برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز :
باردید دیروز :
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]

    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    پوست ناهموار و خشک نشانه پشت سر گذاشتن هوای سرد زمستانی است، هوایی که هرچند بسیار سرد نبوده است اما تفاوت دمای فضاهای بیرونی و داخلی روی پوسته پوسته شدن سطح ظاهری پوست تأثیرگذار بوده و با فرارسیدن فصل بهار می توان برای پوست هم حال و هوای بهتری فراهم کرد.
    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    مهر: دکتر سم بانتینگ متخصص پوست در رابطه با وضعیت پوست در فصل بهار گفت: پوست در فصل زمستان به طور طبیعی خشک تر می شود که علت آن هوای سرد و خشک بیرون و هوای گرم داخل خانه و یا محل کار است. بخار شدن سریع آب از روی پوست موجب خشک شدن و درنتیجه شکل گیری فلسهای لایه لایه روی پوست و به اصطلاح پوسته پوسته شدن سطح خارجی پوست می شود.

    اگرچه در رابطه با شرایط پوستی، ژنتیک و سن نیز نقش موثری برعهده دارد اما راه هایی برای پوسته پوسته نشدن وجود دارد.

    آملیا فریر کارشناس تغذیه گفت: آنچه که می خورید به معنای واقعی کلمه می تواند بر شرایط پوست تأثیرگذار باشد، پوستهایی که همواره حالت پوسته پوسته دارند می توانند نشانه ای از التهاب روده باشد. هرگاه وضعیت پوستی بیماران را باید درمان کنم به سلامت معده و روده وی نگاه می کنم و پس از آن رژیم ضد التهابی برایش تعیین می کنم.

    آملیا توصیه کرده است که خوردن چربیهای سالم چون آواکادو، ماهیهای چرب، آجیل و دانه ها می تواند تعادل عالی از چربیهای ضروری اومگا ۶ و اوگا ۳ ایجاد کند.

    وی همچنین اضافه کرد که خوردن ۱.۵ تا ۲ لیتر آب در طول روز بسیار مهم است و با تمام تفاسیر تنها یک تفاوت بین انگور و کشمش وجود دارد و آن آب است.

    اهمیت استفاده از مکملها

    جون تراورس متخصص تغذیه در کلینیک تغذیه لندن اظهار داشت ویتامین B برای سلامتی پوست حیاتی است.

    ویتامین B۲ و ویتامین B۳ از سوی سازمان امنیت غذای اروپا در حفظ سلامتی پوست موثر توصیف شده است. منابعی چون غلات کامل چون جو دو سر، جو، برنج قهوه ای و غذاهای تهیه شده از غلات گندمی دارای این ویتامین ها هستند.

    صابون را رها کنید

    دکتر بانتینگ با تأکید بر استفاده از یک پاک کننده بدون صابون اظهار داشت: اگر پوستتان پوسته پوسته می شود از یک پاک کننده لایه بردار استفاده کنید که دربرگیرنده اسیدهای هیدروکسی است.

    به جای کرمها از روغنها استفاده کنید

    نیکی کینایرد بنیانگذار اسپیس ان کی اظهارداشت: ترجیح می دهم که از فرمولهای سنگین کرم محور دور بمانم چرا که این کرمهای سنگین اغلب کاری جز نشستن روی پوست انجام نمی دهند. روغنها به جای مرطوب کننده ها می تواند به خوبی می توانند در اعماق پوست نفوذ کند و اگر هنگامی که پوست هنوز مرطوب است، مورد استفاده قرار گیرد، می تواند این رطوبت را به مدت طولانی تر حفظ کند.

    مرطوب نگاه داشتن هوا

    آنا ماری سلوویج از بنیانگذاران بیوتی مارت اظهار داشت: پوست خشک در نتیجه ترکیب شرایط مختلفی چون دمای کنترل شده هوای داخلی ایجاد می شود از این رو بهتر است کاسه های آب را نزدیک رادیاتورها و دستگاه های تهویه هوا نگاه دارید.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , ,
    امتیاز : نتیجه : 43 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : اریکسون , محصول , کابوس , راسو , تورهای مسافرتی , تور , دینامیک , کرکره , حیوان خانگی ,
    بازدید : 1849
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 14:8 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    آیا از نگاه های شوهرتان  به نامحرم ،رنج می برید؟ فکر می کنید او چشم چرانی می کند؟ اول این مقاله را بخوانید

    من نسبت به شوهرم کمی حساس هستم البته نه آن حساسیتی که به او بگویم چه کار کن و چه کار نکن او در کارهایش کاملا آزاد است و مشکلی ندارد ولی بعضی وقتها در خیابان یا جایی که می رویم نمی تواند به زنان نگاه نکند و یا اگر با خانمی بخواهد حرف بزند ارتباطش خیلی راحت است و من از این موضوع رنج می برم….
    همه شنیده‌اند که مردان از راه چشم عاشق می‌شوند و زنان از راه گوش. این تعبیر عوامانه‌ای است از یک عنوان، از فهرست بی‌پایان تفاوت‌های میان زنان و مردان. واقعیت اثبات شده و گریزناپذیر این
    است که مردان در برابر جنس مخالف، ذاتا جست‌ و جوگرند و چشم مهم‌ترین ابزار جست‌ وجوست.

    سنگ‌های‌تان را وا بکنید

    اگر می‌خواهید زندگی مشترک موفقی داشته باشید، قبل از ازدواج نظرات خود را در مورد محدوده روابط زن و مرد ( از جمله نگاه، صحبت کردن و … ) با همسر آینده‌تان در میان بگذارید تا به نگاه مشترکی دست یابید. درصورتی که شما محدوده‌هایی که مورد نظرتان هست را توضیح داده‌اید و با خواستگار‌تان در مورد پایبند بودن به این مرزها توافق کرده‌اید، قضاوت در آینده برایتان راحت‌تر خواهد شد، زیرا شما با توجه به این قرارداد‌ها می‌توانید رفتار همسرتان را بررسی کرده و در موردش قضاوت کنید. شما می‌توانید بگویید که آیا فلان رفتار همسرتان در چارچوبی که قبلا در موردش توافق کرده بودید جا می‌گیرد یا طبق این چارچوب، رفتار انجام شده نادرست و سزاوار مجازات است.

    این نگاه، همان نگاه است؟

    اگر می‌خواهید همسرتان را به‌ دلیل نگاهش متهم کنید، باید بتوانید رفتاری را متفاوت از رفتار‌های همیشگی‌اش ببینید و بعد مهر چشم‌ ناپاکی را رویش بچسبانید. بعضی از افراد همین که همسرشان چشم در چشم فرد نامحرمی بیندازد یا با او گفت‌ و گو کند، او را متهم می‌کنند ولی آیا واقعا اینگونه است؟ آیا در پشت این نگاه سوء لذت وجود دارد؟ یا این فقط یک تصور است و هیچ راهی برای اثبات اینکه این نگاه ناشایست است وجود ندارد؟ اگر شما با هر رفتار همسرتان برانگیخته می‌شوید، بهتر است قبل از قضاوت در مورد او، خودتان را زیر ذره‌بین قرار دهید. اگر نتوانید ذهن‌تان را مدیریت کند، با گذشت زمان دامنه این سوء‌ظن‌ها بیشتر می‌شود و هر حرکتی از طرف مقابل زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

    فکر‌تان را الک کنید

    بعضی از افراد چون خودشان به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به این رفتار تمایل دارند، آن را به دیگران نسبت می‌دهند. در واقع آنها گاهی با یادآوری گذشته‌ای که داشته‌اند و گاهی به‌ دلیل تصوراتی که هنوز در زندگی‌شان جریان دارد، همسرشان را متهم به رفتاری می‌کنند که یا انجامش نداده یا مقصود نادرستی از انجام دادنش نداشته است. سعی کنید حساب گذشته را از امروز‌تان جدا کنید و نه برای آنچه پشت سر گذاشته‌اید کسی را متهم کنید و نه به‌‌دلیل گذشته او، روی رفتار‌های امروزش حساسیت به خرج دهید.
    منتظر آینده باشید
    یک رفتار زمانی قابل بررسی و مجازات است که تکرار شود. اگر تنها یک‌ بار احساس کردید که همسرتان با نگاهی که از نظر شما ناپسند است به فرد دیگری چشم دوخته، در موردش قضاوت نکنید. اما ممکن است این توصیه شما را به دام دیگری بیندازد، پس مراقب باشید! افرادی که برای نخستین بار با چنین رفتاری از سوی همسرشان روبه‌رو می‌شوند، ابتدا دچار تردید می‌شوند و برای اینکه تردید‌شان به یقین تبدیل شود، هر نگاه و رفتار همسرشان را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و نسبت به او حساس می‌شوند. باید بدانید این حساسیت‌ها به رفع مشکل کمک نخواهد کرد بلکه باعث اضطراب بیشتر و گاهی بیماری وسواس و بدبینی می‌شود. این رفتار‌ها نه‌ تنها به‌ خود شما آسیب می‌زند بلکه طرف مقابل‌تان را هم دچار تنش می‌کند و ممکن است که در آینده این تنش به تکرار رفتار ناشایست تبدیل شود.

    ببینید این فکر از علاقه ی زیاد نشات نگرفته؟

    گاهی علاقه و عشق شدید زن و شوهر به همدیگر، عاملی می شود برای سوءظن. مثلاً چون زن همسرش را خیلی دوست دارد و او را تنها متعلق به خود می داند، از این که با دیگری صحبت کند، عذاب می کشد و یا مانع فعالیت های اجتماعی او می شود. در واقع، به نوعی سرکوب کردن حس اعتماد و استقلال در شخصیت مرد صورت می گیرد. اینجاست که اگر مرد در نوع سلیقه، رفتار و گفتار در خانه و در اجتماع، مطابق خواسته همسرش عمل نکند، بدگمانی و سوءظن میان آن دو را در پی خواهد داشت.

    آسمان و ریسمان نبافید

    اگر واقعا یقین پیدا کردید که همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر نگاه می‌کند، زیاده روی نکنید و این رفتار او را به دیگر جنبه‌های زندگی‌تان تعمیم ندهید، مثلا هرگز نگویید او به زنان دیگر نگاه می‌کند، پس مرا دوست ندارد یا اینکه او به دیگران نگاه می‌کند، پس حتما رفتار‌های نادرست دیگری را هم انجام می‌دهد که من از آنها بی‌خبرم. درصورت مشاهده چنین رفتاری، سعی کنید بیشتر از قبل مدیریت زندگی‌تان را به دست بگیرید و نگذارید این رفتار همسرتان دیگر حوزه‌های زندگی‌تان را هم به‌خود درگیر کند.
    قانون‌های تازه وضع کنید
    اگر می‌خواهید همسرتان با شما همراه شود و بیشتر برای دوام زندگی مشترک‌تان تلاش کند، انتظارات‌تان را در محدوده شرع و عرف با او در میان بگذارید و اگر بعد از آن رفتارش را انکار کرد، ابتدا این انکار را بپذیرید. حالا شما هم با او هم‌ کلام شده‌اید، وقت آن است که مجددا با کمک او چارچوب جدیدی را برای حدود روابطتان تعیین کنید و در مورد‌شان با او به توافق برسید. از او بخواهید در آینده به این تفاهمنامه پایبند باشد تا اگر این اصول مشترک را بار دیگر نادیده گرفت، بتوانید برخورد جدی‌تری را درنظر بگیرید.

    عملیات انتحاری ممنوع!

    احتمالا بعد از اینکه احساس کردید همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر  نگاه می‌کند، دچار خشم زیادی خواهید شد یا احساس ناتوانی خواهید کرد. اما قبل از نشان دادن هر واکنشی، باید به‌ خود فرصت دهید تا این خشم را مدیریت کنید و تا قبل از آنکه عنان ذهنتان را در دست بگیرید، نباید واکنشی نسبت به رفتار او نشان دهید. بعد از فروکش کردن هیجان و خشم‌تان، بار دیگر آن رفتار را بازبینی کنید؛ اگر بعد از این بررسی دوباره به این نتیجه رسیدید که رفتار همسرتان صحیح نبوده است، آن را صریحا با او درمیان بگذارید و نگرانی‌هایتان را به همسرتان بگویید.

    بچه‌ بازی نکنید!

    هیچ وقت برای انتقام دست به عمل متقابل نزنید یا خشم خود را به‌ صورت یک رفتار منفعلانه ( مثلا قهر کردن بدون اینکه دلیلش را به همسرتان بگویید ) بیان نکنید. احتمالا این رفتار‌های کینه‌ جویانه خشم فرد مقابل را برخواهد انگیخت و موجب رفتار نابخردانه دیگری خواهد شد.   اگر بخواهید برای درس دادن به همسرتان، او را به این شیوه‌ها مجازات کنید، در نهایت زندگی‌تان درگیر یک سیکل معیوب عمل و عکس‌العمل خواهد شد که هیچگاه پایان نمی‌یابد و تنها به شما و زندگی‌تان آسیب می‌زند.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 63 امتیاز توسط 16 نفر مجموع امتیاز : 16

    برچسب ها : پیک نیک , دندان مصنوعی , باربی , دخترانه , رطوبت , اشک , فندوق , جادوگر , هری پاتر , میمون ,
    بازدید : 1770
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 1:57 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    سرویس عدم نمایش شماره کاربر (CLIP)
    سلام
    بنا به درخواست یکی از دوستان که ارادت خاصی نسبت بهشون دارم ، گشتم و این سرویس رو پیدا کردم. گرچه می تونید از دفترچه های راهنمای ایرانسل نیز استفاده کنید.
    این سرویس از نمایش شماره تلفن همراه شما بر روی صفحه نمایش تلفن شخصی که با او تماس می گیرید جلوگیری به عمل می آورد.
    این سرویس برای هر تماس بطور مجزا و پس از وارد کردن کد #31# و افزودن شماره تماس مورد نظر فعال می گردد.
    به طور مثال : 093555550400 #31#
    فراموس نکنید برای هر تماسی که نمی خواهید منعکس کننده شماره شما باشد باید این مراحل را هر بار جداگانه طی کنید.
    این سرویس رایگان است.Wink
    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 33 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : سیمان , شیمی , فر کردن مو , ترکیه , ترکی , تنیس , راکت , بدمینتون , دسکتاپ , والپیپر , ,
    بازدید : 1467
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 23:53 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    رفع بوی بد دهان با 13 توصیه آسان

    بوی دهان

    بوی بد دهان نه تنها برای خودمان، بلکه برای اطرافیان ‌مان نیز ناخوشایند‌ است.

    این مشکل اگر درمان نشود، سبب بروز مشکلاتی در روابط بین ‌فردی نیز خواهد شد.

    اگرچه بزاق دهان نوعی خمیردندان طبیعی محسوب می ‌شود، ولی گاهی این خمیردندان طبیعی کافی نیست و مجبورید به توصیه‌ های زیر پناه ببرید و اگر توصیه‌ های زیر هم نتوانند مشکل ‌تان را رفع کنند، احتمالا منشا بوی بد دهان‌ تان دستگاه گوارش‌ است و باید بروید سراغ پزشک.

     

     1- بعد از هر وعده غذایی برای باقی نماندن غذا در دهان و لابه‌لای دندان‌های تان، مسواک بزنید و دهان ‌تان را خوب بشویید.

     

    2- وقتی دندان‌های تان را مسواک می ‌زنید، زبان ‌تان را هم به آرامی مسواک بزنید تا لایه سطحی روی زبان برداشته شود. زبان با هزاران پرز ریز پوشیده شده که می ‌تواند محل تجمع باکتری ‌ها باشد.

     

    3- به‌ طور منظم برای بررسی وضعیت دهان و دندان تان، به دندانپزشک مراجعه کنید تا اگر دندان‌ خراب و پوسیده‌ای دارید که سبب بوی بد دهان‌ تان می‌ شود، ترمیم کنید.

     

    4- برای افزایش ترشح بزاق دهان تان، همیشه از آدامس‌ های بدون قند استفاده کنید.

     

    5- اگر دهان‌ تان زیاد خشک می ‌شود، مایعات فراوانی بنوشید. آب را چند بار در دهان تان بچرخانید تا کاملا غذاهای اضافی از لابه‌لای دندان‌های تان خارج شود.

     

    6- از مصرف دهان‌ شویه‌هایی که حاوی الکل و نعناع هستند خودداری کنید، چون آن ها به جای کمک به خو‌شبویی دهان ‌تان، باعث بدتر شدن بوی آن می ‌شوند.

     

    7- استفاده از سبزیجات و میوه‌ها، مخصوصا کرفس خام و هویج می ‌تواند مانع از شکل‌ گیری پلاک در دهان شود.

     

    8- اگر می‌ خواهید در یک جلسه مهم یا مهمانی شرکت کنید، از خوردن غذاهای حاوی سیر و پیاز خودداری کنید.

     

    9- از نوشیدن قهوه که سبب خشکی دهان می ‌شود، خودداری کنید.

     

     

    10- سیگار را ترک کنید، زیرا تار و نیکوتین موجود در آن، روی سطح دندان و زبان می‌ ماند و سبب کاهش ترشح بزاق و ایجاد بوی بد دهان می ‌شود.

     

    11- سبزیجات برگ سبز مانند جعفری و کاهو بجوید.

     

    12- می‌ توانید چند عدد قرص نعناع روی زبان یا مسواک ‌تان بگذارید و دهان‌ تان را با آن تمیز کنید تا تنفس شما خوش ‌بو شود.

     

    13- اگر ترکیبی از پراکسیدهیدروژن 50 درصد و 5 درصد آب را در دهان‌ تان بچرخانید، می ‌توانید بسیاری از باکتری ‌هایی را که سبب بوی بد دهان‌ تان می ‌شود، از بین ببرید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 57 امتیاز توسط 16 نفر مجموع امتیاز : 16

    برچسب ها : خلاقانه , لباس بچگانه , پیراهن مردانه , سال اژدها , آرایش سال , جشنواره فیلم , سبزه ,
    بازدید : 1391
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:36 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    7 روش برای زیباتر شدن
    ورزش کنید چون ورزش کردن پوست چهره را درخشان می‌کند.



    تاکنون مطالب زیادی برای حفظ زیبایی نوشته شده است، اما به یاد داشته باشید که فقط تعداد مشخصی از این نکات و توصیه‌ ها واقعا کاربرد دارند که هفت مورد از موثرترین آنها در این مقاله عنوان شده است:

     
    ۱- روش اول : آب بنوشید. البته قانون نوشیدن هشت لیوان آب در روز را فراموش کنید اما مطمئن شوید که حتما هر روز به اندازه نیاز بدنتان آب بنوشید و زیاد تشنه نمانید. اگر به بدن آب کافی نرسد، پوست خشک و کدر می‌شود.

    ۲- روش دوم : استفاده از ضد آفتاب یک ضرورت است تا سلامت پوست شما تضمین شود.

    ۳- روش سوم : مرطوب نگاه داشتن پوست است که برای این منظور می‌توانید از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید.

    ۴- روش چهارم: از اهمیت دست ها و گردن غافل نشوید و از آنها مانند صورت مراقبت کنید. دست ها و گردن خود را خوب بشویید و مرطوب نگه دارید.

    ۵- روش پنجم: ورزش کنید چون ورزش کردن پوست چهره را درخشان می‌کند. تحرک بدنی جریان خون را بهبود می‌بخشد و ظرفیت اکسیژن خون را بالا می‌برد. این تغییر برای سلامت کل بدن از جمله پوست معجزه می‌کند.

    ۶- روش ششم: تغذیه مناسب سرشار از میوه‌ها، سبزی‌ها، مقادیر زیادی ویتامین C , A و E داشته باشید چون این ویتامین‌ها برای سلامت پوست ضروری هستند.

    ۷- روش هفتم: همواره احساس خوب و مثبتی داشته باشید. برای خودتان کارهایی را انجام دهید که به شما حس خوبی بدهند اگر لبخند بزنید و شاد باشید به طور طبیعی صورتتان درخشان و زیبا می‌شود. پس لبخند بزنید و خندان بمانید.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 16 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : شهر سازی , بیمه خودرو , بلیط هواپیما , مصالح ساختمانی , لوازم بهداشتی , عاشقانه , چهار ,
    بازدید : 1561
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:18 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    زیبا ترین و جدیدترین مدلهای تل مو
    گلچینی از زیباترین تل های مو برای زیبایی بیشتر موهای شما.

    لوازم جانبی مو زیبایی روزانه شما را کامل می کند . لوازمی مثل تل ، تاج ، گل سر ، کش مو و... علاوه بر کمک به بستن موها ، جلوه زیبایی ایجاد می کنند . استفاده از تل ها امروزه بسیار مد شده و روش های مختلف استفاده و مدل های گوناگونی وجود دارد که می توانید از آنها برای دادن جلوه ای بسیار شیک به موهایتان استفاده کنید ... البته می توانید با کمی صرف وقت خودتان آنها را بسازید و یک اثر هنری منحصر به فرد داشته باشید ،ما مدل های جذاب و زیبایی برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید در زیر ببینید :










































    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 34 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : یخ در بهشت , تیزرهای خلاقانه , ژاکت , پالتو , خرید عید , مژگان , آرایش خلیجی , دو بعدی , مدل ,
    بازدید : 2454
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()



    عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

    هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

    دوستت دارم

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه

    سیب هنوز هم شیرین است

    هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود

    .

    .

    .

    |___♥__|_:!””-.,
    “@@”””””” “”@”‘

    دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

    .

    .

    .

    کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

    از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

    .

    .

    .

    پیامک عاشقانه

    درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

    تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

    .

    .

    .

    همیشه دور نما ها

    خواستنی ترند

    مثل سراب

    مثل فردا

    مثل تو . . .

    .

    .

    .

    متن عاشقانه

    با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

    بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

    که روسیاه شوند آنان که

    بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

    .

    .

    .

    دوبیتی عاشقانه

    ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد

    نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس روز عشق

    من

    برای دوست داشتن ات

    مدت هاست آماده ام

    اما

    امان از تو

    امان از زن ها

    همیشه دیر حاضر می شوید . . .

    .

    .

    .

    متن تبریک روز عشق

    هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

    وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

    .

    .

    .

    سلام

    از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

    میشه یه رب بغلتون کنم !؟

    محض تبریک میگما !

    .

    .

    .

    جملات زیبای عاشقانه

    خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت

    دستم از ضعف …

    دریغا …

    به گریبان نرسید . . .

    .

    .

    .

    ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی

    از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

    .

    .

    .

    بهترین اس ام اس های عاشقانه

    اى دوست !

    تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

    تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

    .

    .

    .

    آراسته آمد و چه آراستنی

    پیراسته زلف خود چه پیراستنی

    بنشست به می خوردن و برخاست به رقص

    به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۳

    راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !

    چشمانت زیرنویس می کنند !

     

    .

    .

    .

    عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز

    بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .

    .

    .

    .

    راد اس ام اس

    حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

    درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .

    .

    .

    .

    sms عاشقانه

    نوشته ها بهانه است

    فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

    باورش با تو

    .

    .

    .

    چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

    نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

    .

    .

    .

    خنجر زیرِ پوستم کاشتی

    فکر نمی‌کردی

    روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

    .

    .

    .

    شاید به هم باز رسیم

    روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم

    و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی

    (احمد شاملو)

    .

    .

    .

    این روزها خیلی چیزها دست من نیست

    مثلا دستهایت . . . !

    .

    .

    .

    در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است

    جایی که همه فکر سواری هستند /  دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .

    radsms.com

    .

    .

    .

    همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست

    گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست

    .

    .

    .

    بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام

    شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست

    هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

    .

    .

    .

    آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها “نبــــــود…

    چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا “نـــبود …

    لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى “نـداشـت ….

    دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا “نبــــود…

    .

    .

    .

    هر آهنگی که گوش میدهم

    به هر زبانی که باشد

    بغضم را میشکند

    نمی دانم

    بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است . . .

    .

    .

    .

    شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که

    وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !

    .

    .

    .

    نمایشگاه زده ام

    بیا و تماشا کن

    تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام

    و با حسرت قاب گرفته ام . . .

    .

    .

    .

    عمریست غم و درد نشانم داده /  در آتش سینه اش امانم داده

    رنجور ترین درخت باغش هستم  / هر بار مرا دیده تکانم داده

    .

    .

    .

    هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!

    میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟

    مـــــردانـــگی میــخواهـــــد

    مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 36 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : خلاقانه , لباس بچگانه , پیراهن مردانه , سال اژدها , آرایش سال , جشنواره فیلم , سبزه ,
    بازدید : 1812
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 15:56 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    خانم ها همیشه شکایت می‌کنند که با مردی بی احساس زندگی می‌کنند که هیچ درکی از ابراز عشق و محبت ندارد.اما چاره چیست؟ باید با چنین مردی چگونه رفتاری داشت آیا می‌توان امید داشت که احساسات در او زنده شود؟ اینها همه سؤالاتی است که سعی کرده‌ایم در این مطلب به آنها جواب دهیم.

     

    «همسرم از لحاظ احساسي بسيار خاص است، اعتماد چنداني به عشق ندارد، وانمود مي كند به ابرازاحساسات و عواطف، علاقه‌ چنداني ندارد و مي گويد به اين قبيل مزخرفات احتياجي نيست. هرگاه مي‌خواهم راجع به احساساتش با اوصحبت كنم، همه چيز رابه مسخره مي گيرد.» این جمله گلایه رایج خیلی از خانم‌هاست، آنها همیشه شکایت می‌کنند که با مردی بی احساس زندگی می‌کنند که هیچ درکی از ابراز عشق و محبت ندارد.اما چاره چیست؟ باید با چنین مردی چگونه رفتاری داشت آیا می‌توان امید داشت که احساسات در او زنده شود؟ اینها همه سؤالاتی است که سعی کرده‌ایم در این مطلب به آنها جواب دهیم.

    مردی بی احساس,ابراز عشق و محبت, عشق كافي

     

    می‌تواند احساساتی شود به شرطی که...

    متاسفانه نمی‌توان گفت اگر به نامزد يا همسرتان عشق كافي بورزيد، حتما او تغيير خواهد كرد البته اين طور نيست كه عشق شما كوچك ترين تاثيري در این میان نداشته باشد. برخي اوقات مردها كمي از لحاظ عاطفي بازتر و پذيراتر مي‌شوند، اما نه به اندازه‌اي كه براي موفقيت در رابطه كافي باشد. گاهي اوقات اين فرآيند بسيار طول مي‌كشد و در آن موقع شما چنان عصباني هستيد كه عشق همسرتان ديگر به دردتان نمي‌خورد. گاهي اوقات هم زمانی که او را ترك مي‌كنيد، به ناگهان عشقتان موثر واقع شده و باعث مي‌شود تا بالاخره تغيير كند، اما شايد خيلي دير شده باشد. تنها به يك شرط مي‌توان به مردي كمك كرد، تا از لحاظ احساسي بازتر شود آن هم این است كه او نيز مايل باشد به خودش كمك كند. البته كه عشق شما مي تواند روي زندگي يك مرد تاثير بگذارد. عشق شما مي‌تواند حمايت، امنيت، شوق و جراتي را كه به آن نياز دارد تا با دنياي دروني احساساتش روبه‌رو شود را به او بدهد. اما بايد خودش هم بخواهد، تنها در اين موقع است كه مي‌توانيد كمكش كنيد.

    به نامزد يا همسرتان كتاب‌هايي هديه بدهيد كه توسط مردها وبراي مردهانوشته شده باشد

     

    به تنهایی نمی‌توانید دست‌به کار شوید

    يكي از بزرگ‌ترين اشتباه هاي زن ها اين است كه بدون آنكه به اطلاع نامزد يا همسرشان برسانند، براي رابطه خودشان تصمیمی می‌گیرند و يك تنه براي اجراي آن دست و پا مي‌زنند. ممكن است فكر كنيد همسرتان نياز دارد بياموزد كه چگونه بايد ارتباط خوبي برقرار كند يا آسيب‌پذيرتر باشد و با احساسات و عواطف خود تماس بيشتري داشته باشد، اما آنچه او فكرمي كند، مهم تر است. وقتي بدون آنکه به همسرتان بگوييد، تصميم مي گيريد كه رابطه‌تان بايد در چه سمت و سويي حركت كند، نه‌تنها براي او احترامي قائل نبوده‌ايد، بلكه خود را آبستن ياس، سرخوردگي و دلشكستگي بزرگي كرده ايد.

     

    آیا مرد شما مي‌خواهد از لحاظ عاطفي و احساسي باز شود؟

    قدم اول:

    به نامزد يا همسرتان توضيح دهيد كه تصوير ذهني تان از همسر و رابطه ايده‌آل چيست.در اين رابطه دقيق باشيد و با روشني و وضوح كامل صحبت كنيد و بپرسيد كه آيا خود او فكر مي‌كند، همسر ايده‌آلي است؟

     

    قدم دوم:

    از نامــزد يا همسرتان بخواهيــــد خواسته‌ها و ايده‌آل‌هاي خود را از يك رابطه ايده‌آل برايتان توضيح دهد. مراقب باشيد از جانب او صحبت نكنيد و بگذاريد كه خودش نقطه نظراتش را توضيح دهد.

     

    قدم سوم:

    درباره اطلاعاتي كه در اختيارتان قرار مي‌دهد، بينديشيد و به رفتارش دقت كنيد تا ببينيد كه آيا فقط صحبت مي‌كند يا براستي نيز ويژگي‌هايي كه شما به دنبالش هستيد را از خود نشان مي‌دهد؟

     

    نكته مهم: تنها به يك شرط مي‌توان به مردي كمك كرد تا از لحاظ احساسي بازتر شود كه او نيز مايل باشد به خودش كمك كند. البته كه عشق شما مي تواند روي زندگي يك مرد تاثير بگذارد.

     

    بگذارید مردها به او بگویند چه کند

    به نامزد يا همسرتان كتاب‌هايي هديه بدهيد كه توسط مردها و براي مردها نوشته شده باشد. كتاب‌هاي زيادي خاص زنان نوشته شده است، اما كتاب‌هايي كه مختص مردان نوشته شده در مقايسه، بسيار ناچيز هستند، اما ظرف چند سال گذشته كتاب‌هاي فوق‌العاده‌اي نوشته شده‌ كه نظرات زيادي را ازديدگاه مردها و درباره مردها ارائه مي‌دهد. به يك كتابفروشي برويد و در قسمت مخصوص كتاب‌هاي روانشناسي بگرديد. كتاب‌هايي را انتخاب كنيد كه فكر مي‌كنيد، براي شوهرتان جالب‌تر است. بعد از آن كه كتاب‌ها را خواند، نظرش را جويا شويد، ببينيد دوست دارد كدام بخش‌ها را شما نيز بخوانيد تا بهتر او را درك كنيد.

    مردی بی احساس,ابراز عشق و محبت, عشق كافي

    بدها و خوب‌ها در بهبود ارتباط

    همه ما دوست داریم روز به روز رابطه‌مان را بهتر کنیم ولی گاهی بعضی از اشتباهات کوچک باعث ایجاد سوءتفاهم‌هایی می‌شود که رابطه را نه تنها بهتر نمی‌کند بلکه ما را از هم دور می‌کند، در اینجا برای شما یک چک‌لیست تهیه کرده‌ایم تا متوجه شوید کدام رفتارها می‌تواند رابطه شما را مستحکم‌تر کند و چه رفتاری به رابطه آسیب می‌زند.

     

    رابطه را بهتر می‌کند

    به او بگوييد مي خواهيد با او صحبت كنيد. چنانچه وقت مناسب نيست او را تحت فشار نگذاريد.

    هنگامي كه نظر او را راجع به تعهد يا موضوع ديگري جويا مي‌شويد، به او فرصت دهيد تا جوابي بيابد.

    او را تایید کنید. از او تعريف كنيد تا احساس امنيت كرده و احساس كند كه كارها را به درستي انجام مي‌دهد.

    به او فرصت اشتباه كردن بدهيد، بي آنكه در حقش «مادري» كنيد.

    با مهرباني خود براي او الگو باشيد و او را با كارهايي مانند كارت فرستادن وهديه دادن متعجب كنيد.

    به او كمك كنيد با احساسات خود تماس برقرار كند و با استفاده از الگوي احساسات، او را هدايت كنيد تا از لايه‌هاي احساسي مختلف خود بگذرد.

    هنگامي كه مرتكب اشتباهي مي شود با انتقاد بيش از حد و سرزنش كردن او كاري نكنيد كه احساس احمق بودن كند.

    توجه کنید هرگز به مانند یک کودک بی‌کفایت با او رفتار نکنید.

     

    رابطه را بدتر می‌کند

    به او اجازه می‌دهیدكه به هنگام صحبت درباره مشكلات، مدام شما را كنترل كند.

    هنگامي كه جوابي ندارد به شما بدهد او را ناراحت کنید و تحت فشار قرار دهید.

    تعريف و تمجيد مدام از او، هنگامي كه شما نيز در مقابل، تاييد، تعريف و تحسين دريافت نمي كنيد.

    اجازه به او كه با بي‌مسئوليتي و تنبلي كردن مدام، زندگيتان را خراب كند.

    مدام جاهاي خالي را پر كردن و يك تنه تلاش برای حل تمام مشکلات.

    احساساتش را از زبان او بيان كردن و وابسته كردن او به خودتان كه تماما براي ابراز و درك احساساتش به شما متكي باشد.

    هیچگاه ایرادهایش را به او گوشزد نمی کنید (از ترس اينكه مبادا ناراحت شود).

    عادت‌های ناپسند او را تحمل كردن و اجازه دادن به او براي اينكه از شغل خود درجهت عدم رؤيارويي باخود و رابطه‌اش استفاده كند.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 19 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : مجلسی , خردل , صبح , عصرانه , انگلستان , نگاتیو , مینی , تیر اندازی , قاتل , نارگیل , جانباز , ,
    بازدید : 1094
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:34 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    بارداري,تغييرات پستان در دوران بارداري,درد پستان

     

    چرا اكنون كه من باردار شده ام پستان هايم تا اين حد دردناكنـد؟

    درد پستان بيشتر به علت توليد بيش از حد هورمون هاي استروژن و پروژسترون است. افزايش ترشح اين هورمون ها موجب افزايش جريان خون و تغييرات نسج پستان مي شوند و در نتيجه ممكن است شما در پستان هايتان احساس تورم، درد، سوزش و گز گز، و حساسيت غيرعادي در لمس داشته باشيد. بعضي از خانم ها معتقدند كه اين ناراحتـي مانند حالت تشـديد شده درد پستان ها درست قبل از شروع قاعدگي است. حساسيت پستان در لمس يكي از علائم اوليه بارداري است و معمولاً حدود هفته 4 تا 6 بارداري شروع شده و در تمام طول سه ماهه اول باقي مي ماند.

     

    چه تغييرات ديگري ممكن است رخ دهد؟

    در حدود 8 هفتگي پستان ها شروع به بزرگ شدن مي كنند و در تمام دوران بارداري مرتب بزرگتر مي شوند. ممكن است پستان هايتان يك يا دو سايز بزرگتر شود. بخصوص اگر اولين بار است كه باردار شده ايد. ممكن است پستان هايتان خارش داشته باشد زيرا پوست روي آن مرتباً در حال كش آمدن است. حتي ممكن است خطوطي نيز روي آن ها بوجود آيد. ولي اگر پستان هايتان خيلي بزرگ نشد نگران نشويد. اين حالت نيز طبيعي است و به هيچ وجه به معناي آن نيست كه شما قادر به شير دادن نخواهيد بود. ممكن است وريدها از زير پوسـت قابل رويت باشند و نوك پستان نيز پر رنگ تر و بزرگتر شود (رنگدانه هايش بيشتر شود). بعد از اوليـن ماه ها، آرئول ها- يعنـي قسمت دايره اي رنگدانه دار دور نوك پستان- نيز پر رنگ تر و بزرگتر مي شود. ممكن است پيش از اين متوجه برآمدگي هاي كوچك در آرئول نشده باشيد ولي در دوران بارداري اين برآمدگي ها كه نوعي تجمع چربي هستند و توبركول هاي مونت گومري خوانده مي شوند، خيلي بزرگتر مي شوند. اين تغييرات، پستان هاي شما را آماده شيردهي مي كند.

    در طول آخرين ماههاي بارداري ممكن است ماده زرد رنگ غليظي از سينه شما نشت كند. اين ماده كولوستروم يا آغوز (Colostrum) خوانده مي شود و نوعي شير مخصوص است كه در روزهاي اول شيردهي ترشح ميشود. با اينحال اگر چنين نشتي بوجود نيامد نگران نشويد. پستان هاي شما درحال توليد كولوستروم است حتي اگر شما آثاري از آن مشاهده نكنيد.

     

    چگونه ميتوان درد را كاهش داد؟

    بهترين راه، استفاده از سينه بندهاي مناسب است. ممكن است در دوران بارداري استفاده از سينه بندهاي فنردار براي شما ناراحت كننده باشد. سينه بندهاي نخي بهتر و راحت تر از انواعي هستند كه از الياف مصنوعي تهيه شده اند. براي پيشگيري از سائيدگي، سينه بندي را انتخاب كنيد كه از پارچه نـرمي تهيـه شده و نـزديـك نوك پستـان درز نـدارد. سينه بندي كه در طول روز استفاده مي كنيد بايد به نگهداشتن پستان ها كمك كند بنابراين از يك سينه بند مخصوص بارداري استفاده كنيد. (در طول سه ماهه سوم ميتوانيد يك سينه بند مخصوص شيردهي تهيه كنيد چون در صورتيكه بخواهيد فرزندتان را شير بدهيد بزودي به آن نياز خواهيد داشت.) در طول شب از سينه بندهاي مخصوص خواب در دوران بارداري استفاده كنيد كه از الياف نخي و نرم تهيه شده و در فروشگاه لوازم بارداري موجود است. هنگام انجام حركات ورزشي بخصوص لازم است كه از يك سينه بند كاملاً اندازه و نگهدارنده استفاده كنيد زيرا پستان هاي شما سنگين تر شده اند. سينه بندي كه مخصوص حركات ورزشي تهيه شده باشد به نگهداشــتن پستان ها كمك بيشتري كرده و ناراحتي شما را به حداقل مي رساند. هنگام خريد سينه بند دقت كنيد كه آنها را كمي بزرگتر از اندازه خود تهيه كنيد تا جاي اضافي براي رشد پستان ها و بزرگتر شدن شكم در حد يك يا دو سايز (هم در سطح cup سينه بند و هم در سطح دوره آن) را داشته باشد. بهترين كار آنست كه سينه بندي را بخريد كه اگر قزن قفلي آن را در حد تنگترين اندازه ببنديد كاملاً مناسب و اندازه باشد. بنابراين جاي كافي براي گشاد كردن خواهد داشت. بهتراست درست قبل از زايمان يك سينه بند مخصوص شيردهي بخريد.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 35 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : استخدام , چربی اضافی , کاتالوگ , کاتالوگ خلاقانه , طراحی کاتالوگ , آشزی , بالیوود , هالیوود , ,
    بازدید : 2696
    تاریخ : دو شنبه 12 / 12 / 1391 زمان : 22:15 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

     

      

     

    8راه طلايی برای كاهش درد پريود (ديسمنوره)

    دردهای قاعدگی ( پريود )

    دردهای حين عادت ماهانه ( پریود ) خانم ها يکي از شايع‌ترين شکايات آنها در طول اين دوره است. تغييرات خلق و خو و احساس خستگي آنها در هنگام پریود گاهي بسيار شديد و آزاردهنده است.

     

    اگرچه از ميان شيوه‌هاي درماني برای کاهش درد در زمان پریود مي‌توان به مصرف قرص‌هاي ضددرد، ضدبارداري و ضدافسردگي اشاره کرد که اتفاقا خيلي از خانم ها برای کاهش درد در زمان قاعدگی مصرف مي‌کنند، اما در اين مطلب صرفا به توصيه‌هاي غيردارويي دکتر مائو، پزشک مشهور طب چين، اشاره مي‌شود.

     

    1- اسيدهاي چرب بيشتري مصرف کنيد:

    مطالعات زيادي نشان داده است که مصرف اين اسيدهاي چرب که عمدتا در غذاهايي مانند ماهي، آجيل‌ها مثل گردو، بادام و يا دانه‌هايي مانند کنجد وجود دارد، سبب کاهش علايم ديسمنوره (درد هنگام پریود )مي‌گردد.

     

    2- غذاهايي که بايد يک هفته قبل از شروع پریود شدن مصرف کنيد:

    يک هفته قبل از شروع پریود ، بهتر است از اسفناج (مي‌توانيد آن را بخارپز کرده و با ماست ميل کنيد که بسيار هم خوشمزه است)، تمشک و گردو استفاده کنيد.

    همچنين از زعفران، رازيانه، ترخون، تره‌فرنگي، موسير، فلفل‌سياه، دارچين و پوست پرتقال بيشتري در موقع طبخ غذاها استفاده کنيد.


    3- دم کرده ي‌ مخصوص بنوشيد:

    برای کاهش درد در زمان پریود میتوانید از دم کرده های مخصوص استفاده کنید.دم کرده ي بابونه، سنبل‌الطيب و گل گاوزبان، تمشک و سرخ‌وليک در کاهش درد پریود و ايجاد آرامش بسيار موثرند. هريک از اين دم کرده‌ها را مي‌توانيد به طور مجزا تهيه و به دلخواه خود در زمان پریود تان مصرف کنيد.

    لازم به ذکر است که اين دم کرده هاي گياهي در واقع گنجينه‌هاي علم پزشکي شرق است که به ما به ارث رسيده و با مصرف به جاي آنها مي‌توانيد بسيار بهره ببريد.

     

    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

    4- مکمل منيزيم مصرف کنيد:

    بعضي از خانم‌ها به دليل کاهش منيزيم خون، دچار دردهاي پيش از دوره ماهانه (پریود )مي‌گردند. لذا توصيه مي‌شود، يک هفته قبل از پريود، شروع به مصرف روزانه 500 ميلي‌گرم منيزيم به علاوه 50 ميلي‌گرم ويتامين B6 کنيد که در کاهش درد و گرفتگي‌هاي زير شکم بسيار مفيد است (البته تحت نظر پزشک).

     

    5- فهرستي از غذاهاي حساسيت‌زا را براي خودتان تهيه کنيد:

    حتما تا حالا متوجه شده ايد که يک هفته قبل از پريود، به بعضي غذاها حساسيت و واکنش نشان مي‌دهيد که گاهي سبب تشديد ناراحتي شما در هنگام پریود تان مي‌گردند. لذا به شما توصيه مي‌کنيم تا فهرستي از اين غذاها را تهيه نموده و در دوره‌هاي بعدي، از مصرف آنها خودداري کنيد.

     

    6- از تمرين‌هاي ورزشي و ذهني غافل نشويد:

    بر خلاف گذشته که توصيه به استراحت مي‌شد، در طب چيني انجام ورزش‌هاي بدني و ذهني آرام و در حد متوسط توصيه مي‌گردد (مانند ورزش‌هاي تايي‌چي، يوگا) که سبب مي‌شود تا شما در آرامش و تعادل بيشتري به سر بريد.

     

    7- مصرف نمک و کافئين را محدود کنيد:

    ممکن است شما نسبت به خوردن اين مواد ميل زيادي داشته باشد، اما بايد بدانيد که مصرف این مواد در زمان پریود در تشديد مشکلات شما بسيار موثرند و اگر واقعا نمي‌توانيد در برابر آنها مقاومت کنيد، حداقل مصرف متوسط و کمي ‌از آنها داشته باشيد.

     

    8- نفس عميق بکشيد:

    مواقعي که بسيار کلافه و مضطرب‌ايد، پنج بار از راه بيني نفس عميق به درون بکشيد و بيرون دهيد. خواهيد ديد که در تخفيف درد و علايم شما بسيار موثر است.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 37 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : شست شو , سارکوزی , برلوسکونی , رییس جمهور , اندونری , ماشین تحریر , ربات , مهره , گواتر , ,
    بازدید : 1534
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    متخصص زنان زایمان,دوران قاعدگی,درد قاعدگی,پریود

     

    فرقی نمی کند آیا درد خفیف است یا نوعی شکنجه است که شما را چند روزی خانه نشین می کند، درهر حال بسیاری از خانم ها با دردهای قاعدگی بیگانه نیستند. در واقع بیش از پنجاه درصد زنان هر ماه درجاتی از این دردها را متحمل می شوند. قبل از این که برای تسکین این درد به سراغ حوله ی گرم بروید، بهتر است بدانید همه ی قاعدگی ها طبیعی نیستند و گاه نشانه یی از یک بیماری جدی اند. در این جا فهرستی از چیزهایی که به کمک آن ها می توانید علامت های مهم را شناسایی کنید آورده ایم که به معنای لزوم مراجعه به متخصص زنان برای بررسی های بیشتر هستند.

     

     

    ▪ علامت اول درد ماهانه خیلی شدید

    مقصر احتمالی: درد ساده ی مربوط به قاعدگی که با مسکن های بدون نسخه ی پزشک نیز رفع می شوند. این موارد مربوط هستند به ترشح یک ماده ی شبه هورمونی موجود در بدن به نام «پروستا گلاندیس» که وجود آن سبب انقباض رحم برای خروج خون و بافت های رحمی از بدن می شود. پروستا گلاندیس، همچنین سبب منقبض شدن روده های شما شده و این انقباض سبب اسهال و احساس دل پیچه و آشوب در ناحیه شکم می شود. داروهای ضد التهاب با هدف قرار دادن پروستا گلاندیس درد را آرام می کنند، پس به محض رخ دادن اولین مورد تیر کشیدن درد آن ها را به کار ببرید. هر چقدر زودتر دارو را مصرف کنید، تولید ماده ی «پروستاگلاندیس» کندتر می شود و درد کمتری احساس خواهید کرد. از حوله یا بطری آب گرم هم می توانید استفاده کنید.

     

     

    ▪ علامت دوم خونریزی زیاد

    مقصر احتمالی: فیبروئیدها، غده های خوش خیمی هستند که در درون یا در روی دیواره های رحم قرار می گیرند. آن ها می توانند به کوچکی یک تخم سیب درختی یا به بزرگی یک گریپ فروت و در یک زمان چند تا از آن ها در رحم وجود داشته باشند. این غده ها معمولاً در دهه ی سی یا چهل زندگی ظاهر می شوند.

    اگرچه فیبروئیدها می توانند سبب درد بشوند، ولی معمولاً وجود آن ها سبب شروع یک احساس دایمی فشار ملایم در ناحیه لگن می شود. هرچه آن ها به دیواره ی رحم نزدیک تر باشند، خونریزی شدیدتر خواهد بود. این خونریزی ممکن است تا بیشتر از هفت روز ادامه یابد.

    خبر خوب این است که جز در مواردی که فشار در ناحیه ی لگن خیلی زیاد باشد یا خونریزی زیاد برای تان ایجاد زحمت کند، نیازی به هیچ درمانی ندارید. درصورتی که درد یا جریان خون وضع بدی ایجاد کنند، پزشک شما توصیه به خوردن دارو یا در حالت های نادر انجام عمل جراحی برای برداشتن غده ها خواهد کرد.

     

     

    ▪ علامت سوم درد در ناحیه لگن

    مقصر احتمالی: اندومتریوسیس بافتی که معمولاً دیواره ی درونی رحم رامی گیرد، جابه جا می شود، بیرون می آید و شروع به رشد در روی ارگان های مجاور می کند. این مشکل تقریباً پانزده درصد زنان در سنین باروی را درگیر می سازد و پس از شروع علایم به طور متوسط حدود ده سال طول می کشد تا تشخیص داده بشود. بسیاری از زنان فکر می کنند که این درد مربوط به قاعدگی است و بنابراین برای آزمایش به سراغ متخصص نمی روند.

    اندومتریوسیس معمولاً سبب درد شدید در ناحیه زیر شکم، کمر و رانها می شود و در اغلب مواقع با مصرف مسکن های معمولی آرام نمی گیرد. خونریزی شدید و مقاربت دردناک هم میتواند یک علامت آن باشد. اگر این علایم برای شما آشنا هستند از متخصص زنان خود وقت ملاقات بگیرید. اگر او برای شما تشخیص اندومتریوسیس داد، قرص های پیشگیری از بارداری یا دیگر هورمون ها می توانند رشد بافت اضافی را کند کنند. درموارد شدید، ممکن است برای کاهش میزان بافت تشکیل شده در خارج از رحم نیاز به انجام عمل جراحی باشد.

     

     

    ▪ علامت چهارم بروز تب و درد شدید در شکم و پهلو ها

    مقصر احتمالی: درد سخت و طاقت فرسای لگن که می تواند روزها، هفته ها یا ماه ها ادامه یابد و ممکن است همراه با تب باشد. دفع دردناک ادرار یا ترشحات سبز رنگ یا زرد رنگ علایمی از بیماری التهابی لگن (PID) هستند که یک عفونت جدی بخش فوقانی دستگاه تولید مثل محسوب می شود. بیماری (PID) معمولاً نتیجه ی یک عفونت درمان نشده ی «کلامیدیا» سوزناک است. از آن جا که بیماری های مسری مقاربتی ممکن است هیچ علامتی نداشته باشند، بنابراین گاهی اوقات شما تا زمانی که باکتری در ناحیه وسیعی گسترش نیافته، متوجه ابتلای خود نمی شوید. نکته ی بسیار مهم و حیاتی این است که (PID) را به سرعت درمان کنید، زیرا ممکن است بافت همبند زخم (محل التیام زخم) در لوله های رحمی شما شکل بگیرد که این می تواند به ناباروری بینجامد. اگر به این مورد مشکوک هستید فوراً به پزشک متخصص مراجعه کنید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 26 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : برنامه , کافی نت , فلم ترسناک , عربی , مسکو , استوا , رژلب , ماتیک , خودآرائی , مجری ,
    بازدید : 1319
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:9 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    سرطان سینه,پیشگیری از سرطان سينه,روشهای تشخیص سرطان سینه

    معاینه صحیح سینه برای پیشگیری از سرطان
    خود آزمائی یا معاینه سینه توسط خود فرد یكی از روشهای تشخیص زودرس سرطان سینه است و چون نیازی به صرف وقت وهزینه ندارد و به راحتی در منزل قابل انجام است،معاینه در منزل میتواند به تشخیص و درمان زودرس مخصوصاً در افرادی كه وسایل تشخیصی پیشرفته مانند ماموگرافی در دسترس ندارند ،كمك كند.
    خود آزمائی
    سینه دو مرحله دارد :
    1- نگاه كردن كه علائم ظاهری را مشخص میكند.
    2- لمس كردن كه توده ها را تشخیص میدهد.
    مرحله اول: ابتدا در جلوی یك آینه پهن ایستاده و به سینه‌های خود در چهار حالت :
    1- دستها بالای سر
    2- دستها به  كمر زده
    3- دستها در كنار بدن آویزان
    4- خم شده به سمت جلو


    به دقت نگاه كنید ودر صورت وجود هر گونه علامت غیر عادی مانند فرو رفتگی پوست و یا نوك سینه  ویا زخمهای مزمن  یا پوسته پوسته شدن نوك سینه یا حالت پوست پرتقالی سینه توجه  كنید.
     مرحله دوم:
    به پشت بخوابید و دست سمتی راكه میخواهید معاینه كنید زیر سر بگذارید و با دست مقابل تمامی سینه را معاینه كنید. برای اینكار از قسمت نرم بند انتهائی انگشتان دوم تا چهارم استفاده كنید و نسج پستان  را به آرامی و به حالت دورانی روی قفسه سینه بلغزانید.
    * برای اینكه تمام قسمتها به طور كامل معاینه شوند ،نسج سینه را مانند یك ساعت در نظر بگیرید و تمام قسمتهای آن را معاینه كنید.
    * ناحیه زیر بغل را نیز فراموش نكنید و با نگه داشتن بازو به حالت نیمه باز این منطقه را نیز به صورت عمقی معاینه كنید.
    * معاینه
    سینه را میتوانید در حمام  و در حالت ایستاده نیز انجام دهید.
    * در انتها نوك سینه را به آرامی فشار دهید تا از وجود یا عدم ترشحات نوك سینه مطلع شوید.
    * در صورت لمس توده‌ یا سفتی در سینه یا ترشح از نوك سینه بدون اضطراب و نگرانی به پزشك مراجعه كنید زیرا در بسیاری از موارد این علامتها مربوط به بیماریهای خوش خیم سینه بوده و درمان آنها بسیار راحت میباشد.
     دکتر نسرین السادات علوی

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 22 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : ماساژور , طبی , نیروگاه , سد , کرفس , آشپرخانه , تبلیغ , زخم معده , تبلیغات شهری , پوسته ,
    بازدید : 1206
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 19:31 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    شال گردن یکی از اکسسوری های ضروری قفسه لباس است. امسال شال گردن های مردانه راه راه بسیار مد است. این مدل شال گردن ها به راحتی با کت و کاپشن های شما ست می‌شود قط کافیست هارمونی رنگ ها را رعایت کنید تا با این مدل ها شیک و مد روز به نظر برسید.


    به چند مدل می‌توانید این شال های پشمی را به دور گردن خود ببندید، در اینجا ۳ روش متداول گره زدن شال گردن را برایتان شرح خواهیم داد:
    ۱- روش چرخشی:
    شال را به دور گردن خود بیندازید طوری یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد، سپس طرف بلندتر را یک دور به دور گردنتان بیندازید و در قسمت جلوی گردن صاف کنید. سعی کنید دو طرف شال در قسمت جلوی گردن تان به یک اندازه باشد.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    ۲- گره ساده:
    می توانید شال گردن تان را با یک گره ساده در قسمت جلو یا کنار گردنتان ببندید.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    ۳- گره محکم:
    شال گردن را از وسط تا کنید و از پشت دور گردنتان بیندازید، سپس دو طرف آزاد شال را داخل قسمت حلقه بسته شده‌ی شال کنید و تا جایی که راحت هستید گره را محکم نمایید.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 39 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : طرفداران , پیروزی , استقلال , پرسپولیس , مک , مکینتاش , استیو جابز , نوت بوک , عینک دودی , ,
    بازدید : 2145
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 13:10 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    مايع مني,چگونگی افزایش تولید منی,راههاي افزايش حجم مني

    اطلاعاتي در مورد مايع مني
    چگونگی افزایش تولید منی:
    افزایش حجم مایع منی (در هر بار تخلیه منی) موجب رضایت مردان می شود. اکثر مردانی که در دیدن فیلم های سکسی (پورنو)زیاده روی می کنند ،بسیار مشتاقند که حجم منی تخلیه شده شان افزایش یابد.
    در چگونگی افزایش فوران منی به بیرون رازهای کشف نشده ای وجود دارد.
    فاکتورهای ساده ای مانند غذا می تواند در حجم ،غلظت و حتی کیفیت منی تاثیر داشته باشد.
    یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک سکس عالی است.یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد.لذا داشتن یک سکس رضایت بخش عمیقا” با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.
    وقتی تخلیه منی صورت می گیرد آلت جنسی (پنیس)منی را به سمت خارج پمپاژ کرده و بیرون می ریزد .لذا موجب احساس لذت در بسیاری از مردان وزنان می شود(ارگاسم).
    داشتن حجم زیادی از منی در هر بار تخلیه از پنیس می تواند موجب تماس جنسی طولانی تر شود.
    وقتی میزان تخلیه منی افزایش یابد احساس لذت بیشتری را به دنبال دارد و رضایت فرد از سکس بیشتر می شود.لذا تخلیه طولانی تر تجربه ی اوج لذت جنسی (ارگاسم) را در هر دو شریک جنسی افزایش داده و بهتر می کند.
    منی وباروری:
    برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است.
    یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند.
    فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.
    فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی  ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها
    افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.
    اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا”به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.


    چگونه می توان حجم منی را افزایش داد:
    افزایش منی عمدتا”به دو چیز بستگی دارد
     ۱- گرفتن مکمل های غذایی
     ۲-افزایش تحرک و فعالیت جسمانی
    توسط غذاهایی معین می توان به حجم و کیفیت منی تولید شده کمک کرد.
    ۱-روی
    اولین زیر گروهی که باید به طور منظم در رژیم غذایی در نظر گرفته شود، مقادیر کمی از این مواد معدنی است.
    روی نه تنها در اسپرم سازی و تولید تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) نقش دارد بلکه در سلامتی بدن نیز دخیل است.
    برای به دست آوردن بهترین اثرات مثبت روی، استفاده از مواد ذیل در رژیم غذایی بسیار مفید است. از جمله نخود فرنگی ،بنشن های پخته شده(لوبیاو…) ،صدف خام ،تخم کدو، کره بادام زمینی وآجیل این غذاها شامل مقادیر زیادی روی هستند و به طور معجزه آسایی باروری را تقویت می کنند.
    اگر مردی از  لحاظ جنسی خیلی فعال است نسبت به یک مرد متوسط نیاز بیشتری به روی دارد.،زیرا میزان تخلیه منی اش بیشتر است.
    ۲-ویتامین b6
    دومین زیر گروه ویتامینb6 است. این ویتامین ارتباط مستقیمی با میل جنسی (لیبیدو)در هر دو جنس دارد.
    کمبود ویتامین b6 موجب افسردگی ،کاهش لیبیدو و بی خوابی می شود.
    غذاهای غنی ازb6عبارتند از صبحانه نشاسته دار (مثل گندم)،  سیب زمینی پخته ،موز، جوجه ،گوشت خوک ماهی قزل، آلا ماهی تن و اسفناج
    ۳-ویتامینe
    ویتامین e یکی دیگر از زیر گروه ها یی است که با سکس و باروری مرتبط بوده و تقویت کننده می باشد.
    بهترین منابع ویتامین e ، روغن های گیاهی ،آجیل ، جوانه گندم و ماهی می باشد.
    ۴-ویتامینc
    زیر گروه بعدی ویتامین c است که این ویتامین یکی از شگفت انگیز ترین ویتامین هاست که در ساختار بافت های بدن شرکت دارد.
    دانشمندان در یافتند که ۱۰ تا ۵۰ بار کوانتوم ویتامین c در بیضه ها وجود دارد.
    میوه ها و سبزی جات بهترین منابع ویتامین c هستند.مخصوصا” مرکباتی نظیر پرتقال، لیمو، گریپ فروت وکیوی بالاترین میزان ویتامین c در خود دارند.
    با وجود رژیم غذایی و فعالیت مناسب هیچ چیزی بهتر از ریلکس بودن و احساس آرامش نیست.
    این سومین موردی است که در داشتن سکس بهتر نقش دارد.
    استرس و ناآرامی در زندگی جنسی فرد اثرات منفی زیادی به بار می آورد و اصولا” استرس خراب کننده ی هر چیز است.
    آمینو اسید های پیشنهادی برای تقویت بیشتر منی عبارتند از:
    l-arginine همراه با l-lysine
    ترکیبات منی:
    منی علاوه بر اسپرم حاوی اسید سیتریک ، آمینو اسید های آزاد، فسفریل کولین ،آنزیم ،پروستاگلاندین ،پتاسیم و روی می باشد.
    منی به علت مواد پروتئینی در آن در بعضی از محصولات بهداشتی وآرایشی  مثل کرم ها و لوسیونها کاربرد دارد و موجب نرم کنندگی ولطافت بخشیدن به پوست می شود.


    آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی:
    بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.
    برای ار زیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنسی خود داری شود.
    در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد:
    -حجم ۲تا۶ میلی لیتر
    -زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه
    -شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر
    -درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪
    -پ .هاش  ۲/۷الی۸/۷
    -شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪
    در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد  تقریبا” علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.
     آیا منی خوردنی است:
    اصولا”هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص،  طبیعی ویا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن وچندش آور است.مانند عرق –ادرار-مدفوع-خون-ناخن –شوره –منی و ….
    به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ،رشد وتکثیر  مبکروب ها می باشند.لذا بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد دفعی ندارد.
    البته در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات غیر معمول نیست.
    مثل خوردن خاک در بعضی از بیماری هایی که در اثر کمبود آهن ایجاد می شود(آنمی) ،خوردن ناخن در بعضی از افرادی که دچار اضطراب هستند ویا خوردن منی  ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند و …
    راه های افزایش مقدار اسپرم
    بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.
    به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.
    بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.
    راه های افزایش مایع منی :
    ۱- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود۲۲درصد کمتر از سایرین است.
    ۲- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.
    ۳- تغذیه مناسب داشته باشید:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.
    ۴- سعی کنید بجای استمنا  بیشتر سکس داشته باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هرروز)حجم و غلظت منی شما کمترخواهد شد.
    ۵- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.
    ۶- تمرین حرکات ورزشی کجل:هرچند این تمرینات اثری روی مقداراسپرم ندارد،ولی به کمک آن میتوانید قدرت پرتاب منی خود را بیشتر کنید و لذت بیشتری از انزال ببرید.
     ۷- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.


    در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر می کنند. مانند:
     کارنیتین:در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
     فولیک اسید:
     آرژینین: در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
     ویتامین ایی و سلنیوم: این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند.

    منبع:pezeshkan.org

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 32 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : کننده , همبرگر , خاک انداز , مایع پاک کننده , مایع دست شویی , شب , گوشی همراه , دست ,
    بازدید : 2894
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 15:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    روانشناسی,خیانت همسر, واکسن خیانت, زندگی زناشویی

     

    شاید فقط آنانی كه خیانت همسر را لمس كرده‌اند بدانند كه آمدن یك رقیب به زندگی زناشویی چه طعمی دارد.  

    وقتی دو نفر پیمان عشق می‌بندند و قسم می‌خورند كه روحشان یكی شود ولی در میانه راه یكی پیمان فراموش می‌كند و با پشت پا زدن به همه قول و قرارها راهش را از همسرش جدا می‌كند، طوفانی عاطفی شروع می‌شود كه نتیجه‌اش جز فروپاشی بنیان زندگی نیست.

    بی‌وفایی، زن و مرد نمی‌شناسد و آن كس كه بی‌اعتقادتر به محبت است در بی‌وفایی پیشی می‌گیرد و قلبش را كه قرار بود فقط برای یك نفر باشد به همه مشتریان عرضه می‌كند.

    خلا عاطفی و سایه سنگین سوم شخص

    دكتر مجید ابهری، آسیب‌شناس اجتماعی، می‌گوید: بروز خیانت در زندگی زناشویی هیچ مشابهتی با این فرآیند در روابط اجتماعی ندارد. در روابط اجتماعی به خاطر پایین آمدن سطح اعتماد ممكن است حوادثی روی دهد كه منجر به این ناهنجاری شود به طوری كه داد و ستد، روابط دوستی، روابط شغلی و... از جمله روابطی هستند كه در معرض خیانت قرار می‌گیرند. اما در روابط زناشویی مصادیق بارز خیانت از یك نگاه شروع می‌شود و ممكن است هر زوج خیانت را به نوعی از رفتار ربط بدهند.

    حرف زدن بسیار صمیمانه با یك زن یا مرد بیگانه، گرم گرفتن یا درخواست برای موضوع یا موردی از سوی زن یا شوهر می‌‌تواند در این بحث بگنجد، اما به طور كلی در فرهنگ اخلاقی و اجتماعی ما خیانت در روابط زناشویی یعنی خروج از چارچوب‌های اخلاقی و موازین ارزشی به نحوی كه فرد مرتكب چه زن و چه مرد هم از نظر عقیدتی مرتكب تخلف شده و هم از نظر عاطفی ممكن است دیگر قابل اعتماد نباشد.

    ابهری با واكاوی ریشه خیانت در زندگی مشترك می‌گوید: در ریشه‌یابی بروز این مشكل می‌‌توان گفت كمبودهای زندگی زناشویی احتمال بروز آن را بیشتر می‌كند یعنی چه از نظر روابط جنسی و چه از نظر ارتباطات عاطفی كلامی وقتی زن یا شوهر احساس خلا می‌كند و باور دارد كه همسرش نمی‌تواند آن خلا را پر كند، به بیراهه كشیده می‌شود.

    در این میان نقش شخص ثالث از نظر وسوسه و پافشاری در برقراری ارتباط نباید از نظر دور داشته شود، چون مرد یا زن درست در زمانی كه به دنبال محبت می‌گردند، كسی سر راه سبز می‌شود و درست از همان نقطه ضعف شروع می‌كند. بنابراین دسیسه‌های شیطانی او به ثمر می‌نشیند و رابطه برقرار می‌شود.

    این آسیب‌شناس ادامه می‌دهد: از نگاه آسیب‌شناسی رفتاری، زن و شوهر اولین كسانی هستند كه متوجه انحراف و خیانت زوج می‌شوند، ولی در پاره‌ای از اوقات این پدیده ناخواسته وارد زندگی زناشویی می‌شود یعنی فرد اصلا باور نمی‌كند مرتكب چنین عملی شود و فقط به خاطر احساس وابستگی به برقراری ارتباط، آن رابطه را ادامه می‌دهد.

    اما زشت‌ترین حالت خیانت وقتی است كه فرد سوم با قصد گسستن روابط عاطفی زوجین وارد عمل می‌شود و حتی برای از میان برداشتن مانع وجود زن یا شوهر با همدستی همسر خیانتكار دست به خون نیز آلوده می‌كند. درواقع در این شرایط بحث رقابت نیست، بلكه موضوع خیانت و از میان برداشتن یك انسان است.

    این متخصص علوم رفتاری این گونه خیانت‌ها را ناشی از هوس‌های شیطانی می‌داند و می‌گوید: در مقابل این عده زن‌ها و مردهایی هستند كه به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی حتی به اندازه یك نگاه حاضر به وارد كردن لطمه به روابط خود نیستند و با وجود همه كمبودها و مشكلات پاكدامنی و صداقت خود را حفظ می‌كنند و در نهایت از راه‌های قانونی و شرعی به رابطه خود خاتمه می‌دهند و پس از آن به فكر تشكیل زندگی دیگری می‌افتند.

    او روی آوردن افراد به خیانت به همسر را ناشی از عوامل متعددی می‌داند و توضیح می‌دهد: اصل خیانت در روابط عاطفی و رفتاری به تربیت اول خانواده، باورها، آداب، رسوم و فرهنگ خانوادگی، شرایط گذران دوران قبل از ازدواج و درجه خلوص و ایمان برمی‌گردد یعنی وقتی دختر یا پسری در خانواده خود خیانت والدین را تجربه می‌كند و آن را در روابط دوستی پیش از ازدواج هم آزمایش می‌كند، ممكن است در زندگی مشترك نیز به همان راه كشیده شود.

    ابهری ادامه می‌دهد: با توجه به مطالعات انجام شده در مورد مردان و زنانی كه در زندگی زناشویی مرتكب این‌گونه خطاها می‌شوند، درجه ایمان و باورهای عقیدتی به عنوان واكسن ضدخیانت شناخته می‌شود به طوری كه اگر این باورها در فرد كمرنگ باشد، میزان تسلطش بر زندگی و كنترل روابطش در بیرون از خانه ضعیف می‌شود.

    وی به برخی از توجیهات رایج نظیر این‌كه همسرم نامرتب و سهل‌انگار بود اشاره می‌كند و می‌گوید: برخی از گفته‌های همسرانی كه به خیانت روی آورده‌اند درست است، یعنی نماد رفتاری بعضی از زوجین در خانه می‌تواند منجر به پایه‌ریزی انحرافات رفتاری شود. مثلا مردی كه با ظاهری نامرتب و بدون توجه به سلیقه و علاقه همسرش هر چه خود می‌خواهد انجام می‌دهد یا بانوانی كه در خانه وضعی نامرتب و آشفته دارند روابط عاطفی‌شان دچار تزلزل شود.

    البته نباید فراموش كرد كه در پاره‌ای از اوقات بعضی از همسران خیانت را به عنوان ابزار انتقام انتخاب می‌كنند یعنی وقتی متوجه انحراف رفتاری همسر خود می‌شوند با این‌كه قصد این كار را ندارند، براساس تصمیمات شتاب‌زده و غیرمنطقی و با هدف انتقام‌گیری مرتكب خیانت می‌شوند.

    بی‌توجهی به وفاداری

    دكتر علی انتظاری، استاد دانشگاه، این موضوع را از زاویه دیگری بررسی می‌كند و می‌گوید: ارزشی كه می‌تواند مانع خیانت شود، وفاداری است. یعنی افراد باید باور داشته باشند پیمانی بسته‌اند و نباید از آن تخطی كنند. اما این ارزش در جامعه ما كمتر مورد توجه قرار گرفته است و كسی روی آن تاكید ندارد، درواقع در جامعه ما به خاطر تفكیك نشدن فرهنگ و شرع، این ذهنیت در مردان ایجاد شده كه ازدواج موقت یا مجدد یك امكان شرعی است، یعنی آنها فكر می‌كنند شرع فرصتی را برای خیانت مهیا كرده و آن را تایید می‌كند. این درست مثل این است كه قانون به ما اجازه بدهد تا انتهای یك جاده برویم، ولی آیا واقعا لزومی دارد كه همه افراد تا آخر جاده بروند؟

    او با بیان این مقدمه عوامل دخیل در بروز خیانت را برمی‌شمرد و می‌گوید: تداخل مرزهای فرهنگ و شرع از علل اصلی خیانت مردان است، ولی تلافی كردن یا وجود توهم خیانت از مهمترین دلایل خیانت زنان محسوب می‌شود. این در حالی است كه خیانت زن می‌تواند از انجام ندادن وظیفه مردان ناشی شود. مثلا مردی كه به خاطر فشار اقتصادی بیشتر به كسب درآمد توجه دارد و محبت كردن به همسر و تامین نیازهای عاطفی او را از یاد می‌برد، باعث ایجاد خلا در خانواده می‌شود كه می‌تواند زمینه بروز خیانت را فراهم كند.

    انتظاری در ادامه به بروز خیانت تحت تاثیر جهانی شدن اشاره می‌كند و توضیح می‌دهد: جهانی شدن در واقع به معنی غربی‌شدن است و فرهنگ غرب، لذت‌گرایی، ظاهرگرایی و زندگی دنیوی را ترویج می‌كند. 

    پس در چنین جامعه‌ای افراد لذت‌های مادی را بر لذت‌های معنوی ترجیح می‌دهند. همان طور كه می‌بینیم زنان و مردان ما همواره تلاش می‌كنند تا با شیوه‌های مختلف خود را زیبا كنند. این در حالی است كه گرایش‌های التذاذی به جای گرایش‌های معنوی روحانی در مردان، مزید بر علت شده و وفاداری را كمرنگ می‌كند و فرد را به جایی می‌رساند كه براحتی تن به ارتباط با افرادی غیر از همسرش بدهد.

    این استاد دانشگاه، تاخیر در سن ازدواج و مایل نبودن به ازدواج و علاقه به داشتن روابط آزادانه را از جمله عوامل زمینه‌ساز خیانت می‌داند و می‌گوید: این‌كه برای افراد امكان ازدواج به موقع نباشد و ترس از نتیجه ازدواج هم وجود داشته باشد، باعث می‌شود فرد به ایجاد در رابطه با دیگران بپردازد و در عین حال امكان برقراری ارتباط برای افرادی كه یك‌بار ازدواج كرده‌اند نیز فراهم شود. در این میان برخی دوست ندارند زیر بار مسوولیت زندگی مشترك بروند پس سعی می‌كنند خودشان را در اختیار كسانی كه وضعیت مالی مناسبی دارند قرار دهند كه این افراد هم كسانی نیستند جز افراد متاهلی كه صاحب زن و فرزندند.

    سلام محبت، خداحافظ خیانت

    این جامعه‌شناس البته در كنار تمام این عوامل به نقش محبت در زندگی زناشویی تاكید ویژه‌ای دارد و می‌گوید: بعضی از افراد از سردی روابط با همسرشان ناراحتند به همین سبب احساس تعهد نسبت به او نمی‌كنند. بویژه در مردان اگر چه آنها افرادی تنوع‌طلب هستند، اما هرگز نمی‌خواهند زندگی‌شان صدمه ببیند. پس اگر زن بتواند حس تعلق و تعهد به خانواده و این‌كه مرد، زن و بچه‌هایش را دوست داشته باشد را تقویت كند به واسطه تقویت روابط عاطفی احتمال بروز خیانت كم می‌شود.

    منابع: جام جم آنلاین با تغییرات

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 18 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : پوست , آناناس , میوه , جراحی پلاستیک , جراحی زیبایی , گلابی , پوست , برگ , کلم , سبزیجات ,
    بازدید : 1677
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:44 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     پرده بکارت

     

    پرده بکارت

    پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می‌پوشاند.

     

    محل قرار گیری پرده بکارت کجاست؟

    پرده بکارت در حقیقت بخش خارجی اندام جنسی است.به همین دلیل دقیقا در ورودی دهانه واژن تعبیه شده است. اما ورودی دهانه واژن در برخی از افراد در همان ابتدای اندام تناسلی است و به سادگی قابل رویت و تشخیص است و در برخی نیز در عمق است و مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست.

     

    سوال و جوابهایی درمورد پرده بکارت!


    چرا شکل پرده بکارت من با آنچه در تصاویر اینترنتی می بینم ، متفاوت است؟ آیا برای من مشکلی پیش آمده است؟

    اولا توصیه می کنم برای ارضای حس کنجکاوی خود در مسائل جنسی به مشاهده تصاویری که دیدنشان گناه است ، متوسل نشوید. هم ارزش ندارد ، هم این که سوالاتی را برای شما به وجود می آورد که نتیجه آن جز نگرانی و افسردگی چیز دیگری نخواهد بود .

    ثانیا شکل ، رنگ و حالت اندام جنسی در افراد مختلف متفاوت است. بنا بر این اندام جنسی خود را با دیگران مقایسه نکنید. کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.

     

    چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

    همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

     

    آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

    خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

     

    ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

    بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

     

    آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟

    پرده‌های بکارت با یکدیگر متفاوتند. انواع گوناگونی از پرده‌های بکارت شناسایی شده اند اما از بین آنها به طور کلی رایجترینشان عبارتند از:

    الف) حلقوی: در این نوع ، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند. لذا در خیلی از موارد خون ریزی ندارد.

     

    ب) ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی پاره نمی شود، یا اینکه به طور جزئی پاره می شود و معمولاً خونریزی ندارد.

     

    ج) تیغه ای: پرده تیغه ای یا دو سوراخی، پرده ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد. خون ریزی دارد.

     

    د) غربالی: پرده غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده ای است که به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است. خون ریزی دارد.

     

    ھ) پرده بسته: پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. همان طور که قبلا هم گفتیم، در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

     

    پرده بکارت من از نوع حلقوی است.آیا می توانم بادوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

    خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

     

    آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت پاره شود؟

    نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

     

    آیا متخصص هنگام معاینه پرده بکارت من می تواند بفهمد که قبلا خودارضایی داشته ام یا نه؟

    خیر. اگر خودتان چیزی نگویید ، نه متخصص ، نه همسرتان و نه هیچ کس دیگر ، متوجه نمی شود. ضرورتی هم ندارد که چیزی بگویید. بعضی از پزشکان ممکن است سوالاتی در این مورد از شما بپرسند اما این سوال دلیل بر این نمی شود که چیزی فهمیده باشند.

     

    من از پاره شدن پرده بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

    شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده 648 قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنا بر این ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.

     

    من در دوره قاعدگی لخته خون مشاهده کردم. آیا این لخته خون نشانه پارگی بکارت من است؟

    خیر. وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این اتفاق برایتان می افتد ،‌ به پزشک مراجعه کنید تا ادامه یافتن آن منجر به کم خونی نشود و با تجویز داروهای لازم درمان شود.

     

    من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

    بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

     

    من هنوز نتوانسته ام پرده بکارت همسرم را بردارم و موقعی که فشار میدهم درد بسیار زیادی را متحمل میشود. ایا میشود از اسپری بی حس کننده استفاده کرد و اگر می شود: اسپری را باید مستقیما بر روی پرده بکارت بپاشیم؟

    برای از بین بردن درد ناشی از پاره نمودن پرده بکارت هرگز نباید از اسپری بی حس کننده استفاده کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل حساسیت قسمت‏های داخلی مهبل ، نسبت به داروهای بی حس کننده دچار سوزش شدید می شوند.

    شما برای برداشتن پرده بکارت همسرتان ابتدا باید آمادگی لازم را برای وی ایجاد کنید. به طوری که ایشان تصور کند صرفا می خواهید به ایشان لذت بدهید و در صدد پاره کردن پرده نیستید. اما در زمانی مناسب به طور ناگهانی اقدام به فشار مناسب جهت پاره کردن پرده کنید. اگر فشار شما ارام (کند و به مرور) باشد طبیعی است که درد آن و نیز نگرانی همسرتان اجازه نمی دهد که ادامه دهید. اما در پرده های معمولی اگر به صورت ناگهانی اقدام شود مشکل حل می شود. برای شما یک مثال می زنم : اگر دندان پزشک ، دندان سست را بدون شدت و فشار لازم و خیلی کند و آرام بکشد ، طبعا شخص خیلی آزار خواهد دید. اما اگر غافلگیرانه و به یکباره اقدام کند ، موفق خواهد بود و درد کمتری هم متوجه شخص می شود.

    توجه: در برخی از افراد پرده به صورتی است که باید با جراحی برداشته شود. روشی را که گفتم آزمایش کنید . اگر درست عمل کردید و جواب نداد جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان اقدام کنید. 

    .منبع:تلخیص از iran20.com

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 21 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : تخم مرغ , شیمی درمانی , خوش خیم , محک , زن خانه دار , سررسید , هندسه , عسل ,
    بازدید : 4318
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    رابطه ‌جنسی,پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی

    راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی
    یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.
    وقتی به آن فکر کنید، پیش‌نوازی دو نوع دارد- پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسي. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود.  اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.
    چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟
    پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.


    بایدها و نبایدها
    پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.
    خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.
    حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.
    نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.
    در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.
    نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچوجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.
    کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.
    من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.

    حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.
    به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید.  سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.

    منبع:mardoman.net

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 26 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : خانه دار , گوشی لمسی , قانون اساسی , بهشت , قیامت , انیماتور , سالخورده , میانسال , هنر ,
    بازدید : 1555
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:30 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    ارتباط جنسي,كاهش ميل جنسي,علت كاهش ميل جنسي,كاهش تمايلات جنسي

    يك قاتل بي رحم ارتباط جنسي
    تمايلات جنسي زوجين و چرايي كاهش آن
    هر قدر شان و منزلت ازدواج بالا باشد و زن و شوهر جهت دست يافتن به تكامل با يكديگر ازدواج كرده باشند، نبايد منكر آن شد كه يكي از اهدافي كه به دنبال تامين آن بوده اند، ارضاي نيازهاي فيزيولوژيك و به ويژه ارضاي نيازهاي جنسي است.

    در سلسله مراتب نيازهاي مازلو نيازهاي فيزيولوژيك در اولين طبقه قرار گرفته است و اين خود نشان مي دهد كه بايد تامين نيازهاي فيزيولوژيك در اولويت قرار گيرد تا فرد بتواند طبقات ديگر نياز را برطرف نمايد. البته به نظر مي رسد كه در زندگي زناشويي مي توان براي تامين نيازهاي جنسي زمينه هايي را در نظر گرفت براي مثال به نظر مي رسد كه معمولا وقتي امكان برقراري رابطه جنسي فراهم مي آيد كه موارد قبلي تا حدي تامين شده باشد. مثلا زماني كه زن  مرد از آرامش رواني لازم برخوردار نباشند از امكان و فرصت كمتري براي برقراري رابطه جنسي برخوردارند.
    به نظر مي رسد كه در زندگي زناشويي مي توان براي تامين نيازهاي جنسي زمينه هايي را در نظر گرفت.
    عوامل متعددي وجود دارد كه مي تواند در كاهش تمايلات جنسي موثر و سهيم باشد.

    اما اين بدان مفهوم نيست كه شما مجبوريد زندگي و عمرتان را بدون شور و هيجانات جنسي سپري كنيد بلكه لازم است سر منشا مشكل را پيدا كرده و براي رفع آن و بهبود زندگي جنسي خود تلاش كنيد. خستگي مفرط از كار، زندگي در شهرهاي شلوغ و آلوده، مسئوليتهاي زياد زندگي، مشكلات و فشار هاي عاطفي و رواني كه در محيط خانواده و در محل كار ايجاد مي شود، استعمال سيگار، بي توجهي به تغذيه و .. همه و همه مي تواند از علل كاهش ميل جنسي به شمار رود.
    خوردن غذاي سالم و استراحت كردن به مقدار كافي دو نكته كليدي و موثر در كاهش و رهايي از استرس و تنش هستند
    به همين دليل مي خواهيم به بررسي نكاتي براي رويارويي با علايم و نشانه هاي كاهش تمايل جنسي بپردازيم:
    ** به دنبال انجام كاري جديد و نو باشيد. اصلا مهم نيست كه شما چقدر يك غذا را دوست داريد اما مسلما اگر اين غذا را مرتبا در وعده هاي غذايي خود تكرار كنيد از آن دلزده مي شويد و اين موضوع درباره رابطه جنسي هم صادق است. مهم نيست كه چگونه و چقدر به رابطه جنسي علاقمند هستيد ، اگر دنبال تحول و دگرگوني در آن نباشيد و به دنبال كارهاي جديد و نو نرويد اين رابطه به رابطه اي ملال آور و تكراري تبديل خواهد شد و كم كم دچار بي علاقگي خواهيد شد كه نهايتا به دنبال اطفا و فرونشاندن آن خواهيد رفت.

    بنابراين اين تشابه را هميشه به هنگام شروع رابطه جنسي در نظر داشته باشيد. حال سوال اين است كه براي ايجاد تغيير و تحول در اين رابطه چه كار مي توانيد انجام دهيد؟
    به عنوان مثال مي توانيد به دنبال مكاني جديد،  تغيير در ارتباط جنسي از طريق تغيير نقش، پوشيدن لباسهاي جديد، آرايشي متفاوت و ... باشيد. بنابراين كارهاي كوچك اما مهم مي توانيد انجام دهيد تا شرايط متفاوت تر از قبل شود. مهم اين است كه ايجاد اين تغيير يك اولويت جدي در زندگي تان باشد.
    عشق
    ** خود را از تنش و استرس رها سازيد. استرس يك قاتل بي رحم و هميشگي رابطه جنسي است. اگر خواهان بهبود توانايي و تمايلات جنسي تان هستيد بايد روشهاي موثر رها شدن از استرس كه در درون شما به وجود مي آيد و شما را از درون متلاشي مي سازد را پيدا كنيد. تمرين كردن يكي از روشهاي فوق العاده رهايي از استرس است.

    ممكن است شما خواهان گنجاندن يك برنامه تمريني منظم در كارهاي روزمره تان باشيد. گاهي اوقات افزودن لحظات و اوقات شاد و سرگرم كننده به برنامه زندگي تان در كاهش استرس و افزايش ميل جنسي موثر است بنابراين به دنبال يافتن يك سرگرمي و گذراندن بخشي از اوقات روزمره خود به انجام فعاليتهايي كه از انجام آنها لذت مي بريد باشيد. خوردن غذاي سالم و استراحت كردن به مقدار كافي دو نكته كليدي و موثر در كاهش و رهايي از استرس و تنش هستند.
     ** اطمينان حاصل كنيد كه بي علاقگي جنسي شما منشا فيزيولوژيكي نداشته باشد. گاهي اوقات بي تمايلي جنسي به عوامل ديگري مانند عدم تعادل هورموني بدن و يا ديگر مشكلات جسمي هر يك از زوجين مربوط مي شود. بهتر است در اين خصوص با پزشك خود مشورت داشته باشيد.

    ممكن است پزشك بتواند درباره علت اين بي ميلي و طرز معالجه آن به شما كمك كند. هر چند با افزايش سن توانايي و تمايل جنسي به طور طبيعي كمي كاهش مي يابد اما اين تغييرات بسيار كم است و در حد تغييرات ناگهاني و شديد و يا غير منتظره نمي تواند باشد و اگر چنين اتفاقي رخ داد؛ مي تواند علامت يك مشكل جدي باشد كه بايد رسيدگي فوري در مورد آن صورت گيرد.

    اجازه ندهيد شرم و خجالت ناشي از صحبت كردن درباره مسايل جنسي مانع شما در جستجوي مشاوره هايي باشد كه براي سلامتي خود محتاج شنيدن آنها هستيد. پزشك شما هرگز شما را مسخره نخواهد كرد و حتي ممكن است بتواند به خوبي به شما كمك كند پس نبايد نگران از دست دادن چيزي باشيد.
    گاهي اوقات بي تمايلي جنسي به چيزهاي ديگي مانند عدم تعادل هورموني بدن و يا ديگر مشكلات جسمي هر يك از زوجين مربوط مي شود
    داشتن تمايلات جنسي سالم بخش مهمي از يك رابطه نزديك زناشويي است . وقتي زوجين متوجه مي شوند توانايي جنسي شان در حال كاهش و نقصان است مشكلات ديگري پيدا خواهد شد كه كم كم به زندگي آن دو وارد خواهد شد.
    اگر همسرتان تمايلي به رابطه جنسي ندارد معمولا خودتان را سرزنش مي كنيد و از خودتان سوال مي كنيد كه چرا به نظر او شما جذاب نيستيد. اين موضوع مي تواند ختم به احساس ناامني و ديگر مشكلات ارتباطي گردد. بنابراين كاهش ميل جنسي را دست كم نگيريد و به سادگي از كنار آن نگذريد در عوض سعي كنيد هر كاري از دست تان بر مي آيد براي درمان آن انجام دهيد.

    منبع:tebyan.net

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 34 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : آشپزیl , اختراع , کایت , دلفین , آرایشگر , طراحی کارت ویزیت , فک , سبزه عید , سفره هفت ,
    بازدید : 1714
    تاریخ : چهار شنبه 7 / 12 / 1391 زمان : 20:52 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     خارش واژن,تماس دهانی با مقعد, رابطه جنسی دهانی, انواع کاندوم زنانه,خارش واژن,رابطه مقعدی

     

    چند سوالي که زنان خجالت مي‌کشند بپرسند!

    شايد شما هم بارها پيش پزشک زنان رفته باشيد اما آخر سر بدون آنکه سوالاتي که در ذهنتان بود را بپرسيد، از مطب بيرون آمده باشيد.

    به گزارش سلامت نیوز خانم‌هاي بسياري سوالات فراواني در رابطه با دستگاه تناسلي خود دارند که قصد داريم در اينجا به برخي از آنها بپردازيم.

     

    چرا ترشحات واژن گاهي بدبو مي‌شود؟

    بدبو شدن ترشحات واژن به دليل قارچي شدن محيط داخل واژن است.عوامل فراواني مي‌توانند سبب رشد قارچ‌ها در واژن شوند که به عنوان مثال میتوان به موارد زير اشاره کرد:

    1- پوشيدن لباس‌هاي زير تنگ يا پلاستيکي که از عبور هوا جلوگيري ‌کند میتواند سبب رشد قارچها در واژن شود.

    2- استفاده از ژل يا صابون واژينال که سبب به هم ريختن ph محيط شود.

    3- مشکلات هورموني در دوران قاعدگي، بارداري يا يائسگي

    4- برخي بيماري‌ها نظير ديابت يا مصرف برخي داروها مثل آنتي‌بيوتيک‌ها.

     

    بهترين کار براي پيشگيري از قارچي شدن واژن تعويض مرتب لباس‌هاي زير و نوار بهداشتي در دوران سيکل ماهانه است.

     

    آيا شستن واژن پس از برقراري رابطه جنسي لازم است؟

    براي پيشگيري از بروز عفونت‌هاي ادراري توصيه مي‌شود پس از اتمام رابطه جنسي خانم‌ها نيز توالت بروند و از صابون ملايم يا ژل مخصوص شستشو استفاده کنند. شستن داخل واژن بي‌فايده است و توصيه نمي‌شود.

     

     خارش واژن,تماس دهانی با مقعد, رابطه جنسی دهانی, انواع کاندوم زنانه,خارش واژن,رابطه مقعدی

     

     

    چرا برخي خانم‌ها در حين رابطه جنسي درد دارند؟

     

    دليل درد طی رابطه جنسی، يا خشکي واژن است يا عفونت واژن. که در صورت اول مشکل به کمک استفاده از ژل مخصوص حل مي‌شود و در مورد دوم بايد به متخصص زنان مراجعه کرد.يکي ديگر از دلايل درد که البته بسيار نادر است يک نوع ناراحتي رواني به نام واژينيسم است که در آن فرد از خود، بدن و جنس‌اش ناراحت و ناراضي است.

     

    در 5 تا 10 درصد زنان نيز آندرومتريوز يا مشکلات رحمي دليل دردهاي عميق است که به هر حال بايد براي درمان آن به پزشک زنان مراجعه کرد.

     

    آيا زايمان واژن را خراب مي‌کند؟

    زايمان ممکن است کمي به فرج به دليل برشي که حين زايمان در اپيزيوتومي داده مي‌شود، آسيب برساند. به محض اتمام زايمان، ماهيچه‌ها و بافت‌هاي رحم و واژن مجددا جمع مي‌شوند البته همه چيز به نوع بافت و سن مادر بستگي دارد.

     

    آيا امکان دارد به سرطان واژن دچار شويم؟

    بله.اما اين نوع سرطان ( سرطان واژن ) بسيار نادر است در عوض سرطان دهانه رحم بسيار شايع است به همين دليل توصيه مي‌شود براي کاهش احتمال ابتلا تمام خانم‌ها از 20 سالگي و قبل از 23 سالگي واکسن پاپيلوما ويروس انساني را بزنند و به طور مرتب براي معاينه پيش پزشک زنان بروند.

     

    افتادگي رحم يعني چه؟

    گاهي اوقات به دليل مشکلاتي که براي ماهيچه‌ها و رباط‌هاي پرينه به وجود مي‌آيد رحم، مثانه و رکتوم دچار افتادگي مي‌شوند. تقريبا 15 درصد زنان با اين مشکل روبه‌رويند و اکثرا نيز در سن يائسگي به آن دچار مي‌شوند. بارداري، زايمان طولاني و سخت، درشتي نوزاد و دوقلوزايي از جمله دلايل افتادگي رحم است اما اين ناراحتي گاهي در زنان که وزن نرمال دارند تنها يک بار زاييده‌اند هم ديده مي‌شود. در واقع جنس بافت‌ها در اين ميان بسيار مهم است. در صورتي که خانم مبتلا در حين رابطه جنسي احساس ناراحتي کند يا خود بخواهد، به کمک عمل جراحي مي‌توان مشکل را برطرف کرد.

     

    مقاربت از راه دهان آیا خطرناک است؟

    مطالعات انجام شده حاکي از آن است که رابطه جنسی دهانی کاملا بي خطر نيست، هم براي فاعل و هم براي مفعول امکان انتقال STD وجود دارد.

    STD = Sexually Transmitted Diseases = بيماريهاي جنسي سرایتی

     

    - چه بيماريهاي جنسي (STD) از طريق رابطه جنسی دهانی منتقل مي شود؟

    شايعترين بيماري جنسي منتقله از طريق رابطه جنسی دهانی، هرپس است (Herpes Simplex Virus = HSV)

     

    هرپس دو نوع کلي دارد:

    HSV-1 که منجر به دانه هايي در اطراف دهان مي شود (تاول تبخالي) درحاليکه HSV-2 منجر به زخمهاي تناسلي مي گردد

    - HPV که مخفف Human Papilloma Virus است هم ممکن است از طريق رابطه جنسی دهانی منتقل شود و منجر به زگيلهايي در اطراف و يا داخل دهان گردد.

     

    مشخص شده است که گنوره (Gonorrhea) هم میتواند از فرد آلوده در طي رابطه جنسی دهانی به فرد مقابل منتقل گردد و سپس عفونت از گلوي آن فرد به ناحيه تناسلي افراد بعدي منتقل شود. بدن بطور طبيعي در طي 3 ماه ميتواند باکتريهاي گنوره در گلو را از بين ببرد ولي عفونت ناحيه تناسلي نياز به درمان آنتي بيوتيکي دارد.

     

    امکان انتقال کلاميديا (Chlamydia) هم از طريق رابطه جنسی دهانی وجود دارد، اگرچه کمتر رخ ميدهد. کلاميديا و گنوره منجر به زخم گلو مي شوند (Sore throat). خيلي از افراد ممکن است آلوده به اين ميکروب باشند ولي بدون علامت بوده و از آن آگاه نباشند.

     

    - سيفليس (Syphilis) هم در شرايط خاص امکان انتقال در طي رابطه جنسی دهانی را دارد و آن هم در صورتي است که دهان در تماس با زخم باز يا راش پوستي عفوني قرار گيرد.

    احتمال انتقال عفونتهاي دستگاه گوارشي و انگلها هم درصورت تماس دهان با مقعد وجود دارد.

    -هپاتيت A ويروسي است که در مدفوع فرد آلوده وجود دارد و در طي تماس دهاني-مقعدي امکان انتقال دارد.

    -هپاتيت B بطور کلي در خون است و تنها درصورتيکه در تماس رابطه جنسی دهانی ، خوني وجود داشته باشد منتقل مي شود.

     

    - آيا HIV از طريق رابطه جنسی دهانی منتقل ميگردد؟

    انتقال HIV در طي رابطه جنسی دهانی براي هر دو فرد فاعل و مفعول با احتمال کم (Small risk) وجود دارد.احتمال انتقال از فرد مفعول HIV مثبت به فاعل سالم در صورتي امکانپذير است که فاعل در تماس با ترشحات جنسي (مايع مني يا ترشحات واژن) يا خون (خون عادت ماهانه يا زخمي در ناحيه تناسلي يا مقعدي) مفعول به بريدگي-زخم يا جراحت يا منطقه ملتهبي در دهان يا گلوي فرد فاعل برسد.

     

    پوشش دهان و گلو در برابر عفونتهاي ويروسي (همانند HIV) بسيار مقاوم است و اگر فرد سالم باشد امکان انتقال محتمل نيست.

    بعلاوه امکان انتقال از مفعول HIV مثبت به فاعل سالم، در طي رابطه جنسی دهانی، خيلي کم است دليل آن هم اين است که ميزان HIV موجود در بزاق دهان بسيار بسيار کم است و به اندازه اي نيست که منجر به آلودگي فرد مقابل گردد. تنها خطر در اين حالت ممکن است بخاطر وجود زخم خونريزي دهنده يا لثه خونريزي دهنده در فرد HIV مثبت باشد که خون را به مخاط دستگاه تناسلي يا مقعدي و يا زخم و جراحتي که ممکن است فرد سالم مقابل داشته باشد، منتقل کند (هپاتيت C هم از اين طريق منتقل ميگردد)

     

    ريسک انتقال HIV از فرد آلوده از طريق رابطه جنسی دهانی بسيار کمتر از ريسک آن در طي Anal يا Vaginal است.

    تعيين دقيق ميزان ريسک انتقال HIV در نتيجه رابطه جنسی دهانی بسيار مشکل است چراکه اکثر افرادي که رابطه جنسي دارند تنها منحصر به رابطه جنسی دهانی نمي شود و فرمهاي ديگر رابطه جنسي (آنال يا واژينال) را هم شامل مي شود بنابراين تعيين اينکه انتقال HIV از طريق رابطه جنسی دهانی بوده يا فرمهاي ديگر رابطه جنسي، بسيار مشکل است.

     

    نهايتا اينکه عوامل متعددي ريسک انتقال HIV از طريق رابطه جنسی دهانی را افزايش مي دهند من جمله زخمها و جراحات دهاني- خونريزي لثه-زخمهاي تناسلي- سوراخ کردن دهان (oral piercing) و حضور همزمان ديگر بيماريهاي جنسي.

     

    خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با پنيس ( آلت تناسلی مردانه)

    خطر بالقوه:در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل نظری خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه آلودگی از طريق ترشحات پيش ازمنی و منی به دهان راه پيدا می کند.

    برای شخصی که آلت وی بوسيله دهان شريک جنسی اش تحريک می شود نيز، از نظر نظری خطر انتقال آلودگی وجود دارد به دليل آن که آلودگی مستقيماً از ترشحات دهان بوسيله خراش، بريدگی روی پنيس و همچنين از طريق منی با خون تماس پيدا می کند.

     

    خطر مستند:

    البته ميزان خطر به مراتب بسيار کمتر از خطر تماس جنسی مقعدی و واژينال است.ضمناً ويروس اچ. آی. وی. می تواند به شخص دريافت کننده انتقال پيدا کند حتی در مواقعی که انزال صورت نگرفته و مايع منی خارج نشده باشد.

     

    خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با واژن (عضو جنسی زنانه)

    خطر بالقوه:

    در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل نظری خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه مايعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پيدا می کند. (اين مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.)

    برای خانمی که عضو جنسی وی بوسيله دهان شريک جنسی اش تحريک می شود نيز،  خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ويروس و يا خون آلوده ازمايعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و يا ديواره واژن تماس پيدا کند.

    خطر مستند:

    ميزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در اين مورد نيز به مراتب بسيار کمتر از خطر انتقال ويروس از طريق تماس جنسی مقعدی و واژينال است. در هر صورت در چندين مورد گزارش شده از انتقال ويروس ازطريق دهان، بيشتر تماس دهانی با واژينال گزارش شده است.

     

    خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با مقعد

    خطر بالقوه:

    در تحريک دهانی مقعد نيز به شکل نظری خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که مقعد را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه اين عضو در معرض خون آلوده قرار دارد که از ضايعات، ترشحات و خونی که بر اثر برش، زخم و يا خراش در اطراف مقعد پديد می آيد به داخل دهان راه پيدا می کند.

    برای شريک جنسی که مقعد وی بوسيله دهان ديگری تحريک می شود نيز، خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ويروس و يا خون آلوده ازمايعات دهان و با مقعد تماس پيدا کند.

    خطر مستند:

    مواردی مستدل ومستند از انتقال بوسيله تماس دهانی با مقعد ثبت شده است.

    منبع : دکتر فاطمه مافی علوم آزمایشگاهی

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 43 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : کنیا , مربا , شما نحلیل کنید , اکراین , آنش سوزی , رانش زمین , سریال , پاراگلایدر , خلبانی ,
    بازدید : 2740
    تاریخ : چهار شنبه 7 / 12 / 1391 زمان : 19:51 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    تقویت جنسی,عوامل موثر بر تقویت جنسی

     

    ویتامین A

     

    یکی از مواد موثر در تقویت جنسی ویتامین A است،ویتامین A از ویتامین های محلول درچربی است که نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می کند. این ویتامین در هویج، کلم، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.

     

     

    ویتامین های گروه B

     

    ویتامین های گروه B نیز در تقویت جنسی نقش دارند.از ویتامین های گروه B، تیامین(B1)، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) بسیار حایز اهمیت می باشند. البته ویتامین های B5، B6، B12 نیز برای کاهش استرس و تنظیم مقدار هورمون های بدن لازم هستند.ویتامین B3 (نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون های جنسی می شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، هیجان جنسی را افزایش می دهد.ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می کند.

     

    همچنین باعث افزایش باروری در زنان می گردد. ویتامین B12 در مردانی که اسپرم کافی ندارند، موثر است.

     

    منابع سرشار از ویتامین های گروه B عبارت اند از نان و غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیا و..)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی های آزاد، آجیل، بروکلی، گوشت کم چرب و موز.موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است که در تقویت نیروی جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین های گروه B می باشد.باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین های گروه B می شوند.

     

    ویتامین C

     

    ویتامین C نیز از ویتامیهای موثر در تقویت نیروی جنسی است.ویتامین C جهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم ها را در برابر اثر رادیکال های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آن ها می شود، محافظت می کند.ویتامین C احتمال بارور شدن تخمک توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین انواع مرکبات، توت فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزیجات برگ سبز می باشد.

     

    ویتامین E

     

    ویتامین E به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آن ها را بهتر می کند و در تقویت جنسی موثر است. همچنین اکسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

     

    روی

     

    روی از آنتی اکسیدان هایی است که باعث عملکرد صحیح غده فوق کلیه می شود. روی برای تولید هورمون تستوسترون (مردانه) و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت جنسی می شود و احساس خستگی را از بین می برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری های واژن محافظت می کند. مقدار مورد نیاز روی، ۴۰ میلی گرم در روز می باشد. روی در تخمه کدو تنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می شود.

     

    منیزیم

     

    یکی دیگر ازعناصر موثر در تقویت جنسی منیزیم است. منیزیم استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب (Relaxation) می گردد. همچنین باعث فعال شدن آنزیم های لازم برای متابولیسم کربوهیدرات ها و پروتئین ها می شود. کمبود منیزیم باعث کاهش اکسیژن رسانی به بافت های ماهیچه ای می شود. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس دار می باشند.

     

    اسیدهای چرب ضروری

     

    اسیدهای چرب ضروری در تقویت جنسی موثرند.اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره ی ویتامین های محلول در چربی مثل D ،E و K کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در ماهی ها، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می شود.

     

    دی هیدرو اپی آندوسترون

     

    DHEA) Dihydroepiandostron)، هورمونی است که توسط غدد فوق کلیوی ترشح می شود. محققان معتقدند DHEA به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و باعث کاهش استرس و بهبود خلق و خو می گردد. DHEA را نمی توان از طریق مواد غذایی تامین کرد و باید مکمل های DHEA مصرف شود. این مکمل به عنوان افرودیت (داروی موثر بر میل جنسی) مصرف می شود و دارای عوارض جانبی است. پس توصیه می گردد تجویرآن توسط پزشک صورت گیرد. البته هیچ دلیلی بر اثبات اینکه این مکمل ها موثر واقع می شوند، وجود ندارد، ولی بسیاری از مردم معتقدند که این ترکیبات، موثر هستند. آثار سوء این مکمل ها عبارتند از: سردرد، اختلال بینایی و حتی نابینایی و اختلالات جنسی دراز مدت.

     

    اسید فولیک

     

    اسید فولیک یکی از مواد موثر در تقویت جنسی است،اسید فولیک از ایجاد نقایص مادرزادی جلوگیری می کند و باروری را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. فقدان هیستامین در بدن با اختلالات جنسی مرتبط است و اسید فولیک در تولید هیستامین نقش موثری دارد. اسید فولیک در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها، پرتقال، گریپ فروت، جگر، دل و قلوه، ماکیان و حبوبات یافت می شود.

     

    سلنیوم

     

    سلنیوم نیز یکی از مواد موثر در تقویت جنسی است.سلنیوم آنتی اکسیدانی است که بدن را در برابر اثر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین در کاهش نقایص مادرزادی و افزایش تعداد اسپرم در مردان موثر می باشد. سلنیوم در گوشت قرمز، ماهی تن، ماکارونی و نان سبوس دار یافت می شود.

     

    ورزش

     

    تاثیر ورزش در تقویت نیروی جنسی-ورزش باعث می شود که گردش هورمون ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی که ورزش می کنند، انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال تر هستند.به طور خلاصه می توان گفت که برای افزایش توانایی جنسی باید تغذیه سالم داشته باشید، در صورت نیاز از مکمل ها استفاده نموده و ورزش کنید.

     

    تقویت جنسی

     

    افزایش تقویت جنسی با ۵ ماده غذایی زیر :

     

    برخی از مواد غذایی می‌تواند به شما انرژی مضاعف دهد و نیروی جنسیتان را تقویت می‌کند.طبیعت، پر از مواد غذایی طبیعی است که شما را به اوج لذت جنسی نزدیک می‌کند. در این مطلب شما را با تعدادی ازمواد غذایی موثر در تقویت جنسی آشنا می‌کنیم.

     

    ۱- کنگرفرنگی یا آرتیشو

     

    یکی از گیاهان موثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است.بدون شک کنگرفرنگی یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص محرک جنسی را دارد.اگر چه دلیل علمی برای اثبات این خاصیت کنگر وجود ندارد اما این ماده‌ی غذایی برای تقویت قوای جنسی افراد بسیار موثر است.

     

    ۲- هل

     

    یکی دیگر از مواد غذایی موثر در تقویت جنسی هل است.هل، این دانه‌های خوشبو و معطر تقویت کننده و تسکین دهنده است. هل همانند ادویه‌هایی مثل کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز جریان خون را تحریک و بیشتر می‌کند و برای همین انرژی جنسی شما را بالا می‌برد.

     

    ۳- بادام

     

    از دوره‌ی باستان این اعتقاد وجود دارد که بادام میل جنسی را افزایش می‌دهد. در سال ۲۰۰۷، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می‌برند پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه‌های کامل و روغن زیتون بهبود یافته است.

     

    ۴- زنجبیل

     

    زنجبیل نیز یکی از مواد غذایی مفید در تقویت جنسی است.در طب سنتی چینی زنجبیل را به عنوان ماده‌ی غذایی «یانگ» توصیه می‌کنند. یعنی ماده‌ی غذایی که باعث گرمی می‌شود. برای همین زنجبیل میل و قوای جنسی را بالا برده و در شرایط مطلوب نگه می‌دارد. نامی که چینی‌ها به زنجبیل داده‌اند به معنی «مردی و چیزی است که دارای نیروی جسمی و جنسی مردانه» است. پس جای تعجب نیست که زنجبیل در بین خوراکی‌های تقویت کننده‌ی قوای جنسی قرار بگیرد.

     

    ۵- گیاه مریم گلی

     

    یکی دیگر از گیاهان موثر در تقویت جنسی گیاه مریم گلی است.مریم گلی سرشار از هورمون‌هایی است که قوای جنسی زنانه را تقویت می‌کند به خاطر این که این هورمون‌ها عملکردی مثل هورمون استروژن دارند. این گیاه برای زنانی که با سردمزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند درمان فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود

    منبع:پارسی طب

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 15 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : قیفی , ماساژ , ماساژور , طبی , نیروگاه , سد , کرفس , آشپرخانه , تبلیغ , زخم معده , تبلیغات ,
    بازدید : 1732
    تاریخ : چهار شنبه 7 / 12 / 1391 زمان : 19:46 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    شش رفتار که هر رابطه اي را از بين مي برد

    پیدا کردن کسی که بتوانید رابطه خوبی را با او ادامه دهید واقعاً یک نعمت است. وقتی با این فرد خاص وارد رابطه شدید، همیشه یادتان باشد که احترام به حریم شخصی و حفظ اعتماد برای بقای یک رابطه سالم از ضروریات است. اگر برخی حد و مرزهای رفتاری که اعتماد طرف مقابلتان را خدشه دار می کند، نادیده بگیرید، آسیبهای جبران ناپذیری به رابطه تان با او وارد می کنید.

     

    من بعنوان یک راهنما و مشاور در زمینه دوستیابی هیچوقت قوانین سخت و سریع را برای روابط توصیه نمی کنم. با این وجود در این مقاله برخی از رفتارهایی را برایتان عنوان می کنم که بدون شک هر نوع رابطه ای را از بین خواهد برد. پس برای اینکه به شما کمک کنیم دیوار اعتماد رابطه تان را خراب نکنید، در زیر به 6 رفتار بسیار زیان آور برای رابطه اشاره می کنیم که تا می توانید باید از انجام آن دوری کنید:

     

     

     

    1) کاوش در اطلاعات خصوصی

     

    اگر شک کرده اید که طرف مقابلتان به شما خیانت می کند، آیا این اجازه را به شما می دهد که ایمیل های خصوصی او را چک کنید؟ یا پیام های گوشی همراهش را بخوانید؟ یا پروفایل شخصیش را وارسی کنید؟ پاسخ همه این سوال ها منفی است.

     

    هیچوقت به هیچ قیمتی نباید درایمیل ها، اس ام اس ها و شماره های طرف مقابلتان کاوش کنید. بااینکار نه تنها اعتماد او را به خودتان از بین می برید، بلکه اعتماد او را به همه آن کسانیکه ایمیل ها و اس ام اس ها را برایش گذاشته اند خدشه دار می کنید.

     

     

     

    2) گفتن دروغ مصلحت آمیز

     

    دروغ گفتن در یک رابطه تحت هر شرایطی بد است، گرچه همه ما همیشه اینکار را انجام میدهیم. اینکه برای جلوگیری از ناراحت شدن طرف مقابلتان به او دروغ بگویید، شاید به نظرتان تصمیم عاقلانه ای بیاید. اما واقعیت این است که وقتی آن دروغ برملا شود، که همیشه غیرقابل پیشگیری است، با اینکار چاله ای عمیقتر برای خودتان خواهید کند. وقتی گرفتار چنین موقعیتی شوید، بخواهید و نخواهید طرفتان را آزرده خاطر خواهید کرد و همه آنچه سعی داشتید با دروغ گفتنتان از آن جلوگیری کنید، به خاطر این فریبتان، حتی بدتر هم اتفاق می افتد. توصیه من این است که همیشه و در همه شرایط با طرفتان روراست و صادق باشید.

     

     

     

    3) جاسوسی کردن

     

    هیچوقت نباید در وسائل خصوصی طرفتان (مثل کمدش، کیف پولش، دفترچه حساب پس اندازش و ...) کنکاش کنید. علاوه بر این، هیچ طوری نمی توانید این کنجکاوی را برایش توجیه کنید. مهم نیست که به چه چیز شک کرده باشید، برای تایید یا رد آن شک نباید در وسائل شخصی طرفتان جاسوسی کنید. وسائل شخصی او جزء حریم خصوصی او هستند و باید خصوصی و محرمانه بماند مگراینکه خودش به شما اجازه دیدن آنرا بدهد. این رفتار یکی از مخرب ترین رفتارها برای برهم خوردن روابط است که به کلی اعتماد طرف مقابل را به شما خراب می کند و باعث می شود او دیگر هیچوقت نتواند به شما اعتماد و اطمینان کند.

     

     

     

    4) بازی کردن نقش کارآگاه های خصوصی

     

    یکی دیگر از راه های بدی که مردم سعی می کنند برای تایید رفتار مشکوک طرفشان از آن استفاده کنند این است که با تلاش برای گرفتن مچ طرف حین انجام آن عمل، نقش کارآگاه های خصوصی را بازی می کنند. این رفتار چه با رفتن در خانه او، در باشگاهش با محل کارش برای مطمئن شدن از بودن اتومبیلش در آنجا باشد یا دنبال کردن او با ماشین، عملی است که تحت هیچ شرایطی نباید مرتکب شوید. حتی اگر کاملاً مطمئن هستید که طرفتان چیزی را از شما پنهان می کند، تعقیب کردن راه پی بردن به آن نیست. اگر او متوجه شود که چندین و چند ساعت او را با ماشین دنبال می کرده اید مطمئناً هیچوقت دیگر به شما اطمینان نخواهد کرد.

     

     

     

    5)  فرستادن دیگران برای انجام دستوراتتان

     

    هیچوقت از یک دوست یا هر کس دیگری نخواهید که برای شما درمورد او اطلاعات جمع آوری کند. این یعنی هیچوقت کسی را نفرستید که دور و بر او بپلکد، حین کار از او عکس بگیرد، به تلفن ها و مکالمات او گوش دهد و از رمز و راز او شما را باخبر کند. همه اینکارها نه تنها اعتماد طرف مقابلتان را به شما از بین می برد بلکه بی اعتمادی شما را هم به او آشکار می کند.

     

     

     

    6) چک کردن مداوم

     

     

    یکی از مهمترین راه هایی که نشان می دهد شما به کلی به طرفتان بی اعتماد هستید، رفتارهای پارانوئیدی و وسواسی است. بااینکه تماس گرفتن با طرفتان به طور مرتب مسئله ای کاملاً نرمال است اما اگر پشت هم به او زنگ بزنید و او را چک کنید که کجاست و چه می کند اصلاً خوشایند نیست. مثلاً اگر طرفتان نتواند چند ساعت تلفنش را جواب بدهد و بعد که به گوشی همراهش دسترسی پیدا کرد ببیند که 50 بار با او تماس گرفته اید، نه تنها در نظرش فردی وسواسی جلوه می کنید که به زمین و زمان شک دارد، بلکه نشان می دهد که هیچ اعتمادی هم به او ندارید.

     

    پس اگر خدای ناکرده به طرفتان مشکوک شدید که چیزی را از شما پنهان میکند، به جای اینکه مخفیانه به دنبال پاسخ آن بگردید، رک و راست با او در این رابطه صحبت کنید. حتی اگر دفعه اول که از او خواستید، نخواهد که به شما جواب درستی بدهد، بار  دوم یا سوم این احتمال وجود دارد که شانس حرف زدن در این مورد را با او پیدا کنید. یادتان باشد اگر افکارتان را آزادانه با او درمیان بگذارید خیلی بهتر از آن است که بفهمد یکی از رفتارهای بالا را مرتکب شده اید.

     

    مهم نیست که چقدر عشق در رابطه تان وجود داشته باشد، اگر اعتماد نباشد، این عشق ماندگار نخواهد بود. از بین بردن اعتماد هیچوقت رابطه را جلو نمی برد. درواقع، بااینکار فقط موجب برهم خوردن رابطه می شوید. نکته آخر که ذکر نکردم بدترین رفتاری است که هر رابطه ای را به  نیستی می کشاند و آن هم خیانت است.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 28 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : قوری , سس کچاپ , سرطان دهان , نیویورک , مجسمه آزادی , مخلوط کن , نکات خانه داری ,
    بازدید : 1279
    تاریخ : چهار شنبه 7 / 12 / 1391 زمان : 17:25 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    از روزی که 2 نفر نیت ازدواج می‌کنند تا زمانی که سر سفره عقد بنشینند، راه بسیار دور و درازی در پیش است، یادتان باشد درست از زمان نامزدی تعهدات عقلی و اخلاقی و البته قانونی بر ذمه طرفین قرارمی‌گیرد، کم نیستند آنهایی که بر این باورند تا سرخانه و زندگی خودشان نروند، وقت دارند از گردونه تعهد به فرد مقابل خارج شده و به عبارتی، این مثل نه خانی آمده و نه خانی رفته را اجرا کنند.اما درسطرهای بعد خواهید دانست همیشه راهی برای احقاق حق هست.

     

    یک تعریف ساده

    نامزدی به دورانی از زندگی اطلاق می‌شود که پس از توافق اولیه آنها برای ازدواج در آینده آغاز شده و با بستن قرارداد نامزدی یک تعهد اخلاقی و حقوقی ایجاد می‌شود. طرفداران دوران نامزدی در دو گروه مذهبی و غیرمذهبی جای دارند. طرفداران مذهبی معتقدند که هرگونه رفت و آمد و معاشرت دختر و پسر بدون عقد موقت یا عقد دایم، خلاف شرع است و به همین دلیل نامزدی بدون محرمیت را نا درست می‌دانند. منظور این گروه از دوره نامزدی دوران میان عقد و عروسی است. قانونی مدنی ایران در مواد 1035 تا 1040 مقرراتی را در این باره وضع کرده است. در این گزارش افرادی با این تفکر مورد توجه قرار گرفته‌اند آنهایی که بینشان خطبه عقد جاری شده اما هنوز زیر یک سقف زندگی نمی‌کنند.

     

     

    تاکید می‌کنیم


    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنی های علمی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 28 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : پشیمانی در دوران نامزدی , قوانین جدایی در دوران نامزدی , نامزدی , مسئولیت های دوران نازدی ,
    بازدید : 1152
    تاریخ : پنج شنبه 3 / 12 / 1391 زمان : 14:30 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    وقتیکه از یک خانم خوشتان می آید و احساس او را نسبت به خودتان نمیدانید، این شما هستید که باید پیشقدم شوید. بسیاری از مردها را میشناسم که از روی غرور هیچوقت جلو نمی روند و از باب آشنایی را با زن مورد علاقه خود باز نمیکنند.

    این میتواند احساس بسیاری از شماها باشد:
    آیا شما هم خسته شده اید. احساس میکنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد. درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در م


    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های علمی , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 128 امتیاز توسط 29 نفر مجموع امتیاز : 29

    برچسب ها : اتاق نشینمن , شارژر , تصویر , جایزه , دوش گرفتن , فیزیوتراپی , توانبخشی ,
    بازدید : 1082
    تاریخ : دو شنبه 7 / 11 / 1391 زمان : 16:40 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    شور عشق، یعنی همان احساساتی که اوایل آشنایی با یک نفر، ما را مشغول می‌کند و خواب و خوراکمان را می‌گیرد، مبنای درستی برای زندگی مشترک نیست؛ یعنی این قبیل عواطف مثل استارت ماشین عمل می‌کنند. خداوند آنها را در وجود انسان قرار داده که آدم را به حرکت درآورد.
     

    ولی ما نمی‌توانیم فقط با استارت‌زدن و باک ِ بدون بنزین حرکت کنیم. شواهد زیادی هم برای اثبات این نکته وجود دارد؛ مثلاً پژوهشگری به نام آرون تعداد زیادی از افرادی را که دچار ع



    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 94 امتیاز توسط 20 نفر مجموع امتیاز : 20

    برچسب ها : خوکی , نازی , آفریقا , صدقه , سیاره , ارز , یورو , چشم پزشکی ,
    بازدید : 1248
    تاریخ : دو شنبه 7 / 11 / 1391 زمان : 16:37 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    دنـیــایی را تصـور کـنید کـه در آن هـمــه ی افراد مجرد روی پـیـشانیـشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیز وضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شـادتر نبود؟ مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد، مخـصوصـاً بـرای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصی هستند تا به اندازه ی خودشـان مشـتاق برای ادامه رابطه باشد.

    بله، اینطـوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد. اما حال که دنیا


    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های زندگی , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 132 امتیاز توسط 30 نفر مجموع امتیاز : 30

    برچسب ها : المللی فیلم , فستیوال , اسپانسر , کلیک , هنگ کردن , دارت ,
    بازدید : 2817
    تاریخ : دو شنبه 7 / 11 / 1391 زمان : 16:31 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    شما می‌توانید یک رقیب سرسخت که می‌خواهد در هر فرصتی از شما جلو بزند و حرف خودش را عملی کند، دوست بدارید؟

    چه کسانی در زندگی شما دوست‌داشتنی هستند؟ بهترین دوستان‌تان را به خاطر می‌آورید؟ کدام ویژگی است که باعث می‌شود احساس صمیمیت بیشتری با آنها داشته باشید؟ اصلا چرا


    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , موفقیت،کسب و کار , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 90 امتیاز توسط 21 نفر مجموع امتیاز : 21

    برچسب ها : حادثه , آلاسکا , استعدادهای درخشان , استعداد , فقر ,
    بازدید : 1204
    تاریخ : دو شنبه 7 / 11 / 1391 زمان : 16:21 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    پرورش دماغ انسان در ساعد دست!

    یک تاجر انگلیسی که بینی خود را در اثر سرطان از دست داده، اکنون با دستاورد دانشمند ایرانی در حال پرورش یک بینی جدید بر روی ساعد دست خود است.

    این بینی جدید که با شیوه پیشگامانه


    ادامه مطلب
    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 101 امتیاز توسط 22 نفر مجموع امتیاز : 22

    برچسب ها : گویندگی , گوینده , دانش آموز , آموزش و پرورش ,
    بازدید : 1162
    تاریخ : دو شنبه 7 / 11 / 1391 زمان : 16:7 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4
    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ