جوانی، باعث از دست رفتن میزان بسیار زیادی ملاتونین در بدن می شود. این امر غده ی کاجی شکلی که در بدن ملاتونین ترشح می کند را ضعیف کرده، خاصیت مغناطیسی موجود در این غده را کاهش می دهد و بطور کلی سبب کاهش طول عمر آن می گردد.
    روابط جنسی نامشروع با افراد متعدد نه تنها از نظر فیزیکی مضرات بیشماری را در بردارد، بلکه می تواند از نظر روحی و ذهنی نیز بر روی افرادی که این کار ار انجام میدهند، تاثیرات نامطلوبی بگذارد. افرادی که در مکالمات محرک جنسی شرکت میکنند، کسانی که به خواندن مجلات محرک جنسی معتاد هستند، و کسانی که به تماشای فیلم های ضد اخلاقی جنسی گرایش دارند، مبحث ظریف و مطبوع رابطه جنسی را به صورت وحشیانه، به دور از انسانیت، و تنها با رضایت ذهنی با نکبت و بدبختی همراه می سازند. انسان ها باید یاد بگیرند که چگونه می توانند هوشمندانه زندگی کنند.
     
    عواقب خودارضایی
    با توجه به رویکرد نفسـانی-عـاطـفی رابـطه جنـسی، فـرویـد معتـقد است که رابطه  جنسی محصول گردهمایی یک زن و یک مرد است کـه یـکدیـگر را دوسـت بـدارند و مکمل یکدیگر باشند.
    به همین دلیل هم هست که فروید خود ارضایی را یک نقص فردی نـامگـذاری مـی کند (بـه این دلیل که طرف دوم در این  ارتباط وجود ندارد مگر در خیال). در حین خود ارضایی فرد اگر مرد بـاشــد، یک زن را در ذهن خود مجسم می کند و اگر زن بـاشد یک مرد را در ذهن خود مجسم کرده و با او وارد رابـطـه  جنسی می شود. در این حال خستگی چند برابر می شود، چرا که فرد هم از نظر جنسی از خود کار می کشد و هم از نظر ذهنی. تصویر شریک جنسی خیالی، مانند یک لوح در ضمیر ناخودآگاه فرد حک می شود و سبب بروز انزال های شبانه ناخواسته می شود. به این ترتیب که فرد هر چقدر بیشتر خود ارضایی کند، میزان این انزال های شبانه افزایش می یابد.
    دمای خارجی بدن انسان ۹۸ درجه فارنهایت است و دمای درونی آن ۱۰۰ درجه فارنهایت. این دما در زمان خود ارضایی افزایش پیدا می کند. زمانیکه انزال به واسطه خود ارضایی پدید می آید، حرکات کرم وار جذب در کیسه ی منی ایجاد می شوند، اما به دلیل خود ارضایی، کیسه ی حاوی منی خیلی زودتر از زمان مقرر تخلیه گردیده است. فرایند طبیعی بدین گونه است که کیسه های منی سعی می کنند تا خود را پر کنند، اما از آنجایی که منی خیلی زودتر از بدن خارج شده، چیزی جز هوای مرطوب از طریق آلت تناسلی مرد جذب نخواهد شد. این هوا بعداً از طریق کیسه منی به سیستم لنفاوی انتقال داده می شود، سپس به مغز انتقال پیدا کرده و باعث ایجاد شک دمایی شده و فضای سردی را میان ماده ی مغزی و سلول ها ایجاد می کند و این امر واکنش نرمال ماده مغزی، سیستم عصبی و جسمانی را مختل می سازد.
    کیسه منی می بایست به جای جذب هوا، اسپرم جذب کند، اما این امر مقدور نخواهد بود چراکه اسپرم ها قبلاً آزاد شده اند. علاوه بر این جذب هوا از جذب مایع خیلی ساده تر است.
    ساموئل اون ویر، فیلسوف، انسان شناس، و محقق امور جنسی و روانشناس بخش مطالعات جنسی، در کتاب خود با عنوان “یادگیری علوم فردی” در مورد این هوای سرد جذب شده تصریح می دارد که: ” در خصوص افرادی که به شخصه استمناء می کنند، به راحتی می توان گفت که چه ایرادی می تواند بوجود آید. زمانی که آنها خود ارضایی می کنند، در حال ارتکاب به جرم در برابر طبیعت هستند. وقتی انزال به واسطه خود ارضایی پدید می آید، حرکات کرم وار جذب ایجاد می شوند که این حرکات برای هر مردی کاملاً قابل درک و تشخیص است و به واسطه ی تاثیر خالی بودن کیسه های منی، این کیسه ها سعی می کنند تا خود را پر کنند و به همین دلیل هوای مرطوب از طریق آلت تناسلی مرد با همان حرکات کرمی شکل، جذب می شود. این سیگنال ها به مغز فرستاده می شوند، به همین دلیل مایع مغزی زیادی در این میان از بین می رود، و در نتیجه فرد از نظر ذهنی خسته می شود. بد نیست بدانید که تعداد بیشماری از مردها به دلیل عمل منفور خودارضایی دیوانه شده اند. مغزی که پر از هوا شود دیگر توانایی تفکر ندارد و قابلیت های ذهنی خود را به طور ۱۰۰% از دست خواهد داد. به همین دلیل ما هم این عمل نادرست را ۱۰۰% محکوم می کنیم.
    اسپرم ها حاوی رمز ژنتیکی DNA (اسید دی اکسی ریبونوکلئیکDeoxyribonucleic Acid)، RNA یا اسید ریبونوکلویک (Ribonucleic Acid)، آنزیم ها، کلسیم، فسفر، نمک های بیولوژیک، و تستوسترون می باشند. زمانیکه استمناء صورت می پذیرد، کلیه ی این اجزای حیاتی از بدن فرد بیرون کشیده می شوند و اگر فرد در دوران بلوغ قرار داشته باشد، امکان رشد کافی را پیدا نمی کند و نیرویی که در این مواد وجود دارد، جذب نشده و از بدن او خارج می شوند.
    از آنجایی که میزان زیادی کلسیم به همراه منی از بدن خارج می شود، فرد احساس خستگی شدید در استخوان ها می کند و ممکن است دچار کوفتگی پا شود. لازم به ذکر است که استخوان های تنومند نشان دهنده ی میزان قدرت فرد هستند. همانطور که می دانید گلبول های قرمز خونی و پلاکت ها در مغز استخوان تولید می شوند. فرد جوانی که خودارضایی می کند، اجازه نمی دهد که مایع مغز استخوان به خوبی شکل بگیرد و باید تا آخر عمر خود شاهد عواقب آن باشد. زمانیکه فسفر بیش از حد طبیعی به واسطه خودارضایی از بدن خارج می شود، مشکلات عصبی از قبیل رعشه برای فرد ایجاد می شود. در زمان خود ارضایی لسیتین نیز از بدن خارج می شود که این امر سبب فرسودگی سیستم عصبی می شود و به مرور زمان موجبات بیحالی، ضعف اعصاب و نهایتاٌ مرگ تدریجی سلول های عصبی را فراهم خواهد آورد.
    تئوری های پوچ محققان جنسی نوگرا
    دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان “انرژی خالق” اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.
    در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!
    پروستات غده ای است که دقیقاً در زیر گردنه ی مثانه قرار گرفته است؛ مایعی به رنگ سفید کدر و لزج ترشح می کند که به عنوان وسیله ای برای انتقال اسپرم ها به شمار می رود. این غده تقریباً در سن ۲۱ سالگی به مرحله ی رشد کامل خود می رسد. زمانیکه فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل (در مردان سن ۲۱ سالگی) دست به خود ارضایی می زند، پروستات دچار ضعف و نقصان می شود و این امر سبب بروز اختلالات مربوط به پروستات در سنین چهل سالگی به بعد می شود. این اختلال بدین شرح است که غده ی پروستات بزرگ شده، راه خروج ادرار را مسدود می کند و فرد برای تخلیه ی ادرار باید بالاجبار از سند پزشکی استفاده کند. این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.
    بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.
    خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر ۴۰ سال قابل مشاهده است.
    ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان ” آموزش های بنیادین” در بخش “نوجوانی” اینطور نوشته است که: “جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.”
    “فسادی که به واسطه خود ارضایی ایجاد می شود، قابلیت ها و توانایی های مغزی را به طور کامل از بین می برد. افراد باید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد.”
    “مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و … همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته.”
    “آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند.”
    خودارضایی در خانم ها
    خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف. در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است. خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند.
    چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟
    پیش از هر چیز باید بدانید که افراد زیادی به مراکزی که به این منظور دایر شده، مراجعه کرده و حتی در موارد خیلی حاد و پیشرفته نیز موفق به جلوگیری از این عمل غیر اخلاقی شده اند. چرا شما یکی از آنها نباشید؟
    باید یاد بگیرید که چگونه می توانید جلوی خود ارضایی را با استفاده از تکنیک هایی که در جلسات آموزشی به شما تعلیم داده می شود، بگیرید. در اغلب این جلسات مشاور سعی می کند تا ضمیر ناخودآگاه بیمار را به کار اندازد.
    در این جلسات به شما آموزش می دهند که تمایلا خودارضایی به عنوان یک عینینت درونی هستند که به ذهن شما حمله ور می شوند. شما باید در مقابل آنها ایستادگی کرده و اجازه ندهید که به درون ذهنتان نفوذ کنند. در ابتدا شاید انجام این کار قدری دشوار باشد و این توانایی را نداشته باشید که فکرتان را بر روی چیز دیگری متمرکز کنید؛ اما با تلاش به راحتی می توانید آنرا تحت کنترل خود در آورید.
    شما به راحتی قادر خواهید بود آنرا به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. اگر فرد در گذشته دائماً خودارضایی می کرده و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش خواهد شد و می تواند مقادیر زیادی انرژی و توانایی های ذهنی اش را ذخیره کرده و بدون احساس هیچ گونه ترس و واهمه ای با حقایق زندگی روبرو شود.
    سایر راههای جلوگیری:
    عادات سالم را در خود تقویت کنید: از تصاویر محرک جنسی اجتناب کنید، به جوک های مبتذل گوش ندهید، دوستان سالم برای خود انتخاب کنید و از پوشیدن زیر پوش های تنگ و چسبان خودداری نمایید.
    از مصرف بیش از اندازه ی گوشت گاو، به ویژه در وعده غذایی شام خودداری کنید. مصرف یک وعده غذای حیوانی آن هم در نهار کافی است.
     ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


     

     

    دستگاه هشدار دهنده خواب , حین رانندگی


    هشداردهنده جلوگیری از خواب آلودگی راننده (کاهش تصادف)

    این دستگاه پشت گوش نصب شده و در صورت خواب آلودگی راننده وحرکت مستقیم سر به سمت پایین بوسیله آلارم هشدار میدهد.علت اصلی درصد زیادی از آمار تصادفات رانندگی با اتومبیل ، خواب آلودگی راننده میباشد.

    افراد متخصص و مسئولین امور حمل ونقل وراهنمایی رانندگی ، همواره رانندگی با هوشیاری کامل وبدوراز استرس وخسگی وهیجان را توصیه می نمایندوجهت رانندگی ایمن رعایت این اصول بسیار ضروریتر از استفاده از این نوع دستگاهها می باشد.این وسیله کوچک الکترونیکی مجهز به جلد چرمی وجای سوئیچی نیز می باشد

     

     

    بیدار باش با توانایی افزایش میزان هوشیاری به هنگام خواب آلودگی و خستگی

    - جدیدترین محصول موجود در بازارجهانی
    - بهای ارزان، کیفیت بسیار بالا و ظاهری زیبا
    - دارای گواهی های بین المللیCE و FCC
    - قابلیت استفاده آسان


    _این دستگاه به محض پایین آمدن سر شخص جهت خوابیدن سریعأ عمل
    می کند.
    _استفاده از این دستگاه در مسیرهای طولانی و مخصوصآ هنگام شب
    بسیار ضروری و حیاتی می باشد.

     

     

     

    موارد استفاده از دستگاه هشدار دهنده خواب چیست:

    شرکت های بیمه: کاهش شاخص پرداخت خسارت و دیه

    شرکت های حمل مسافروبار: جابجایی ایمن مسافر وکالا

    شرکت های خودروسازی و لیزینگ: بهترین وکارآمدترین هدیه

    بانکها و شرکتها: بهترین و کارآمدترین هدیه

    رانندگان: حفظ هشیاری به هنگام رانندگی به خصوص در شب

    نگهبانان: حفظ هشیاری در زمان نگهبانی و مراقبت

    کارگران و اپراتورهای ماشین آلات صنعتی: افزایش ایمنی کار

    پرستاران: جهت استفاده در شیفت های کاری

    دانش آموزان و دانشجویان: در زمان مطالعه و فراگیری

    و … هر آن کس که به سلامت خود و عزیزانش علاقمند است

     

     

     

     

    * با استفاده از این دستگاه احتمال خطر تصادفات ناشی از خواب آلودگی را به صفر برسانید، با اندکی هزینه خود را در مقابل حوادث رانندگی مصون دارید.

    وسیله ای بسیار مناسب برای رانندگان بخصوص رانندگانی که سفرهای بین شهری زیادی دارند.

     

     

     

    buy
    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 29 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : مونترال , دراکولا , خون آشام , استرس , تمرکز حواس , اضطراب , حراج , بیفتک , موفقیت , هفت ,
    بازدید : 1644
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 11:21 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    2

    جل پانتوجا، جوان ۲۴ ساله آمریکایی، وصیت کرده بود که پس از مرگش در مراسم تشییع جنازه خود حضور داشته باشد. مادر آنجل از مسئولین غسال خانه خواسته بود تا آخرین آرزوی پسرش را بر آورده کنند. به این ترتیب آنها برای اجرای وصیت عجیب این جوان، او را به حالت مومیایی در آوردند تا بتواند ایستاده در طول مراسم تشییع جنازه در کنار تابوت خود قرار بگیرد و مهمانان با او وداع کنند. پس از مراسم تشییع جنازه وی را در تابوت قرار دادند و دفن کردند…

     

    ارثیه ۱۲ میلیون دلاری برای سگ:

     

    هلمسلی، یکی از میلیادر ها ی معروف آمریکایی قبل از مرگش در سن ۸۷ سالگی برای سگ خود، ترابل، ۱۲ میلیون دلار ارث باقی گذاشت تا این سگ بتواند تا آخر عمر به زنگی اشرافی خود ادامه بدهد. اما جالب این جاست که این زن میلیادر در مورد نوه های خود این قدر دست و دل باز نبوده است. وی دو تن از آنها را از ارث محروم کرده و برای دو نو ه ی دیگرش تنها ۵ میلیون دلار ارث گذاشته است، آن هم به شرط اینکه حداقل یک بار در سال به قبر پدر خود ( تنها فرزند هلمسلی) سر بزنند. او همچنین وصیت کرده که پس از مرگ ترابل، جسد او را در کنار قبر خودش دفن شود.

    ۳۳۰ هزار پوند برای همسر به شرط اینک هر روز یک نخ سیگار مصرف کند:

     

    همسر برات هرگز اجازه نمیداد که شوهرش سیگار مصرف کند، او هم به تلافی این کار همسرش، وصیت کرد که ۳۳۰ هزار پوند به همسرش برسد به شرط اینکه او هر روز یک نخ سیگار مصرف کند.

    وقف همه ی دارایی برای ساخت یک کتابخانه ضد زن!

     

    ایوا زینک به قدری از زنان متنفر بود که قبل از مرگش در سال ۱۹۳۰، وصیت کرد که تمام دارایی اش وقف ساخت کتابخانه ای شود که در آن کتاب های هیچ یک از نویسندگان، ناشران و مترجمان زن وجود نداشته باشد، تمام کارکنان مرد باشند و بر سر در آن عبارت ” ورود زن ها ممنوع ” نوشته شود. اما یکی از دختران زینک مانع از اجرای این وصیت پدرش شد.

    همه ثروت برای همسر به شرط اینکه مجددا ازدواج کند:

     

    در سال ۱۸۴۱ هنریچ هین یک شاعر آلمانی با اوژنی میرات ازدواج کرد و در وصیت نامه خود تمام ثروت و دارا یی اش را از آن همسرش کرد به این شرط که پس از مرگ هین، او دوباره ازدواج کند.
    وقتی از او پرسیدند که چرا چنین شرطی گذاشتی جواب داد: “در این صورت حداقل یک مرد از مرگ من افسوس خواهد خورد “. 
    هین در سال ۱۸۵۶ فوت کرد.

    سوزاندن جنازه و فرستادن خاکستر آن به فضا:

     

    رادنبری، خالق مجموعه تلویزیونی” استار ترک “، به قدری داستان ها علمی تخیلی و فضا نوردی را دوست داشت که وصیت کرد پس از مرگش جسد او سوزانده شود و خاکستر آن به فضا فرستاده و در آنجا پراکنده شود. در سال ۱۹۹۷ آرزوی او بر آورده شد و خاکستر او با یک ماهواره اسپانیایی به فضا فرستاده و در آنجا پخش شد.

    هر روز یک شاخه گل برای همسر:

     

    جک بنی و ساید مارکس عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند، اما پس از ۴۸ سال زندگی مشترک، جک در سال ۱۹۷۴ فوت کرد. جک پیش ار مرگش با یکی از گل فروشی ها محل سکونت خود به توافق رسیده بود تا او پس از مرگ جک، هر روز یک شاخه گل رز قرمز برای همسرش ببرد.

    اهدا دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب به یک سگ:

     

    دوروتی ادوارد قبل از مرگش وصیت کرد که دستگاه تنطیم کننده ضربان قلب او را به یک سگ اهدا کنند. پس از مرگ دوروتی، خانواده ی او به وصیتش عمل کردند. این دستگاه از داخل بدن او برداشته شد و تحت اختیار دانشکده دام پزشکی جورجیا قرار گرفت تا آن را به یک سگ اهدا کنند.. آنها نیز این دستگاه را درون بدن سگی به نام سانشاین که از ناراحتی قلبی رنج میبرد، کار گذاشتند.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 32 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : چشم پزشک , مبلمان , رم , رینگ , ماشین ظرف شویی , فشنگ , ساز , ترشی , تنقلات , غول , ,
    بازدید : 1766
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 11:7 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    آیا از نگاه های شوهرتان  به نامحرم ،رنج می برید؟ فکر می کنید او چشم چرانی می کند؟ اول این مقاله را بخوانید

    من نسبت به شوهرم کمی حساس هستم البته نه آن حساسیتی که به او بگویم چه کار کن و چه کار نکن او در کارهایش کاملا آزاد است و مشکلی ندارد ولی بعضی وقتها در خیابان یا جایی که می رویم نمی تواند به زنان نگاه نکند و یا اگر با خانمی بخواهد حرف بزند ارتباطش خیلی راحت است و من از این موضوع رنج می برم….
    همه شنیده‌اند که مردان از راه چشم عاشق می‌شوند و زنان از راه گوش. این تعبیر عوامانه‌ای است از یک عنوان، از فهرست بی‌پایان تفاوت‌های میان زنان و مردان. واقعیت اثبات شده و گریزناپذیر این
    است که مردان در برابر جنس مخالف، ذاتا جست‌ و جوگرند و چشم مهم‌ترین ابزار جست‌ وجوست.

    سنگ‌های‌تان را وا بکنید

    اگر می‌خواهید زندگی مشترک موفقی داشته باشید، قبل از ازدواج نظرات خود را در مورد محدوده روابط زن و مرد ( از جمله نگاه، صحبت کردن و … ) با همسر آینده‌تان در میان بگذارید تا به نگاه مشترکی دست یابید. درصورتی که شما محدوده‌هایی که مورد نظرتان هست را توضیح داده‌اید و با خواستگار‌تان در مورد پایبند بودن به این مرزها توافق کرده‌اید، قضاوت در آینده برایتان راحت‌تر خواهد شد، زیرا شما با توجه به این قرارداد‌ها می‌توانید رفتار همسرتان را بررسی کرده و در موردش قضاوت کنید. شما می‌توانید بگویید که آیا فلان رفتار همسرتان در چارچوبی که قبلا در موردش توافق کرده بودید جا می‌گیرد یا طبق این چارچوب، رفتار انجام شده نادرست و سزاوار مجازات است.

    این نگاه، همان نگاه است؟

    اگر می‌خواهید همسرتان را به‌ دلیل نگاهش متهم کنید، باید بتوانید رفتاری را متفاوت از رفتار‌های همیشگی‌اش ببینید و بعد مهر چشم‌ ناپاکی را رویش بچسبانید. بعضی از افراد همین که همسرشان چشم در چشم فرد نامحرمی بیندازد یا با او گفت‌ و گو کند، او را متهم می‌کنند ولی آیا واقعا اینگونه است؟ آیا در پشت این نگاه سوء لذت وجود دارد؟ یا این فقط یک تصور است و هیچ راهی برای اثبات اینکه این نگاه ناشایست است وجود ندارد؟ اگر شما با هر رفتار همسرتان برانگیخته می‌شوید، بهتر است قبل از قضاوت در مورد او، خودتان را زیر ذره‌بین قرار دهید. اگر نتوانید ذهن‌تان را مدیریت کند، با گذشت زمان دامنه این سوء‌ظن‌ها بیشتر می‌شود و هر حرکتی از طرف مقابل زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

    فکر‌تان را الک کنید

    بعضی از افراد چون خودشان به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به این رفتار تمایل دارند، آن را به دیگران نسبت می‌دهند. در واقع آنها گاهی با یادآوری گذشته‌ای که داشته‌اند و گاهی به‌ دلیل تصوراتی که هنوز در زندگی‌شان جریان دارد، همسرشان را متهم به رفتاری می‌کنند که یا انجامش نداده یا مقصود نادرستی از انجام دادنش نداشته است. سعی کنید حساب گذشته را از امروز‌تان جدا کنید و نه برای آنچه پشت سر گذاشته‌اید کسی را متهم کنید و نه به‌‌دلیل گذشته او، روی رفتار‌های امروزش حساسیت به خرج دهید.
    منتظر آینده باشید
    یک رفتار زمانی قابل بررسی و مجازات است که تکرار شود. اگر تنها یک‌ بار احساس کردید که همسرتان با نگاهی که از نظر شما ناپسند است به فرد دیگری چشم دوخته، در موردش قضاوت نکنید. اما ممکن است این توصیه شما را به دام دیگری بیندازد، پس مراقب باشید! افرادی که برای نخستین بار با چنین رفتاری از سوی همسرشان روبه‌رو می‌شوند، ابتدا دچار تردید می‌شوند و برای اینکه تردید‌شان به یقین تبدیل شود، هر نگاه و رفتار همسرشان را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و نسبت به او حساس می‌شوند. باید بدانید این حساسیت‌ها به رفع مشکل کمک نخواهد کرد بلکه باعث اضطراب بیشتر و گاهی بیماری وسواس و بدبینی می‌شود. این رفتار‌ها نه‌ تنها به‌ خود شما آسیب می‌زند بلکه طرف مقابل‌تان را هم دچار تنش می‌کند و ممکن است که در آینده این تنش به تکرار رفتار ناشایست تبدیل شود.

    ببینید این فکر از علاقه ی زیاد نشات نگرفته؟

    گاهی علاقه و عشق شدید زن و شوهر به همدیگر، عاملی می شود برای سوءظن. مثلاً چون زن همسرش را خیلی دوست دارد و او را تنها متعلق به خود می داند، از این که با دیگری صحبت کند، عذاب می کشد و یا مانع فعالیت های اجتماعی او می شود. در واقع، به نوعی سرکوب کردن حس اعتماد و استقلال در شخصیت مرد صورت می گیرد. اینجاست که اگر مرد در نوع سلیقه، رفتار و گفتار در خانه و در اجتماع، مطابق خواسته همسرش عمل نکند، بدگمانی و سوءظن میان آن دو را در پی خواهد داشت.

    آسمان و ریسمان نبافید

    اگر واقعا یقین پیدا کردید که همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر نگاه می‌کند، زیاده روی نکنید و این رفتار او را به دیگر جنبه‌های زندگی‌تان تعمیم ندهید، مثلا هرگز نگویید او به زنان دیگر نگاه می‌کند، پس مرا دوست ندارد یا اینکه او به دیگران نگاه می‌کند، پس حتما رفتار‌های نادرست دیگری را هم انجام می‌دهد که من از آنها بی‌خبرم. درصورت مشاهده چنین رفتاری، سعی کنید بیشتر از قبل مدیریت زندگی‌تان را به دست بگیرید و نگذارید این رفتار همسرتان دیگر حوزه‌های زندگی‌تان را هم به‌خود درگیر کند.
    قانون‌های تازه وضع کنید
    اگر می‌خواهید همسرتان با شما همراه شود و بیشتر برای دوام زندگی مشترک‌تان تلاش کند، انتظارات‌تان را در محدوده شرع و عرف با او در میان بگذارید و اگر بعد از آن رفتارش را انکار کرد، ابتدا این انکار را بپذیرید. حالا شما هم با او هم‌ کلام شده‌اید، وقت آن است که مجددا با کمک او چارچوب جدیدی را برای حدود روابطتان تعیین کنید و در مورد‌شان با او به توافق برسید. از او بخواهید در آینده به این تفاهمنامه پایبند باشد تا اگر این اصول مشترک را بار دیگر نادیده گرفت، بتوانید برخورد جدی‌تری را درنظر بگیرید.

    عملیات انتحاری ممنوع!

    احتمالا بعد از اینکه احساس کردید همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر  نگاه می‌کند، دچار خشم زیادی خواهید شد یا احساس ناتوانی خواهید کرد. اما قبل از نشان دادن هر واکنشی، باید به‌ خود فرصت دهید تا این خشم را مدیریت کنید و تا قبل از آنکه عنان ذهنتان را در دست بگیرید، نباید واکنشی نسبت به رفتار او نشان دهید. بعد از فروکش کردن هیجان و خشم‌تان، بار دیگر آن رفتار را بازبینی کنید؛ اگر بعد از این بررسی دوباره به این نتیجه رسیدید که رفتار همسرتان صحیح نبوده است، آن را صریحا با او درمیان بگذارید و نگرانی‌هایتان را به همسرتان بگویید.

    بچه‌ بازی نکنید!

    هیچ وقت برای انتقام دست به عمل متقابل نزنید یا خشم خود را به‌ صورت یک رفتار منفعلانه ( مثلا قهر کردن بدون اینکه دلیلش را به همسرتان بگویید ) بیان نکنید. احتمالا این رفتار‌های کینه‌ جویانه خشم فرد مقابل را برخواهد انگیخت و موجب رفتار نابخردانه دیگری خواهد شد.   اگر بخواهید برای درس دادن به همسرتان، او را به این شیوه‌ها مجازات کنید، در نهایت زندگی‌تان درگیر یک سیکل معیوب عمل و عکس‌العمل خواهد شد که هیچگاه پایان نمی‌یابد و تنها به شما و زندگی‌تان آسیب می‌زند.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 63 امتیاز توسط 16 نفر مجموع امتیاز : 16

    برچسب ها : پیک نیک , دندان مصنوعی , باربی , دخترانه , رطوبت , اشک , فندوق , جادوگر , هری پاتر , میمون ,
    بازدید : 1770
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 1:57 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    امارات متحده عربی

    1.jpg

    2.jpg

    ایالات متحده آمریکا

    3.jpg

    کره جنوبی

    4.jpg

    5.jpg

    بلژیک

    6.jpg

    کانادا

    7.jpg

    برزیل

    8.jpg

    مجارستان

    9.jpg

    لتونی

    10.jpg

    اوکراین

    11.jpg

    هلند

    12.jpg

    اردن

    13.jpg

    فرانسه

    14.jpg

    فنلاند

    15.jpg

    اندونزی

    16.jpg

    استرالیا

    17.jpg

    ویتنام

    18.jpg

    اسلواکی

    19.jpg

    آلمان

    20.jpg

    21.jpg

    22.jpg

    بولیوی

    23.jpg

    مالزی

    24.jpg

    25.jpg

    26.jpg

    سریلانکا

    27.jpg

    چین

    28.jpg

    29.jpg

    30.jpg

    تایلند

    31.jpg

    هند

    32.jpg

    فیلیپین

    33.jpg

    بریتانیا

    34.jpg

    ژاپن

    35.jpg

    برونئی

    36.jpg

    روسیه

    37.jpg

    سنگاپور

    38.jpg

    هنگ کنگ

    39.jpg

    40.jpg

    41.jpg

    42.jpg

    ایتالیا

    43.jpg

    سوئیس

    44.jpg

    یونان

    45.jpg

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 19 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : هیوندای , نعنا , الکتریسیته , لک لک , مثلث , آسفالت , نازی ها , هیتلر , جنگ جهانی , کلسیم , ,
    بازدید : 1687
    تاریخ : شنبه 15 / 12 / 1391 زمان : 1:34 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    اس ام اس زناشویی

    اس ام اس زناشویی

       اگه یه مرد در ماشین رو واسه خانومش باز کنه ۴تا نتیجه می شه گرفت:
    ۱ماشین تازه است
    ۲ زنش تازست
    ۳ طرف زنش نیست
    ۴ مرده گلابی و زن زلیله
    **********اس ام اس زناشویی**********
    پدری پسرش رو نصیحت می کرد که پسر جون زن بگیر
    وقتی شب خسته از سر کار می یای
    **********اس ام اس زناشویی**********
    از کجا می فهمی که خانمی قصد دارد یک حرف هوشمندانه بزند؟
    وقتی جمله اش را با  “روزی از یک مرد شنیدم “ شروع کند!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    ازدواج تنها جنگی است که در آن می توان
    شبها با دشمن در یک سنگر خوابید

     


    **********اس ام اس زناشویی**********
    اولین دعوای زناشویی زمانی آغاز شد که :
    حوا با شورت ادم که از برگ مو بود
    دلمه پخت
    **********اس ام اس زناشویی**********
    زن .یه  شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه!
    تو چرا این کار رو نمی کنی؟
    شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    ازدواج مثل بازار رفتن است ، تا پول و احتیاج و اراده نداری به بازار نرو!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی
    **********اس ام اس زناشویی**********
    زن خوب مثل دایناسور می مونه که نسلش منقرض شده ولی مرد خوب مثل سیمرغ می مونه که از اول یه افسانه بوده!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت :
    ” این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب راتمام کنم ” !
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مردان متاهل بیشتر از مردان مجرد عمر می کنند
    در عوض مردان متاهل بیشتر آرزوی مرگ می کنند!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند ، بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن
    ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مردها سه تا آرزو دارن :
    - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن !
    - اونقدر که بچه شون می گن پولدار باشن !
    و مهمتر از همه اینکه :
    - اونقدر که زنشون شک داره زن داشته باشن !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مرد اولی : امان از دست این زنها !؟
    زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !
    دومی : خوش به حالت !
    زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    زن به شوهر : من احمق بودم که باهات ازدواج کردم !
    مرد : عزیزم چرا عصبانی می شی !
    خب من هم عاشقت بودم اینو نفهمیدم !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    *رابطه زن و شوهر:
    روزها مثل سگ و گربه شبها مثل پیچ و مهره
    **********اس ام اس زناشویی**********
    یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :
    مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    زمانی که یک زن که با مردی ازدواج می کند انتظار دارد که او تغییر کند
    ولی اینگونه نمی شود
    زمانی که یک مرد با زنی ازدواج می کند
    مطمئن است که آن زن تغییر نمی کند و اینگونه می شود
    **********اس ام اس زناشویی**********
    یک زن در بحث حرف آخر را می زند
    بعد از آن، هر حرفی که مرد بزند، شروع یک بحث جدید است !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    قوانین طلائی همسرداری (برای مردان ‎):
    قانون اول: باید زنی داشته باشید که در کارهای خانه مثل آشپزی، تمیزکاری، گردگیری و … خوب باشد ‎.
    قانون دوم: باید زنی داشته باشید که موجبات سرگرمی و خنده و شادی شما را فراهم نماید ‎.
    قانون سوم: باید زنی داشته باشید مورد اعتماد و اطمینان و راستگو‎ .
    قانون چهارم: باید زنی داشته باشید که از بودن با او لذت ببرید و باعث آرامش خاطر شما باشد‎ .
    قانون پنجم: خیلی خیلی اهمیت دارد که این چهار زن از وجود یکدیگر بی خبر باشند ‎!!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مرداحساس را کشف کرد و زن عشق را،
    مرد کار را کشف کرد و زن خانه داری را،
    مرد پول را اختراع کرد و زن خرید را،
    از آن زمان، مرد چیزهای بسیار زیادی کشف و اختراع کرد،
    و زن همچنان در حال خرید است ‎ !!!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    برای اینکه با یک مرد شاد باشید باید او را کاملا درک کنید و کمی دوست داشته باشید
    برای اینکه با یک زن شاد باشید باید او را کاملا دوست داشته باشید
    و اصلا سعی نکنید که او را درک کنید …
    **********اس ام اس زناشویی**********
    ۳ تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر کنن. یه آگهی می دن تو روزنامه:
    اطلاعیه ازدواج
    یکی بگیر … ۲ تا هم جایزه ببر!
    **********اس ام اس زناشویی**********
    مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی،
    آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟
    زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 54 امتیاز توسط 14 نفر مجموع امتیاز : 14

    برچسب ها : اندونزی , حوض , دکوراتور , طراحی داخلی , , اودکلن , سیندرلا , فانتزی , زینک , آفت , تاس , قمار , ,
    بازدید : 1762
    تاریخ : شنبه 15 / 12 / 1391 زمان : 1:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    عکس های دیدنی هواپیمای شخصی باراک اوباما
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    باراک اوباما
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
     
     

    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    عکس های دیدنی
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    هواپیمای شخصی
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    Barak obama special airplane
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    عکس هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    Pictorial report
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    گزارش تصویری
    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
     
     

    عکسونه- عکس های دیدنی هواپیمای اختصاصی باراک اوباما
    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 42 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : کیف , آکواریوم جالب , آکواریوم خلاقانه , تنگ ماهی خلاقانه , تنگ ماهی جالب , سبزه , سبزه ,
    بازدید : 3373
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:40 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    روابط دختر و پسر

    روابط دختر و پسر

     

    روابط دختر و پسر قبل از ازدواج،درست یا نادرست؟

     

    بالاخره روابط دختر و پسر چگونه باید باشد؟ برخی می گویند اصلا چه لزومی دارد روابط داشته باشیم؟ و برخی دیگر روابط کاملا آزاد را تجویز می کنند... نظر شما چیست؟

     

    اگر کسی به شما بگوید کلاً رابطه بین دو جنس ممنوع است نه تنها مسلمان نیست بلکه به عقلش هم شک کنید!!! در دین مبین اسلام ، که برای همه شئون بشر برنامه جامع دارد برای روابط بین دو جنس بشر نیز حساسیت به خرج داده شده است و برای آن ضوابطی تعیین شده از جمله:

    شناخت واقعیت های جنس مخالف: اول باید بدانیم که او نیز انسانی چون ماست که دارای ویژگیهای مثبت و منفی ، توانایی و ضعف و خصوصیات اخلاقی مثبت و منفی است. نباید ناراحتی ما از اعضای خانواده منجر به تصوری ایده آل و غیرواقعی از جنس مخالف شود.

     

    شاهزاده ی رؤیایی! : خیالبافی افراطی درباره جنس مخالف به واقع بینی شما لطمه می زند. حواستان باشد آنقدر درباره اش رویاپردازی نکنید که کم کم خودتان هم خیالات خودتان را واقعیت بپندارید! 

    ترس؟هیجان؟خصومت؟ هیچکدام!! باور کنید جنس مخالف شما نه دیوه نه فرشته! نه به آن شوری که تمام افراد غیر همجنس تان را وحشی و سوء استفاده گر بدانید نه به این بی نمکی که یکطرفه و در ذهنتان او را فرشته و عالیترین انسان بدانید.

     

    کنترل خونسردی و صلابت شخصیت در مقابل او: تو یک انسانی و محترم، او نیز یک انسان است و دارای ارزش و احترام. پس وقتی با هم روبرو می شوید مثل دو انسان محترم ارزشمند رفتار کنید بدون اینکه هیجان زده شوی و دستپاچه از اینکه با جنس مخالفت روبرو شدی ، یا از آن طرف خیلی خودت را دست بالا بگیری که انگار فقط خودت محترمی!

    دینت کجای این روابطه؟ حدود شرعی که درباره محرم و نامحرم در اسلام وارد شده است برخلاف نظر بعضیها، به حفظ احترام متقابل کمک می کند. می پرسید چگونه؟ وقتی شما بر اساس الگوی دینت ، چارچوب رفتاری را تعیین می کنی درواقع به طرف مقابلت می گویی من با تو مثل یک انسان رفتار می کنم و روابط ما نیز انسانی است نه بر اساس شهوت و جنسیت. خود شما می پسندید که به چشم یک انسان نگریسته شوید یا یک شئ جنسی؟

     

    روابط پنهان؟  اگر قصد، ازدواج است چرا نباید خانواده ها در جریان قرار گیرند؟ فقط یک درصد احتمال بدهید که این آشنایی منجر به ازدواج نشود آنگاه تکلیف نامه ها، عکس ها و .... چه می شود؟ یا از کجا مطمئنید که شما اولین و آخرین نفر در زندگی این فردی هستید که با شما روابط پنهانی دارد؟ از کجا از روابط پنهانی او با دیگران – چه قبلاً چه در آینده و چه حتی همزمان با خودتان – خبر دارید؟

     

     

    روابط دختر و پسر

    روابط دختر و پسر

     

    روابط صمیمانه قبل از عقد؛ نظر شما چیست؟ آشنایی و شناخت قبل از ازدواج، هم ازنظر عقل و هم از نظر شرع مقدس اسلام نه تنها جایز بلکه بسیار لازم است. اما این شناخت باید تحت نظر خانواده و بر اساس موازین اسلام باشد. و آنگاه پس از انتخاب بر اساس شناخت است که مهر و صمیمیت بین زوجین پس از عقد روز به روز بیشتر می شود وگرنه صمیمیتی که از شناخت متقابل سرچشمه نگرفته باشد ، بیشتر احساس و شوری ناشی از غلیان شهوت است که زود هم به سردی می گراید.

     

    از همین رو پیامبر اکرم(ص) ارتباط زن و مرد نامحرم را نهی کردند و فرمودند: «هر مرد ی که با زن نامحرمی دست دهد ، دچار غضب الهی شود و هر کس با زن نامحرمی همراه شود و در جای خلوتی قرار گیرد ، در زنجیری از آتش قرار خواهد گرفت»


    نداشتن روابط سبک، خودنمایی، و جلب توجه جنس مخالف در مجامع مختلف: در روانشناسی، اینگونه رفتارها نشانه عدم رشد کافی شخصیت در انسان است. انسانی که به لحاظ شخصیتی به سطوح بالاتر دسترسی پیدا می کند، بر اساس اصول و ضوابط عقلانی و انسانی عمل می کند نه برای جلب توجه دیگران.

    خانواده از ازدواج زن و مرد به وجود می آید . و به دنبال این ارتباط است که بقای نسل حاصل می شود. اما اگر این روابط دختر و پسر شکل و قانون مناسبی نداشته باشد صرفاً بستری برای ارضای شهوت می باشد و آرامش و انسجام خانواده را متزلزل می کند.

     

    پیامدهای روابط دختر و پسر

    پیامدهای روابط دختر و پسر-یکی از پیش نیازها و کلیدهای موفقیت و آرامش در زندگی، آشنایی با روانشناسی ارتباطات و آگاهی از فنون و تکنیک های ارتباطی با گروههای مختلف اجتماعی بویژه گروه غیر همجنس می باشد.عدم تعریف روابط سالم و هدفمند بین گروههای غیر همجنس با تأکید بر رویکرد دینی و فرهنگ بومی و ملی، موجب تنش ها و تلخی های آزاردهنده بین اعضای خانواده بخصوص بین والدین و فرزندان نوجوان و جوان و نیز بروز آسیب‌هایی نظیر فرار دختران و پسران از خانه، ازدواج های ناموفق، دوستی های ناسالم دختران و پسران، احساس شکست و ناکامی در فرآیند این نوع دوستی ها و بدنبال آن گسترش اعتیاد، خودکشی، افسردگی، افت تحصیلی و دهها معضل و مشکل دیگر در بین لایه های مختلف اجتماع گردیده است.

    بنابراین بازکاوی و تبین روابط دختر و پسر یکی از ضروریات بسیار مهم جامعه امروز ما به شمار می آید.

    سه نوع روابط بین دختر و پسر وجود دارد:
    در یک تقسیم بندی کلان سه نوع رابطه در جامعه امروز مابین گروههای غیر همجنس مشاهده می شود:
    1-اولین گروه از روابط دختر و پسر، گروهی که بدون شناخت از مهارتهای ارتباطی و صرفاً با انگیزه های عاطفی، احساسی و البته با هدف ازدواج وارد عرصه روابط با جنس مخالف شده و با انگیزه‌ی شناخت بیشتر و آمادگی بهتر برای زندگی برتر! بر گستره و گرمی روابط می افزایند. و در این مسیر دیدارهای روزانه، گفتگوی تلفنی شبانه، پیامک‌های مستمر عاشقانه! و آرزوها و رؤیاهای کودکانه همه ذهن و زندگی دو طرف بخصوص، دختران را که عاطفی‌تر و زود باورترند را در برگرفته و در توهماتی افسانه ای فرو می غلتند. اما دیری نمی پاید که واقعیت ها چهره خشن خود را نمایان ساخته و واقعه تلخ مذکور بارها و بارها تکرار می شود.
    فرایند معیوب مذکور زمانی رخ می دهد که دختر و پسر می توانند بدون طی کردن راههای پرخطر، بعد از تحصیل شرایط ازدواج، از طریق یک رابط واسط مجرب و متعهد که ازدواج کرده و در روابط زناشویی، فردی موفق و خوشبخت می باشد استفاده کرده و به راحتی می توانند فرد را هم تا حدّ هشتاد درصد شناسایی کنند. بدون اینکه دامنه حرارت علاقه و شور و هیجان ارتباط بین آنها گسترش یافته و دلبستگی موجب به حاشیه رانده شدن عقل در تصمیم گیریها شود؛ همسر آینده خود را بهتر و دقیق مورد شناسایی قرار دهند. البته بعد از شناخت کلیات و تأیید رابط و واسط و خانواده شان، در نشست ها و روابط سالم و آشکار (و نه پنهان) در منزل و منظر والدین دختر، جزئیات هم روشن شده و گام های محکم و مطمئن خود را به سوی ازدواجی پایدار و ماندگار و عشقی مبتنی بر عقل (و نه احساسی ناپایدار و کودکانه) بر می دارند.

    2- گروه دوم روابط دختر و پسر، دختران و پسرانی هستند که نه برای ازدواج که صرفاً برای به اصطلاح دوستی و گذران اوقات فراغت و ارضاء نیازهای عاطفی خود و کسب تجربیاتی نو و تزریق شور و نشاط و هیجان به زندگی تکراری، به طرح دوستی و رابطه می پردازند.

     

     

    روابط دختر و پسر,روابط پسر و دختر,آشنایی دختر و پسر

    روابط دختر و پسر

     

    این گروه ممکن است روزهای آغازین نسبتاً خوشی را با هم سپری کنند. اما وابستگی و علاقه ی توأم با تماسهای تلفنی، پیامک های مهیج و گفتگوها و دیدارهای پرخاطره تبادل هدایا و احساسات، این دوران را به فرآیندی غیرقابل بازگشت تبدیل نموده و دختر و پسر بدون تماس با یکدیگر (به شکل‌های مختلف) دچار نوعی احساس کمبود، کلافگی، بی حوصله شده و استرس و اضطراب و نگرانی، خوراک روزانه شان می شود.

    برای مثال،پسر جوانی بعد از مواجه شدن با مخالفت والدین دوست دخترش برای ادامه ارتباط و انجام ازدواج با پاشیدن اسید به روی دختر ساده لوح (که او را عاشق خود می دانست) زندگی و زیبایی او را لگدمال کرد.

    این گروه بدلیل غیر همجنس بودن نمی توانند برای همیشه دوستی خود را ادامه بدهند. چرا که بعد از ازدواج پسر یا دختر با فرد دیگری، قطع رابطه قطعی شده و طرفی که شاهد این ازدواج است، دنیایی پر از درد و حسرت و اندوه و احساس حقارت خواهد داشت. و آنکه ازدواج می کند، گاهی همسرش را با دوست غیرهمجنس خود مقایسه نموده، بین آن رؤیاهای شیرین و این واقعیت های نسبتاً تلخ و گزنده، گرفتار شده و زندگی را بر خود و همسرش تیره و تاریک نموده و با مرگ عاطفی(طلاق غیررسمی) هم آغوش می شوند.

     

    هر چه دوستی ها و روابط دختر و  پسر قبل از ازدواج بیشتر و گسترده تر، درگیریها و تنش های بعد از ازدواج بیشتر، پس هیچ آدم عاقل و دوراندیشی به دوستی ها و در واقع دشمنی های قبل از ازدواج تن نمی دهند.در این گروه از روابط دختر و پسر،نیز همچون گروه اول افراد از نظر فعالیت های درسی دچار افت تحصیلی شده و به لحاظ روحی و روانی از بی ثباتی و ناآرامی و افسردگی رنج می برند.در این نوع از روابط دختر و پسر خوشی های کودکانه ی خیابانی. و تلفنی و ... به سرعت به پایان می رسد و زمستانی سرد و پر درد و حسرت فرا می رسد. از نظر اجتماعی نیز بین دوستان، آشنایان و خویشان، شکست سختی را متحمل شده و نگاه دیگران به این گروه، نگاهی توأم با بی اعتمادی و بدبینی خواهد بود.

    به لحاظ اخلاقی بی مبالات و نیز در بعد اعتقادی دچار تردید و دودلی در انجام فرایض دینی می شوند. چرا که همواره احساس گناه (رابطه عاطفی، شخصی، تحریک آمیز با نامحرم از نظر شرعی حرام و از نظر روانشناختی باعث خود کم بینی و بی ثباتی و استرس می شود) نموده و خود را در انجام تکالیف شرعی، سست و شکست خورده تلقی می کنند.

    3- گروه سوم از روابط دختر و پسر، دختران و پسرانی هستند که دوران خوش دوستی های قبل از ازدواجشان بسیار وحشتناک‌تر و سیاه‌تر به پایان می رسد. که در این اجمال (به جای نقل دهها حادثه و رویداد واقعی که در آرشیو نگارنده پرونده پر حجم و سنگینی را تشکیل داده است) پیامدهای شوم و ناگوار این نوع دوستی ها را با تأکید بر خلاصه چند نمونه حادثه مرور می کنیم.

     

    * دختری بعد از افشا شدن اهداف پلید دوست پسرش! تصمیم به قطع رابطه می گیرد. اما پسر با تهدید، خواهان ادامه روابط می شود. دختر امتناع می کند. پس با همدستی دوستانش، دوست دخترش را ربوده و یک هفته در زیر زمین منزلی مورد آزار و اذیت قرار داده و رهایش می کنند و از تمامی صحنه ها عکس و فیلم گرفته و دخترک را تهدید می کنند که اگر ماجرا را با کسی یا کسانی در میان بگذارند و دردسر ایجاد کند، با تکثیر و توزیع تصاویر مذکور در سطح محله و شهر، آینده اش را به تباهی می کشند. این، همان کسی بود که روز و شبی را بدون ارسال پیامهای عاشقانه و دیدارهای عاشقانه! با دوست دخترش سپری نمی کرد. قلب های تیرخورده و هدایای گاهی گرانقیمت و گردش ها و تفریح های پر از احساس و هیجان را از اصلی ترین برنامه های زندگی خود می دانست.

     


    *سرقت از اموال والدین و خویشان برای تأمین مخارج دوستی های خیابانی و پنهانی، بازی کردن با احساسات دختران ساده لوح و خوش باور با وعده ازدواج (پسر جوانی به 5 دختر وعده ازدواج داده و از هر 5 نفر مبالغی را به سرقت برده و صدمات حیثیتی به آنان وارد ساخته)، قتل های خانوادگی از دیگر عوارض و پیامدهای تلخ و ناگوار روابط دختر و پسر و دوستی های قبل از ازدواج است که همه روزه در جامعه روی می دهد.

    *دختر جوانی، بعد از مطمئن شدن از اینکه دوست پسرش با دختر دیگری طرح دوستی ریخته. در پی تعقیب برآمد،  آنان را در پارکی در حال قدم زدن دیده به خانه بازگشت درِ اطاقش را از داخل قفل کرد و گاز شهری را باز کرد و ...

    * خانم جوانی با نگارنده (به عنوان مشاور خانواده) تماس گرفت و گفت: بر اساس توصیه ها و گفته های شما و معیارهایی که برای انتخاب همسر به من داده بودید. با جوانی با فرهنگ و با اصالت ازدواج کردم دو سالی است که با هم زندگی می کنیم. زندگی خوب و خوشی داریم. امّا چند روزی است که زندگی آرام و شیرینم در گرداب ناآرامی و تلخی فرو افتاده است. سر و کلّه دوست پسری که قبل از ازدواج با او مدتی رابطه عاطفی و کلامی داشتم، پیدا شده و با تهدید و ارعاب می گوید اگر با من نباشی تمامی خاطرات و با هم بودن هایمان را به همسرت خواهم گفت، چه کنم؟


    این دوستی ها چه به ازدواج منجر شود و چه به جدایی ختم شود در هر دو صورت آثار و عوارض تلخ و گزنده و سیاهی را در بر دارد. لذا هیچ آدم عاقلی به صرف گذران چند روز به اصطلاح خوش امروز، فرداهای خود را تیره و تباه نمی کند..

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 35 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : خلاقانه , تزیین سبزه عید , هارمونی , جدایی , وسایل آرایش , طراحی محیط کار , روزه , آدمخوار , ,
    بازدید : 1671
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 10:8 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    ناکامی‌های عاشقانه,ناکامی در عشق,جایگزین عشق

     

    اگر از ناکامی شما در عشق مدت هاست که می گذرد، به احتمال زیاد همچنان دچار احساسات و هیجانات منفی هستید، البته نه به شدت روزهای اول. گاهی ساعت ها به معشوق خود فکر می کنید و هر از چندگاهی وجودتان پر از اندوه می شود، خاطرات گذشته تازه می شوند و ناامیدی دوباره به جانتان می افتد، در این شرایط کارهای زیر در سازگاری به شما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد.

     

     

    1- قبول کنید که همه چیز تمام شده است

     

    در این برهه که مدتی است رابطه شما تمام شده است، پذیرش واقعیت برای شما راحت تر است. اولین قدم به سمت آینده ای روشن و مثبت این است که قبول کنید عشق تان را از دست داده اید. به واقع همانند تمامی درمان های روانشناختی، اولین قدم جهت بهبود، پذیرش مشکل است.

     

     

    2- مواظب باشید که عشق به نفرت تبدیل نشود

    بعد از مدت کوتاهی وارد مرحله نفرت می شوید و فقط دوست دارید فریاد بزنید تا احساسات خود را خالی کنید، به شدت از همه چیز خشمگین هستید و هر قدر فرایند جدایی بیشتر طول بکشد، این خشم بیشتر خواهد شد. هم از خودتان عصبانی هستید هم از معشوق قبلی تان؛ اما بعد از مدتی به این نتیجه خواهید رسید که این جدایی اجتناب ناپذیر بوده است.

     

    در واقع این خشم و غلیان احساسات خیلی طولانی نخواهد بود. سعی کنید کارهای مثبت انجام دهید تا از آنها انرژی بگیرید. سعی نکنید نفرت را جایگزین عشق کنید چون خود همین نفرت در شما احساسات متناقضی را به وجود می آورد که می تواند برایتان دردسرساز شود.

     

     

    3- خاطرات را دور بریزید

    تمام چیزهایی که ممکن است شما را به یاد معشوق بیندازد را دور بریزید، مثل آهنگ ها، و وسیله ها. در این زمان باید از هر چیزی که برایتان یادآور خاطره ای است دوری کنید، حتی چیزهایی وجود دارند که به طور ناخودآگاه وقایع گذشته را به شما یادآوری می کنند، باید حواستان به آنها هم باشد. یک جعبه دستتان بگیرید و در اتاق بچرخید و هر چه را احتمال می دهید شما را به یاد او بیندازد در آن بگذارید حتی اگر خیلی کوچک باشد. بعد این جعبه را تا جایی که می توانید از خود دور کنید.

     

     

    4- بر ویژگی های مثبت خود تمرکز کنید

    در این برهه به احتمال زیاد نظر مثبتی نسبت به خود ندارید و دائما در مورد خود منفی صحبت می کنید و شاید خود را لایق زندگی ندانید اما مطمئنا شما همچنان فرد ارزشمندی هستید که دارای ویژگی های مثبت فراوانی است اما شرایط شما قدرت دیدن این توانایی های مثبت را از شما گرفته است.

     

    پس بهتر است در گوشه ای بنشینید و لیستی از ویژگی های مثبت خود تهیه کنید؛ ویژگی هایی که قبل از عاشق شدن شما وجود داشت و همچنان نیز وجود دارد. با این کار دید مثبتی به خود پیدا خواهید کرد و خود را سزاوار دوباره زیستن خواهید دانست.

     

    بعد از اینکه از دست احساسات منفی رها شدید، می توانید به رابطه گذشته خودبه عنوان یک تجربه آموزنده بنگرید. در مورد علت جدایی و اینکه چه چیزی در نهایت باعث ناسازگاری شما شد بیندیشید. با اجرای این مرحله مطمئن خواهید شد که دیگر اشتباهات گذشته که در انتها منجر به جدایی خواهد شد را در رابطه جدیدتان تکرار نخواهید کرد

     

     

    5- از پیشگویی خودکامبخش بپرهیزید

    بسیاری از افرادی که در عشق ناکام می شوند، باور دارند که دیگر عشق را تجربه نخواهند کرد و شخص دیگری آنها را دوست نخواهد داشت. جالب آنکه گاهی اوقات این باور به وقوع می پیوندد زیرا این افراد از پیشگویی خودکام بخش استفاده کرده اند. این اصطلاح روانشناسی بدین معنا است که مسئله و تفکری واقعیت می یابد، چون فرد انتظار واقعیتش را داشته و به گونه ای رفتار می کند که باعث اتفاق افتادن آن می شود.

     

    شما و همه انسان ها لیاقت دوست داشته شدن و عاشق شدن را دارید اما هر قدر فردی بیشتر بگوید: «من هرگز عشقی نخواهم یافت» احتمال وقوع چنین انتظاری افزایش می یابد؛ زیرا مثلا کمتر وارد گروه های اجتماعی می شود؛ برخورد دیگران را بیشتر کینه جویانه برداشت می کند، روابط سردتر با دیگران برقرار می کند؛ از کوچکترین رفتاری، فاجعه می سازد اما به طور متضاد، هر اندازه افق دیدگاه کسی روشن تر باشد، مثلا بگوید: «من چنان آدم شاداب و باطراوتی هستم که حتما همدمی پیدا خواهم کرد.» پیشگویی آینده عشقی او نیز روشن تر خواهد بود.

    ناکامی‌های عاشقانه,ناکامی در عشق,جایگزین عشق

     

    6- از اشتباهات خود عبرت بگیرید

    بعد از اینکه از دست احساسات منفی رها شدید، می توانید به رابطه گذشته خود به عنوان یک تجربه آموزنده بنگرید. در مورد علت جدایی و اینکه چه چیزی در نهایت باعث ناسازگاری شما شد بیندیشید. با اجرای این مرحله مطمئن خواهید شد که دیگر اشتباهات گذشته که در انتها منجر به جدایی خواهد شد را در رابطه جدیدتان تکرار نخواهید کرد.

     

     

    7- به خودتان زمان دهید

    گذشت زمان سبب می شود بتوانید منطقی تر در مورد گذشته خود بیندیشید. به قول سعدی:

    سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل – بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران

     

     

    توصیه هایی که باید جدی بگیرید:

    1.برای بهتر کنار آمدن با قضیه، سعی کنید نگرانی ها، احساسات ضد و نقیض و غم هایتان را بنویسید. بی پرده بنویسید و نوشته هایتان را دور بریزید. تنها آن بخشی از نوشته ها باید نگه داشته شوند که در آنها به شکلی منطقی درباره دلایل این شکست، تقصیرات دو طرف، مشکلات موجود و غیرقابل حل و تاثیرات این مشکلات در دراز مدت نوشته اید.

     

    2.به مکان هایی که از آنها خاطره دارید نروید. نمک به زخم خود نپاشید و سعی نکنید با هر بهانه ای به یاد این رابطه تمام شده بیفتید.

     

    3.موسیقی غمگین، فیلم های رمانتیک و کتاب های عاشقانه ممنوع اند. حداقل تا زمانی که هنوز خودتان را پیدا نکرده اید و داغی این عشق شکست خورده برایتان کم نشده است.

     

    4.در جمع، وقتی سوالی از دلایل شکست عاطفی تان پرسیده می شود، بدون شرم و با خونسردی توضیح دهید. سفره دلتان را برای همه باز نکنید و چهره یک آدم مظلوم درد کشیده و جفا دیده را به خود نگیرید. جلب ترحم فقط باعث می شود دیرتر قد راست کنید و از این مشکل بیرون بیایید.

     

    5.درهای قلبتان را به روی دیگران نبندید. دنیا تمام نشده و اگر این رابطه به پایان رسیده، ممکن است یک رابطه کامل تر، کم تنش تر و منطقی تر در انتظار شما باشد. عشق اول یک افسانه است. عشق هرگز نمی میرد هم همین طور. پس برای آدم های اطرافتان گارد نگیرید.

     

    6.اگرچه توصیه کردیم درهای قلبتان را روی دیگران نبندید اما باید بدانید که خیلی زود هم نباید وارد یک رابطه دیگر شد. پرت شدن شما از یک شکست عاطفی به یک رابطه جدید به معنی جایگزین پیدا کردن برای آدم قبلی و تلاشی چشم بسته برای کسب آرامش و تکیه گاه است. انتخاب در این شرایط بسیار پرخطر و کورکورانه خواهد بود. حتی اگر خودتان فکر کنید که خیلی عاقلانه دارید تصمیم می گیرید، اما شرایط روحی شما باعث می شود منطقتان کمرنگ تر شده و دوباره خود را در معرض تکرار شکست قرار دهید. پس حداقل تا 6ماه یا تا زمانی که داغ عشق قدیمی برایتان کمرنگ نشده، وارد رابطه دیگری نشوید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 34 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : خلاقانه , لباس بچگانه , پیراهن مردانه , سال اژدها , آرایش سال , جشنواره فیلم , سبزه ,
    بازدید : 1228
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 10:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    شما یادتون نمیاد …
    یه زمانی وقتی ناهارمون مرغ بود میگفتیم : اه بازم مرغ ؟
    :|




    دیگه واسه شما که پراید دارین این کارا زشته ،خوبیت نداره تو اجتماع ،الان شما جز آدمای خاص هستین
    13.gif





    یه مــُــدل خودآزاری هست که آدم عاشق کسی میشه که نمیتونه کوچکترین ارتباطی باهاش داشه باشه !

    3.gif





    یه نکته رو دقت کردید که توسریالهای ایرانی خانومها به هیچ وجه دستشویی نمیرن.........!!!!!!!


     
    ای جانم مادر23.gif23.gif


    داشتم به دوست دخترم اس میدادم عروسکه خوشگل من کجاس؟؟
    اشتباهی به بابام دادم
    جواب داده من چه میدونم خرس گنده
    الان بچت باید عروسک بازی کنه
    مرتیکه نر خر به جا عروسک بازی پاشو چارتا نون بگیر :|
    من:|
    من:|
    بازم خودم:|



    تقبل الله حاج خانوم




    تو جاده داری میری بعد تابلو زده "خطر ریزش کوه"
    خو الان دقیقا چی کار باید بکنیم؟
    بریم؟ ... نریم؟ ... چراغ خاموش بریم؟ ... پیاده شیم هل بدیم؟ ... زنگ بزنیم راه و ترابری؟ ... فحش بدیم؟ ... تُـــف کنیم؟
    نمیشه کاری کرد خو
    به نطر من باید به جای این تابلو یه تابلو بذارن روش بنویسن:
    بیا ولی اگه کوه ریخت روت و زنده موندی نیای زر مفت بزنی!!
    :|



    خدا باعث و بانی این تحریما رو نابود کنه که ملت رو به این روز انداخته
    13.gif



    یه مرده میره آزمایش خون بده ، پرستاره برا پیدا کردن رگ ، دستشو میمالیده ؛ مرده میپرسه : خانوم شما آزمایش ادرارم همینجوری میگیرین ؟؟


    خدایــــــــــــا مـارو با کیــــــــــــا کردی 75 میلیون نفــــــــــــر


    آبادانیه میره کارخانه چوب‌بری استخدام بشه،
    یارو ازش می‌پرسه: سابقه ای تو کار چوب‌بری داره؟
    آبادانیه میگه: من می تونم درختای گردو به قطر یک متر رو در مدت یک دقیقه با تبر قطع کنم!
    یارو خیلی تحت تاثیر قرار می گیره، میگه: این همه تجربه رو از کجا آوردی؟
    آبادانیه می گه: از کویر لوت!
    یارو میگه: مرد حسابی! کویر لوت درخت گردوش کجا بود؟!

    آبادانیه میگه: ولک پس فکر کردی واسه چی دیگه اونجا درخت گردو پیدا نمی شه؟!





    خز پرنده



    دختره اومده تو آکادمی گوگوش، با حجاب کاملا اسلامی. درمورد خودشم از عقیده، دین و اسلام میگه .. بعد مشخص میشه، شوهرش مسیحیه (مخالف نص صریح قرآن که ازدواج با غیر مسلمان حرامه)، میرقصه واسه مرد غریبه، آواز میخونه و دیگر هیچ!!!

    ما که مخالفتی با این چیزا نداریم ولی خداییش حداقل نگو دین دین، بگو دوست دارم حجاب بگیرم.

    طنز تلخیه واسه خودش.



    ینی هنوز از این کس مغزای خز عاشق پیدا میشن  نسلشون منقرض نشده

    چیزی که باید به بعضیا گفت :
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !!!







    اگر صله رحم به جا نمی‌آورید، اگر فامیلهای دورتان را تا به حال ندید، کافیست با دوست دختر خود در سطح شهر تردد کنید. اموات خود را نیز خواهید دید!



    دوست دخترم حدودا 90 كیلو وزن داره بعدبا هم رفتیم مانتو بخریم یه مانتو پوشیده به زور دكمه هاش بسته میشه اونوقت برگشته میگه این خوب نیست یه كم چاق نشونم میده !
    من :|
    مانتو :|
    فروشنده :|
    دكمه های مانتو :|
    اصن یه وضی




    وقتی داری میری سفر گیتارو باخودت نبر

     
    نسلِ امروز وقتی‌ بحثِ ازدواج می‌کنه ، دیگه صحبت از یه عمر نیست ، صحبت از یکی‌ دو سالِ آینده ‌ست ...
    :|



    مرد سالاری؟؟؟ تا این حد؟؟؟!!!!!!!!!!


    بعضی وقتا دلت یه چیز میگه عقلت یه چیز دیگه...
    ولی جفتشون غلط کردن باید ببینی زنت چی میگه...
    :|


    داریم پوآرو نگاه میکنیم پوآرو اومد رو تصویر مامانم یهو سکوت رو شکست و گفت به نظرم این قاتله.... :|
    یعنی کلا شم پلیسیش تو حلقم.
    فقط واسه منه بد بخت وقتی میخوام خونه رو خالی کنم شم پلیسیش از رییس پلیس تهرانم بیشتر میشه..


    اینقد که من توی این سالها واسه برنامه 90 اس ام اس فرستادم،
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    واسه سلنا گومز فرستاده بودم الان عاشقم شده بود 13.gif)


    مدیونی اگه 1% فك كنی فتو شاپه


    خوش بحال اون روزا که بهمون میگفتن برنامه ت چیه؟ میگفتیم املا-علوم-فارسی ،
    اما حالا چی؟ یه همچین سوالی بپرسن درجا دچار یاس ِ فلسفی ِ حاد میشیم!
    اصن یه وضی



    هیچی اندازه این حال نمیده به آدم وقتی که یه بچه کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت یعنی بغلم کن!! :*



    گذر عمر ببین1.gif

    آقا ما دوبار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید..تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم من:|



    مامان بزرگم واسه داییم که 28سالشه جوراب خریده روش خرس داره با آلبالو
    :|


    کیس مناسب ازدواج  خانوما فرصت رو از دست ندین


    بچگیا تفریحم این بود که وقتی جوراب پوشیدم، پامو روی فرش بکشم و به یه نفر دیگه دست بزنم تا جرقه بزنه!!!
    شما هم از این کارا میکردین؟؟ :دی
    اصن یه وضی



    کیا با ایـــــنـا خاطره دارن


    یه جایی ام خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه
    هیچی دیگه منم انداختم،
    یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتر بود

    :|

    قلیونه همگانـــــــــــــــــــــی12.gif


    دختره شمارمو شانسی گرفته میگه:میخوام بیشتر باهات آشنا بشم،میشه اسمتو بگی
    با خودم گفتم بذار یه شوخی ابدار بکنم اول کاری یه کم با هم بخندیم 13.gif
    گفتم:سید موسی علمداری هستم،تو سازمان اطلاعات کار می کنم،
    الان 3هفتس گوشیش خاموشه :|



    زمان بچگی ما , وقتی تلفن زنگ میزد و با ما کار داشت لامصب خدای کلاس بود دیگه .... در حد تماس خارجه الان 1.gif



    دیروز بابام اومد تـو اتاقـم گفت : پسـرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟ پـول مول داری؟! منم گفتم آره فعلاً دارم ، گفت : خوب یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم
    :|


    کیا با این کرم میریختن


    یك روز آقا كلاغه نشسته بود روی شاخه درخت و با تخماش بازی میكرد! آقا خرگوشه كه داشته ازون زیر رد میشده نگاه میكنه، میبینه كلاغه اون بالا داره واسه خودش حال میكنه، بهش میگه:
    آقا كلاغه! فكر میكنی منم میتونم بشینم این زیر با تخمام بازی كنم؟! آقا كلاغه هم میگه: بعله كه میتونی!
    خلاصه آقا خرگوشه هم می‌شینه زیر درخت و شروع میكنه با تخماش بازی كردن. هنوز پنج دقیقه نگذشته بوده كه آقا روباهه از پشت یك بوته میپره و آقا خرگوشه رو یك لقمة چپ میكنه.

    نكتة مدیریتی: برای اینكه آدم بتونه صبح تا شب بشینه یكجا و با تخماش بازی كنه، باید اون بالا بالاها نشسته باشه!!



    به زودی شاهد این صحنه خواهیم بود

    آقایون، خانوما... باور کنید ثروت ، آرامش نمیاره . . .
    مثلا منی که ماشینم پرایده و گوشیم هم جی ال ایکس آرزو دارم یکم آرامش شما رو داشتم !! : )



    هیلاری داف با همسر ایرانیش تازه بچه دار هم شدن اگه بگی فتوشاپه ناراحت میشم

    13.gif


    لامصـــب با این نرخ سکه دیگه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت !!!
    چهارده تا سکه هم حساب میكنی خعلی زیاده باید یکیو پیدا کنیم یگانگی خدا راضی باشه :|




    چاکرم4.gif

    عروس متولد 73 داماد متولد 71

    كدام گزینه صحیح است ؟
    1- ما ترشیدیم رفت
    2- اینا خاله بازی راه انداختن
    3- دارندگی و برازندگی
    4- پسره چیزی تو خودش دیده حتما
    5- تف تو روشون كه اینطوری احساسات مارو جریحه دار میكنن :|




    از خونه همسایه بوی کیک اومد، بعد بوی آش رشته اومد،
    الانم بوی قرمه سبزی میاد ...
    میخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین
    بدبختا 13.gif)))



    یعنی این دخترا فقط عاشق خز بازی ان

    مشترک گرامی:
    یارانه ی شما بزودی قطع خواهد شد، شما در كبابى مشغول خوردن کباب با نوشابه دیده شده اید .

    (گشت نامحسوس هدفمندی یارانه)



    خخخخخخخخخخخخخخخ


    گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم !!
    و همیشه جواب میگیرم
    سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
    بایدبرم یکی از ایناکه راحت ازتو جیب درمیادبخرم :|!!!



    یکی از آپشن هایی که ما پسرا داریم اینه که ..

    شکست عشقی میخورن در حد خودکشی... اصن داغون...

    اما تو اون لحظه مرگ زندگی یه دختر خوشگل از جلو رومون رد شه میگیم جوووووووووووووووووووووووون





    بی شعوری یک عیب مادرزادیه
    بیاین با بی شـعــورا مـهربون تـر باشیــــم ! :|



    میگن آرامش یعنی هر وقت قهر کنی
    مطمئن باشی کسی جات رو نمی گیره.....

    حالا ما تا یه عشوه اومدیم
    طرف عروسی کرد !!





    نصفه شب از خواب پریدم ...... یه "دو هزار پا" داشت روی سینم به صورت کاملا پریودیک با فرکانس ثابتی حرکت میکرد ، مارو میگی .....!!!! بلللللللند شدم رو هوا با یه حرکت فیلیپینی همینجور که داشتم دور خودم می پیچیدمو به لباسام چنگ مینداختم در اتاقو وا کردم پریدم تو هال ، ( یعنی تو اون لحظه اگه لینچان و جت لی و جکی چان با هم میریختن سرم ، شکست میخوردن ، اصن کنترلمو کاملا از دست داده بودم ) . یه هاله ی ضعیفی از نور تو یه قسمتی از هال افتاده بود ، مثه یوز پلنگ خودمو رسوندم اونجا دیدم یه چیزی چسبیده به شلوارم ، با تمام قدرت با کف دست با پشت دست با مشت با آرنج همینجوری داشتم میکوبیدم به پام ، حالا منه بد بخت هم دستم درد گرفته بود هم پام ، ازون طرفم داشتم زهره ترک میشدم ، فکر میکردم این پاهاش گیر کرده تو شلوارم واسه همین کنده نمیشه ، آقا دورخیز کردم با پا رفتم تو دیوار تا له بشه ، دو سه تا غلتم روی زمین زدم تا کاملا پرس بشه ، یعنی حرکاتی کردم که یه گونگ فو کار حرفه ای از انجامش عاجزه ، بعد از اینکه خودمو آش و لاش کردمو دهن دستو پام سرویس شد پریدم چراغو روشن کردم که دیدم بدبخت پرس شده ( بازم چشام خوب نمیدید ) عینکمو زدم دیدم اههههههههه اینکه هزار پا نیست........ اسم مارکی بود که روی شلوارم دوخته شده بود ،
    تا چند روز بعدش دست و پام درد میکرد :|



    راستی یه چیزی بدجوری ذهن منو مشغول کرده ؛ موندم با این 100 تومنی که دولت تا قبل از عید میخواد به هر خونواده ای بده؛ بعد از خرید یه خونه و دو تا ماشین ویه سفر خارجی توپ و سرمایه گزاری ؛ با باقیه پول چیکار کنم ؟
    ینی اولش خواستم به بهزیستی کمک کنم ؛ ولی یادم اوند که دولت خودش بهشون میرسه !
    الان گژینه ای که پیش روم میبینم کمک به قحطی زدگان سومال و اون طرفاس ...


    شانس آوردیم صدر اسلام ته دیگ سیب زمینی وجود نداشت و الا خوردنش حرام اعلام می شد.


    پول کم آوردم از دانشگاه زنگ زدم میگم بابا یکم پول بزن به کارتم
    میگه شماره کارتت چنده؟
    شماره 16 رقمیو خوندم بهش
    برگشته میگه باشه- فقط اسمت چی بود؟؟؟
    از صب دارم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم :|



    تو دانشگاه رفتم سمت دانشکده کشاورزی!
    دیدم پشت دانشکده یه مزرعه کوچیکه گوجه فرنگیه...!!!
    تا شروع کردم به خوردن ، یه دختره داد زد:پروژه پایان ترمو نخور گشاد !!!



    من هرموقع کسی یا چیزی رو دوست دارم

    وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش

    یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم





    خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی

    بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه

    منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !




    به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم

    که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم

    تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟



    بعضیا همون بعضیا بمونن ، بهتره !



    یه فـامـیل داریم اسمش “سیـمـین” ـه

    الان یـه سـال میشـه کـه “نیم سـاعت” صـداش میکنم !




    یارو میره پیش دکتر متخصص میبینه ویزیتش بیست هزار تومن شد!

    به دکتر میگه: اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه

    وگرنه خودت بگرد پیداش کن!




    پروردگارا!

    گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما !




    حس میکنم دنیا نیاز جنسی شو داره با
    ما ا?ران? ها برطرف میکنه |:




    امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هامتوی پرونده نگاه کرد!!
    بهش گفتم : آقا اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت!!!!
    برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو لاش سبزی هم نمپیچن آخه به درد کی میخوره؟؟
    :|
    :|
    اصن یه وضی




    چیزی به اسم خیانت وجود نداره، به اسم خریت وجود داره ...
    تویی که زیادی اعتماد میکنی و اونی که سوء استفاده میکنه ...
    همین.




    میخواستیم حکم بزنیم 3 نفر بودیم یه نفر کم داشتیم بابا بزرگمون دستش تو جیبش بود اونور وایساده بود بش میگم بابا بازی میکنی؟
    میگه نه دارم میخوارونمش!!

    :|




    آقا ما یه پسر عمه داریم
    نموده منو از بس که خالی میبنده
    دیشب یه خالیی بست که دچار یاس فلسفی شدم
    نشستم پیشش بحث سر هنر در رفتن از دست پلیس بود که گفت :
    من یه بار با تراکتور از دست الگانس پلیس فرار کردم !!!

    :|



    در پی حفاری در آبادان باستان شناسان موفق به کشف یک عینک ریبون سفالی میشوند که متعلق به (کا) اول بوده است... 13.gif))))))



    هرطور حســـاب میکنم میبینم نه نمیشه :

    آخه من همه ی آرزوهامُ رو دلار 1200 تومن حساب کرده بودم...!!!!!
    اصن یه وضی



    یکی‌ از فامیلامون ? سالشه اسمش اتنا س عمش تعریف میکرد میگفت تو جاده یه قم یه غرفه‌های هست که قران بخوانید جایزه بگیرید بود آتنا رو بردیم با کلی‌ عزت و احترام گذشتنش پشت میکروفن! آتنا شروع کرد: بسم الله رحمان رحیم مستمو مستم آره جردنو بستم آره ازم می‌ترسن! یهو همه یه مسئولین غرفه با باباشو مامانش حمله ور شدن سمت میکروفن....
    :|



    یه روشی هست که می تونی تشخیص بدی یه جنازه متحرک به حساب میای یا یه آدم زنده... بدین صورت که آهنگ "کُردی،تُرکی،لُری،بندری" بذاری اگه قر تو کمرت نیومد بدون مُردی
    خخخخخخخخخخ





    دختر خالم برای عشوه پیش شوهرش
    عزیزم من خود پرنسس فیونا هستم
    شوهرش چه فایده شبا هیولا میشی ادم وحشت میکنه کنارت بخوابه :|



    دیشب مهمون داشتیم آبجی کوچیکم داشت چایی تعارف میکرد به زن عموی بابام که رسید،بهش گفت :الهی پیر شی.آبجیه منم که معنیه این حرفو نمیفهمید گفت الهی خودت بمیری،(تا نیم ساعتم رفت تو اتاقش گریه کرد)
    :|




    اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
    لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی :|


    قلیونه همگانـــــــــــــــــــــی




    بیشتر مشکلاتتون با دوس دخترتون ؛
    زیر سر دوستِ صمیمیه دوس دخترتونه، مطمئن باشین... :| :دی




    چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم
    رفتم یه کم بتادین تو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم سرفه کردم گفتم وای خون دارم خون بالا میارم
    مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری تو اون اینترنت بی صاحاب برو توالت فرشامو کثیف کردی ..
    بابام کلا محلم نذاشت
    داداش کوچیکم هم داشت از خوشحالی بالا پایین میپرید و میگفت اخ جون سعید بمیره اتاقش مال من میشه
    :|

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 33 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : پوت , جوجه کباب , مرغ سوخاری , خوانندگی , راه و ترابری , عمران , استیل , نیروی هوایی , لودر , ,
    بازدید : 6432
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:40 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    عشق‌هاي تمام‌ شده,عاشقانه,عشق و دوستي

     

    در این هنگام ممکن است احساس گناه کنید، تقصیر خود را بسیار بزرگتر از آنچه واقعا بوده ببینید، پر از خشم و نفرت شوید یا احساس بی ارزشی کنید.

     

    وقتی شما در نامزدی تان شکست می خورید، یعنی سرمایه گذاری عاطفی روی فرد دیگر و انتظار آینده ای روشن در کنار او از بین رفته و بنابراین احساس فقدان حاصل از این قطع رابطه ها، شما را تا مرز افسردگی می برد. در این هنگام ممکن است احساس گناه کنید، تقصیر خود را بسیار بزرگتر از آنچه واقعا بوده ببینید، پر از خشم و نفرت شوید یا احساس بی ارزشی کنید.

     

    کنار آمدن با این احساسات منفی کار ساده ای نیست و پشت سر گذاشتن آن تنها با تلاش مستمر به دست می آید. اینکه چگونه می توانید با چنین فقدان هایی کنار بیایید یا چگونه موضوع یا فرد مورد علاقه تان را فراموش کنید، به دیدگاه و نگرش خود شما بستگی دارد. در هر حال، اگر ناچار به کنار گذاشتن رابطه شده اید، پس چاره ای جز فراموش کردن ندارید، در غیر این صورت فقط خود را عذاب خواهید داد شاید بهترین باور شما در این مورد بعد از خداوند، گذر زمان باشد.

     

    _ قبول کنید که موضوع را تمام شده بدانید. هر زمان به یاد نامزد سابق یا خاطراتی که با او داشته اید می افتید، در یک لحظه فکر خود را منحرف کنید و به خود فرمان «فکر بس» بدهید.

     

    _ از اعضای خانواده تان کمک بگیرید و از آنها بخواهید بدگویی کردن از طرف مقابل را خاتمه دهند چون این بدگویی ها به هر حال شما را به یاد بدشانسی که داشته اید و اتفاق بدی که برایتان افتاده می اندازند.

     

    _ اگر احساساتتان شما را از زندگی انداخته، می توانید موضوع را با روان شناس یا مشاور مطرح کنید.

     

    _ گاهی با خودتان خلوت کنید و اگر مایل بودید وضعیت خود را بنویسید. نوشتن در چنین شرایطی برای عده ای بسیار کمک کننده است و در تخلیه عاطفی موثر است.

     

    _ می توانید یک وبلاگ بسازید و عواطف منفی خود را در آن بنویسید. از این طریق به طور ناشناس عواطف خود را بروز داده اید و در عین حال فرصت دارید تا از نظرات کسانی که در موقعیت مشابه شما قرار داشته اند استفاده کنید. این وضعیت به تسکین شما کمک زیادی خواهد کرد.

    ورزش را فراموش نکنید. در جمع دوستان بودن و روابط سالم دوستانه داشتن، چیزی است که شما را سرپا می کند. شنا، ورزش های جمعی و کوهنوردی بهترین گزینه هایی هستند که حتی اگر شده اجباری هم باید به آنها بپردازید

     

    _ خود را شکست خورده تصور نکنید این تجربه پلی برای موفقیت های بعدی شما است که می تواند برای ساختن زندگی بعدی به شما کمک کند. آن هایی که در زندگی چیزی را از دست داده اند، ارزش زندگی را بهتر و بیشتر از دیگران می دانند.

     

    _ در شرایط شما، افسردگی خیلی رایج است. سعی کنید تنها نمانید و تا حد ممکن در جمع ظاهر شوید، فعالیت های مورد علاقه تان را انجام دهید و به خودتان کمک کنید که به زندگی برگردید.

     

    _ از گوش دادن به موسیقی های غمگین، شنیدن اشعار عاشقانه، خواندن داستان شکست خوردگان عاشق برای مدتی هم که شده دست بردارید. با نمک پاشیدن به زخم خود، مدام خودتان را ضعیف تر می کنید و قدرت بلند شدن را از خود می گیرید.

     

    _ ورزش را فراموش نکنید. در جمع دوستان بودن و روابط سالم دوستانه داشتن، چیزی است که شما را سرپا می کند. شنا، ورزش های جمعی و کوهنوردی بهترین گزینه هایی هستند که حتی اگر شده اجباری هم باید به آنها بپردازید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 20 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : آرایی , سبزی آرایی , سفره آرایی , تزیین , طراحی پوستر , چاشنی , لباس شب , پیراهن ,
    بازدید : 1155
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:28 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    بارداري,تغييرات پستان در دوران بارداري,درد پستان

     

    چرا اكنون كه من باردار شده ام پستان هايم تا اين حد دردناكنـد؟

    درد پستان بيشتر به علت توليد بيش از حد هورمون هاي استروژن و پروژسترون است. افزايش ترشح اين هورمون ها موجب افزايش جريان خون و تغييرات نسج پستان مي شوند و در نتيجه ممكن است شما در پستان هايتان احساس تورم، درد، سوزش و گز گز، و حساسيت غيرعادي در لمس داشته باشيد. بعضي از خانم ها معتقدند كه اين ناراحتـي مانند حالت تشـديد شده درد پستان ها درست قبل از شروع قاعدگي است. حساسيت پستان در لمس يكي از علائم اوليه بارداري است و معمولاً حدود هفته 4 تا 6 بارداري شروع شده و در تمام طول سه ماهه اول باقي مي ماند.

     

    چه تغييرات ديگري ممكن است رخ دهد؟

    در حدود 8 هفتگي پستان ها شروع به بزرگ شدن مي كنند و در تمام دوران بارداري مرتب بزرگتر مي شوند. ممكن است پستان هايتان يك يا دو سايز بزرگتر شود. بخصوص اگر اولين بار است كه باردار شده ايد. ممكن است پستان هايتان خارش داشته باشد زيرا پوست روي آن مرتباً در حال كش آمدن است. حتي ممكن است خطوطي نيز روي آن ها بوجود آيد. ولي اگر پستان هايتان خيلي بزرگ نشد نگران نشويد. اين حالت نيز طبيعي است و به هيچ وجه به معناي آن نيست كه شما قادر به شير دادن نخواهيد بود. ممكن است وريدها از زير پوسـت قابل رويت باشند و نوك پستان نيز پر رنگ تر و بزرگتر شود (رنگدانه هايش بيشتر شود). بعد از اوليـن ماه ها، آرئول ها- يعنـي قسمت دايره اي رنگدانه دار دور نوك پستان- نيز پر رنگ تر و بزرگتر مي شود. ممكن است پيش از اين متوجه برآمدگي هاي كوچك در آرئول نشده باشيد ولي در دوران بارداري اين برآمدگي ها كه نوعي تجمع چربي هستند و توبركول هاي مونت گومري خوانده مي شوند، خيلي بزرگتر مي شوند. اين تغييرات، پستان هاي شما را آماده شيردهي مي كند.

    در طول آخرين ماههاي بارداري ممكن است ماده زرد رنگ غليظي از سينه شما نشت كند. اين ماده كولوستروم يا آغوز (Colostrum) خوانده مي شود و نوعي شير مخصوص است كه در روزهاي اول شيردهي ترشح ميشود. با اينحال اگر چنين نشتي بوجود نيامد نگران نشويد. پستان هاي شما درحال توليد كولوستروم است حتي اگر شما آثاري از آن مشاهده نكنيد.

     

    چگونه ميتوان درد را كاهش داد؟

    بهترين راه، استفاده از سينه بندهاي مناسب است. ممكن است در دوران بارداري استفاده از سينه بندهاي فنردار براي شما ناراحت كننده باشد. سينه بندهاي نخي بهتر و راحت تر از انواعي هستند كه از الياف مصنوعي تهيه شده اند. براي پيشگيري از سائيدگي، سينه بندي را انتخاب كنيد كه از پارچه نـرمي تهيـه شده و نـزديـك نوك پستـان درز نـدارد. سينه بندي كه در طول روز استفاده مي كنيد بايد به نگهداشتن پستان ها كمك كند بنابراين از يك سينه بند مخصوص بارداري استفاده كنيد. (در طول سه ماهه سوم ميتوانيد يك سينه بند مخصوص شيردهي تهيه كنيد چون در صورتيكه بخواهيد فرزندتان را شير بدهيد بزودي به آن نياز خواهيد داشت.) در طول شب از سينه بندهاي مخصوص خواب در دوران بارداري استفاده كنيد كه از الياف نخي و نرم تهيه شده و در فروشگاه لوازم بارداري موجود است. هنگام انجام حركات ورزشي بخصوص لازم است كه از يك سينه بند كاملاً اندازه و نگهدارنده استفاده كنيد زيرا پستان هاي شما سنگين تر شده اند. سينه بندي كه مخصوص حركات ورزشي تهيه شده باشد به نگهداشــتن پستان ها كمك بيشتري كرده و ناراحتي شما را به حداقل مي رساند. هنگام خريد سينه بند دقت كنيد كه آنها را كمي بزرگتر از اندازه خود تهيه كنيد تا جاي اضافي براي رشد پستان ها و بزرگتر شدن شكم در حد يك يا دو سايز (هم در سطح cup سينه بند و هم در سطح دوره آن) را داشته باشد. بهترين كار آنست كه سينه بندي را بخريد كه اگر قزن قفلي آن را در حد تنگترين اندازه ببنديد كاملاً مناسب و اندازه باشد. بنابراين جاي كافي براي گشاد كردن خواهد داشت. بهتراست درست قبل از زايمان يك سينه بند مخصوص شيردهي بخريد.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 35 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : استخدام , چربی اضافی , کاتالوگ , کاتالوگ خلاقانه , طراحی کاتالوگ , آشزی , بالیوود , هالیوود , ,
    بازدید : 2697
    تاریخ : دو شنبه 12 / 12 / 1391 زمان : 22:15 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    درمان میخچه, میخچه پا

    زندگی کردن با میخچه یکی از سخت‌ترین و دشوارترین مشكلات روی زمین است. بی‌شک کسی دوست ندارد با یک میخچه دردناک در خیابان قدم بزند یا برای انجام کارهای روزانه خود از این سر شهر به آن سر شهر برود. میخچه یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر انسان‌ها دست کم یک‌بار آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند. میخچه در نقاط مختلف پا به ویژه در ناحیه انگشتان و مفاصل آن دیده می‌شود. درحقیقت میخچه واکنشی است که پوست بدن در برابر فشارهایی قرارمی‌گیرد که به صورت مستمرو به دلایل مختلف مثل تنگی کفش یا اضافه وزن به سطح پوست وارد می‌شود و به صورت برآمده و ضخیم شدن پوست به اندازه یک دانه عدس یا ذرت پیش می‌رود. بی‌توجهی به درمان میخچه گاهی افراد را وادار به انجام جراحی و خارج کردن آن از بدن می‌کند، درحالی که درمان میخچه یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌هاست به شرط آنکه درمان آن در زمان مناسب انجام شود. برای درمان این عارضه راه‌های مختلفی در شیوه‌های درمانی طبیعی و خانگی در سراسر جهان وجود دارد که برخی از موثرترین آنها را با هم مرور می‌کنیم.

    چگونه میخچه را شناسایی کنید
    میخچه را با پینه اشتباه نگیرید
    اگرچه میخچه و پینه هردو ظاهر کاملا متفاوتی دارند اما گاهی توسط بسیاری از مردم با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. پینه‌ معمولا سطح وسیع‌تری از پوست را به خود درگیر می‌کند و معمولا در قسمت‌هایی از کف پا که تماس مستقیم و مداوم با زمین دارد و تحت‌فشار زیاد قرار می‌گیرد، مثل پاشنه یا سینه‌ پا دیده می‌شود، در حالی که میخچه محدوده بسیار کوچکی را درگیر می‌کند و معمولا برجسته است، در یک نقطه رشد می‌کند، ضخامت بیشتری دارد و احتمال نفوذ آن تا اعماق پوست بسیار زیاد است. در حالی که پینه تنها در سطح پوست دیده می‌شود و امکان نفوذ به لایه‌های زیرین پوست را ندارد.

    راه‌های پیشگیری را بشناسید
    چرا میخچه می‌زنید
    دلایل مختلفی برای ابتلا به میخچه وجود دارد که بسیاری از آنها به  دلیل بی‌احتیاطی و بی‌توجهی خودمان به وجود می‌آید.  پوشیدن کفش‌ یا جوراب تنگ، تماس بیش از اندازه انگشتان با رویه کفش‌، پوشیدن کفش یا صندل بدون جوراب و پیاده‌روی طولانی و مستمر، استفاده از کفش‌های پاشنه بلند و تنگ، عدم درمان قوس کف پا و افزایش فشار بر انگشتان و سینه‌ پا و در نهایت تقسیم نامتعادل وزن روی پاها از جمله عواملی است که موجب می‌شود پا و انگشتان آن در معرض فشار قرار بگیرند و احتمال ابتلا به میخچه در آنها تقویت شود، بنابراین اگر نسبت به این موارد بی‌تفاوت باشید به مرور شاهد درد مفصل انگشتان، التهاب، برآمدگی و سفتی پوست و دردهای نقطه‌ای در موضع میخچه خواهید بود.

    نسخه: پاکسازی میخچه با سرکه
    طول درمان: 2 هفته، روزی دو بار
    استفاده از سرکه برای درمان میخچه یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای خشک‌کردن و ازبین‌بردن آن‌ است. برای این کار به سرکه سفید و یک پنبه‌ نیاز دارید. پنبه را به سرکه آغشته کنید و آن را روی موضعی که میخچه در آن به‌وجود آمده، بگذارید. پنبه‌ سرکه‌ای را با نوارچسب پارچه‌ای پانسمان روی موضع ببندید، به گونه‌ای که پنبه سرکه‌ای به طور کامل سطح میخچه را مرطوب کند. بعد از 3 تا 4 ساعت پنبه سرکه‌ای را از روی میخچه بردارید و اجازه دهید، میخچه به مدت 30 دقیقه هوا بخورد. پس از این مدت پنبه‌ دیگری را به سرکه آغشته کنید و به مدت 3 تا 4 ساعت به همان شیوه روی موضع میخچه ببندید. این شیوه را به مدت 2 هفته، روزی دوبار تکرار کنید تا در پایان هفته دوم شاهد خشک شدن و جدا شدن میخچه از موضع باشید.

    افرادی که به‌جای استفاده از شیوه‌های طبیعی با قیچی، ناخن‌گیر و اجسام برنده به جان میخچه‌ها می‌افتند آسیب‌های جدی به پوست خود وارد می‌کنند.

    این هشدار را جدی بگیرید
    میخچه را جراحی نکنید
    کارشناسان و متخصصان پوست می‌توانند نمونه‌های مختلفی از افراد مبتلا به میخچه را مثال بزنند که با خوددرمانی‌های بی‌مورد و خطرناک مشکلات زیادی برای خود به‌وجود آورده‌اند. افرادی که به جای استفاده از شیوه‌های طبیعی با قیچی، ناخن‌گیر و اجسام برنده به جان میخچه‌ها می‌افتند، آسیب‌های جدی به پوست خود وارد می‌کنند، زیرا با این کار موجب بروز عفونت و آلودگی در موضع میخچه می‌شوند و مشکلی به مشکلات قبلی خود اضافه می‌کنند.

    نسخه: پوست موز و اسانس چای
    طول درمان: 2 هفته روزی 2 ساعت
    یکی دیگر از روش‌های خانگی درمان میخچه تهیه مرهمی است که با کمک پوست موز و عصاره برگ درخت چای به دست می‌آید. برای این کار باید یک عدد موز رسیده و کامل را به مدت 3 تا 4 ساعت درون یخچال بگذارید. پس از این مدت پوست موز را بکنید و سفیدی‌های درون پوست آن را جدا کنید. برای تهیه این مرهم نیاز به یك قاشق غذاخوری از این کرک‌های سفید دارید. به کرک‌های سفید، 4 تا 5 قطره اسانس روغن چای اضافه کنید و آن را به آرامی ورز دهید. این مرهم را به مدت 2هفته، هر روز 2 ساعت روی میخچه بگذارید و آن را پانسمان کنید. این مرهم به شما کمک می‌کند تا بعد از 2 هفته احساس بهتری نسبت به میخچه داشته باشید و دیگر هنگام پوشیدن کفش‌ و راه‌رفتن احساس درد نکنید.

    نسخه: مرهم روغن چای سبز
    طول درمان: یك هفته  پیش از خواب
    اگر مدت زمان زیادی است که به میخچه مبتلا هستید و دیگر به آن به عنوان بخشی از بدن‌تان عادت کرده‌اید، قطعا با یکی از انواع سرسخت آن روبه‌رو هستید که دارای پوستی ضخیم و محکم است. مردم چین برای درمان این نوع از میخچه از عصاره، اسانس یا روغن برگ درخت چای سبز استفاده می‌کنند. برای این کار کافی است 5 قطره از روغن چای سبز را روی پنبه‌ بریزید و آن را روی میخچه قرار دهید. البته پیش از این کار باید پای خود را به خوبی با آب ولرم و صابون بشویید و آن را با حوله خشک کنید. در صورتی که به مدت یك هفته هر شب پیش از خواب این روغن را روی میخچه قرار دهید، خواهید دید که بعد از این مدت با نرم شدن و کاهش میزان سختی و ضخامت میخچه رو‌به‌رو خواهید شد و درد کمتری را تجربه خواهید کرد.

    نسخه: آبلیموی ترش و میخک
    طول درمان: 10 روز، هر چه بیشتر بهتر
    استفاده از این نسخه  یکی از موثر‌ترین روش‌ها برای درمان میخچه است. برای تهیه این نسخه خانگی کافی است 2 عدد گل میخک خشک شده را درون  نصف استکان آبلیموی ترش تازه بگذارید و اجازه دهید این مخلوط به مدت یك ساعت در این شرایط بماند تا خواص مفید گل‌میخک وارد آبلیمو شود، سپس آبلیمو را از صافی عبور دهید تا گلبرگ‌های گل میخک از آن جدا شود. پنبه‌ای را به این ترکیب آغشته کنید و آن را روی میخچه خود بگذارید. پیش از استفاده از این ترکیب نیازی به شست‌وشوی پا با صابون نیست. تنها پایتان را با آب نیمه‌ولرم بشویید و آن را کاملا خشک کنید. می‌توانید از این ترکیب در طول روز هرچند بار که توانستید، استفاده کنید، اما برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند، می‌توانند روزی سه تا چهار بار از این شیوه استفاده کنند، پس از 10 روز خواهید دید که میخچه کم‌کم خشک شده و از بین می‌رود.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 35 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : گوجه فرنگی , گلف , غرق , لیزر , ترن , عقاب , کلبه , بلوط , ویولن , آموزشگاه , درد , عضلانی , تند , ,
    بازدید : 1683
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:22 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

     

      

     

    8راه طلايی برای كاهش درد پريود (ديسمنوره)

    دردهای قاعدگی ( پريود )

    دردهای حين عادت ماهانه ( پریود ) خانم ها يکي از شايع‌ترين شکايات آنها در طول اين دوره است. تغييرات خلق و خو و احساس خستگي آنها در هنگام پریود گاهي بسيار شديد و آزاردهنده است.

     

    اگرچه از ميان شيوه‌هاي درماني برای کاهش درد در زمان پریود مي‌توان به مصرف قرص‌هاي ضددرد، ضدبارداري و ضدافسردگي اشاره کرد که اتفاقا خيلي از خانم ها برای کاهش درد در زمان قاعدگی مصرف مي‌کنند، اما در اين مطلب صرفا به توصيه‌هاي غيردارويي دکتر مائو، پزشک مشهور طب چين، اشاره مي‌شود.

     

    1- اسيدهاي چرب بيشتري مصرف کنيد:

    مطالعات زيادي نشان داده است که مصرف اين اسيدهاي چرب که عمدتا در غذاهايي مانند ماهي، آجيل‌ها مثل گردو، بادام و يا دانه‌هايي مانند کنجد وجود دارد، سبب کاهش علايم ديسمنوره (درد هنگام پریود )مي‌گردد.

     

    2- غذاهايي که بايد يک هفته قبل از شروع پریود شدن مصرف کنيد:

    يک هفته قبل از شروع پریود ، بهتر است از اسفناج (مي‌توانيد آن را بخارپز کرده و با ماست ميل کنيد که بسيار هم خوشمزه است)، تمشک و گردو استفاده کنيد.

    همچنين از زعفران، رازيانه، ترخون، تره‌فرنگي، موسير، فلفل‌سياه، دارچين و پوست پرتقال بيشتري در موقع طبخ غذاها استفاده کنيد.


    3- دم کرده ي‌ مخصوص بنوشيد:

    برای کاهش درد در زمان پریود میتوانید از دم کرده های مخصوص استفاده کنید.دم کرده ي بابونه، سنبل‌الطيب و گل گاوزبان، تمشک و سرخ‌وليک در کاهش درد پریود و ايجاد آرامش بسيار موثرند. هريک از اين دم کرده‌ها را مي‌توانيد به طور مجزا تهيه و به دلخواه خود در زمان پریود تان مصرف کنيد.

    لازم به ذکر است که اين دم کرده هاي گياهي در واقع گنجينه‌هاي علم پزشکي شرق است که به ما به ارث رسيده و با مصرف به جاي آنها مي‌توانيد بسيار بهره ببريد.

     

    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

    4- مکمل منيزيم مصرف کنيد:

    بعضي از خانم‌ها به دليل کاهش منيزيم خون، دچار دردهاي پيش از دوره ماهانه (پریود )مي‌گردند. لذا توصيه مي‌شود، يک هفته قبل از پريود، شروع به مصرف روزانه 500 ميلي‌گرم منيزيم به علاوه 50 ميلي‌گرم ويتامين B6 کنيد که در کاهش درد و گرفتگي‌هاي زير شکم بسيار مفيد است (البته تحت نظر پزشک).

     

    5- فهرستي از غذاهاي حساسيت‌زا را براي خودتان تهيه کنيد:

    حتما تا حالا متوجه شده ايد که يک هفته قبل از پريود، به بعضي غذاها حساسيت و واکنش نشان مي‌دهيد که گاهي سبب تشديد ناراحتي شما در هنگام پریود تان مي‌گردند. لذا به شما توصيه مي‌کنيم تا فهرستي از اين غذاها را تهيه نموده و در دوره‌هاي بعدي، از مصرف آنها خودداري کنيد.

     

    6- از تمرين‌هاي ورزشي و ذهني غافل نشويد:

    بر خلاف گذشته که توصيه به استراحت مي‌شد، در طب چيني انجام ورزش‌هاي بدني و ذهني آرام و در حد متوسط توصيه مي‌گردد (مانند ورزش‌هاي تايي‌چي، يوگا) که سبب مي‌شود تا شما در آرامش و تعادل بيشتري به سر بريد.

     

    7- مصرف نمک و کافئين را محدود کنيد:

    ممکن است شما نسبت به خوردن اين مواد ميل زيادي داشته باشد، اما بايد بدانيد که مصرف این مواد در زمان پریود در تشديد مشکلات شما بسيار موثرند و اگر واقعا نمي‌توانيد در برابر آنها مقاومت کنيد، حداقل مصرف متوسط و کمي ‌از آنها داشته باشيد.

     

    8- نفس عميق بکشيد:

    مواقعي که بسيار کلافه و مضطرب‌ايد، پنج بار از راه بيني نفس عميق به درون بکشيد و بيرون دهيد. خواهيد ديد که در تخفيف درد و علايم شما بسيار موثر است.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 37 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : شست شو , سارکوزی , برلوسکونی , رییس جمهور , اندونری , ماشین تحریر , ربات , مهره , گواتر , ,
    بازدید : 1534
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    متخصص زنان زایمان,دوران قاعدگی,درد قاعدگی,پریود

     

    فرقی نمی کند آیا درد خفیف است یا نوعی شکنجه است که شما را چند روزی خانه نشین می کند، درهر حال بسیاری از خانم ها با دردهای قاعدگی بیگانه نیستند. در واقع بیش از پنجاه درصد زنان هر ماه درجاتی از این دردها را متحمل می شوند. قبل از این که برای تسکین این درد به سراغ حوله ی گرم بروید، بهتر است بدانید همه ی قاعدگی ها طبیعی نیستند و گاه نشانه یی از یک بیماری جدی اند. در این جا فهرستی از چیزهایی که به کمک آن ها می توانید علامت های مهم را شناسایی کنید آورده ایم که به معنای لزوم مراجعه به متخصص زنان برای بررسی های بیشتر هستند.

     

     

    ▪ علامت اول درد ماهانه خیلی شدید

    مقصر احتمالی: درد ساده ی مربوط به قاعدگی که با مسکن های بدون نسخه ی پزشک نیز رفع می شوند. این موارد مربوط هستند به ترشح یک ماده ی شبه هورمونی موجود در بدن به نام «پروستا گلاندیس» که وجود آن سبب انقباض رحم برای خروج خون و بافت های رحمی از بدن می شود. پروستا گلاندیس، همچنین سبب منقبض شدن روده های شما شده و این انقباض سبب اسهال و احساس دل پیچه و آشوب در ناحیه شکم می شود. داروهای ضد التهاب با هدف قرار دادن پروستا گلاندیس درد را آرام می کنند، پس به محض رخ دادن اولین مورد تیر کشیدن درد آن ها را به کار ببرید. هر چقدر زودتر دارو را مصرف کنید، تولید ماده ی «پروستاگلاندیس» کندتر می شود و درد کمتری احساس خواهید کرد. از حوله یا بطری آب گرم هم می توانید استفاده کنید.

     

     

    ▪ علامت دوم خونریزی زیاد

    مقصر احتمالی: فیبروئیدها، غده های خوش خیمی هستند که در درون یا در روی دیواره های رحم قرار می گیرند. آن ها می توانند به کوچکی یک تخم سیب درختی یا به بزرگی یک گریپ فروت و در یک زمان چند تا از آن ها در رحم وجود داشته باشند. این غده ها معمولاً در دهه ی سی یا چهل زندگی ظاهر می شوند.

    اگرچه فیبروئیدها می توانند سبب درد بشوند، ولی معمولاً وجود آن ها سبب شروع یک احساس دایمی فشار ملایم در ناحیه لگن می شود. هرچه آن ها به دیواره ی رحم نزدیک تر باشند، خونریزی شدیدتر خواهد بود. این خونریزی ممکن است تا بیشتر از هفت روز ادامه یابد.

    خبر خوب این است که جز در مواردی که فشار در ناحیه ی لگن خیلی زیاد باشد یا خونریزی زیاد برای تان ایجاد زحمت کند، نیازی به هیچ درمانی ندارید. درصورتی که درد یا جریان خون وضع بدی ایجاد کنند، پزشک شما توصیه به خوردن دارو یا در حالت های نادر انجام عمل جراحی برای برداشتن غده ها خواهد کرد.

     

     

    ▪ علامت سوم درد در ناحیه لگن

    مقصر احتمالی: اندومتریوسیس بافتی که معمولاً دیواره ی درونی رحم رامی گیرد، جابه جا می شود، بیرون می آید و شروع به رشد در روی ارگان های مجاور می کند. این مشکل تقریباً پانزده درصد زنان در سنین باروی را درگیر می سازد و پس از شروع علایم به طور متوسط حدود ده سال طول می کشد تا تشخیص داده بشود. بسیاری از زنان فکر می کنند که این درد مربوط به قاعدگی است و بنابراین برای آزمایش به سراغ متخصص نمی روند.

    اندومتریوسیس معمولاً سبب درد شدید در ناحیه زیر شکم، کمر و رانها می شود و در اغلب مواقع با مصرف مسکن های معمولی آرام نمی گیرد. خونریزی شدید و مقاربت دردناک هم میتواند یک علامت آن باشد. اگر این علایم برای شما آشنا هستند از متخصص زنان خود وقت ملاقات بگیرید. اگر او برای شما تشخیص اندومتریوسیس داد، قرص های پیشگیری از بارداری یا دیگر هورمون ها می توانند رشد بافت اضافی را کند کنند. درموارد شدید، ممکن است برای کاهش میزان بافت تشکیل شده در خارج از رحم نیاز به انجام عمل جراحی باشد.

     

     

    ▪ علامت چهارم بروز تب و درد شدید در شکم و پهلو ها

    مقصر احتمالی: درد سخت و طاقت فرسای لگن که می تواند روزها، هفته ها یا ماه ها ادامه یابد و ممکن است همراه با تب باشد. دفع دردناک ادرار یا ترشحات سبز رنگ یا زرد رنگ علایمی از بیماری التهابی لگن (PID) هستند که یک عفونت جدی بخش فوقانی دستگاه تولید مثل محسوب می شود. بیماری (PID) معمولاً نتیجه ی یک عفونت درمان نشده ی «کلامیدیا» سوزناک است. از آن جا که بیماری های مسری مقاربتی ممکن است هیچ علامتی نداشته باشند، بنابراین گاهی اوقات شما تا زمانی که باکتری در ناحیه وسیعی گسترش نیافته، متوجه ابتلای خود نمی شوید. نکته ی بسیار مهم و حیاتی این است که (PID) را به سرعت درمان کنید، زیرا ممکن است بافت همبند زخم (محل التیام زخم) در لوله های رحمی شما شکل بگیرد که این می تواند به ناباروری بینجامد. اگر به این مورد مشکوک هستید فوراً به پزشک متخصص مراجعه کنید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 26 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : برنامه , کافی نت , فلم ترسناک , عربی , مسکو , استوا , رژلب , ماتیک , خودآرائی , مجری ,
    بازدید : 1319
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:9 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    در این قسمت نمونه هایی جدید و شیک از مدل دمپایی دخترانه را در سال 92 تماشا کنید .

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    مدل دمپایی دخترانه

    دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 19 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : زانو , دموکراسی , دموکرات , آزادی بیان , شامپو بدن , تخم مرغ عید , تزیین تخم مرغ , شیمی ,
    بازدید : 1766
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 17:10 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    با این وسیله شما هم کد بانوی خانه هستید! اگر به دنبال وسایل جدید و مفید برای آشپزخانه خود هستید به این ابتکار جالب توجه فرمایید

    اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگه روش درست کردن ماکارونی رو بلد هستید ولی نمی توانید دقیقا” به اندازه تعداد افراد ماکارونی رو درست کنید من به شما این وسیله رو پیشنهاد می کنم. وسیله ای بسیار زیبا، کم وزن و چند منظوره، چون بعد از اندازه گیری میزان مواد مصرفی (ماکارانی) می توانید از اون برای رو گازی استفاده کنید.

    وسیله ابتکاری آشپزخانه , وسایل ابتکاری عروس خانم ها

     

    وسیله ابتکاری آشپزخانه , وسایل ابتکاری عروس خانم ها

    وسیله ابتکاری آشپزخانه , وسایل ابتکاری عروس خانم ها

     

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 27 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : میتسوبیشی , سربازی , نقشه یاب , ترک اعتیاد , آموزش ریاضی , ترفند خانه داری , موج ,
    بازدید : 1197
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 17:7 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيباعکس دختر

     

     

     

    خصوصيات يك چهره زيبا(عکس دختر)

    گر چه ميگويند <زيبايي بايد در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان مينگري>، مطالعات علمي نشان دادهاند، چهرههايي كه به نظر ما زيبا و جذاب به نظر ميرسند، ويژگيهاي خاصي دارند كه اين ويژگيها را در 3 گروه اصلي ميتوان جاي داد: )1 سلامت و تندرستي، ) 2زيبايي، )3 حالتي از معصوميت چهره كودكان

    در جوامع مختلف معيارهاي خاصي را براي چهره زيبا در نظر ميگيرند كه البته مطلق نيستند. آكادمي جراحي زيبايي امريكا، مشخصات يك چهره زيبا براي خانمها را پوست كمي برنزه و نه رنگ پريده، صورتي باريك و بدون چربي اضافه، لبهاي پر، ابروهاي پر و تيره، مژههاي بلند و باريك، گونههاي برجسته، پلكهاي باريك، بيني باريك، پوست شفاف و كشيده و بدون چين و چروك، دندانهاي سفيد و مرتب، چشمهاي درشت و شفاف، پيشاني بلند، در نظر ميگيرند.

     

    علاوه بر اجزاء صورت، حالتهاي صورت نيز بر جذابيت و زیبایی چهره اثر مستقيمي دارند. حالتهايي از چهره وجود دارند كه با آن چهره جذاب و زیبا است و حالتهايي وجود دارد كه جذابيت چهره را ميكاهد. به عنوان مثال آكادمي زيبايي امريكا معتقد است <كه هر چهرهاي الزاما با لبخند زيبا نيست.> چهرههايي كه حالتهايي از شادي، انرژي و آشنايي و خودماني بودن را به نمايش ميگذارند، جذابتر به نظر ميرسند.منبع:تلخیص از ایرانیان شاد

     

     

    «تصاویری از زنان و دختران زیبا»

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا

     

    عکس دختر

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا

     

    عکس دختر

     

    عکس دختران زیبا

     

    عکس دختر

     

    عکس دختران زیبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عکس دختران زیبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عکس دختران زیبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عکس دختران زیبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا

     

    عکس دختر زیبا

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا, زيبا ترين دختر, زن زيبا

    

    عكس دختر, عكس دختر زيبا

     

    ویژگیهای صورت زیبا

    زيبايي ظاهري فرد اثرات زيادي در روابط اجتماعي فرد و تاثير او بر اطرافيانش در جامعه خواهد داشت.زیبایی صورت" را میتوان به صورت مجموعه صفاتی تعریف کرد که باعث جذابیت فرد  میگردد.بخشی از این زیبایی را ما از والدین خود به ارث میبریم ولی این همه ماجرا نیست و بخش مهمی از زیبایی دست خود ماست که میتوانیم با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی حداکثر جذابیت را برای خود ایجاد کنیم.

     

    طبق تحقیقات انجام شده به صورتی لفظ زیبا اطلاق میگردد که دارای ویژگیهای زیر باشد:

    1. پوست هموار و شفاف

    2. وجود تقارن در اجزای صورت

    3. چانه کوتاه و باریک، لبهای پر با لبه های کاملاً مشخص، چشمهای درشت و ابروهای باریک.البته این ویژگیهای صورت جذاب زنانه است و ملاکهای صورت مردانه تفاوت دارد.در بین این مشخصات چشمهای درشت از امتیاز بیشتری برخوردار است.

    4. عدم وجود بیماری مثل ضایعه پوستی، زگیل، کیست، تومور، آکنه و موی زاید


    ویژگیهای مذکور اغلب ذاتی بوده و ایجاد تغییر در آنها بسته به نوع صفت از کم تا متوسط میسر است.ولی موضوع اصلی بحث ما عوارض بیماریها و صفات اکتسابی است که قابلیت تغییر و برگرداندن آن بسیار زیاد است و در واقع بخش اعظم کارهای زیبایی در این قسمت صورت میگیرد.

     

    «تصاویری از زنان و دختران زیبا»

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عکس دختر

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا

     

    عکس دختر

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا

     

    عکس دختر

     

    عكس دختر, عكس دختر زيبا

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , ,
    امتیاز : نتیجه : 46 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : اکشن , شیپوری , کبریت , مقعر , پرتره , کودک آزاری , عایق صدا , خروس , پارچ , لب , کلینیک ,
    بازدید : 2960
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 17:54 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    شب عروسی, ناتوانی جنسی, طلاق‌, اندام های جنسی,شب زفاف, اعمال شب زفاف, در شب زفاف, داستان شب زفاف,آمیزش جنسی

     

    درد در نخستين رابطه زناشويی در شب زفاف

    اولين رابطه جنسی در شب زفاف هميشه دردناك نيست اما براي برخي از زنان(و يا حتي مردان) امكان دارد كه اين ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناك شود. معمولا اولين رابطه در شب زفاف ، دردي در حد معمول(متوسط) دارد كه مي تواند در برخي از موارد به علت شرايط پزشكي مانند مشكلات مجاري ادرار و يا كيستهاي تخمدان شديد شود. اين گونه دردها در اولین رابطه جنسی در شب زفاف مي تواند منشا هيجاني از قبيل احساس گناه، استرس، اضطراب و .... داشته باشد.

     

    علل دردهاي واژينالي در نخستين رابطه جنسي در شب زفاف

    زماني كه يك زن براي نخستين بار رابطه جنسي را با همسر خود تجربه مي كند به احتمال قريب به يقين به علت از بين رفتن پرده بكارت در شب زفاف درد متوسط يا شديدي را احساس خواهد كرد به خصوص اگر به علت استرس و يا عدم آمادگي كافي مجراي واژينال وي به اندازه كافي ترشح مخاطي نداشته و به حالت خشك باقي مانده باشد.

     

    ** البته قبل از پرداختن به ادامه اين مطلب، ذكر اين مساله الزامي است كه:

    پرده بكارت عضوي ماهيچه اي است كه در ابتداي واژن قرار دارد و عمدتا در اولين يا دومين رابطه جنسي از بين مي رود. در برخي از زنان اين پرده شكل حلقوي داشته و ممكن است در اثر رابطه جنسي اصلا آسيبي نبيند و خونريزي رخ ندهد. در زناني كه داراي اين نوع پرده بكارت هستند گاه مشاهده مي شود كه به خاطر بافت ماهيچه اي ضخيم ان ، تا مدتها بعد از نخستين رابطه جنسي همواره درد مقاربت مشاهده مي شود.

     

    يكی از علل رايج دردهای واژينال خشكی واژن است. به طور معمول در آستانه رابطه جنسي و تحريك شدن زن، مجراي واژن ترشحات مخاطي را ايجاد كرده تا برقراري رابطه جنسي تسهيل شود اما در اثر استرس و حالات عصبي ممكن است ايجاد اين ترشحات، با خلل مواجه گردد.


    شب عروسی, ناتوانی جنسی, طلاق‌, اندام های جنسی,شب زفاف, اعمال شب زفاف, در شب زفاف, داستان شب زفاف,آمیزش جنسی

     

    علل دردهاي شكمي در هنگام برقراری رابطه جنسی در شب زفاف

    اگر برخی از زنان در هنگام رابطه جنسی احساس دردهای عميق شكمی كنند، اين مساله مي تواند ناشی از علل پزشكي مانند مشكلات رحمي و .. باشد. مطابق با نظر متخصصان زنان و زايمان اين دردها مي تواند ناشي از كيستهاي تخمدان، مشكلات مجاري ادراري، بيماريهاي عفوني لگني، آنديومتريوزيس و ... باشد.

     

    علل ايجاد درد در آلت مردانه

    هر چند كه اين مشكل چندان رايج نيست اما مرداني هستند كه در نخستين رابطه جنسی خود در شب زفاف احساس درد شديد مي كنند. يكي از علل رايج اين مساله بيماری هاي دستگاه تناسلی مردانه و يا آسيب و اختلال در بافتی است كه روی آلت مردانه را می پوشاند. همچنين در مردانی كه ختنه نشده اند(البته در بين ما مسلمانان تقريبا ديده نمي شود) اگر پوست ختنه گاه خيلی سفت و محكم باشد می تواند در هنگام مقاربت مشكل ايجاد كند. ساير علل درد در مردان در حين رابطه جنسي مي تواند ناشي از آسيب آلت خارجي مردانه، درماتيتهای پوستی و يا پسوريازيس(دا الصدف) باشد.

     

    مطابق با نظر متخصصان زنان و زايمان دردهاي شكمي ناشي از رابطه جنسي مي تواند ناشي از كيستهاي تخمدان،مشكلات مجاري ادراري، بيماريهاي عفوني لگني، آنديومتريوزيس و ... باشد.

     

    علل دردهاي هيجاني در نخستين رابطه جنسي در شب زفاف

    وجود درد شديد در نخستين رابطه جنسی مي تواند ناشي از علل هيجاني از قبيل احساس ترس و گناه و ... باشد كه مانع از حفظ آرامش آنها در حين رابطه جنسی مي گردد. اگر به علت اين احساسات عدم آرامش برای زنان غير قابل كنترل شود دچار خشكی واژن شده و رابطه جنسی مطلوب برقرار نمی گردد.

     

    درمان دردهاي مقاربتی

    زناني كه در هنگام رابطه جنسي دچار درد و مشكل مي شوند لازم است كه از مواد و محلولهاي ليز كننده مجراي واژن (كه البته توسط متخصص تجويز مي شود) استفاده كنند. همچنين زناني كه احساس دردهاي شديد شكمي و يا لگني مي كنند بايد توسط متخصص زنان و زايمان مورد ارزيابي و بررسي و آزمايش قرار گيرند و در نهايت زنان و مرداني كه بنابر علل هيجاني و يا عاطفي دچار دردهاي مقاربتي مي گردند لازمست كه نزد مشاور، روان شناس يا سكس تراپيست مراجعه داشته باشند.

     

    همچنين مرداني كه در حين رابطه جنسي احساس درد دارند بايد نزد متخصصيني مانند اورولوژيست و ... مراجعه داشته باشند.

    منبع:tebyan.net

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 40 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : زیست , پاندا , کلاس درس , آدم کاغذی , جاده , تخت خواب , قرص , تخت خواب طبی , ساحل , ,
    بازدید : 2537
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 15:9 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    انزال, انزال در زنان, انزال در مردان, نقطه جی, روابط زناشویی

    آیا خانمها انزال دارند؟   

    آیا خانم ها هم انزال داشته و مایعی از خود دفع می کنند؟ طبق آمارحدود 40 درصد خانم ها به هنگام ارگاسم مایعی از پیشابراه خوددفع می نمایند.تحقیق در مورد منشاء این مایع و این موضوع که چرا فقط عده ای از زن ها قادر به انزال هستند ادامه دارد.

    نظرغالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به دفع مایع بهنگام ارگاسم منجرشود.البته برخی از دخترها حتی با رابطه دهانی ویا تحریک دست هم می توانند چنین مایعی دفع کنند.

    مقدارمایع دفع شده ازچند قطره تاچند قاشق متغیراست.درمورد منشا این مایع بین محققان و افرادعادی اختلاف نظر وجود دارد.

    آنچه مسلم است این است که این مایع حاوی مقادیر زیاد ادرار نبوده وترکیب آن مشابه ترشحات پروستات در مردان است. این مایع بهنگام خروج گرم،چسبنده و کمی تیره رنگ است.

    صرف نظر ازماهیت و منشا این مایع،هدف این مقاله آشنایی مردان با تکنیک های مفید برای ارضای زن و خروج این مایع از بدن او می باشد.

    قدم اول:

    در ابتدا خیلی مهم است که معاشقه شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد.بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع انزال،خانم ها احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و با مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس ، می توانید شانس ارگاسم و انزال را در شریک جنسیتان بالا ببرید.

    قدم دوم:

    با استفاده از نوک انگشتتان در داخل دیواره قدامی واژن به فاصله دو بند انگشت از دهانه ، قسمت اسفنجی (محل نقطه جی ) را پیدا کنید. می توانید انگشت دیگرخود راهم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید. همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد.

    قدم سوم:

    همزمان با تحریک نقطه جی از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید. بهتر است گاهی با انگشت میانی خود مجرای ادرار را هم نوازش کرده و آنرا به سمت پایین بکشید.از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید. با انجام این عمل هنگام رسیدن به ارگاسم مایع گرمی از بدن او خارج می شود که گاهی ممکن است حتی خروج آن با فشار نیز همراه باشد.

    بیاد داشته باشید که همه خانم ها قادر به انزال نیستند. با تمرین این روش می توانید لذت زیادی از معاشقه خود ببرید و ارگاسم را برای او لذت بخشتر کنید .

    منبع:مجله پزشکی مادر

     

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 36 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : شوینده , اسفنج , تابه , تفلون , پیتزا , نقشه , فلوریدا , وسیله نقلیه , گوسفند , آرایشگاه , , محیط ,
    بازدید : 2414
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 15:6 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    مايع مني,چگونگی افزایش تولید منی,راههاي افزايش حجم مني

    اطلاعاتي در مورد مايع مني
    چگونگی افزایش تولید منی:
    افزایش حجم مایع منی (در هر بار تخلیه منی) موجب رضایت مردان می شود. اکثر مردانی که در دیدن فیلم های سکسی (پورنو)زیاده روی می کنند ،بسیار مشتاقند که حجم منی تخلیه شده شان افزایش یابد.
    در چگونگی افزایش فوران منی به بیرون رازهای کشف نشده ای وجود دارد.
    فاکتورهای ساده ای مانند غذا می تواند در حجم ،غلظت و حتی کیفیت منی تاثیر داشته باشد.
    یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک سکس عالی است.یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد.لذا داشتن یک سکس رضایت بخش عمیقا” با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.
    وقتی تخلیه منی صورت می گیرد آلت جنسی (پنیس)منی را به سمت خارج پمپاژ کرده و بیرون می ریزد .لذا موجب احساس لذت در بسیاری از مردان وزنان می شود(ارگاسم).
    داشتن حجم زیادی از منی در هر بار تخلیه از پنیس می تواند موجب تماس جنسی طولانی تر شود.
    وقتی میزان تخلیه منی افزایش یابد احساس لذت بیشتری را به دنبال دارد و رضایت فرد از سکس بیشتر می شود.لذا تخلیه طولانی تر تجربه ی اوج لذت جنسی (ارگاسم) را در هر دو شریک جنسی افزایش داده و بهتر می کند.
    منی وباروری:
    برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است.
    یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند.
    فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.
    فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی  ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها
    افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.
    اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا”به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.


    چگونه می توان حجم منی را افزایش داد:
    افزایش منی عمدتا”به دو چیز بستگی دارد
     ۱- گرفتن مکمل های غذایی
     ۲-افزایش تحرک و فعالیت جسمانی
    توسط غذاهایی معین می توان به حجم و کیفیت منی تولید شده کمک کرد.
    ۱-روی
    اولین زیر گروهی که باید به طور منظم در رژیم غذایی در نظر گرفته شود، مقادیر کمی از این مواد معدنی است.
    روی نه تنها در اسپرم سازی و تولید تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) نقش دارد بلکه در سلامتی بدن نیز دخیل است.
    برای به دست آوردن بهترین اثرات مثبت روی، استفاده از مواد ذیل در رژیم غذایی بسیار مفید است. از جمله نخود فرنگی ،بنشن های پخته شده(لوبیاو…) ،صدف خام ،تخم کدو، کره بادام زمینی وآجیل این غذاها شامل مقادیر زیادی روی هستند و به طور معجزه آسایی باروری را تقویت می کنند.
    اگر مردی از  لحاظ جنسی خیلی فعال است نسبت به یک مرد متوسط نیاز بیشتری به روی دارد.،زیرا میزان تخلیه منی اش بیشتر است.
    ۲-ویتامین b6
    دومین زیر گروه ویتامینb6 است. این ویتامین ارتباط مستقیمی با میل جنسی (لیبیدو)در هر دو جنس دارد.
    کمبود ویتامین b6 موجب افسردگی ،کاهش لیبیدو و بی خوابی می شود.
    غذاهای غنی ازb6عبارتند از صبحانه نشاسته دار (مثل گندم)،  سیب زمینی پخته ،موز، جوجه ،گوشت خوک ماهی قزل، آلا ماهی تن و اسفناج
    ۳-ویتامینe
    ویتامین e یکی دیگر از زیر گروه ها یی است که با سکس و باروری مرتبط بوده و تقویت کننده می باشد.
    بهترین منابع ویتامین e ، روغن های گیاهی ،آجیل ، جوانه گندم و ماهی می باشد.
    ۴-ویتامینc
    زیر گروه بعدی ویتامین c است که این ویتامین یکی از شگفت انگیز ترین ویتامین هاست که در ساختار بافت های بدن شرکت دارد.
    دانشمندان در یافتند که ۱۰ تا ۵۰ بار کوانتوم ویتامین c در بیضه ها وجود دارد.
    میوه ها و سبزی جات بهترین منابع ویتامین c هستند.مخصوصا” مرکباتی نظیر پرتقال، لیمو، گریپ فروت وکیوی بالاترین میزان ویتامین c در خود دارند.
    با وجود رژیم غذایی و فعالیت مناسب هیچ چیزی بهتر از ریلکس بودن و احساس آرامش نیست.
    این سومین موردی است که در داشتن سکس بهتر نقش دارد.
    استرس و ناآرامی در زندگی جنسی فرد اثرات منفی زیادی به بار می آورد و اصولا” استرس خراب کننده ی هر چیز است.
    آمینو اسید های پیشنهادی برای تقویت بیشتر منی عبارتند از:
    l-arginine همراه با l-lysine
    ترکیبات منی:
    منی علاوه بر اسپرم حاوی اسید سیتریک ، آمینو اسید های آزاد، فسفریل کولین ،آنزیم ،پروستاگلاندین ،پتاسیم و روی می باشد.
    منی به علت مواد پروتئینی در آن در بعضی از محصولات بهداشتی وآرایشی  مثل کرم ها و لوسیونها کاربرد دارد و موجب نرم کنندگی ولطافت بخشیدن به پوست می شود.


    آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی:
    بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.
    برای ار زیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنسی خود داری شود.
    در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد:
    -حجم ۲تا۶ میلی لیتر
    -زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه
    -شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر
    -درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪
    -پ .هاش  ۲/۷الی۸/۷
    -شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪
    در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد  تقریبا” علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.
     آیا منی خوردنی است:
    اصولا”هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص،  طبیعی ویا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن وچندش آور است.مانند عرق –ادرار-مدفوع-خون-ناخن –شوره –منی و ….
    به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ،رشد وتکثیر  مبکروب ها می باشند.لذا بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد دفعی ندارد.
    البته در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات غیر معمول نیست.
    مثل خوردن خاک در بعضی از بیماری هایی که در اثر کمبود آهن ایجاد می شود(آنمی) ،خوردن ناخن در بعضی از افرادی که دچار اضطراب هستند ویا خوردن منی  ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند و …
    راه های افزایش مقدار اسپرم
    بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.
    به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.
    بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.
    راه های افزایش مایع منی :
    ۱- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود۲۲درصد کمتر از سایرین است.
    ۲- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.
    ۳- تغذیه مناسب داشته باشید:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.
    ۴- سعی کنید بجای استمنا  بیشتر سکس داشته باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هرروز)حجم و غلظت منی شما کمترخواهد شد.
    ۵- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.
    ۶- تمرین حرکات ورزشی کجل:هرچند این تمرینات اثری روی مقداراسپرم ندارد،ولی به کمک آن میتوانید قدرت پرتاب منی خود را بیشتر کنید و لذت بیشتری از انزال ببرید.
     ۷- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.


    در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر می کنند. مانند:
     کارنیتین:در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
     فولیک اسید:
     آرژینین: در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
     ویتامین ایی و سلنیوم: این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند.

    منبع:pezeshkan.org

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 32 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : کننده , همبرگر , خاک انداز , مایع پاک کننده , مایع دست شویی , شب , گوشی همراه , دست ,
    بازدید : 2894
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 15:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    رابطه جنسی,رابطه زناشویی,فعالیت جنسی,رابطه جنسی در بیماران قلبی

    آیا رابطه جنسی برای بیماران قلبی ممنوع است؟
    انجمن قلب امریکا در بیانیه ای اعلام کرد که فعالیت جنسی برای بیماران قلبی ممنوع نیست...
    البته این انجمن هشدار داد که زنان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره روش های پیشگیری از بارداری و عوارض جانبی احتمالی بارداری، اطلاعات و آگاهی کامل را به دست آورند. همچنین مردان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره مصرف داروهای مربوط به اختلالات نعوظ که برای همه انواع بیماری های قلبی- عروقی مضر هستند، احتیاط نمایند.
    این بیانیه که شامل توصیه های متخصصان مختلف از جمله متخصص قلب، فیزیولوژی ورزشی و مشاوره جنسی بود، در ژانویه سال 2012 در مجله قلب امریکا به چاپ رسید.
    سرپرست این گروه مطالعاتی و استاد دانشکده پزشکی تگزاس اظهار کرد: فعالیت جنسی یکی از معیارهای اساسی در کیفیت زندگی مردان و زنان مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی و شریک جنسی آنها به شمار می رود، اما متاسفانه بحث و آموزش در این مورد بندرت در جلسات و مشاوره های بالینی بیماران انجام می شود.
    توجه به فعالیت جنسی بیمار قلبی یکی از نکات مهم در درمان اوست، زیرا کاهش عملکرد جنسی منجر به اضطراب و افسردگی بیمار می شود. واقعیت این است که فعالیت جنسی، آنچنان فشاری به قلب وارد نمی کند که منجر به بروز مشکل در بیماران قلبی گردد. بنابراین احتمال بروز حوادث قلبی- عروقی ناشی از رابطه جنسی، در بیماران بسیار پایین است.


    متخصصان معتقدند که برخی از بیماران باید فعالیت جنسی خود را تا زمانی که این روابط برای آنها ایمن و بی خطر تشخیص داده نشده، به تاخیر بیندازند. در برخی دیگر نیز می بایست نوع فعالیت جنسی تا زمانی که به وضعیت پایدار و ثابت نرسیده اند، تغییر کند.
    در بیانیه انجمن قلب امریکا، توصیه هایی در زمینه فعالیت جنسی بیماران قلبی ذکر شده است که عبارتند از:
    - بعد از تشخیص بیماری های قلبی- عروقی، پزشکان باید وضعیت بیمار را قبل از شروع مجدد فعالیت جنسی آنها، به طور کامل ارزیابی کنند.
    - توانبخشی قلبی و فعالیت فیزیکی منظم، خطر اختلالات قلبی- عروقی مربوط به فعالیت جنسی را در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی یا حمله قلبی کاهش می دهد.
    - زنان مبتلا به بیماری قلبی- عروقی باید با توجه به وضعیت بیماری خود، درباره بارداری و همچنین انتخاب روش پیشگیری از آن آگاه شوند.
    - بیماران مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی شدید که هنگام فعالیت سبک و یا حتی استراحت نیز علایم بیماری را بروز می دهند، باید تا زمانی که درمان مناسب برای آنها انجام نگرفته و علایم بیماریشان کنترل نشده است، از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنند.
    - در صورت مشاهده اختلال در عملکرد جنسی بیمار، باید مشخص شود که این مشکل به کدام یک از عوامل از جمله بیماری قلبی، عروقی، اضطراب و ... مربوط می شود.
    - مصرف داروهایی که برای بهبود علایم قلبی- عروقی بیمار تجویز می شوند، نباید به دلیل نگرانی در مورد تاثیرآنها بر عملکرد جنسی بیمار، قطع شوند.
    - داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ معمولا برای مردان سالم، ایمن و بی خطر هستند. اما استفاده از این داروها برای بیمارانی که تحت درمان با نیترات برای بهبود درد قفسه سینه در بیماری شریان کرونری (انسداد شریان های خون رساننده به قلب) هستند، ممنوع می باشد همچنین باید از تجویز نیترات ها برای بیمارانی که در 24 تا 48 ساعت گذشته از داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ استفاده کرده اند، خودداری شود.
    - بهتر است زنان یائسه مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی از استروژن موضعی یا واژینال برای درمان نزدیکی دردناک استفاده کنند.


    هدف این متخصصان این است که به بیماران قلبی اطمینان دهند درباره فعالیت جنسی خود نگران نباشند و با توجه به شرایط بیماریشان و با راهنمایی پزشک می توانند رابطه جنسی بی خطری داشته باشند. تنها در اختلالات قلبی حاد و شدید، فعالیت جنسی بیمار نیاز به احتیاط و مراقبت های خاص دارد.
    از آن جایی که رابطه جنسی با فعالیت جسمی همراه است، بیمار می تواند با در نظر گرفتن شرایط بیماری خود از فعالیت جنسی ایمن و بی خطر برخوردار بوده و نیازی به حذف رابطه جنسی نداشته باشد.
    منبع:seemorgh.com

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 26 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : مایع سفیدکننده , ضد عفونی کننده , مایع شوینده , فیلم , ماساژ پا , راه پله , کلید , ماده پاک ,
    بازدید : 1430
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 14:54 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    زناشویی

     

    رمز بهتر بوسیدن

    بوسه و نوازش لازمه یك عشق گرم و آتشین است وگرنه هم آغوشی را آدم میتواند با هر كسی داشته باشد بدون آنكه واقعا عاشق طرف باشد ( این امر بخصوص در مورد مردان صدق میكند ).

     

    خیلیها با بوسیدن اصلا رابطه خوبی ندارند و یا حتی نمیدانند كه چگونه باید طرف خودشان را ببوسند و در هم آغوشی خود با یك نفر دیگر اصلا بوسیدن و نوازش كردن را فراموش میكنند( یا كنار میگذارند .)

     

    دو انسان زمانی بوسه ، آنهم از نوع داغ و آتشین آن ، با هم رد و بدل میكنند كه به هم احساس عمیق دارند.بوسیدن فرزند توسط والدین ، یا بوسیدن دوستان معمولی ، بوسه نیست ، بلكه برای نشان دادن احساس دوستی و محبت بدون آنكه ربطی به رابطه جنسی داشته باشد . بوسه تنها بین دو عاشق ، كه به هم احساس عمیق دارند ، رد و بدل میشود.

     

    ممكن است كسانی باشند كه فكر كنند ، بدن و هیكل خوبی ندارند و به همین دلیل دوست نداسته باشند یا میترسند كه طرف بدن آنها را نوازش كند و زشتی بدنشان را ببیند ، اما اصلا اینطور نیست ، ضربالمثل لیلی را از چشم مجنون بنگرید ، فراموش نكنیم و این را بدانیم كه رد و بدل كردن بوسه های آتشین در یك معاشقه امری است بسیار حیاتی.

     

    با ممانعت ما از نوازش كردن طرف یا جلوگیری از مورد نوازش واقع شدن از سوی شریك جنسی ، هم خود را از لذت و شرر و محروم كرده ایم و هم طرف مقابل را ، امر نوازش و بوسه در نزدیكتر كردن دو نفر به هم و برقراری ارتباط حسی و درونی به هم و حتی ارتقا حس احترام آنها به هم ، نقش والایی دارد .

     

    هستند كسانی كه برای طفره از بوسیدن بهانه میآورند ، مثلا با خود میگویند كه طرف بلد نیست اینكار را بكند ، یا دهان طرف بو میدهد . پس دوش گرفتن و مسواك زدن را فراموش نكنید ، مسئله بلد بودن ؟؟؟؟؟ بله میتوان با كمی تمرین ، بوسیدن را یاد گرفت ، به این هم خواهیم رسید.در اهمیت بوسیدن هرچه گفته شود ، باز هم كم است ، فقط اشاره ای بكنیم و بگذریم : هستند كسانی كه ( بخصوص بعضی از زنان ) حاظرند ساعتها صرف بوسیدن و معاشقه كنند،مسئله دیگر اینكه گاهی اوقات یك رابطه جنسی میتواند تنها در بوسه های داغ و آتشین و نوازش خلاصه شود.

     

    یادگیری بوسیدن

    همانطور كه در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط كمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یك شریك لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلكس و بدون استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیك كنید ، زبان خود را كمی جلو بیاورید طوری كه پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و كمی مرطوب ) و رلكس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمركز كنید ، زبان خود را بیرون داده طوری كه به پشت دست شما برسد و بعد با كمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای كه دو لب شما از هم قرار گرفتهاند )‌ را با زبان خود بلیسید . حین كار ، اینجا . آنجا ، كمی پوست دست خود را مك بزنید، اینكار به شما تجربه میآموزد كه در برخورد با شریك عشقی خود چگونه عمل نمائید .

     

    هدگام نزدیك شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش كنید.

     

    اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میكند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور كه گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نكنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

     

    ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن كه دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم كه موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر كار كنید . اجازه دهید كه طرف هم همین كار را برای شما انجام دهد . اینكار باعث میشود كه هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

     

    لازم به گفتن نیست كه هر فردی ممكن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینكار همانطور كه گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما كمك میكند كه دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمركز كنید. موضوع دیگر اینكه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری كه تماس خیلی كمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.

     

    بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلكه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میكند.

     

     

    درباره بوسیدن،یك راهنمایی كوچیك برای اهل فن :

    اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست كه آن را در كنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذزه ( خیلی كم ) آن را در دهان خود مزه كنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید . و یادتان نرود كه تمرین كنید. سعی كنیم بوسیدن ، نوازش و تحریك و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمركز كنیم و لذت ببریم . توجه به مسائل فوق باعث میشود كه ما فقط یك رابطه جنسی سریع و پنج دقیقهای نداشته باشیم .

    در پایان یك نكته مهم را فراموش نكنیم و آن اینكه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه كه در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یك دفعه به یك طرف نغلطید و خرناسه بكشید ، نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است ، زنان بخصوص به این مسئله خیلی حساسند و علاقمند.

    منبع:taknaz.ir

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 23 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : نامزدی , عقد و بعد از ازدواج کفش , لنگه کفش , پا , راه رفتن , جفت , بند کفش , مشکی , سیاه , دوربین , عکس , عکاسی ,
    بازدید : 2016
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:39 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

    آموزش ارضا شدن,ارضا شدن,ارضاشدن,دیر ارضا شدن

    آموزش ارضا شدن

     

    آموزش ارضا شدن/چگونه دیر ارضا شویم؟

    هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی است اطلاعات کافی درمورد تمایلات جنسی مردانه، روابط زناشویی و تکنیک های خاص آن داشته باشید. هدف اکثر مردان در روابط زناشویی، انزال است نه عشق بازی. وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.

    ارگاسم های چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون اینکه فرد در خلال آنها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان می دانند که با آموزش صحیح آنها هم می توانند دقیقاً مثل خانم ها چندین بار در روابط زناشویی به ارگاسم برسند.درمورد خانم ها،ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از اولین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می افتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

    خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه است. س ک س چند ارگاسمه مردانه به س ک سی گفته می شود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می شود.قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی” آشنا شوید.

    ۱- مرحله تحریک

    · گرفتگی عروق

    · نعوظ

    · بالا رفتن ضربان قلب

    · بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز

    · سفت شدن نوک سینه ها

     

    ۲- مرحله پایا

    · بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها

    · بلند شدن کامل بیضه

    · بنفش شدن سر آلت تناسلی

    · ترشح غدد کوپر

    · نفس نفس زدن

     

    ۳- مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده است)

    دفع مایع

    · اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می شوند.

    · کشش ماهیچه ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش

    · بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس

    ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع

    انزال

    · عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می شود.

    · انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.

    · تیرگی جزئی هوشیاری

     

    ۴- مرحله تحلیل

    · از بین رفتن تحریک

    · خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه

    · برگشت کشش عضلانی

    · پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

     

    ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال

    هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می شوند: از تحریک تا نقطه ای نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه می کند که ۳ تا ۵ ثانیه طول می کشد. این انقباضات، ارگاسم های لگنی نامیده می شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و کنترل شود، می توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.وقتی فرد به این نقطه می رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک است، فقط به اندازه ای که بتوان میزان تحریک را کنترل کرد. می توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی کنترل کرد.

    در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال است، مرحله پایا سریعاً گذشته ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق می افتد. در یک رابطه زناشویی با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از اولین ارگاسم و ارگاسم های بعدی همچنان باقی می ماند. ارگاسم های پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی هستند تا جایی که مرد تصمیم می گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی است. حتی پس از چند ارگاسم فرد می تواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.

     

    چطور ارگاسم چندگانه ممکن است؟

    “چرخه واکنش” مردها و زنها تقریباً شبیه به هم است. تفاوت جزئی بین آنها انزال مرد است. زنهایی که ارگاسم های چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم خود، ارگاسم های متوالی و پی در پی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها انزال ندارند.

    انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز می کند. طی این مدت، اکثر مردها نمی توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس می شود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و می توانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم های چندگانه داشته باشند.

    اولین قدم در فهمیدن اینکه مردها چطور می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این است که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر هستند. اکثر مردها همیشه ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین دلیل قادر به تشخیص آنها از هم نیستند.

    دومین قدم این است که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.

     

     

    آموزش ارضا شدن,ارضا شدن,ارضاشدن,دیر ارضا شدن

    آموزش ارضا شدن

     

    توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی می شود. این همان عضله ای است که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف است. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض می کنید باید احساس کنید که همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا کشیده می شود.

     

    تمرینات تنفسی

    · روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.

    · دستها را روی شکمتان درست زیر ناف قرار دهید.

    · نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.

    · نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می شود.

    · این حرکت را ۹ تا ۳۶ مرتبه تکرار کنید.

     

    آماده سازی خود

    توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور توجه است اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانطور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم های اولیه شناخت عضله لگنی است. برای اینکه با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی کنترل کنید. قسمتی از این کنترل به مرور زمان و با تجربه به دست می آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می توانید در هر مکانی بدون اینکه کسی متوجه شود انجام دهید.

    تمرین

    · راحت بنشینید و مثل زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.

    · درست همانجایی که نزدیک به انزلتان است متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا ۱۰ بشمارید.

    · سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.

    · دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.

    · دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود توجه خاص داشته باشید. کلید کار اینجا این است که درمورد واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا کنترل کنید.

    توقف درست قبل از انزال

    دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان است. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.

    مقدار کمی ازمایع منی خارج می شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می کنید. اگر موفق شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.

    اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.

     

    نقش شریک جنسی

    تکنیک های زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. بهترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان است. اگر بتوانید در این کار موفق شوید می توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.

     

    غلبه بر مشکلات

    بدون شک بزرگترین مانعی که اکثر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال است. ممکن است یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی موفق هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر موفق شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون اینکه حستان از بین برود.

    یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال است. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه است، اگر موفق هم شوید فقط تصادفی بوده است.

    بعضی از مردها سعی می کنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک جنسی را آرامتر انجام دهید می توانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید ش

    د که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.

     

    فشار لگنی بعد از تحریک

    فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی است. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. این کار باعث می شود انرژی بیضه به سایر قسمت های بدن منتشر شود. همچنین می توانید ۵ تا ۱۰ دقیقه به پشت بخوابید.

     

    سایر فواید ارگاسم چند گانه

    با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می توانید سایر مشکلات جنسی مثل انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها می توانید زمان رابطه زناشویی خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.

     

    سن

    ممکن است خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک ارگاسم چند گانه تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی آنها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.

    اگر در رسیدن به ارگاسم های تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش است. اما اگر در داشتن ارگاسم های تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین دلیل اگر احساس می کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با پزشک متخصص درمیان بگذارید.

     

    تفکرات قدیمی در مورد ارگاسم چندگانه

    مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. بسیاری از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده است. باوجود اینکه طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در زمینه مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی های غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می شود.

    خط آخر

    خط آخر اینکه توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در زمینه جنسی و قدرتتان در کنترل عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر است که قابلیت ارگاسم چندگانه را نمی توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مقاله در مورد ارگاسم چندگانه ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. نتیجه ای که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

    منبع :moshaversxi.blogfa.com

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 28 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : نامزدی , عقد و بعد از ازدواج ,
    بازدید : 2745
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 8:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

    نحوه رفتار با نامزد, دوران نامزدي, حرفهای دوران نامزدی

     

    شما نیازمند آن هستید كه درباره نحوه رفتار با او كمی خاص باشید . به آنچه كه می باید گفته شود یا نه توجه كنید چرا كه بر زبان آوردن بعضی حرفها موجب دردسرتان می گردد

     

     

    از منظر آقایان خواندن آنچه در ذهن خانم ها می گذرد كار بسیار دشواری و پیش بینی آنچه خانم ها از ‌آنها توقع دارند هم سخت تر از آن است. بدین منظور حالت ذهن، خواسته ها و نیازها و توقعات و یا مقدار توجهی كه از شما انتظار دارد را درك كرده و همان گونه رفتار نمایید . شما نیازمند آن هستید كه درباره نحوه رفتار با او كمی خاص باشید . به آنچه كه می باید گفته شود یا نه توجه كنید چرا كه بر زبان آوردن بعضی حرفها موجب دردسرتان می گردد . در مطلب ذیل می توانید چند نمونه از حرفهایی كه نمی بایست به نامزدتان بزنید را بیابید .

     

    10 . هرگز از یك خانم نخواهید صورت حساب را پرداخت كند .

     

    بنابراین خانمهای جذاب از آقایان انتظار دارند كه صورت حسابشان را پرداخت كنند تنها به این دلیل كه آنها ارزش انجام چنین لطفی را دارند . حقیقتی كه در ذهن خانمها جریان دارد این است كه فردی كه باید صورت حساب را پرداخت كند شمایید و اگر شما نسبت به این موضوع آگاهی ندارید یعنی كه به اندازه كافی متشخص نیستید ، بنابراین اگر كه نمی خواهید این حقیقت ذهنی خانمها را خراب كنید فقط صورت حساب را پرداخت نمایید .  

     

    9. هرگز از او نخواهید كه اسرار تان را حفظ كند .

     

    بله درست فهمیدید تنها كسی كه می تواند به سرعت برق و باد حرفی را پخش كند اوست علی الخصوص زمانی كه از او می خواهید این كار را نكند . حتی اگر او این موضوع را تنها به بهترین و نزدیك ترین دوست خود بگوید كافیست زیرا همین اولین و آخرین نفر این راز را به بهترین نحو پخش خواهد كرد . او استاد این كارهاست بنابراین ریسك نكنید و اسرارتان را با او نگویید و بعد هم سفارش كنید به كسی نگو .  

     

    8 . در باره این كه چرا حال خوشی ندارد هرگز از او سوال نكنید .

     

    درك حال و هوای یك دختر می تواند خیلی سخت و دشوار باشد . اگر درباره نزار بودن حالش از او سوال كنید می بایست بسیار مصمم و سرسخت باشید تا بتوانید دلیلش را بفهمید . وقتی هم كه دلیلش را برملا كرد حق ندارید با او مقابله كنید و شروع به بحث نمایید . بدون در نظر گرفتن آن 1 دلیل برای آن موضوع ، خروار خروار اطلاعات آزار دهنده دیگر هم بازگو می شود . با پایان یافتن این موضوع، آن ناراحتی و غم به شما انتقال داده می شود و احساس می كنید كه در یك برزخ بزرگ گیر افتاده اید.  

     

    7 . گفتن این جمله كه " فكر كنم باید عضو یك باشگاه ورزشی شوی " اصلاً درست نیست .

     

    بطور طبیعی اغلب دختر خانمها از اندام خود راضی نیستند ، بطور عملی خودش دوست دارد كه به باشگاه برود اما اگر شما پیشنهاد انجام این كار را بدهید حس بدی پیدا می كند و در نهایت هم منجر به بحث خواهد شد .  

     

    6 . برایش روز بدی را رقم خواهید زد اگر كه از كس دیگری تعریف نمایید .

     

    اگر می خواهید كه او هم چنان خنده بر لب داشته باشد بهتر است كه در برابر او از دختر دیگری تعریف نكنید ، در غیر این صورت آماده درهم رفتن چهره و اخم كردن وی باشید . همه دختر خانمها ( اغلب آنها ) می خواهد به طریقی كه شده در مركز توجه و محبت مرد دلخواهش باشد . همه نقاط قوت وی را به ذهن بسپارید تا اینكه حواستان باشد در حضور او از دختر دیگری تعریف ننمایید . اگر كه می خواهید ، به اندازه كافی بذله گو باشید تا همین حالا به بهترین نحو از دخترتان تعریف و تمجید نمایید .  

     

    5 . جمله " من قول می دهم " را هرگز بر زبان نیاورید .

     

    اگر كه به او قول انجام كاری را دادید و انجام ندادید خودتان را آماده ورود به جهنم كنید . وقتی حرفی را می زنید مطمئن باشید كه می توانید آن را عملی كنید ( كه اغلب اوقات نمی توانید ) و یا اینكه آنقدر تواناییهایتان را افزایش دهید كه هرگز گیر نكنید . قول یا تعهدی كه می دهید چیزی است كه او تا آخر عمرش فراموش نخواهد كرد و حتی اگر به قولتان وفا نكنید او هرگز شما را باور نخواهد كرد و در همه جر و بحث های آینده نوك پیكان به سمت شما خواهد بود .  

    4 . بهتر است این جمله را هرگز نگویید " آیا مطمئنی كه این تیپ برازنده توست و به تو می آید ؟

    به طور كلی دخنر خانمها دوست ندارند كه این سوال را از آنها بپرسید . حتی اگر بصورت شوخی و جوك از او بپرسید او آن را جدی گرفته و درباره اش فكر خواهد كرد . اغلب او نسبت به نوع پوشش و زیور آلات مورد استفاده خود دقت كافی را دارد اما ارائه هر گونه نظر بدبینانه باعث می شود كه حساسیتش نسبت به این موضوع را از دست بدهد . بنابراین این كار را نكنید .  

     

    3 . جمله " چقدر برای من آشنایید انگار شما را قبلاً جایی دیده ام " برای او جمله بسیار آشنایی است .

     

    حتی اگر قبلاً او را جایی دیده اید از گفتن این جمله به او خوداری نمایید . از نظر خانمها این جمله چندان جمله مودبانه ای نیست و فكر می كنند كه شما سعی در دلبری دارید و به اصطلاح خودمانی فكر می كنند می خواهید مخ زنی كنید .

     

    2 . تنها زمانی كه واقعاً به او علاقه دارید از جمله " دوستت دارم " استفاده نمایید .

     

    جمله " دوستت دارم " جمله ای است كه هر خانمی دوست دارد برای حداقل یك بار هم شده كه در زندگیش آن را بشنود . وقتی یك خانم این جمله را ادا می كند توقعاتش را به بالاترین حد خود می رساند و دلش نمی خواهد خیلی خود را پایین آورد . بنا بر عرف خانمها روابط را خیلی جدی می انگارند بنابراین تا زمانی كه نسبت به احساس خود اطمینان پیدا نكرده اید از ابراز علاقه كلامی و گفتن این جمله خوداری نمایید . وقتی هر یك از طرفین قبل از پردازش صحیح احساساتشان این جمله را ادا می نمایند این جمله می تواند همه چیز را تمام نماید چرا كه با ادای این جمله تمامی ابعاد رابطه تغییر خواهد كرد .  

     

    1 . هرگز از هنرپیشه های مورد علاقه نامزدتان انتقاد نكنید .

     

    با انتقاد از این شخصیت ها كه غالب خانمها نسبت به آنها تعصب دارند دنیا را برای خودتان جهنم می كنید . با انجام این كار امكان دارد خفه تان كنند . خانمها با شنیدن نام آنها زیر و رو می شوند بنابراین بهتر است كه در برابر خانمها از عدم علاقه تان به این افراد حرفی نزنید چرا كه آنها دیوانه این اشخاص هستند و هر چه قدر هم با آنها بحث كنید فایده ای ندارد و فقط وقت خودتان را تلف خواهید كرد .    

    منبع: سیمرغ

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 16 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 4

    برچسب ها : نامزدی , عقد و بعد از ازدواج ,
    بازدید : 1189
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 7:55 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     پرده بکارت

     

    پرده بکارت

    پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می‌پوشاند.

     

    محل قرار گیری پرده بکارت کجاست؟

    پرده بکارت در حقیقت بخش خارجی اندام جنسی است.به همین دلیل دقیقا در ورودی دهانه واژن تعبیه شده است. اما ورودی دهانه واژن در برخی از افراد در همان ابتدای اندام تناسلی است و به سادگی قابل رویت و تشخیص است و در برخی نیز در عمق است و مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست.

     

    سوال و جوابهایی درمورد پرده بکارت!


    چرا شکل پرده بکارت من با آنچه در تصاویر اینترنتی می بینم ، متفاوت است؟ آیا برای من مشکلی پیش آمده است؟

    اولا توصیه می کنم برای ارضای حس کنجکاوی خود در مسائل جنسی به مشاهده تصاویری که دیدنشان گناه است ، متوسل نشوید. هم ارزش ندارد ، هم این که سوالاتی را برای شما به وجود می آورد که نتیجه آن جز نگرانی و افسردگی چیز دیگری نخواهد بود .

    ثانیا شکل ، رنگ و حالت اندام جنسی در افراد مختلف متفاوت است. بنا بر این اندام جنسی خود را با دیگران مقایسه نکنید. کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.

     

    چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

    همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

     

    آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

    خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

     

    ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

    بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

     

    آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟

    پرده‌های بکارت با یکدیگر متفاوتند. انواع گوناگونی از پرده‌های بکارت شناسایی شده اند اما از بین آنها به طور کلی رایجترینشان عبارتند از:

    الف) حلقوی: در این نوع ، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند. لذا در خیلی از موارد خون ریزی ندارد.

     

    ب) ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی پاره نمی شود، یا اینکه به طور جزئی پاره می شود و معمولاً خونریزی ندارد.

     

    ج) تیغه ای: پرده تیغه ای یا دو سوراخی، پرده ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد. خون ریزی دارد.

     

    د) غربالی: پرده غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده ای است که به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است. خون ریزی دارد.

     

    ھ) پرده بسته: پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. همان طور که قبلا هم گفتیم، در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

     

    پرده بکارت من از نوع حلقوی است.آیا می توانم بادوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

    خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

     

    آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت پاره شود؟

    نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

     

    آیا متخصص هنگام معاینه پرده بکارت من می تواند بفهمد که قبلا خودارضایی داشته ام یا نه؟

    خیر. اگر خودتان چیزی نگویید ، نه متخصص ، نه همسرتان و نه هیچ کس دیگر ، متوجه نمی شود. ضرورتی هم ندارد که چیزی بگویید. بعضی از پزشکان ممکن است سوالاتی در این مورد از شما بپرسند اما این سوال دلیل بر این نمی شود که چیزی فهمیده باشند.

     

    من از پاره شدن پرده بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

    شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده 648 قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنا بر این ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.

     

    من در دوره قاعدگی لخته خون مشاهده کردم. آیا این لخته خون نشانه پارگی بکارت من است؟

    خیر. وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این اتفاق برایتان می افتد ،‌ به پزشک مراجعه کنید تا ادامه یافتن آن منجر به کم خونی نشود و با تجویز داروهای لازم درمان شود.

     

    من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

    بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

     

    من هنوز نتوانسته ام پرده بکارت همسرم را بردارم و موقعی که فشار میدهم درد بسیار زیادی را متحمل میشود. ایا میشود از اسپری بی حس کننده استفاده کرد و اگر می شود: اسپری را باید مستقیما بر روی پرده بکارت بپاشیم؟

    برای از بین بردن درد ناشی از پاره نمودن پرده بکارت هرگز نباید از اسپری بی حس کننده استفاده کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل حساسیت قسمت‏های داخلی مهبل ، نسبت به داروهای بی حس کننده دچار سوزش شدید می شوند.

    شما برای برداشتن پرده بکارت همسرتان ابتدا باید آمادگی لازم را برای وی ایجاد کنید. به طوری که ایشان تصور کند صرفا می خواهید به ایشان لذت بدهید و در صدد پاره کردن پرده نیستید. اما در زمانی مناسب به طور ناگهانی اقدام به فشار مناسب جهت پاره کردن پرده کنید. اگر فشار شما ارام (کند و به مرور) باشد طبیعی است که درد آن و نیز نگرانی همسرتان اجازه نمی دهد که ادامه دهید. اما در پرده های معمولی اگر به صورت ناگهانی اقدام شود مشکل حل می شود. برای شما یک مثال می زنم : اگر دندان پزشک ، دندان سست را بدون شدت و فشار لازم و خیلی کند و آرام بکشد ، طبعا شخص خیلی آزار خواهد دید. اما اگر غافلگیرانه و به یکباره اقدام کند ، موفق خواهد بود و درد کمتری هم متوجه شخص می شود.

    توجه: در برخی از افراد پرده به صورتی است که باید با جراحی برداشته شود. روشی را که گفتم آزمایش کنید . اگر درست عمل کردید و جواب نداد جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان اقدام کنید. 

    .منبع:تلخیص از iran20.com

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 21 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : تخم مرغ , شیمی درمانی , خوش خیم , محک , زن خانه دار , سررسید , هندسه , عسل ,
    بازدید : 4318
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    ارگاسم,ارگاسم چندگانه,رابطه جنسی,ارگاسم در مردان

    تکنیکهای ارگاسم چندگانه در مردان
    هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی است اطلاعات کافی درمورد تمایلات جنسی مردانه، سکس و تکنیک های خاص آن داشته باشید. هدف اکثر مردان در سکس، انزال است نه عشق بازی.

    وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.
    ارگاسم های چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون اینکه فرد در خلال آنها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان می دانند که با آموزش صحیح آنها هم می توانند دقیقاً مثل خانم ها چندین بار در سکس ارگاسم شوند. درمورد خانم ها، ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از اولین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می افتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.
    خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که  وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه است. سکس چند ارگاسمه مردانه به سکسی گفته می شود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می شود.
    قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی "چرخه تحریک جنسی" آشنا شوید.
    1. مرحله تحریک
    · گرفتگی عروق
    · نعوظ
    · بالا رفتن ضربان قلب
    ·بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز
    · سفت شدن نوک سینه ها
    2. مرحله پایا
    · بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها
    ·بلند شدن کامل بیضه
    ·بنفش شدن سر آلت تناسلی
    ·ترشح غدد کوپر
    ·نفس نفس زدن


    3. مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده است)
    دفع مایع
    ·اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می شوند.
    ·کشش ماهیچه ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش
    . بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس
    ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع
    انزال
    ·عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می شود.
    · انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.
    ·تیرگی جزئی هوشیاری
    4.مرحله تحلیل
    · از بین رفتن تحریک
    · خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه
    · برگشت کشش عضلانی
    · پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون
    ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال
    هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می شوند: از تحریک تا نقطه ای نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه می کند که 3 تا 5 ثانیه طول می کشد. این انقباضات، ارگاسم های لگنی نامیده می شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و کنترل شود، می توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.
    وقتی فرد به این نقطه می رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک است، فقط به اندازه ای که بتوان میزان تحریک را کنترل کرد. می توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی کنترل کرد.
    در شکل زیر مرحله پایا به صورت بالاترین وضعیت تحریک نشان داده شده است که اگر به تحریک اجازه ادامه یافتن داده شود، در آخر به ارگاسم منتهی خواهد شد.
    تفاوت دو نمودار با هم را ملاحظه کنید. در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال است، مرحله پایا سریعاً گذشته ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق می افتد. در یک سکس با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از اولین ارگاسم و  ارگاسم های بعدی همچنان باقی می ماند. ارگاسم های پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی هستند تا جایی که مرد تصمیم می گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی است. حتی پس از چند ارگاسم فرد می تواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.
    چطور ارگاسم چندگانه ممکن است؟
    "چرخه واکنش" مردها و زنها تقریباً شبیه به هم است. تفاوت جزئی بین آنها انزال مرد است. زنهایی که ارگاسم های چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم خود، ارگاسم های متوالی و پی در پی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها انزال ندارند.
    انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز می کند. طی این مدت، اکثر مردها نمی توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس می شود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و می توانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم های چندگانه داشته باشند.
    اولین قدم در فهمیدن اینکه مردها چطور می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این است که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر هستند. اکثر مردها همیشه ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین دلیل قادر به تشخیص آنها از هم نیستند.
    دومین قدم این است که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.
    توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی می شود. این همان عضله ای است که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف است. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض می کنید باید احساس کنید که همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا کشیده می شود.
    تمرینات تنفسی
    · روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.
    · دستها را روی شکمتان  درست زیر ناف قرار دهید.
    ·نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.
    ·نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می شود.
    · این حرکت را 9 تا 36 مرتبه تکرار کنید.
    آماده سازی خود
    توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور توجه است اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانطور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم های اولیه شناخت عضله لگنی است. برای اینکه با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی کنترل کنید. قسمتی از این کنترل به مرور زمان و با تجربه به دست می آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می توانید در هر مکانی بدون اینکه کسی متوجه شود انجام دهید.
    تمرین
    ·راحت بنشینید و مثل زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.
    · درست همانجایی که نزدیک به انزلتان است متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا 10 بشمارید.
    ·سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.
    ·دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.
    ·دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود توجه خاص داشته باشید. کلید کار اینجا این است که درمورد واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا کنترل کنید.
    توقف درست قبل از انزال
    دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان است. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.
    مقدار کمی ازمایع منی خارج می شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می کنید. اگر موفق شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.
    اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف  کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.
    نقش شریک جنسی
    تکنیک های زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. بهترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان است. اگر بتوانید در این کار موفق شوید می توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.
    غلبه بر مشکلات
    بدون شک بزرگترین مانعی که اکثر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال است. ممکن است یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی موفق هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر موفق شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون اینکه حستان از بین برود.
    یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال است. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه است، اگر موفق هم شوید فقط تصادفی بوده است.
    بعضی از مردها سعی می کنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک را آرامتر انجام دهید می توانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید شد که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.
    فشار لگنی بعد از تحریک
    فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی است. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. این کار باعث می شود انرژی بیضه به سایر قسمت های بدن منتشر شود. همچنین می توانید 5 تا 10 دقیقه به پشت بخوابید.
    سایر فواید
    با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می توانید سایر مشکلات جنسی مثل انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها می توانید زمان سکس خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.
    سن
    ممکن است خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی آنها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.
    اگر در رسیدن به ارگاسم های تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش است. اما اگر در داشتن ارگاسم های تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین دلیل اگر احساس می کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با  پزشک متخصص درمیان بگذارید.
    تفکرات قدیمی
    مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. بسیاری از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده است. باوجود اینکه طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در زمینه مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی های غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می شود.
    خط آخر
    خط آخر اینکه توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در زمینه جنسی و قدرتتان در کنترل عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر است که این قابلیت را نمی توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مقاله ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. نتیجه ای که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

    منبع:mardoman.net

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 25 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : آشپزیl , اختراع , کایت , دلفین , آرایشگر , طراحی کارت ویزیت , فک , سبزه عید , سفره هفت ,
    بازدید : 2123
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:58 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    تحریک جنسی,روشهای تحریک جنسی

    روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان
    چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟
    چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟
    نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
    چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟
    هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.
    رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست.

    پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.


    به خودتان متکی باشید
    فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.
    البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

    این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

    تنوع، مزه ی زندگی است
    احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.
    * مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
    * لباس زبر های مناسب و جدید بخرید
    * عطر خوشبو استفاده کنید
    * حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
    * معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
    *رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود
    * با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...
    * بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.
    * گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .
    * لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.
    * همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .


    * فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.
    * مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد
    * مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .
    *زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب

    افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود
    *به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .
    *بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.
    * شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

    وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

    * توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.
    * شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.
    *در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.
    و...هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

    اگر همه چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید
    زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

    طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟
    قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

    کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.
    افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید

    منبع:jensiamozesh.persianblog

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 27 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : رنگی , بدنساز , درد معده , طراحی خلاقانه , سفره , نهضت سوادآموزی , کالج , کیک تولد , پخت ,
    بازدید : 2478
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:47 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5
    صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ