برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 3165
بازدید سال : 23853
بازدید کلی : 314129
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]

    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    پوست ناهموار و خشک نشانه پشت سر گذاشتن هوای سرد زمستانی است، هوایی که هرچند بسیار سرد نبوده است اما تفاوت دمای فضاهای بیرونی و داخلی روی پوسته پوسته شدن سطح ظاهری پوست تأثیرگذار بوده و با فرارسیدن فصل بهار می توان برای پوست هم حال و هوای بهتری فراهم کرد.
    با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس

    مهر: دکتر سم بانتینگ متخصص پوست در رابطه با وضعیت پوست در فصل بهار گفت: پوست در فصل زمستان به طور طبیعی خشک تر می شود که علت آن هوای سرد و خشک بیرون و هوای گرم داخل خانه و یا محل کار است. بخار شدن سریع آب از روی پوست موجب خشک شدن و درنتیجه شکل گیری فلسهای لایه لایه روی پوست و به اصطلاح پوسته پوسته شدن سطح خارجی پوست می شود.

    اگرچه در رابطه با شرایط پوستی، ژنتیک و سن نیز نقش موثری برعهده دارد اما راه هایی برای پوسته پوسته نشدن وجود دارد.

    آملیا فریر کارشناس تغذیه گفت: آنچه که می خورید به معنای واقعی کلمه می تواند بر شرایط پوست تأثیرگذار باشد، پوستهایی که همواره حالت پوسته پوسته دارند می توانند نشانه ای از التهاب روده باشد. هرگاه وضعیت پوستی بیماران را باید درمان کنم به سلامت معده و روده وی نگاه می کنم و پس از آن رژیم ضد التهابی برایش تعیین می کنم.

    آملیا توصیه کرده است که خوردن چربیهای سالم چون آواکادو، ماهیهای چرب، آجیل و دانه ها می تواند تعادل عالی از چربیهای ضروری اومگا ۶ و اوگا ۳ ایجاد کند.

    وی همچنین اضافه کرد که خوردن ۱.۵ تا ۲ لیتر آب در طول روز بسیار مهم است و با تمام تفاسیر تنها یک تفاوت بین انگور و کشمش وجود دارد و آن آب است.

    اهمیت استفاده از مکملها

    جون تراورس متخصص تغذیه در کلینیک تغذیه لندن اظهار داشت ویتامین B برای سلامتی پوست حیاتی است.

    ویتامین B۲ و ویتامین B۳ از سوی سازمان امنیت غذای اروپا در حفظ سلامتی پوست موثر توصیف شده است. منابعی چون غلات کامل چون جو دو سر، جو، برنج قهوه ای و غذاهای تهیه شده از غلات گندمی دارای این ویتامین ها هستند.

    صابون را رها کنید

    دکتر بانتینگ با تأکید بر استفاده از یک پاک کننده بدون صابون اظهار داشت: اگر پوستتان پوسته پوسته می شود از یک پاک کننده لایه بردار استفاده کنید که دربرگیرنده اسیدهای هیدروکسی است.

    به جای کرمها از روغنها استفاده کنید

    نیکی کینایرد بنیانگذار اسپیس ان کی اظهارداشت: ترجیح می دهم که از فرمولهای سنگین کرم محور دور بمانم چرا که این کرمهای سنگین اغلب کاری جز نشستن روی پوست انجام نمی دهند. روغنها به جای مرطوب کننده ها می تواند به خوبی می توانند در اعماق پوست نفوذ کند و اگر هنگامی که پوست هنوز مرطوب است، مورد استفاده قرار گیرد، می تواند این رطوبت را به مدت طولانی تر حفظ کند.

    مرطوب نگاه داشتن هوا

    آنا ماری سلوویج از بنیانگذاران بیوتی مارت اظهار داشت: پوست خشک در نتیجه ترکیب شرایط مختلفی چون دمای کنترل شده هوای داخلی ایجاد می شود از این رو بهتر است کاسه های آب را نزدیک رادیاتورها و دستگاه های تهویه هوا نگاه دارید.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , ,
    امتیاز : نتیجه : 43 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : اریکسون , محصول , کابوس , راسو , تورهای مسافرتی , تور , دینامیک , کرکره , حیوان خانگی ,
    بازدید : 1849
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 14:8 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    وقتی شوهرم به زن های دیگر نگاه می کند

    آیا از نگاه های شوهرتان  به نامحرم ،رنج می برید؟ فکر می کنید او چشم چرانی می کند؟ اول این مقاله را بخوانید

    من نسبت به شوهرم کمی حساس هستم البته نه آن حساسیتی که به او بگویم چه کار کن و چه کار نکن او در کارهایش کاملا آزاد است و مشکلی ندارد ولی بعضی وقتها در خیابان یا جایی که می رویم نمی تواند به زنان نگاه نکند و یا اگر با خانمی بخواهد حرف بزند ارتباطش خیلی راحت است و من از این موضوع رنج می برم….
    همه شنیده‌اند که مردان از راه چشم عاشق می‌شوند و زنان از راه گوش. این تعبیر عوامانه‌ای است از یک عنوان، از فهرست بی‌پایان تفاوت‌های میان زنان و مردان. واقعیت اثبات شده و گریزناپذیر این
    است که مردان در برابر جنس مخالف، ذاتا جست‌ و جوگرند و چشم مهم‌ترین ابزار جست‌ وجوست.

    سنگ‌های‌تان را وا بکنید

    اگر می‌خواهید زندگی مشترک موفقی داشته باشید، قبل از ازدواج نظرات خود را در مورد محدوده روابط زن و مرد ( از جمله نگاه، صحبت کردن و … ) با همسر آینده‌تان در میان بگذارید تا به نگاه مشترکی دست یابید. درصورتی که شما محدوده‌هایی که مورد نظرتان هست را توضیح داده‌اید و با خواستگار‌تان در مورد پایبند بودن به این مرزها توافق کرده‌اید، قضاوت در آینده برایتان راحت‌تر خواهد شد، زیرا شما با توجه به این قرارداد‌ها می‌توانید رفتار همسرتان را بررسی کرده و در موردش قضاوت کنید. شما می‌توانید بگویید که آیا فلان رفتار همسرتان در چارچوبی که قبلا در موردش توافق کرده بودید جا می‌گیرد یا طبق این چارچوب، رفتار انجام شده نادرست و سزاوار مجازات است.

    این نگاه، همان نگاه است؟

    اگر می‌خواهید همسرتان را به‌ دلیل نگاهش متهم کنید، باید بتوانید رفتاری را متفاوت از رفتار‌های همیشگی‌اش ببینید و بعد مهر چشم‌ ناپاکی را رویش بچسبانید. بعضی از افراد همین که همسرشان چشم در چشم فرد نامحرمی بیندازد یا با او گفت‌ و گو کند، او را متهم می‌کنند ولی آیا واقعا اینگونه است؟ آیا در پشت این نگاه سوء لذت وجود دارد؟ یا این فقط یک تصور است و هیچ راهی برای اثبات اینکه این نگاه ناشایست است وجود ندارد؟ اگر شما با هر رفتار همسرتان برانگیخته می‌شوید، بهتر است قبل از قضاوت در مورد او، خودتان را زیر ذره‌بین قرار دهید. اگر نتوانید ذهن‌تان را مدیریت کند، با گذشت زمان دامنه این سوء‌ظن‌ها بیشتر می‌شود و هر حرکتی از طرف مقابل زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

    فکر‌تان را الک کنید

    بعضی از افراد چون خودشان به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به این رفتار تمایل دارند، آن را به دیگران نسبت می‌دهند. در واقع آنها گاهی با یادآوری گذشته‌ای که داشته‌اند و گاهی به‌ دلیل تصوراتی که هنوز در زندگی‌شان جریان دارد، همسرشان را متهم به رفتاری می‌کنند که یا انجامش نداده یا مقصود نادرستی از انجام دادنش نداشته است. سعی کنید حساب گذشته را از امروز‌تان جدا کنید و نه برای آنچه پشت سر گذاشته‌اید کسی را متهم کنید و نه به‌‌دلیل گذشته او، روی رفتار‌های امروزش حساسیت به خرج دهید.
    منتظر آینده باشید
    یک رفتار زمانی قابل بررسی و مجازات است که تکرار شود. اگر تنها یک‌ بار احساس کردید که همسرتان با نگاهی که از نظر شما ناپسند است به فرد دیگری چشم دوخته، در موردش قضاوت نکنید. اما ممکن است این توصیه شما را به دام دیگری بیندازد، پس مراقب باشید! افرادی که برای نخستین بار با چنین رفتاری از سوی همسرشان روبه‌رو می‌شوند، ابتدا دچار تردید می‌شوند و برای اینکه تردید‌شان به یقین تبدیل شود، هر نگاه و رفتار همسرشان را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و نسبت به او حساس می‌شوند. باید بدانید این حساسیت‌ها به رفع مشکل کمک نخواهد کرد بلکه باعث اضطراب بیشتر و گاهی بیماری وسواس و بدبینی می‌شود. این رفتار‌ها نه‌ تنها به‌ خود شما آسیب می‌زند بلکه طرف مقابل‌تان را هم دچار تنش می‌کند و ممکن است که در آینده این تنش به تکرار رفتار ناشایست تبدیل شود.

    ببینید این فکر از علاقه ی زیاد نشات نگرفته؟

    گاهی علاقه و عشق شدید زن و شوهر به همدیگر، عاملی می شود برای سوءظن. مثلاً چون زن همسرش را خیلی دوست دارد و او را تنها متعلق به خود می داند، از این که با دیگری صحبت کند، عذاب می کشد و یا مانع فعالیت های اجتماعی او می شود. در واقع، به نوعی سرکوب کردن حس اعتماد و استقلال در شخصیت مرد صورت می گیرد. اینجاست که اگر مرد در نوع سلیقه، رفتار و گفتار در خانه و در اجتماع، مطابق خواسته همسرش عمل نکند، بدگمانی و سوءظن میان آن دو را در پی خواهد داشت.

    آسمان و ریسمان نبافید

    اگر واقعا یقین پیدا کردید که همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر نگاه می‌کند، زیاده روی نکنید و این رفتار او را به دیگر جنبه‌های زندگی‌تان تعمیم ندهید، مثلا هرگز نگویید او به زنان دیگر نگاه می‌کند، پس مرا دوست ندارد یا اینکه او به دیگران نگاه می‌کند، پس حتما رفتار‌های نادرست دیگری را هم انجام می‌دهد که من از آنها بی‌خبرم. درصورت مشاهده چنین رفتاری، سعی کنید بیشتر از قبل مدیریت زندگی‌تان را به دست بگیرید و نگذارید این رفتار همسرتان دیگر حوزه‌های زندگی‌تان را هم به‌خود درگیر کند.
    قانون‌های تازه وضع کنید
    اگر می‌خواهید همسرتان با شما همراه شود و بیشتر برای دوام زندگی مشترک‌تان تلاش کند، انتظارات‌تان را در محدوده شرع و عرف با او در میان بگذارید و اگر بعد از آن رفتارش را انکار کرد، ابتدا این انکار را بپذیرید. حالا شما هم با او هم‌ کلام شده‌اید، وقت آن است که مجددا با کمک او چارچوب جدیدی را برای حدود روابطتان تعیین کنید و در مورد‌شان با او به توافق برسید. از او بخواهید در آینده به این تفاهمنامه پایبند باشد تا اگر این اصول مشترک را بار دیگر نادیده گرفت، بتوانید برخورد جدی‌تری را درنظر بگیرید.

    عملیات انتحاری ممنوع!

    احتمالا بعد از اینکه احساس کردید همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر  نگاه می‌کند، دچار خشم زیادی خواهید شد یا احساس ناتوانی خواهید کرد. اما قبل از نشان دادن هر واکنشی، باید به‌ خود فرصت دهید تا این خشم را مدیریت کنید و تا قبل از آنکه عنان ذهنتان را در دست بگیرید، نباید واکنشی نسبت به رفتار او نشان دهید. بعد از فروکش کردن هیجان و خشم‌تان، بار دیگر آن رفتار را بازبینی کنید؛ اگر بعد از این بررسی دوباره به این نتیجه رسیدید که رفتار همسرتان صحیح نبوده است، آن را صریحا با او درمیان بگذارید و نگرانی‌هایتان را به همسرتان بگویید.

    بچه‌ بازی نکنید!

    هیچ وقت برای انتقام دست به عمل متقابل نزنید یا خشم خود را به‌ صورت یک رفتار منفعلانه ( مثلا قهر کردن بدون اینکه دلیلش را به همسرتان بگویید ) بیان نکنید. احتمالا این رفتار‌های کینه‌ جویانه خشم فرد مقابل را برخواهد انگیخت و موجب رفتار نابخردانه دیگری خواهد شد.   اگر بخواهید برای درس دادن به همسرتان، او را به این شیوه‌ها مجازات کنید، در نهایت زندگی‌تان درگیر یک سیکل معیوب عمل و عکس‌العمل خواهد شد که هیچگاه پایان نمی‌یابد و تنها به شما و زندگی‌تان آسیب می‌زند.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 63 امتیاز توسط 16 نفر مجموع امتیاز : 16

    برچسب ها : پیک نیک , دندان مصنوعی , باربی , دخترانه , رطوبت , اشک , فندوق , جادوگر , هری پاتر , میمون ,
    بازدید : 1770
    تاریخ : جمعه 16 / 12 / 1391 زمان : 1:57 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

    دلبری از پسرها !!! (مخصوص دخترا)

     

    خانمهای محترم تمامی مطالب جنبه ی طنز داره

    وقتی در صف شیر مردم جایشان را به شما نمی دهند؟ وقتی کرایه تاکسی را می دهید راننده نمی گوید قابلی نداره؟ وقتی لبخند می زنید بچه های کوچیک از ترس قیافه شماگریه می کنند ؟ وقتی راه میروید بهتر است که راه نروید؟ آیا وقتی به زیبایی فکر می کنید همان زمانی است که به خودتان فکر نمی کنید؟ اگر می خواهید وقتی قدم بر میزنید مردان کف بر شوند، اگر می خواهید وقتی پلک میزنید مردان در خاک و خون غوطه ور شوند، اگر می خواهید وقتی با آنها صحبت می کنید خود را تکه تکه کنند، اگر می خواهید وقتی به آنها لبخند میزنید از کت خود یه چرخ گوشت در آورند و خود را چرخ کنند به موارد ریزتوجه کنید:

    حالا به نکات زیر بی زحمت کمی دقت کنین تا شاید فرجی بشه در باب ادای جملات:

    در ادای جملات و واژه ها دقت خاصی مبذول فرمایید. به طور مثال اول هر جمله از واژه ( آخی ) استفاده کنید.

    حتی المقدور واژه های پایانی جمله را کمی بیشتر از حد معمول بکشید به طور مثال:

    (فردا می بینم............ ......... .ت)

    اشوه فراموش نشه هاااا

    سعی کنید ریتم پلک زدنتان را با میزان هجاهای جمله تان هماهنگ کنید مثلا در جمله "من به فلان چیز علاقه دارم" برای "من" یک پلک و برای "به فلان چیز علاقه دارم" ?عدد پلک بزنید.

    لطفا امتحان کردنو بزارین واسه بعد بزارین ادامه درسو بدم

     


    در باب خوردن غذا:

    در حین خوردن بایستی بسیار جلب توجه کنید برای این کار جسم خوردنی را از انتها با دو انگشت اشاره و شست گرفته و پیش از فرو بردن کامل در دهان جسم ر با لبها بازی دهید(میدونم نمیتونی جلوی شیکمتو بگیری و میخوای همشو یه جا بزاری دهنت حالا این دفه رو کم کم بخور) غذا را به نحوی بجوید که لبها به طور یکی در میان غنچه گردد.

     


    در باب راه رفتن:

    سعی کنید تق تق پاشنه کفشتان به گونه ای تنظیم گردد که یک ملودی عاشقانه را برای مخاطب تداعی کند.

    هیچگاه فاصله مابین قدمهایتان از دو سانتیمتر تجاوز نکند هر جند عجله داشته باشید.

     


    در باب لبخند زدن:

    آداب لبخند زدن بستگی به مستقیمی به وضعیت دندانهایتان دارد اگر دندانهایتان کج و معوج، لک لک، فاصله دار و دارای سایر نا هنجاریها دارید ........ تبسمی کفایت میکند

    اگر دندان کناری خود را طلا کرده اید از همان طرف بخندید اگر اصولا دندانی در کار نیست به گونه ای چشمان را خمار کنید که کار لبخند را میکند

     


    در باب ورود به کلاس:

    هنگامی وارد کلاس شوید که حداقل یک ربع ساعت از شروع آن گذشته و همه دانشجویان سر کلاس حاضر باشند.

    به قول خودتون هر جا دیر بری کلاس داره موقع نشستن دورترین و سختترین صندلی را برای نشستن تا حسابی رسیدن به صندلی مورد نظر طول بکشد سپس ده دقیقه وقت به جمع و جور کردن مانتو اختصاص بدید بهتر است هنگام ورود به کلاس کاور گیتاری (ولی خالی) روی دوشتان حمل شود خوب دیگه حالا بعد از اندک ماهی دل اوون پسر رو بردی و فرداش بهتون پیشنهاد خواستگاری میده

     

    خانمهای محترم تمامی مطالب جنبه ی طنز داره و هر چند میدونم جنبه بسیار بالاست ولی دیگه عادتی شده هر دفعه باید بگم که بعدش نفرین(کاش نفرین ناسزا میدن بعضیا)نباشه



    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 39 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : لینوکس , بابا نوئل , چکمه , امید , غم , روزنامه نگار , بهار , رقاص , اس ام اس , علف هرز , تنگ ,
    بازدید : 1961
    تاریخ : شنبه 15 / 12 / 1391 زمان : 1:21 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    رفع بوی بد دهان با 13 توصیه آسان

    بوی دهان

    بوی بد دهان نه تنها برای خودمان، بلکه برای اطرافیان ‌مان نیز ناخوشایند‌ است.

    این مشکل اگر درمان نشود، سبب بروز مشکلاتی در روابط بین ‌فردی نیز خواهد شد.

    اگرچه بزاق دهان نوعی خمیردندان طبیعی محسوب می ‌شود، ولی گاهی این خمیردندان طبیعی کافی نیست و مجبورید به توصیه‌ های زیر پناه ببرید و اگر توصیه‌ های زیر هم نتوانند مشکل ‌تان را رفع کنند، احتمالا منشا بوی بد دهان‌ تان دستگاه گوارش‌ است و باید بروید سراغ پزشک.

     

     1- بعد از هر وعده غذایی برای باقی نماندن غذا در دهان و لابه‌لای دندان‌های تان، مسواک بزنید و دهان ‌تان را خوب بشویید.

     

    2- وقتی دندان‌های تان را مسواک می ‌زنید، زبان ‌تان را هم به آرامی مسواک بزنید تا لایه سطحی روی زبان برداشته شود. زبان با هزاران پرز ریز پوشیده شده که می ‌تواند محل تجمع باکتری ‌ها باشد.

     

    3- به‌ طور منظم برای بررسی وضعیت دهان و دندان تان، به دندانپزشک مراجعه کنید تا اگر دندان‌ خراب و پوسیده‌ای دارید که سبب بوی بد دهان‌ تان می‌ شود، ترمیم کنید.

     

    4- برای افزایش ترشح بزاق دهان تان، همیشه از آدامس‌ های بدون قند استفاده کنید.

     

    5- اگر دهان‌ تان زیاد خشک می ‌شود، مایعات فراوانی بنوشید. آب را چند بار در دهان تان بچرخانید تا کاملا غذاهای اضافی از لابه‌لای دندان‌های تان خارج شود.

     

    6- از مصرف دهان‌ شویه‌هایی که حاوی الکل و نعناع هستند خودداری کنید، چون آن ها به جای کمک به خو‌شبویی دهان ‌تان، باعث بدتر شدن بوی آن می ‌شوند.

     

    7- استفاده از سبزیجات و میوه‌ها، مخصوصا کرفس خام و هویج می ‌تواند مانع از شکل‌ گیری پلاک در دهان شود.

     

    8- اگر می‌ خواهید در یک جلسه مهم یا مهمانی شرکت کنید، از خوردن غذاهای حاوی سیر و پیاز خودداری کنید.

     

    9- از نوشیدن قهوه که سبب خشکی دهان می ‌شود، خودداری کنید.

     

     

    10- سیگار را ترک کنید، زیرا تار و نیکوتین موجود در آن، روی سطح دندان و زبان می‌ ماند و سبب کاهش ترشح بزاق و ایجاد بوی بد دهان می ‌شود.

     

    11- سبزیجات برگ سبز مانند جعفری و کاهو بجوید.

     

    12- می‌ توانید چند عدد قرص نعناع روی زبان یا مسواک ‌تان بگذارید و دهان‌ تان را با آن تمیز کنید تا تنفس شما خوش ‌بو شود.

     

    13- اگر ترکیبی از پراکسیدهیدروژن 50 درصد و 5 درصد آب را در دهان‌ تان بچرخانید، می ‌توانید بسیاری از باکتری ‌هایی را که سبب بوی بد دهان‌ تان می ‌شود، از بین ببرید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 57 امتیاز توسط 16 نفر مجموع امتیاز : 16

    برچسب ها : خلاقانه , لباس بچگانه , پیراهن مردانه , سال اژدها , آرایش سال , جشنواره فیلم , سبزه ,
    بازدید : 1391
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:36 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    زیبا ترین و جدیدترین مدلهای تل مو
    گلچینی از زیباترین تل های مو برای زیبایی بیشتر موهای شما.

    لوازم جانبی مو زیبایی روزانه شما را کامل می کند . لوازمی مثل تل ، تاج ، گل سر ، کش مو و... علاوه بر کمک به بستن موها ، جلوه زیبایی ایجاد می کنند . استفاده از تل ها امروزه بسیار مد شده و روش های مختلف استفاده و مدل های گوناگونی وجود دارد که می توانید از آنها برای دادن جلوه ای بسیار شیک به موهایتان استفاده کنید ... البته می توانید با کمی صرف وقت خودتان آنها را بسازید و یک اثر هنری منحصر به فرد داشته باشید ،ما مدل های جذاب و زیبایی برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید در زیر ببینید :










































    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 34 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : یخ در بهشت , تیزرهای خلاقانه , ژاکت , پالتو , خرید عید , مژگان , آرایش خلیجی , دو بعدی , مدل ,
    بازدید : 2454
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 16:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()



    عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

    هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

    دوستت دارم

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه

    سیب هنوز هم شیرین است

    هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود

    .

    .

    .

    |___♥__|_:!””-.,
    “@@”””””” “”@”‘

    دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

    .

    .

    .

    کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

    از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

    .

    .

    .

    پیامک عاشقانه

    درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

    تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

    .

    .

    .

    همیشه دور نما ها

    خواستنی ترند

    مثل سراب

    مثل فردا

    مثل تو . . .

    .

    .

    .

    متن عاشقانه

    با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

    بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

    که روسیاه شوند آنان که

    بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

    .

    .

    .

    دوبیتی عاشقانه

    ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد

    نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس روز عشق

    من

    برای دوست داشتن ات

    مدت هاست آماده ام

    اما

    امان از تو

    امان از زن ها

    همیشه دیر حاضر می شوید . . .

    .

    .

    .

    متن تبریک روز عشق

    هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

    وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

    .

    .

    .

    سلام

    از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

    میشه یه رب بغلتون کنم !؟

    محض تبریک میگما !

    .

    .

    .

    جملات زیبای عاشقانه

    خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت

    دستم از ضعف …

    دریغا …

    به گریبان نرسید . . .

    .

    .

    .

    ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی

    از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

    .

    .

    .

    بهترین اس ام اس های عاشقانه

    اى دوست !

    تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

    تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

    .

    .

    .

    آراسته آمد و چه آراستنی

    پیراسته زلف خود چه پیراستنی

    بنشست به می خوردن و برخاست به رقص

    به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۳

    راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !

    چشمانت زیرنویس می کنند !

     

    .

    .

    .

    عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز

    بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .

    .

    .

    .

    راد اس ام اس

    حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

    درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .

    .

    .

    .

    sms عاشقانه

    نوشته ها بهانه است

    فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

    باورش با تو

    .

    .

    .

    چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

    نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

    .

    .

    .

    خنجر زیرِ پوستم کاشتی

    فکر نمی‌کردی

    روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

    .

    .

    .

    شاید به هم باز رسیم

    روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم

    و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی

    (احمد شاملو)

    .

    .

    .

    این روزها خیلی چیزها دست من نیست

    مثلا دستهایت . . . !

    .

    .

    .

    در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است

    جایی که همه فکر سواری هستند /  دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .

    radsms.com

    .

    .

    .

    همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست

    گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست

    .

    .

    .

    بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام

    شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست

    هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

    .

    .

    .

    آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها “نبــــــود…

    چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا “نـــبود …

    لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى “نـداشـت ….

    دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا “نبــــود…

    .

    .

    .

    هر آهنگی که گوش میدهم

    به هر زبانی که باشد

    بغضم را میشکند

    نمی دانم

    بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است . . .

    .

    .

    .

    شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که

    وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !

    .

    .

    .

    نمایشگاه زده ام

    بیا و تماشا کن

    تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام

    و با حسرت قاب گرفته ام . . .

    .

    .

    .

    عمریست غم و درد نشانم داده /  در آتش سینه اش امانم داده

    رنجور ترین درخت باغش هستم  / هر بار مرا دیده تکانم داده

    .

    .

    .

    هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!

    میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟

    مـــــردانـــگی میــخواهـــــد

    مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 36 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : خلاقانه , لباس بچگانه , پیراهن مردانه , سال اژدها , آرایش سال , جشنواره فیلم , سبزه ,
    بازدید : 1812
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 15:56 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

    ازدواج های امروزی,دوستی های دختروپسر

     

    عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود.

     

     

    مرد

     

    ازدواج های امروزی، فرد محور تر است. یعنی دختر و پسر پیش از آنکه پای خانواده ها به میان بیاید، تصمیم به شناخت همدیگر می گیرند و وقتی مطمئن شدند این آشنایی عاقبت خوبی در پی خواهد داشت، ماجرا را رسمی و علنی می کنند. این آشنایی برای عده ای جدی است و برای عده ای بیشتر فرم دوستی های گذرا را دارد که شاید به ازدواج ختم شود و شاید هم نه!

     

    تفاوتی که بیشتر در دختران و پسران در اوایل جوانی به چشم می خورد در مورد هدف از رابطه دوستی با جنس مخالف است.

     

    دختران معمولا تصور می کنند که برای یافتن همسر مناسب باید در یک رابطه احساسی با پسران دخیل شوند. اما واقعیت این است که در اکثر مواقع پسرانی طالب ارتباط دراز مدت، پنهانی، و احساسی و عاطفی با دختران هستند که شرایط ازدواج را ندارند و مایلند این خلاء را با یک رابطه دوستانه با یک یا چند دختر پر کنند و برای این کار از دادن قول ازدواج ابایی ندارند.

     

    عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود. در این شرایط، طولانی شدن دوستی، عمق گرفتن آن و نزدیک شدن بسیار زیاد دختر و پسر به هم، برای دختران معنای قطعی شدن ازدواج را دارد. مثلا دختر خانمی فکر می کند حالا که 6 سال با یک نفر دوست بوده، امکان ندارد بتواند بدون او زندگی کند و بی شک طرف مقابل هم او را برای ازدواج در نظر دارد. این در حالی است که از نگاه پسرها ( اگر نگوییم همه، باید بگوییم اکثریت قریب به اتفاق آنها ) طولانی شدن یک رابطه دوستی که خانواده ها از آن اطلاع ندارند، به معنی گذرا بودن آن رابطه است و به محض فراهم شدن شرایط ازدواجشان، یا به محض آنکه با فردی موجه تر و مناسب تر از شما رو به رو شوند، رابطه دوستی شان را خاتمه می دهند.

     

     

    دوستی هایی برای پر كردن اوقات فراغت

     

    دوستی هایی كه بنا به گفته دختران و پسران جوان بابت آشنایی بیشترشان با جنس مخالف و پر كردن اوقات فراغت به نحوی شادمانه !! صورت می گیرد و گاهی برای توجیه عملكرد خود دم از شناخت برای ازدواج می زنند . دوستی هایی كه شروع آن ساده اما عواقب آن سخت جبران نا پذیر است . بخصوص برای دختران كه در این گونه دوستی ها بیشترین ضرر را در قالب شكست عاطفی تا هتك حرمت های اخلاقی باید متحمل شوند .

     

    دوستی های خیابانی، برای دختران نوجوان و جوان به نظر راه شادی است كه آن ها را به سرمنزل مقصود می رساند! اما در واقع بیراهی است كه ره به تركستان دارد و جز گرفتار شدن در فحشا چیز دیگری عاید آنها نمی كند. این روش گذران اوقات فراغت در واقع ویروسی خطرناك است كه به جان اندیشه ها و اخلاقیات دختران نوجوان می افتد و آن تفكر ساده خوش گذرانی در اوقات فراغت را تبدیل به عادتی بیمارگونه در ارتباط گیری های نامعقول می كند . منجلاب این گونه گرفتاری ها و عادات غیر اخلاقی كه زاییده دوستی های خیابانی است می تواند انسان را تا مرحله بدنامی و فحشا فرو ببرد.

     

    این پسرها هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و...

     

     

    راه چاره چیست؟

     

    ** بدون پنهان کاری و وعده و وعید باید موضوع را با خانواده ها در میان بگذارید.

     

    ** بهتر است علنی شدن رابطه در روزهای اول آشنایی باشد در غیر این صورت حداقل یک ماه بعد از آشنایی و کسب شناخت مقدماتی از همدیگر موضوع را به خانواده ها اطلاع داده و بقیه شناخت تان را به دوران نامزدی رسمی یا غیر رسمی واگذار کنید.

     

    ** اگر شرایط یکی از طرفین برای ازدواج یا رسمی شدن نامزدی آماده نیست، از همان ابتدا موعدی را برای علنی کردن رابطه مشخص کنید. مثلا دو ماه، سه ماه یا 6 ماه بعد. متناسب با این موعدی که در نظر گرفته اید، شدت و عمق رابطه یا میزان دیدارها و صحبت ها را تنظیم کنید تا رابطه تان همیشه تحت کنترلتان باشد و زیادی عمیق نشود.

     

     

    به این مردان اعتماد نکنید

     

    کسانی که از دوران آشنایی چنین رفتارهایی دارند، نه تنها قابل اعتماد نیستند، بلکه شما را برای ازدواج هم در نظر ندارند:

     

    ** به جای شناخت منطقی شما، سراغ جنبه های احساسی رابطه می رود.

     

    **از آشنایی با خانواده شما طفره می رود.

     

    **عفت را زیر پا می گذارد، درخواست های نامشروع دارد یا درباره مسائل جنسی، تحریک کننده و نا متعارف با شما صحبت می کند.

     

    ** مایل است آشنایی تان طولانی شود و برای آن زمان مشخصی را اعلام نمی کند.

     

    ** به شما می گوید که درگیر یک رابطه اجباری شده و خانواده اش دختر دیگری را برای او در نظر گرفته اند اما او مایل است از او فرار کند و شما را به همسری برگزیند.

    دروغ گفتن

     

    ** هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و...

     

     

    نقش والدین در پیشگیری

     

    در این میان والدین نقش مهمی در پیشگیری دارند. آنها باید در صورت روبرو شدن با چنین مواردی با یک مشاور مجرب صحبت کنند. چرا که آگاهی، آشنایی و داشتن علم نوین تربیتی برای هدایت فرزندان امری ضروری است. بنابراین آنچه تأثیرگذار و پاسخگو است شیوه های صحیح برخورد است. مطمئن هم باشیم خشونت و رفتار تند والدین نه تنها مۆثر نیست بلکه فرزندان را از خانواده جدا می کند. در کنار خانواده ها، مدارس و صدا و سیما و رسانه ها نیز باید با ارائه برنامه های آموزشی صحیح و کارشناسی روابط پسران و دختران را در حد قانون و شرع به فرزندان آموزش دهند و عواقب سوء روابط پنهانی و بدون آشنائی را از طریق بررسیهای علمی همواره به آنها گوشزد کنند.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 48 امتیاز توسط 13 نفر مجموع امتیاز : 13

    بازدید : 1592
    تاریخ : چهار شنبه 14 / 12 / 1391 زمان : 15:53 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

    هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

    دوستت دارم

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه

    سیب هنوز هم شیرین است

    هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود

    .

    .

    .

    |___♥__|_:!””-.,
    “@@”””””” “”@”‘

    دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

    .

    .

    .

    کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

    از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

    .

    .

    .

    پیامک عاشقانه

    درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

    تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

    .

    .

    .

    همیشه دور نما ها

    خواستنی ترند

    مثل سراب

    مثل فردا

    مثل تو . . .

    .

    .

    .

    متن عاشقانه

    با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

    بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

    که روسیاه شوند آنان که

    بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

    .

    .

    .

    دوبیتی عاشقانه

    ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد

    نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس روز عشق

    من

    برای دوست داشتن ات

    مدت هاست آماده ام

    اما

    امان از تو

    امان از زن ها

    همیشه دیر حاضر می شوید . . .

    .

    .

    .

    متن تبریک روز عشق

    هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

    وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

    .

    .

    .

    سلام

    از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

    میشه یه رب بغلتون کنم !؟

    محض تبریک میگما !

    .

    .

    .

    جملات زیبای عاشقانه

    خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت

    دستم از ضعف …

    دریغا …

    به گریبان نرسید . . .

    .

    .

    .

    ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی

    از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

    .

    .

    .

    بهترین اس ام اس های عاشقانه

    اى دوست !

    تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

    تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

    .

    .

    .

    آراسته آمد و چه آراستنی

    پیراسته زلف خود چه پیراستنی

    بنشست به می خوردن و برخاست به رقص

    به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .

    .

    .

    .

    اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۳

    راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !

    چشمانت زیرنویس می کنند !

     

    .

    .

    .

    عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز

    بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .

    .

    .

    .

    راد اس ام اس

    حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

    درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .

    .

    .

    .

    sms عاشقانه

    نوشته ها بهانه است

    فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

    باورش با تو

    .

    .

    .

    چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

    نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

    .

    .

    .

    خنجر زیرِ پوستم کاشتی

    فکر نمی‌کردی

    روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

    .

    .

    .

    شاید به هم باز رسیم

    روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم

    و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی

    (احمد شاملو)

    .

    .

    .

    این روزها خیلی چیزها دست من نیست

    مثلا دستهایت . . . !

    .

    .

    .

    در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است

    جایی که همه فکر سواری هستند /  دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .

    radsms.com

    .

    .

    .

    همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست

    گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست

    .

    .

    .

    بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام

    شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست

    هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

    .

    .

    .

    آمـــد امـــا در نگاهــش آن نوازش ها “نبــــــود…

    چشــم خواب آلـودش را مســتى و رویــا “نـــبود …

    لـب همــان لـب بود اما بوسـه اش گرمــى “نـداشـت ….

    دل همــان دل بود اما مســت و بى پـروا “نبــــود…

    .

    .

    .

    هر آهنگی که گوش میدهم

    به هر زبانی که باشد

    بغضم را میشکند

    نمی دانم

    بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است . . .

    .

    .

    .

    شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که

    وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !

    .

    .

    .

    نمایشگاه زده ام

    بیا و تماشا کن

    تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام

    و با حسرت قاب گرفته ام . . .

    .

    .

    .

    عمریست غم و درد نشانم داده /  در آتش سینه اش امانم داده

    رنجور ترین درخت باغش هستم  / هر بار مرا دیده تکانم داده

    .

    .

    .

    هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!

    میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟

    مـــــردانـــگی میــخواهـــــد

    مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 28 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : میتسوبیشی , سربازی , نقشه یاب , ترک اعتیاد , آموزش ریاضی , ترفند خانه داری , موج ,
    بازدید : 1563
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:57 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    هانیه توسلی و خواهر کوچکترش
    1.jpg

    1-2.jpg

     

    گلشیفته فراهانی
    2.jpg

    2-2.jpg

    سحر دولتشاهی
    3.jpg

    3-2.jpg

    چکامه چمن ماه
    4.jpg

    4-2.jpg

    ترانه علیدوستی
    5.jpg

    5-2.jpg

     

     

    نفیسه روشن
    6.jpg

    6-2.jpg

    لادن طباطبایی و مادرش

    7.jpg

    7-2.jpg

    باران کوثری

    8.jpg

    8-2.jpg

     

     

    عکس کودکی برخی بازیگران و خوانندگان دیگر

    9.jpg

    •  

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 23 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : عربستان , رژیم غذایی , ادوب , ایلستریتور , کرل , افتر افکت , ایندیزاین , مهندس نساجی , ,
    بازدید : 2011
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:44 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

    شما یادتون نمیاد …
    یه زمانی وقتی ناهارمون مرغ بود میگفتیم : اه بازم مرغ ؟
    :|




    دیگه واسه شما که پراید دارین این کارا زشته ،خوبیت نداره تو اجتماع ،الان شما جز آدمای خاص هستین
    13.gif





    یه مــُــدل خودآزاری هست که آدم عاشق کسی میشه که نمیتونه کوچکترین ارتباطی باهاش داشه باشه !

    3.gif





    یه نکته رو دقت کردید که توسریالهای ایرانی خانومها به هیچ وجه دستشویی نمیرن.........!!!!!!!


     
    ای جانم مادر23.gif23.gif


    داشتم به دوست دخترم اس میدادم عروسکه خوشگل من کجاس؟؟
    اشتباهی به بابام دادم
    جواب داده من چه میدونم خرس گنده
    الان بچت باید عروسک بازی کنه
    مرتیکه نر خر به جا عروسک بازی پاشو چارتا نون بگیر :|
    من:|
    من:|
    بازم خودم:|



    تقبل الله حاج خانوم




    تو جاده داری میری بعد تابلو زده "خطر ریزش کوه"
    خو الان دقیقا چی کار باید بکنیم؟
    بریم؟ ... نریم؟ ... چراغ خاموش بریم؟ ... پیاده شیم هل بدیم؟ ... زنگ بزنیم راه و ترابری؟ ... فحش بدیم؟ ... تُـــف کنیم؟
    نمیشه کاری کرد خو
    به نطر من باید به جای این تابلو یه تابلو بذارن روش بنویسن:
    بیا ولی اگه کوه ریخت روت و زنده موندی نیای زر مفت بزنی!!
    :|



    خدا باعث و بانی این تحریما رو نابود کنه که ملت رو به این روز انداخته
    13.gif



    یه مرده میره آزمایش خون بده ، پرستاره برا پیدا کردن رگ ، دستشو میمالیده ؛ مرده میپرسه : خانوم شما آزمایش ادرارم همینجوری میگیرین ؟؟


    خدایــــــــــــا مـارو با کیــــــــــــا کردی 75 میلیون نفــــــــــــر


    آبادانیه میره کارخانه چوب‌بری استخدام بشه،
    یارو ازش می‌پرسه: سابقه ای تو کار چوب‌بری داره؟
    آبادانیه میگه: من می تونم درختای گردو به قطر یک متر رو در مدت یک دقیقه با تبر قطع کنم!
    یارو خیلی تحت تاثیر قرار می گیره، میگه: این همه تجربه رو از کجا آوردی؟
    آبادانیه می گه: از کویر لوت!
    یارو میگه: مرد حسابی! کویر لوت درخت گردوش کجا بود؟!

    آبادانیه میگه: ولک پس فکر کردی واسه چی دیگه اونجا درخت گردو پیدا نمی شه؟!





    خز پرنده



    دختره اومده تو آکادمی گوگوش، با حجاب کاملا اسلامی. درمورد خودشم از عقیده، دین و اسلام میگه .. بعد مشخص میشه، شوهرش مسیحیه (مخالف نص صریح قرآن که ازدواج با غیر مسلمان حرامه)، میرقصه واسه مرد غریبه، آواز میخونه و دیگر هیچ!!!

    ما که مخالفتی با این چیزا نداریم ولی خداییش حداقل نگو دین دین، بگو دوست دارم حجاب بگیرم.

    طنز تلخیه واسه خودش.



    ینی هنوز از این کس مغزای خز عاشق پیدا میشن  نسلشون منقرض نشده

    چیزی که باید به بعضیا گفت :
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !!!







    اگر صله رحم به جا نمی‌آورید، اگر فامیلهای دورتان را تا به حال ندید، کافیست با دوست دختر خود در سطح شهر تردد کنید. اموات خود را نیز خواهید دید!



    دوست دخترم حدودا 90 كیلو وزن داره بعدبا هم رفتیم مانتو بخریم یه مانتو پوشیده به زور دكمه هاش بسته میشه اونوقت برگشته میگه این خوب نیست یه كم چاق نشونم میده !
    من :|
    مانتو :|
    فروشنده :|
    دكمه های مانتو :|
    اصن یه وضی




    وقتی داری میری سفر گیتارو باخودت نبر

     
    نسلِ امروز وقتی‌ بحثِ ازدواج می‌کنه ، دیگه صحبت از یه عمر نیست ، صحبت از یکی‌ دو سالِ آینده ‌ست ...
    :|



    مرد سالاری؟؟؟ تا این حد؟؟؟!!!!!!!!!!


    بعضی وقتا دلت یه چیز میگه عقلت یه چیز دیگه...
    ولی جفتشون غلط کردن باید ببینی زنت چی میگه...
    :|


    داریم پوآرو نگاه میکنیم پوآرو اومد رو تصویر مامانم یهو سکوت رو شکست و گفت به نظرم این قاتله.... :|
    یعنی کلا شم پلیسیش تو حلقم.
    فقط واسه منه بد بخت وقتی میخوام خونه رو خالی کنم شم پلیسیش از رییس پلیس تهرانم بیشتر میشه..


    اینقد که من توی این سالها واسه برنامه 90 اس ام اس فرستادم،
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    واسه سلنا گومز فرستاده بودم الان عاشقم شده بود 13.gif)


    مدیونی اگه 1% فك كنی فتو شاپه


    خوش بحال اون روزا که بهمون میگفتن برنامه ت چیه؟ میگفتیم املا-علوم-فارسی ،
    اما حالا چی؟ یه همچین سوالی بپرسن درجا دچار یاس ِ فلسفی ِ حاد میشیم!
    اصن یه وضی



    هیچی اندازه این حال نمیده به آدم وقتی که یه بچه کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت یعنی بغلم کن!! :*



    گذر عمر ببین1.gif

    آقا ما دوبار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید..تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم من:|



    مامان بزرگم واسه داییم که 28سالشه جوراب خریده روش خرس داره با آلبالو
    :|


    کیس مناسب ازدواج  خانوما فرصت رو از دست ندین


    بچگیا تفریحم این بود که وقتی جوراب پوشیدم، پامو روی فرش بکشم و به یه نفر دیگه دست بزنم تا جرقه بزنه!!!
    شما هم از این کارا میکردین؟؟ :دی
    اصن یه وضی



    کیا با ایـــــنـا خاطره دارن


    یه جایی ام خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه
    هیچی دیگه منم انداختم،
    یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتر بود

    :|

    قلیونه همگانـــــــــــــــــــــی12.gif


    دختره شمارمو شانسی گرفته میگه:میخوام بیشتر باهات آشنا بشم،میشه اسمتو بگی
    با خودم گفتم بذار یه شوخی ابدار بکنم اول کاری یه کم با هم بخندیم 13.gif
    گفتم:سید موسی علمداری هستم،تو سازمان اطلاعات کار می کنم،
    الان 3هفتس گوشیش خاموشه :|



    زمان بچگی ما , وقتی تلفن زنگ میزد و با ما کار داشت لامصب خدای کلاس بود دیگه .... در حد تماس خارجه الان 1.gif



    دیروز بابام اومد تـو اتاقـم گفت : پسـرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟ پـول مول داری؟! منم گفتم آره فعلاً دارم ، گفت : خوب یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم
    :|


    کیا با این کرم میریختن


    یك روز آقا كلاغه نشسته بود روی شاخه درخت و با تخماش بازی میكرد! آقا خرگوشه كه داشته ازون زیر رد میشده نگاه میكنه، میبینه كلاغه اون بالا داره واسه خودش حال میكنه، بهش میگه:
    آقا كلاغه! فكر میكنی منم میتونم بشینم این زیر با تخمام بازی كنم؟! آقا كلاغه هم میگه: بعله كه میتونی!
    خلاصه آقا خرگوشه هم می‌شینه زیر درخت و شروع میكنه با تخماش بازی كردن. هنوز پنج دقیقه نگذشته بوده كه آقا روباهه از پشت یك بوته میپره و آقا خرگوشه رو یك لقمة چپ میكنه.

    نكتة مدیریتی: برای اینكه آدم بتونه صبح تا شب بشینه یكجا و با تخماش بازی كنه، باید اون بالا بالاها نشسته باشه!!



    به زودی شاهد این صحنه خواهیم بود

    آقایون، خانوما... باور کنید ثروت ، آرامش نمیاره . . .
    مثلا منی که ماشینم پرایده و گوشیم هم جی ال ایکس آرزو دارم یکم آرامش شما رو داشتم !! : )



    هیلاری داف با همسر ایرانیش تازه بچه دار هم شدن اگه بگی فتوشاپه ناراحت میشم

    13.gif


    لامصـــب با این نرخ سکه دیگه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت !!!
    چهارده تا سکه هم حساب میكنی خعلی زیاده باید یکیو پیدا کنیم یگانگی خدا راضی باشه :|




    چاکرم4.gif

    عروس متولد 73 داماد متولد 71

    كدام گزینه صحیح است ؟
    1- ما ترشیدیم رفت
    2- اینا خاله بازی راه انداختن
    3- دارندگی و برازندگی
    4- پسره چیزی تو خودش دیده حتما
    5- تف تو روشون كه اینطوری احساسات مارو جریحه دار میكنن :|




    از خونه همسایه بوی کیک اومد، بعد بوی آش رشته اومد،
    الانم بوی قرمه سبزی میاد ...
    میخوام برم در بزنم بگم ما به جهنم خودتون اسهال میشین
    بدبختا 13.gif)))



    یعنی این دخترا فقط عاشق خز بازی ان

    مشترک گرامی:
    یارانه ی شما بزودی قطع خواهد شد، شما در كبابى مشغول خوردن کباب با نوشابه دیده شده اید .

    (گشت نامحسوس هدفمندی یارانه)



    خخخخخخخخخخخخخخخ


    گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم !!
    و همیشه جواب میگیرم
    سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
    بایدبرم یکی از ایناکه راحت ازتو جیب درمیادبخرم :|!!!



    یکی از آپشن هایی که ما پسرا داریم اینه که ..

    شکست عشقی میخورن در حد خودکشی... اصن داغون...

    اما تو اون لحظه مرگ زندگی یه دختر خوشگل از جلو رومون رد شه میگیم جوووووووووووووووووووووووون





    بی شعوری یک عیب مادرزادیه
    بیاین با بی شـعــورا مـهربون تـر باشیــــم ! :|



    میگن آرامش یعنی هر وقت قهر کنی
    مطمئن باشی کسی جات رو نمی گیره.....

    حالا ما تا یه عشوه اومدیم
    طرف عروسی کرد !!





    نصفه شب از خواب پریدم ...... یه "دو هزار پا" داشت روی سینم به صورت کاملا پریودیک با فرکانس ثابتی حرکت میکرد ، مارو میگی .....!!!! بلللللللند شدم رو هوا با یه حرکت فیلیپینی همینجور که داشتم دور خودم می پیچیدمو به لباسام چنگ مینداختم در اتاقو وا کردم پریدم تو هال ، ( یعنی تو اون لحظه اگه لینچان و جت لی و جکی چان با هم میریختن سرم ، شکست میخوردن ، اصن کنترلمو کاملا از دست داده بودم ) . یه هاله ی ضعیفی از نور تو یه قسمتی از هال افتاده بود ، مثه یوز پلنگ خودمو رسوندم اونجا دیدم یه چیزی چسبیده به شلوارم ، با تمام قدرت با کف دست با پشت دست با مشت با آرنج همینجوری داشتم میکوبیدم به پام ، حالا منه بد بخت هم دستم درد گرفته بود هم پام ، ازون طرفم داشتم زهره ترک میشدم ، فکر میکردم این پاهاش گیر کرده تو شلوارم واسه همین کنده نمیشه ، آقا دورخیز کردم با پا رفتم تو دیوار تا له بشه ، دو سه تا غلتم روی زمین زدم تا کاملا پرس بشه ، یعنی حرکاتی کردم که یه گونگ فو کار حرفه ای از انجامش عاجزه ، بعد از اینکه خودمو آش و لاش کردمو دهن دستو پام سرویس شد پریدم چراغو روشن کردم که دیدم بدبخت پرس شده ( بازم چشام خوب نمیدید ) عینکمو زدم دیدم اههههههههه اینکه هزار پا نیست........ اسم مارکی بود که روی شلوارم دوخته شده بود ،
    تا چند روز بعدش دست و پام درد میکرد :|



    راستی یه چیزی بدجوری ذهن منو مشغول کرده ؛ موندم با این 100 تومنی که دولت تا قبل از عید میخواد به هر خونواده ای بده؛ بعد از خرید یه خونه و دو تا ماشین ویه سفر خارجی توپ و سرمایه گزاری ؛ با باقیه پول چیکار کنم ؟
    ینی اولش خواستم به بهزیستی کمک کنم ؛ ولی یادم اوند که دولت خودش بهشون میرسه !
    الان گژینه ای که پیش روم میبینم کمک به قحطی زدگان سومال و اون طرفاس ...


    شانس آوردیم صدر اسلام ته دیگ سیب زمینی وجود نداشت و الا خوردنش حرام اعلام می شد.


    پول کم آوردم از دانشگاه زنگ زدم میگم بابا یکم پول بزن به کارتم
    میگه شماره کارتت چنده؟
    شماره 16 رقمیو خوندم بهش
    برگشته میگه باشه- فقط اسمت چی بود؟؟؟
    از صب دارم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم :|



    تو دانشگاه رفتم سمت دانشکده کشاورزی!
    دیدم پشت دانشکده یه مزرعه کوچیکه گوجه فرنگیه...!!!
    تا شروع کردم به خوردن ، یه دختره داد زد:پروژه پایان ترمو نخور گشاد !!!



    من هرموقع کسی یا چیزی رو دوست دارم

    وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش

    یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم





    خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی

    بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه

    منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !




    به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم

    که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم

    تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟



    بعضیا همون بعضیا بمونن ، بهتره !



    یه فـامـیل داریم اسمش “سیـمـین” ـه

    الان یـه سـال میشـه کـه “نیم سـاعت” صـداش میکنم !




    یارو میره پیش دکتر متخصص میبینه ویزیتش بیست هزار تومن شد!

    به دکتر میگه: اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه

    وگرنه خودت بگرد پیداش کن!




    پروردگارا!

    گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما !




    حس میکنم دنیا نیاز جنسی شو داره با
    ما ا?ران? ها برطرف میکنه |:




    امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هامتوی پرونده نگاه کرد!!
    بهش گفتم : آقا اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت!!!!
    برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو لاش سبزی هم نمپیچن آخه به درد کی میخوره؟؟
    :|
    :|
    اصن یه وضی




    چیزی به اسم خیانت وجود نداره، به اسم خریت وجود داره ...
    تویی که زیادی اعتماد میکنی و اونی که سوء استفاده میکنه ...
    همین.




    میخواستیم حکم بزنیم 3 نفر بودیم یه نفر کم داشتیم بابا بزرگمون دستش تو جیبش بود اونور وایساده بود بش میگم بابا بازی میکنی؟
    میگه نه دارم میخوارونمش!!

    :|




    آقا ما یه پسر عمه داریم
    نموده منو از بس که خالی میبنده
    دیشب یه خالیی بست که دچار یاس فلسفی شدم
    نشستم پیشش بحث سر هنر در رفتن از دست پلیس بود که گفت :
    من یه بار با تراکتور از دست الگانس پلیس فرار کردم !!!

    :|



    در پی حفاری در آبادان باستان شناسان موفق به کشف یک عینک ریبون سفالی میشوند که متعلق به (کا) اول بوده است... 13.gif))))))



    هرطور حســـاب میکنم میبینم نه نمیشه :

    آخه من همه ی آرزوهامُ رو دلار 1200 تومن حساب کرده بودم...!!!!!
    اصن یه وضی



    یکی‌ از فامیلامون ? سالشه اسمش اتنا س عمش تعریف میکرد میگفت تو جاده یه قم یه غرفه‌های هست که قران بخوانید جایزه بگیرید بود آتنا رو بردیم با کلی‌ عزت و احترام گذشتنش پشت میکروفن! آتنا شروع کرد: بسم الله رحمان رحیم مستمو مستم آره جردنو بستم آره ازم می‌ترسن! یهو همه یه مسئولین غرفه با باباشو مامانش حمله ور شدن سمت میکروفن....
    :|



    یه روشی هست که می تونی تشخیص بدی یه جنازه متحرک به حساب میای یا یه آدم زنده... بدین صورت که آهنگ "کُردی،تُرکی،لُری،بندری" بذاری اگه قر تو کمرت نیومد بدون مُردی
    خخخخخخخخخخ





    دختر خالم برای عشوه پیش شوهرش
    عزیزم من خود پرنسس فیونا هستم
    شوهرش چه فایده شبا هیولا میشی ادم وحشت میکنه کنارت بخوابه :|



    دیشب مهمون داشتیم آبجی کوچیکم داشت چایی تعارف میکرد به زن عموی بابام که رسید،بهش گفت :الهی پیر شی.آبجیه منم که معنیه این حرفو نمیفهمید گفت الهی خودت بمیری،(تا نیم ساعتم رفت تو اتاقش گریه کرد)
    :|




    اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
    لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی :|


    قلیونه همگانـــــــــــــــــــــی




    بیشتر مشکلاتتون با دوس دخترتون ؛
    زیر سر دوستِ صمیمیه دوس دخترتونه، مطمئن باشین... :| :دی




    چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم
    رفتم یه کم بتادین تو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم سرفه کردم گفتم وای خون دارم خون بالا میارم
    مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری تو اون اینترنت بی صاحاب برو توالت فرشامو کثیف کردی ..
    بابام کلا محلم نذاشت
    داداش کوچیکم هم داشت از خوشحالی بالا پایین میپرید و میگفت اخ جون سعید بمیره اتاقش مال من میشه
    :|

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 33 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : پوت , جوجه کباب , مرغ سوخاری , خوانندگی , راه و ترابری , عمران , استیل , نیروی هوایی , لودر , ,
    بازدید : 6432
    تاریخ : سه شنبه 13 / 12 / 1391 زمان : 7:40 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

     

      

     

    8راه طلايی برای كاهش درد پريود (ديسمنوره)

    دردهای قاعدگی ( پريود )

    دردهای حين عادت ماهانه ( پریود ) خانم ها يکي از شايع‌ترين شکايات آنها در طول اين دوره است. تغييرات خلق و خو و احساس خستگي آنها در هنگام پریود گاهي بسيار شديد و آزاردهنده است.

     

    اگرچه از ميان شيوه‌هاي درماني برای کاهش درد در زمان پریود مي‌توان به مصرف قرص‌هاي ضددرد، ضدبارداري و ضدافسردگي اشاره کرد که اتفاقا خيلي از خانم ها برای کاهش درد در زمان قاعدگی مصرف مي‌کنند، اما در اين مطلب صرفا به توصيه‌هاي غيردارويي دکتر مائو، پزشک مشهور طب چين، اشاره مي‌شود.

     

    1- اسيدهاي چرب بيشتري مصرف کنيد:

    مطالعات زيادي نشان داده است که مصرف اين اسيدهاي چرب که عمدتا در غذاهايي مانند ماهي، آجيل‌ها مثل گردو، بادام و يا دانه‌هايي مانند کنجد وجود دارد، سبب کاهش علايم ديسمنوره (درد هنگام پریود )مي‌گردد.

     

    2- غذاهايي که بايد يک هفته قبل از شروع پریود شدن مصرف کنيد:

    يک هفته قبل از شروع پریود ، بهتر است از اسفناج (مي‌توانيد آن را بخارپز کرده و با ماست ميل کنيد که بسيار هم خوشمزه است)، تمشک و گردو استفاده کنيد.

    همچنين از زعفران، رازيانه، ترخون، تره‌فرنگي، موسير، فلفل‌سياه، دارچين و پوست پرتقال بيشتري در موقع طبخ غذاها استفاده کنيد.


    3- دم کرده ي‌ مخصوص بنوشيد:

    برای کاهش درد در زمان پریود میتوانید از دم کرده های مخصوص استفاده کنید.دم کرده ي بابونه، سنبل‌الطيب و گل گاوزبان، تمشک و سرخ‌وليک در کاهش درد پریود و ايجاد آرامش بسيار موثرند. هريک از اين دم کرده‌ها را مي‌توانيد به طور مجزا تهيه و به دلخواه خود در زمان پریود تان مصرف کنيد.

    لازم به ذکر است که اين دم کرده هاي گياهي در واقع گنجينه‌هاي علم پزشکي شرق است که به ما به ارث رسيده و با مصرف به جاي آنها مي‌توانيد بسيار بهره ببريد.

     

    پریود, پریود چیست, پریود و حاملگی

    كاهش درد پريود

    4- مکمل منيزيم مصرف کنيد:

    بعضي از خانم‌ها به دليل کاهش منيزيم خون، دچار دردهاي پيش از دوره ماهانه (پریود )مي‌گردند. لذا توصيه مي‌شود، يک هفته قبل از پريود، شروع به مصرف روزانه 500 ميلي‌گرم منيزيم به علاوه 50 ميلي‌گرم ويتامين B6 کنيد که در کاهش درد و گرفتگي‌هاي زير شکم بسيار مفيد است (البته تحت نظر پزشک).

     

    5- فهرستي از غذاهاي حساسيت‌زا را براي خودتان تهيه کنيد:

    حتما تا حالا متوجه شده ايد که يک هفته قبل از پريود، به بعضي غذاها حساسيت و واکنش نشان مي‌دهيد که گاهي سبب تشديد ناراحتي شما در هنگام پریود تان مي‌گردند. لذا به شما توصيه مي‌کنيم تا فهرستي از اين غذاها را تهيه نموده و در دوره‌هاي بعدي، از مصرف آنها خودداري کنيد.

     

    6- از تمرين‌هاي ورزشي و ذهني غافل نشويد:

    بر خلاف گذشته که توصيه به استراحت مي‌شد، در طب چيني انجام ورزش‌هاي بدني و ذهني آرام و در حد متوسط توصيه مي‌گردد (مانند ورزش‌هاي تايي‌چي، يوگا) که سبب مي‌شود تا شما در آرامش و تعادل بيشتري به سر بريد.

     

    7- مصرف نمک و کافئين را محدود کنيد:

    ممکن است شما نسبت به خوردن اين مواد ميل زيادي داشته باشد، اما بايد بدانيد که مصرف این مواد در زمان پریود در تشديد مشکلات شما بسيار موثرند و اگر واقعا نمي‌توانيد در برابر آنها مقاومت کنيد، حداقل مصرف متوسط و کمي ‌از آنها داشته باشيد.

     

    8- نفس عميق بکشيد:

    مواقعي که بسيار کلافه و مضطرب‌ايد، پنج بار از راه بيني نفس عميق به درون بکشيد و بيرون دهيد. خواهيد ديد که در تخفيف درد و علايم شما بسيار موثر است.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 37 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : شست شو , سارکوزی , برلوسکونی , رییس جمهور , اندونری , ماشین تحریر , ربات , مهره , گواتر , ,
    بازدید : 1534
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    متخصص زنان زایمان,دوران قاعدگی,درد قاعدگی,پریود

     

    فرقی نمی کند آیا درد خفیف است یا نوعی شکنجه است که شما را چند روزی خانه نشین می کند، درهر حال بسیاری از خانم ها با دردهای قاعدگی بیگانه نیستند. در واقع بیش از پنجاه درصد زنان هر ماه درجاتی از این دردها را متحمل می شوند. قبل از این که برای تسکین این درد به سراغ حوله ی گرم بروید، بهتر است بدانید همه ی قاعدگی ها طبیعی نیستند و گاه نشانه یی از یک بیماری جدی اند. در این جا فهرستی از چیزهایی که به کمک آن ها می توانید علامت های مهم را شناسایی کنید آورده ایم که به معنای لزوم مراجعه به متخصص زنان برای بررسی های بیشتر هستند.

     

     

    ▪ علامت اول درد ماهانه خیلی شدید

    مقصر احتمالی: درد ساده ی مربوط به قاعدگی که با مسکن های بدون نسخه ی پزشک نیز رفع می شوند. این موارد مربوط هستند به ترشح یک ماده ی شبه هورمونی موجود در بدن به نام «پروستا گلاندیس» که وجود آن سبب انقباض رحم برای خروج خون و بافت های رحمی از بدن می شود. پروستا گلاندیس، همچنین سبب منقبض شدن روده های شما شده و این انقباض سبب اسهال و احساس دل پیچه و آشوب در ناحیه شکم می شود. داروهای ضد التهاب با هدف قرار دادن پروستا گلاندیس درد را آرام می کنند، پس به محض رخ دادن اولین مورد تیر کشیدن درد آن ها را به کار ببرید. هر چقدر زودتر دارو را مصرف کنید، تولید ماده ی «پروستاگلاندیس» کندتر می شود و درد کمتری احساس خواهید کرد. از حوله یا بطری آب گرم هم می توانید استفاده کنید.

     

     

    ▪ علامت دوم خونریزی زیاد

    مقصر احتمالی: فیبروئیدها، غده های خوش خیمی هستند که در درون یا در روی دیواره های رحم قرار می گیرند. آن ها می توانند به کوچکی یک تخم سیب درختی یا به بزرگی یک گریپ فروت و در یک زمان چند تا از آن ها در رحم وجود داشته باشند. این غده ها معمولاً در دهه ی سی یا چهل زندگی ظاهر می شوند.

    اگرچه فیبروئیدها می توانند سبب درد بشوند، ولی معمولاً وجود آن ها سبب شروع یک احساس دایمی فشار ملایم در ناحیه لگن می شود. هرچه آن ها به دیواره ی رحم نزدیک تر باشند، خونریزی شدیدتر خواهد بود. این خونریزی ممکن است تا بیشتر از هفت روز ادامه یابد.

    خبر خوب این است که جز در مواردی که فشار در ناحیه ی لگن خیلی زیاد باشد یا خونریزی زیاد برای تان ایجاد زحمت کند، نیازی به هیچ درمانی ندارید. درصورتی که درد یا جریان خون وضع بدی ایجاد کنند، پزشک شما توصیه به خوردن دارو یا در حالت های نادر انجام عمل جراحی برای برداشتن غده ها خواهد کرد.

     

     

    ▪ علامت سوم درد در ناحیه لگن

    مقصر احتمالی: اندومتریوسیس بافتی که معمولاً دیواره ی درونی رحم رامی گیرد، جابه جا می شود، بیرون می آید و شروع به رشد در روی ارگان های مجاور می کند. این مشکل تقریباً پانزده درصد زنان در سنین باروی را درگیر می سازد و پس از شروع علایم به طور متوسط حدود ده سال طول می کشد تا تشخیص داده بشود. بسیاری از زنان فکر می کنند که این درد مربوط به قاعدگی است و بنابراین برای آزمایش به سراغ متخصص نمی روند.

    اندومتریوسیس معمولاً سبب درد شدید در ناحیه زیر شکم، کمر و رانها می شود و در اغلب مواقع با مصرف مسکن های معمولی آرام نمی گیرد. خونریزی شدید و مقاربت دردناک هم میتواند یک علامت آن باشد. اگر این علایم برای شما آشنا هستند از متخصص زنان خود وقت ملاقات بگیرید. اگر او برای شما تشخیص اندومتریوسیس داد، قرص های پیشگیری از بارداری یا دیگر هورمون ها می توانند رشد بافت اضافی را کند کنند. درموارد شدید، ممکن است برای کاهش میزان بافت تشکیل شده در خارج از رحم نیاز به انجام عمل جراحی باشد.

     

     

    ▪ علامت چهارم بروز تب و درد شدید در شکم و پهلو ها

    مقصر احتمالی: درد سخت و طاقت فرسای لگن که می تواند روزها، هفته ها یا ماه ها ادامه یابد و ممکن است همراه با تب باشد. دفع دردناک ادرار یا ترشحات سبز رنگ یا زرد رنگ علایمی از بیماری التهابی لگن (PID) هستند که یک عفونت جدی بخش فوقانی دستگاه تولید مثل محسوب می شود. بیماری (PID) معمولاً نتیجه ی یک عفونت درمان نشده ی «کلامیدیا» سوزناک است. از آن جا که بیماری های مسری مقاربتی ممکن است هیچ علامتی نداشته باشند، بنابراین گاهی اوقات شما تا زمانی که باکتری در ناحیه وسیعی گسترش نیافته، متوجه ابتلای خود نمی شوید. نکته ی بسیار مهم و حیاتی این است که (PID) را به سرعت درمان کنید، زیرا ممکن است بافت همبند زخم (محل التیام زخم) در لوله های رحمی شما شکل بگیرد که این می تواند به ناباروری بینجامد. اگر به این مورد مشکوک هستید فوراً به پزشک متخصص مراجعه کنید.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 26 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : برنامه , کافی نت , فلم ترسناک , عربی , مسکو , استوا , رژلب , ماتیک , خودآرائی , مجری ,
    بازدید : 1319
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:9 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    وقتی که قاعدگی دردناک می‌شود

     

    دردهای شدید، تکراری و گاهی اوقات ناتوان کننده از جمله اختلالات قاعدگی هستند که بیشتر در بین زنان جوان مشاهده می‌شوند. علت اصلی دردهای قاعدگی چیست؟

    معاینات و درمان های این عارضه چیست؟

     

    علائم قاعدگی دردناک کدامند؟
    کلمۀ اختلال قاعدگی به دردهایی اشاره می‌کند که در سطح زیر و اغلب در وسط شکم ایجاد می‌شوند و همزمان با دوران قاعدگی هستند. یعنی این دردها هم شب آغاز قاعدگی و هم روز آن شروع می‌شوند و از 1 تا 5-4 طول می‌کشند.

    این دردها که از نوع کوفتگی یا کولیک هستند، گاهی اوقات آن قدر شدیدند که فرد مجبور می‌شود دست از تمام فعالیت هایش کشیده و دراز بکشد. آن طور که زنان می‌گویند این دردها زیر شکم تا زیر کمر و حتی کلیه هایشان را فرامی‌گیرد. این دردها همراه با علائم متفاوتی هستند: تهوع، میگرن، خستگی، کسالت، اسهال، استفراغ و غیره. در واقع, قاعدگی برای برخی زنان تبدیل به یک فاجعۀ ماهانه واقعی شده است. قاعدگی 14 بار در سال اتفاق می‌افتد و می‌توان دریافت که این وضعیت می‌تواند یکی از دلایل مهم غیبت های مکرر باشد. چه غیبت از مدرسه در بین دختران نوجوان و چه غیبت های شغلی در بین زنان جوان.

     

    قاعدگی های دردناک بیشتر کدام زنان را درگیر می‌کند؟
    قاعدگی های دردناک بیشتر دختران جوان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، و از گذشته تا کنون این دردها بیشتر در بین این رده سنی دیده شده است. اگر چه این درد همۀ زنان را دچار نمی‌کند ولی عدۀ زیادی از آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آنها از آنچه که اختلالات قاعدگی اولیه نامیده می‌شوند، رنج می‌برند. یعنی دلیل آن مشخص نیست، و متفاوت است از آنچه که اختلالات قاعدگی ثانویه نامیده می‌شود، در ادامه از این اختلالات قاعدگی ثانویه صحبت خواهیم کرد. توجه ! برخی تصور می‌کنند که دردهای دورۀ قاعدگی فقط ذهنی است. این تصور کاملاً غلط است ! این علامت یک علامت روانی نیست ولی یک علامت واقعی است.

    در واقع، امروزه ما می‌دانیم که اختلالات اولیه بر اثر وجود ماده ای به نام پروستاگلاندین به وجود می‌آید. این ماده در رگ هایی ترشح می‌شود که رحم را طی دوران قاعدگی تغذیه می‌کنند و موظفند که ماهیچه های رحمی را قدرتمند کنند. زمانی که قاعدگی شروع می‌شود، رحم باید خون و پرده های مخاطی را دفع کند، این کار به وسیلۀ انقباض رحم صورت می‌گیرد. به این ترتیب تخلیه صورت می‌گیرد: رحم سخت شده سپس منقبض می‌شود و مجدداً سفت می‌شود.

    تقریباً شبیه همان روندی است که در زایمان و خارج شدن نوزاد صورت می‌گیرد. ماهیچه های رحم قدرتمند می‌شوند و زمانی که بر اثر ترشح پروستاگلاندین برای خارج شدن پرده مخاطی رحم و خون منقبض می‌شوند، درد شدیدی به وجود می‌آید. دردهایی ایجاد شده، آن طور که زنان می‌گویند به خاطر تخمدان ها نیست بلکه به خاطر تحرکات، انقباض و به شدت سخت شدن رحم است.

     

    چرا قاعدگی دردناک بیشتر در بین زنان جوان دیده می‌شود تا در بین زنان سالخورده؟
    در این باره چیزی نمی‌دانیم. البته باید خاطر نشان کرد که دردهای قاعدگی با گذشت زمان کمتر می‌شوند. قبلاً این طور گفته می‌شد که این دردها بعد از ازدواج از بین می‌روند ولی دلیل اصلی این بود که در گذشته دختران زودتر ازدواج می‌کردند. اما حالا که دختران دیرتر ازدواج می‌کنند، متوجه می‌شویم که این زمان است که اوضاع را تغییر می‌دهد.

    اما ممکن است حدود 28-25 سالگی، اختلالات اولیه به طور کلی کمتر شود، در غیر این صورت این دردها در تمام طول زندگی همراه فرد خواهد بود، چه زایمان داشته باشد، چه نداشته باشد. البته این پدیده به ندرت دیده می‌شود. دومین مورد، نوعی از مشکلات است که اختلالات قاعدگی ثانویه نامیده می‌شوند. اختلالات ثانویه نرمال نیستند. آندومتریوز، بیماری اصلی است که این اختلالات را ایجاد می‌کند. برخی دختران جوان نیز دچار آندومتریوز می‌شوند. از زمانی که فرد درمان شود دیگر ناراحتی و درد نخواهد داشت.

    در تعریف آندومتریوز آمده است: نقاط کوچک مخاطی رحمی که در مکان هایی حضور دارند که نباید باشند، مانند روی تخمدان ها، روی لوله های رحم یا رشته هایی که رحم را به ساختارهای مجاورش پیوند می‌دهند. در هر قاعدگی، این بخش های کوچک مخاطی شروع به خونریزی در شکم و ایجاد دردهای بسیار شدید می‌شوند. یادآور می‌شود که این بیماری یکی از علل نازایی است.

    آندومتریز غالباً در بین زنان مسن، گاهی اوقات هم در بین زنانی که طی قاعدگی شان دچار درد می‌شوند، و البته طی رابطۀ جنسی و قبل از تولد نوزاد تشخیص داده می‌شود. آندرومتریوز به وسیلۀ لاپاراسکوپی تشخیص داده می‌شود.در شرایط ایده آل، پس از یک بار درمان، فرد دیگر نه طی دوران قاعدگی، نه هنگام رابطه جنسی و نه در زمان بارداری دردی نخواهد داشت. ضمناً دردهای شدید بین 40 تا 50 سالگی مجدداً بازمی‌گردند. اغلب اوقات، شکل خاصی از آندومتریوز به نام آدنومیوزیس تشخیص داده می‌شود. این عارضه نوعی بهره کشی از ماهیچه های رحم توسط آندومتریوز است. زمانی که قاعدگی مجدداً شروع شود، درد هم شروع می‌شود. بنابراین آدنومیوزیس علت رایجی برای بسیاری از دردهای ثانویۀ قاعدگی، در بین زنان بین 40 تا 50 سال و قبل از یائسگی است.

     

    چه راه حل هایی برای مقابله با قاعدگی دردناک پیشنهاد می‌شود؟
    دردهای قاعدگی ممکن است از نظر کلی پیش پاافتاده باشند ولی آزاردهنده هستند. اگر اختلالات قاعدگی، به عنوان نوع ثانویه تشخیص داده شوند، عموماً راه حل هایی برای آنها پیدا می‌شود. اما در بیشتر موارد تحقیق و بررسی چندانی انجام نمی‌شود زیرا نتیجۀ آنها منفی است و اختلالات قاعدگی اولیه تشخیص داده می‌شود. در عوض، اگر به طور مثال زنی طی دفعات متعدد و با گذشت سال ها دچار درد نشده باشد ولی ناگهان درد دوباره سراغش بیاید، باید به آندومتریوز مشکوک شد و بنابراین می‌بایست به معاینه و آزمایش روی آورد.

    در کنار درمان، موارد دیگری هم وجود دارد. اگر مورد، دختر جوانی است که نیاز به جلوگیری از بارداری دارد، ما به او قرص های ضد بارداری را پیشنهاد می‌کنیم. در واقع، در 90% موارد، قرص های ضد بارداری استروژنی، با هر دزی، پایانی قطعی بر دردهای قاعدگی هستند. مکانیسم این روند شناخته شده نیست. ما تصور می‌کنیم که همان طور که شدت قاعدگی با استفاده از قرص ضدبارداری کمتر می‌شود، انقباض برای دفع خون هم با شدت کمتر و در نتیجه با درد کمتری اتفاق می‌افتد. همچنین به نظر می‌رسد که اختلالات قاعدگی نیازمند یک تخمک گذاری بازدارنده توسط قرص های ضدبارداری است که تولید پروستاگلاندین را کاهش می‌دهد.

    در 10% موارد باقی مانده، در ابتدا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (ایبوپروفن، مفنامیک اسید...) تجویز می‌کنیم. شایان ذکر است که امروزه ایبوپروفن های بسیار سریع تری وجود دارند که ظرف 10 تا 15 دقیقه اثر می‌گذارند، مانند اسپیفن 400. در این مورد باید از آسپرین و پاراستامول، با اینکه به میزان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، اجتناب کرد زیرا مولکول های مناسبی برای مصرف نیستند. در شرایطی که هیچ یک از این موارد تشخیص داده نشود، در بین دخترانی که از روش های ضدبارداری استفاده نمی‌کنند، باید معاینه و آزمایش های دیگری انجام شود تا علل ثانویه شناسایی شود البته در بیشتر موارد، آندومتریوز تشخیص داده می‌شود.


    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 39 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : بیابان گردی , پلن , ژنتیک , ژن , پزشکی , وایرلس , وای فای , اندروید , نوشابه انرژی زا , گلکسی , ,
    بازدید : 1304
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 20:3 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    سرطان سینه,پیشگیری از سرطان سينه,روشهای تشخیص سرطان سینه

    معاینه صحیح سینه برای پیشگیری از سرطان
    خود آزمائی یا معاینه سینه توسط خود فرد یكی از روشهای تشخیص زودرس سرطان سینه است و چون نیازی به صرف وقت وهزینه ندارد و به راحتی در منزل قابل انجام است،معاینه در منزل میتواند به تشخیص و درمان زودرس مخصوصاً در افرادی كه وسایل تشخیصی پیشرفته مانند ماموگرافی در دسترس ندارند ،كمك كند.
    خود آزمائی
    سینه دو مرحله دارد :
    1- نگاه كردن كه علائم ظاهری را مشخص میكند.
    2- لمس كردن كه توده ها را تشخیص میدهد.
    مرحله اول: ابتدا در جلوی یك آینه پهن ایستاده و به سینه‌های خود در چهار حالت :
    1- دستها بالای سر
    2- دستها به  كمر زده
    3- دستها در كنار بدن آویزان
    4- خم شده به سمت جلو


    به دقت نگاه كنید ودر صورت وجود هر گونه علامت غیر عادی مانند فرو رفتگی پوست و یا نوك سینه  ویا زخمهای مزمن  یا پوسته پوسته شدن نوك سینه یا حالت پوست پرتقالی سینه توجه  كنید.
     مرحله دوم:
    به پشت بخوابید و دست سمتی راكه میخواهید معاینه كنید زیر سر بگذارید و با دست مقابل تمامی سینه را معاینه كنید. برای اینكار از قسمت نرم بند انتهائی انگشتان دوم تا چهارم استفاده كنید و نسج پستان  را به آرامی و به حالت دورانی روی قفسه سینه بلغزانید.
    * برای اینكه تمام قسمتها به طور كامل معاینه شوند ،نسج سینه را مانند یك ساعت در نظر بگیرید و تمام قسمتهای آن را معاینه كنید.
    * ناحیه زیر بغل را نیز فراموش نكنید و با نگه داشتن بازو به حالت نیمه باز این منطقه را نیز به صورت عمقی معاینه كنید.
    * معاینه
    سینه را میتوانید در حمام  و در حالت ایستاده نیز انجام دهید.
    * در انتها نوك سینه را به آرامی فشار دهید تا از وجود یا عدم ترشحات نوك سینه مطلع شوید.
    * در صورت لمس توده‌ یا سفتی در سینه یا ترشح از نوك سینه بدون اضطراب و نگرانی به پزشك مراجعه كنید زیرا در بسیاری از موارد این علامتها مربوط به بیماریهای خوش خیم سینه بوده و درمان آنها بسیار راحت میباشد.
     دکتر نسرین السادات علوی

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای غذایی , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 22 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : ماساژور , طبی , نیروگاه , سد , کرفس , آشپرخانه , تبلیغ , زخم معده , تبلیغات شهری , پوسته ,
    بازدید : 1206
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 19:31 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()


    قاعدگی,اولین قاعدگی در دختران,پريود شدن

    بهداشت دختران در دوران قاعدگی
    بروز اولین
    قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند. در ضمن مادر و خواهر بزرگ تر، اولیای مدرسه و معلمان بهداشت می‌ توانند درباره این پدیده با نوجوانان صحبت کرده و نگرانی و ترس آنها را برطرف‌ کنند و به آنها توضیح دهند که قاعدگی نه تنها بیماری نیست، بلکه امری ضروری و طبیعی برای بدن است، اگرچه ممکن است به ظاهر موجب ناراحتی شود.


    دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور معمول، خانم ها را یک هفته در ماه درگیر می ‌کند، اهمیت ویژه‌ای دارد.
    باید بدانید که رعایت بهداشت فردی در این دوران بسیار ضروری است و رعایت نکردن آن ممکن است به ایجاد عفونت و عوارضی مانند نازایی در آینده منجر شود.
    این عوارض می ‌تواند فرد را از نعمت مادر شدن محروم کند و ممکن است زندگی خانوادگی آینده وی را دچار مشکل گرداند، بنابراین توجه به نکات بهداشتی و رعایت آنها اهمیت دارد:
    ۱- لباس زیر مناسب:


    از لباس‌های نخی استفاده کنید و آنها را زود به زود عوض کنید. لباس‌های زیر را باید جدا از سایر لباس‌ها بشویید و در آفتاب خشک کنید. هیچگاه از لباس زیر دیگران استفاده نکنید.
    ۲
    - ورزش:
    انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های عادی و سبک در این دوران نه تنها هیچ گونه منعی ندارد، بلکه مفید هم است و به آرامش عضلات کمک می ‌کند. باید بدانید که بدترین کار، درازکشیدن روی تخت و بی‌حرکت ماندن است.
    ۳- تغذیه:
    برای جبران خون از دست رفته در این دوران می ‌توانید از غذاهای مقوی مانند شیر، گوشت، حبوبات، انواع سبزی‌، لبنیات و انواع میوه‌های تازه و… بیشتر استفاده کنید. توصیه می‌ شود برای کاهش عوارض اختلالات پیش از قاعدگی، از یک هفته پیش از شروع قاعدگی از رژیم غذایی حاوی ویتامین B۶ و آهن مانند گوشت، ماهی، آجیل بدون نمک و غلات سبوس‌دار مصرف کنید.
    غذاهای غنی از آهن عبارتند از: گوشت ها، تخم مرغ ، جگر، سبزی های دارای برگ سبز تیره مثل اسفناج تازه و جعفری، حبوبات مثل عدس و لوبیا، نخود سبز، نان سبوس دار ، آجیل، خشکبار مثل انواع برگه، برگه آلو و هلو و زرد آلو ، توت خشک، انجیر خشک و کشمش .
    ویتامین B۶ در نان ها و بیسکویت های سبوس دار، ماءالشعیر، جوانه گندم ، مرغ، ماهی، جگر، میوه ها مثل موز، آب پرتقال، سیب، سبزیجات مثل هویج، گل کلم، گوجه فرنگی و در مغزها وجود دارد.
    ۴- حمام کردن:


    حمام‌کردن در دوران قاعدگی نه تنها ضرر ندارد، بلکه لازم است. البته باید از نشستن کف حمام خودداری کرده و تا حد امکان به شکل ایستاده حمام کنید تا بدن شما به آلودگی‌های میکروبی کف حمام آلوده نشود.
    اما لازم است بدانید که در این دوران باید از رفتن به استخر یا دریا اجتناب کنید.
    ۵- نوار بهداشتی:
    سعی کنید در دوران قاعدگی از نوار بهداشتی استفاده کرده و آن را مرتب و زود به زود تعویض کنید. اهمیت این موضوع به‌خصوص زمانی که خون‌ریزی بیشتر است، روشن می ‌شود. با این کار، علاوه بر رعایت بهداشت جسم، از آلوده شدن لباس‌های دیگر نیز خودداری می ‌شود. هنگام تعویض نوار بهداشتی، باید آن را داخل کاغذ پیچیده و دور بیندازید.
    دقت کنید نوار بهداشتی را نباید به طور مستقیم در توالت بیندازید، زیرا موجب گرفتگی چاه توالت می ‌شود. چنانچه امکان استفاده از نوار بهداشتی را ندارید، می ‌توانید از پارچه‌های معمولی و قابل شستشو استفاده کرده و سپس آنها را با آب سرد و صابون شسته و در آفتاب خشک و در صورت امکان اتو کنید. سعی کنید تا حد امکان از پنبه یا دستمال کاغذی استفاده نکنید و در صورت استفاده، یک عدد گاز استریل روی پنبه قرار دهید، زیرا ممکن است قطعات خرد شده دستمال و پنبه جذب شده و موجب عفونت شود.
    با توجه به اینکه در اوایل بلوغ، شروع قاعدگی نامنظم است، می‌ توان با علامت‌زدن تاریخ شروع قاعدگی در تقویم، آن را به خاطر بسپارید و نوار بهداشتی را به‌خصوص در مدرسه به همراه داشته باشید تا مشکلی ایجاد نشود.
    ۶- استفاده از مسکن:
    وجود درد در روزهای اول قاعدگی، مسئله‌ای طبیعی است. علت این امر، آزاد شدن موادی در جداره داخلی رحم است که موجب انقباض رحم و در نتیجه درد می‌ شود. در صورت شدت درد می ‌توانید با تجویز پزشک، از داروهای تسکین‌دهنده استفاده کنید. البته بهتر است ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از شروع قاعدگی از این داروها استفاده شود. در ضمن، استفاده از حوله یا پارچه گرم در موضع درد هم مفید است، زیرا گرما موجب شل‌شدن عضلات شده و می‌ تواند انقباضات را متوقف کند.
    استراحت کافی و رژیم غذایی مناسب و اجتناب از مصرف زیاد شکر، قهوه و چای نیز می ‌تواند در تسکین درد موثر باشد.


    ۷- بهداشت ناحیه تناسلی:
    در خانم‌ها به علت نزدیک بودن مقعد به فرج و نیز مجرای خروج ادرار، امکان انتقال انواع میکروب‌ها به دستگاه تناسلی وجود دارد، بنابراین برای پیشگیری از وقوع عفونت، به هنگام طهارت باید ابتدا فرج یا قسمت جلویی دستگاه خارجی تناسلی و سپس مقعد شسته شود.
    در دوران قاعدگی نیز باید پس از هر بار دست‌شویی رفتن به‌خصوص پس از اجابت مزاج، شستشو به طریقه فوق صورت گیرد و پس از شستشو، در صورت امکان با دستمال تمیز خشک شود.
    تا حد امکان سعی کنید برای طهارت از آب سرد استفاده نکنید، زیرا ممکن است سبب به‌ وجود آمدن انقباض و درد زیر شکم شود. دقت کنید هیچگاه با دست کثیف یا آلوده طهارت نگیرید.
    ۸- آکنه:
    یکی از عوارض شایع دوران نوجوانی آکنه یا جوش غرور است که علت آن تغییرات هورمونی در بدن است و در دختران، به خصوص پیش از شروع عادت ماهیانه شدت می ‌یابد. آکنه با عواملی مانند پوست چرب و شیوه تغذیه نادرست شدت می ‌یابد.
    بنابراین راه درمان آکنه‌های معمولی رعایت بهداشت پوست ، شستشوی مرتب صورت با صابون‌های غیرمحرک و پرهیز از دست‌زدن به آنهاست و برای آکنه‌های شدید باید به متخصص پوست مراجعه کرد.

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 24 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : نمودار , آمار , بارندگی , ذرت مکزیکی , اکازیون , پنت هاوس , جهنم , دوزخ , یخمک , قیفی , ماساژ ,
    بازدید : 2032
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 17:24 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    لباس مجلسی,مدل لباس مجلسی,مدل لباس مجلسی زنانه

    5 راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد

    لباس مجلسی-عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی کند. بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب ، دوباره احساس می کنند که چاق تر شده اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی کنند. خصوصا اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی مهمی شرکت کنید ، کار شما دشوار تر خواهد شد. اما نگران نباشید!

    آیا دوست دارید 5 کیلوگرم لاغر تر نشان داده شوید بدون اینکه حتی یک کیلوگرم وزن کم کنید؟ در اینجا 5 راز در انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می توانید چاقی خود را تا حد زیادی پنهان کنید.

    راز اول در انتخاب لباس مجلسی: لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

    یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

    راز دوم در انتخاب لباس مجلسی: لباس یقه هفت بپوشید

    لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

    راز سوم در انتخاب لباس مجلسی: دامن های بالای زانو بپوشید

    راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنید از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند ، خود داری کنید.

    راز چهارم در انتخاب لباس مجلسی: لباس های با خطوط و طرح های عمودی بر تن کنید

    اگر قدبلندتر به نظر برسید ، شما را لاغر تر خواهند دید. استفاده از طرح ها و خطوط عمودی کمک می کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم ها را به بالا و پایین خواهند کشید و نا خود آگاه شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

    راز پنجم در انتخاب لباس مجلسی: کفش پاشنه بلند بپوشید

    یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر 8 سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

    ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید. قبل از رفتن به مهمانی بعدی اگر احساس کردید زیادی چاق شده اید ، قبل از انتخاب مدل لباس مجلسی خود ، این ترفند ها را بخوانید.منبع:aroossite.com

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 31 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 9

    برچسب ها : چشم پزشک , مبلمان , رم , رینگ , ماشین ظرف شویی , فشنگ , ساز , ترشی , تنقلات , غول , ,
    بازدید : 1629
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 13:14 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    شال گردن یکی از اکسسوری های ضروری قفسه لباس است. امسال شال گردن های مردانه راه راه بسیار مد است. این مدل شال گردن ها به راحتی با کت و کاپشن های شما ست می‌شود قط کافیست هارمونی رنگ ها را رعایت کنید تا با این مدل ها شیک و مد روز به نظر برسید.


    به چند مدل می‌توانید این شال های پشمی را به دور گردن خود ببندید، در اینجا ۳ روش متداول گره زدن شال گردن را برایتان شرح خواهیم داد:
    ۱- روش چرخشی:
    شال را به دور گردن خود بیندازید طوری یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد، سپس طرف بلندتر را یک دور به دور گردنتان بیندازید و در قسمت جلوی گردن صاف کنید. سعی کنید دو طرف شال در قسمت جلوی گردن تان به یک اندازه باشد.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    ۲- گره ساده:
    می توانید شال گردن تان را با یک گره ساده در قسمت جلو یا کنار گردنتان ببندید.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال
    ۳- گره محکم:
    شال گردن را از وسط تا کنید و از پشت دور گردنتان بیندازید، سپس دو طرف آزاد شال را داخل قسمت حلقه بسته شده‌ی شال کنید و تا جایی که راحت هستید گره را محکم نمایید.

    مدل های بستن شال , آموزش بستن شال

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 39 امتیاز توسط 11 نفر مجموع امتیاز : 11

    برچسب ها : طرفداران , پیروزی , استقلال , پرسپولیس , مک , مکینتاش , استیو جابز , نوت بوک , عینک دودی , ,
    بازدید : 2145
    تاریخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391 زمان : 13:10 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    داستان شب زفاف,در شب زفاف,اعمال شب زفاف,شب زفاف

    شب زفاف


    شـب عروسـی (شب زفاف)

    شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیاییها، اما به هـر حـال شـب عروسـی مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع شـب عروسـی (شب زفاف)را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم.

     

    مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی(شب زفاف) خود نزدیک شوید؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند:آیا همه ی زوج ها شب عروسی با هم ارتباط جنسی برقرار می کنند؟ کسانیکه برای نخستین بار است که در شـب عروسـی یک چنین تجربه ای را کسب می کنند، چگونه می توانند با هیجان وارده روبرو شده و آنرا به درستی کنترل نمایند؟ و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا باید حتماً رابطه جنسی همان شـب عروسـی انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ اینها سوال های رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید.

    چگونگی این امر که شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسی را فراهم می آورید،تا حدود زیادی بستگی به این امر دارد که آیا پیش از ازدواج از نظر جنسی فعال بوده اید یا خیر (ازدواجهای پیشین). به هر حال با توجه به خستگی ها و استرس هایی که شب عروسی بر روی هر دو طرف وارد می شود،این امکان وجود دارد که زن و شوهر در بهترین شرایط جسمانی نباشند و نتواند بهترین رابطه جنسی خود را تجربه کنند؛ شما زمانیکه برای شب عروسی خود برنامه ریزی می کنید باید حتماً این امر در ذهن داشته باشید.

    محصولات مورد نیاز ( روی تصاویر کلیک کنید )

     

    از سوی دیگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هیچ گونه رابطه جنسی نداشته باشید و یکی یا هر دو طرف باکره باشید، احتمال دارد احساس استرس، اضطراب، و ترس به شما دست دهد. البته همه این احساسات کاملاً قابل درک هستند، اما هیچ دلیلی برای بروز یک چنین احساساتی وجود ندارد. نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با قدری تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدنی  خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جنسی هم ختم نشود.

     

    انتظارات غیر واقعی نداشته باشید

    زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع می کنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمی تواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید.حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.

    تجربه شخصی شما هر چه که باشد، هیچ گاه نباید استراتژیتان این باشد که انتظار زیادی از شب عروسی داشته باشید. فشار بیخودی روی خودتان وارد نکنید چراکه این امر شما را مضطرب و عصبی می کند و سبب می شود که اجازه ندهد شما آن لذتی را که لازم است از شب عروسی خود ببرید. هیچ گونه باید و نبایدی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در شب عروسی روی دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ریلکس باشید، با هم حرف بزنید، صمیمی شوید و انتظارات خود را پایین بیاورید.

    اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید، یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب عروسی یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جنسی برقرار شد اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید.

    برنامه ریزی کرده و خود را آماده کنید

    شب زفاف-بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد شب عروسی (شب زفاف)با هم نمی زنند.باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید،صرف آماده شدن برای شب عروسی (شب زفاف)کنید.هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می برید.

    بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و با هم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان را با هم در میان بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد.سعی کنید همدیگر را بیشتر بشناسید، به تمایلات یکدیگر احترام بگذارید، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید. حتی می توانید از همسر خود دعوت کنید تا با هم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر در این زمنیه برای شما باز شود. اگر پیش از اینکه در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنید، هر دو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد.

    سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

    همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای شب عروسی تهیه کنید، به طوری که به شما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند.

    پیش از اینکه خرج و مخارج عروسی سر به فلک بزند، بنشینید و این مورد را هم در لیست خرید های خود بگنجانید که از همه چیز مهمتر هستند.

    محصول زیر می تواند برای زنان یا دختران کمک کننده باشد:

     

    از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند:


    1- لباس زیر زیبا و جذاب

    2- آهنگ های عاشقانه که به شما آرامش می دهند

    3- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند

    4- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه این خدمات به شما خیلی خوشحال خواهند شد)

    5- عطرهای خوشبو و کرم های ماساژ

    6- قرص های کنترل بارداردی (مگر اینکه بخواهید از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهید)


    در شب عروسی (شب زفاف)ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید

    در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و میخواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.

     

     

    اعمال شب زفاف,شب زفاف

    شب زفاف

    لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید.درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت با هم صحبت کنید. نکات جالبی که اتفاق افتاده را با هم در میان بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند. همچنین می توانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید.

     

    زمانی که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، می توانید صحنه را قدری صمیمانه تر و نزدیک تر کنید.می توانید از جکوزی یا وان استفاده کنید. این کار آرامش بیشتری به هردوی شما می دهد. بعد هم یکدیگر را ماساژ دهید تا هم آرامش بیشتری پیدا کنید و هم ارتباط بهتری با هم برقرا کنید و هم تحریک شوید.

     

    حرف و حرف و حرف بزنید

    با هم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب، و شمع می توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ می دهند کمتر به آن صمیمیتی می رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.

    زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است.هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است.یک گفتگوی کوتاه در این مورد در شب عروسی می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.

     

    در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد "چگونه" و "کدام قسمت" هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

    بسیاری از آقایونی که تجربه بیشتری نسبت به همسرانشان دارند اظهار می دارند که خانم به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب، است شب زفاف(شب عروسی) را خراب می کند. چون شما همسر او هستید، پس این وظیفه شماست که او را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنید.

    اینگونه به قضیه نگاه کنید: این آسان ترین کار در دنیا نیست که لباس هایتان را در بیاورید و با مردی که خوب شاید کمی غریبه باشد یک رابطه جنسی آتشین داشته باشید. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک های ابتدایی او را به منزله نوعی عدم پذیرش نگذارید. مربوط به شما نیست، مربوط به اوست و شما باید کاملاً این مطلب را درک کنید و با او در مورد این مطلب حرف بزنید و کاری کنید که او احساس راحتی و آرامش پیدا کند.

     

    این امر در مورد خانم ها هم صدق می کند. اگر می خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می کند که همه چیز خوب و روبه راه است.شاید اینطور نباشد! به همین دلیل باید او را بدون اینکه توهینی متوجهش باشد، آموزش دهید.صمیمیت و رابطه جنسی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا می کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، رویهم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد.

     

    شب عروسی


    همه چیز به رابطه جن سی ختم نمی شود

    بسیاری از زوج ها اظهار می دارند که شب اول عروسی با هم رابطه جنسی نداشته اند. خوب به هر حال این مورد اصلاً بد نیست. خودتان را در نظر بگیرید که ماهها برای این روز برنامه ریزی کرده اید و ترتیب کارهای مختلف را داده اید، و خودتان را برای بزرگترین روز زندگیتان آماده کرده اید. سنت های بیشمار، صورتحساب های بیشماری را برای پرداخت کردن به شما تحمیل می کنند. به هر حال بسیری از افراد احساس خستگی شدیدی می کنند و فقط می خواهند آرام بوده و در کنار هم باشند.

     

    می توانید از سایر انواع نزدیکی ها، مانند:حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که لذات جن سی را می توان از راههای دیگر نیز نشان داد.

    به خصوص برای خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسی ختم نمی شود. اگر احساس می کنید که آمادگی انجام رابطه جنسی را ندارید، در آغوش گرفتن، بوسیدن و نوازش کردن هم می توانند جایگزین های مناسبی برای آن باشند. بنابراین چه در شب عروسی با هم رابطه جن سی برقرار کردید چه کار به این مرحله ختم نشد، فقط باید مطمئن شوید که همدیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به یکدیگر انتقال می دهید.چند کار کوچک است که می توانید انجام دهید؛

    به چشم های هم نگاه کنید و بگویید: "دوستت دارم" بهترین زمان برای اعتراف به این موضوع که شریکتان را دوست می دارید، زمانی است که در صمیمیت کامل به سر میبرید و یا در حین برقراری رابطه جن سی هستید. اگر در این لحظه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید، هر زمان دیگری هم می توانید! ارتباط چشمی صمیمت را تشدید می کند چراکه حاوی این پیام است که شما دو نفر برای هم اهمیت قائل هستید.


    هیچ گزینه صحیح و یا غلطی وجود ندارد

    رابطه جنسی چیزی نیست که در شما استرس ایجاد کند. شاید کتاب های بیشماری در این زمنیه نوشته شده باشند که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، اما همه چیز به میزان صمیمیت دو طرف بستگی دارد. نگران نباشید که آنرا حتماً به شیوه صحیح انجام دهید،برای شروع فقط اجازه دهید که همه چیز خیلی طبیعی آغاز گردد و حتم داشته باشید که از صمیمت ایجاد شده لذت خواهید برد. اگر بیشتر پیش رفتید که چه بهتر!

    اصلاً نگران نباشید که چرا همه چیز آنطور که باید پیش نرفت. شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول عروسی ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توایند آنرا بهتر انجام دهید.

    محصولات پیشنهادی زیر می تواند مکمل احساس شما باشد :

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های زندگی , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 28 امتیاز توسط 10 نفر مجموع امتیاز : 10

    برچسب ها : دزدی , موزیک , دانلود , ماده شوینده , آستین , پیراهن , قطره بینی , نقاشی حیوانات , روباه , ,
    بازدید : 2098
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 14:36 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    اصول استفاده از کاندوم

    اصول استفاده از کاندوم

    کاندوم یکی از روشهای موثری است که به نحو مناسبی باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی , همینطور جلوگیری از حاملگی میگردد.

     

    معمولا جنس اکثر کاندومها لاتکس است که جنس ارجح و مرغوب میباشد با اینحال در بازار انواع دیگری از کاندوم هم وجود دارد که بهتر است مصرف کنندگان نسبت به این مسیله هوشیاری لازم را داشته باشند.به این دلیل که این کاندوم ها هم نازکتر و هم مقاومتر و هم احتمال سرایت بیماری و ویروس در آنها کمتر است.البته گاهی بعضی خانم ها نسبت به کاندومهای لاتکس دار حساسیت دارند که در این حالت بهتر است از انواع بدون لاتکس استفاده شود.

     

    اندازه کاندوم:

    از نظر اینکه از چه اندازه ای از کاندوم استفاده شود معمولا همه از انواع متوسط و معمولی کاندوم استفاده میکنند ولی این مسئله در کشورهای دیگر به دلیل فرهنگ بالای مصرف تفاوت میکند ومصرف کنندگان ترجیح میدهند از اندازه های متناسبتری از کاندوم استفاده کنند.اغلب کاندومها به طور معطر عرضه میشود بطوری که در غیر اینصورت باعث دلزدگی مصرف کنندگان میگردد.

     

    البته منظور از دلزدگی این هست که چون بعضی از زوجین تمایل به سکس دهانی دارند ممکن است بوی نامطبوع کاندوم اثر نامطلوبی در مراحل انها داشته باشد… یکی از نکات در نگهداری کاندوم این هست که سعی کنید کاندوم را همیشه در یک جای مشخص و معین و درضمن قابل دسترس نگهداری کنید.

     

    همچنین کاندوم را باید در محلی دور از حرارت، فشار، نور آفتاب و رطوبت دائمی نگهداری کرد چرا که در غیر اینصورت نمیتوان به آن اطمینان کرد مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست.یکی از مزایای مهم کاندوم جلوگیری از حاملگی است با اینحال کاندوم علاوه بر پیشگیری از حاملگی، از بیماریهای مقاربتی نیز پیشگیری میکند و با کاهش خطر انتقال بیماریهای مقاربتی از نازایی و خطر ابتلا به بیماری سرطان دهانه رحم را نیز در خانمها کاهش میدهد.

     

    گاهی به مواردی برخورد میکنیم که خانمها به منی شوهرشان حساسیت دارند,در صورت حساسیت خانمها به منی شوهر استفاده از کاندوم مفید میباشد.استفاده از کاندوم در مردانی که انزال زودرس دارند مفید بوده است و سبب تاخیر انزال و در نتیجه حفظ غرور میشود.استفاده از کاندوم روشی ارزان بوده و استفاده شخصی از آن نیز راحت میباشد و احتیاج به راهنمایی زیادی ندارد.بعلاوه هرگاه لازم باشد میتوان همراه سایر روشهای دیگر جلوگیری، استفاده کرد، مانند چند ماه اول وازکتومی.

     

    بعد از قطع مصرف کاندوم نیز میتوان حاملگی را ایجاد نمود و بدین ترتیب فاصله دلخواه سنی را بین فرزندان ایجاد نمود.هر کاندوم برای یکبار مصرف است و قبل از مصرف لازم است به تاریخ انقضای کاندوم توجه نمود و اگر از تاریخ آن گذشته است، از مصرف آن جدا خودداری کرد.برای نرم کردن و لغزنده کردن کاندوم میتوان از ژلهای مخصوص اینکار و لیزکننده‌ها (لوبریکیشن‌ها) که مواد اصلی آنها آب میباشد استفاده نمود و از چرب کردن کاندوم جدا خودداری کرد که هر نوع چربی (وازلین، روغن و …) باعث خرابی کاندوم میشود. این نوع ژلها را میتوان از داروخانه‌ها تهیه کرد.

     

    تماس کاندوم با اشیاء برنده هنگام استفاده از آن مثل ناخن بلند و انگشتر ممکن است باعث پارگی کاندوم شود ،استفاده از کاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز که به صورت مختصر درباره آنها توضیح داده خواهد شد،امری عقلانی است، چرا که ابتلا به آنها هزینه‌های درمانی سنگین و خلاهای روانی بسیاری را پی‌آمد خواهد داشت.

     

    گاهی به علت رنگی بودن کاندوم چنین به نظر میرسد که ضخامت کاندوم بیشتر یا کمتر از حد معمول است در حالیکه رنگ تند کاندوم چنین تصوری را میدهد. به علت پایین بودن فرهنگ مصرف و کم بودن اطلاعات، گاهی افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط وهم و تفکر غلط است ومصرف کاندوم هیچ تاثیری در این پدیده ندارد.


    اصول استفاده از کاندوم

     

    چه کاندومی مصرف کنیم؟

    حتما میبایست از کاندومهای شناخته شده و تست شده مصرف کرد چرا که سوراخهای کاندوم ممکن است به اندازه‌ای ریز باشد که فقط دستگاههای الکترونیکی بتواند آن را تشخیص دهد ولی اسپرم و ویروس میتوانند از آن عبور کنند و چشم معمولی قادر به دیدن آن نباشد، لذا حتما و همیشه از کاندوم‌هایی که صد در صد تست الکترونیکی شده مصرف کنید و در خرید آن به مارک کاندوم توجه کنید که حتما از مارکهای معتبر باشد چرا که اخیراً برخی از کشورها اقدام به تولید کاندومهایی با مارک و حتی شکل بسیار مشابه به مارکهای معروف کرده‌اند که کیفیت اصلی آن را ندارد و تست نشده هستند.

     

    همچنین کاندومهایی با عکسهای سکسی وجود دارد که اکثراً کیفیت جالبی ندارند و بصورت غیر اتوماتیک بسته‌بندی میشوند و یا اگر هم وارداتی باشند بصورت قاچاق وارد میشوند و این گونه واردات ایجاب میکند که کاندوم به صورت فئله و تحت فشار و فاقد شرایط مطلوب وارد شود که این امر خود از کیفیت آن میکاهد.

    ذکر این نکته حائز اهمیت است که هیچوقت عکس روی کاندوم (بطور کلی هر کالایی) بیانگر کیفیت آن نیست.

     

    نباید برای مصرف کاندوم را هنگامیکه از بسته باز میکنیم از حالت حلقوی درآوریم سپس آنر را نصب کنیم زیرا در اینصورت دیگر کاربرد ندارد و پس از نصب گشاد میشود و لق میزند.

    مصرف کاندوم مانند وقتی است که جوراب را حلقه میکنید و بعد نوک پا را در آن میگذارید و با لغزاندن و باز و کردن حلقه جوراب، آن را روی پای خود میکشید. مصرف کاندوم هم تقریبا چنین حالتی دارد.گاهی درحین نصب کاندوم، متوجه میشوید کاندوم نصب نمیشود و هر چه آن را به پایین می‌غلطانید فایده‌ای ندارد.

     

    در این مورد شما کاندوم را بر عکس گذاشته‌اید، پس لازم است قبل از نصب (بدون باز کردن) یک فوت داخل کاندوم بکنید (مثل بادکنکی که فوت میکنید) باز میشود و میتوانید جهت صحیح آن را تشخیص دهید.بعد از انزال لازم است که کاندوم را درآورید و سر آن را تا بزنید و سپس در یک دستمال کاغذی و بعد در سطل آشغال بندازید.

    از انداختن کاندوم درتوالت و دستشویی خودداری کنید زیرا کاندوم غیر قابل حل شدن در هر ماده‌ای است و بهترین راه انداختن آن در کیسه زباله است.

    منبع:pezeshkan.org

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , ,
    امتیاز : نتیجه : 12 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 4

    برچسب ها : عروسک خرسی , مهد کودک , اتاق کودک , انگشت نگاری , رانندگی , انرژی , گیتار , , حصار , ,
    بازدید : 1798
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 14:32 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    ازدواج مجدد,فوت و فن ازدواج مجدد

     

    1- اگر قرار است دوباره ازدواج كنید باید جوانب روابط همسر و خانواده اش و خودتان و خانواده تان را بسنجید.

     

     

    2 - با فرزندان قاطعانه صحبت كنید و به آنها بفهمانید شما صاحب این زندگی و چیزی كه از آن به عنوان میراث یاد می كنند هستید و تا وقتی زنده اید میراثی در كار نیست.

     

    3 - به زن یا شوهری كه قرار است با شما زندگی كند به عنوان مرد یا زن زندگی تان نگاه كنید. همه چیزهایی كه وقتی جوان بودید برای همسرتان به كار می بستید سعی كنید اكنون برای او در نظر بگیرید. آدم ها وقتی پیر می شوند عاطفی تر شده و هیچ زنی برای جمع و جور كردن یك پیرمرد با او ازدواج نمی كند.

     

    4 - از موقعیت های ضعیف هم سوء استفاده نكنید زیرا با این كار خیلی زود انگشت نمای خانواده می شوید و بچه ها شما را به عنوان الگوی بد و ناسازگار می شناسند.

     

    5 - هر شخصی از سال ها زندگی با زن و مرد دیگر خاطرات زیادی دارد كه خیلی از آنها خوش است. سعی كنید به خانواده هم احترام بگذارید و همسران سابق هم را دستمایه تحقیر و آزار قرار ندهید.

     

    6 - اگر می خواهید زندگی تان پا بگیرد باید جذاب تر از همیشه باشید. گرچه بیمار هستید، اخلاق خوشی داشته باشید و هرگز اگر پرستار می خواهید زن نگیرید و اگر در راه مانده اید شوهر نكنید و تحت هر شرایطی به یك ازدواج نامناسب تن ندهید. گاهی خانه سالمندان خوشایندتر از خانه همسری است كه تمام اعضای خانواده اش به شما با تحقیر نگاه می كنند.

     

    7 - البته شما سنی را پشت سرگذاشته اید و كار كشته تر از آن هستید كه حرف كسی را بشنوید اما به عنوان آخرین سخن معیارهای اولیه ازدواج خود را دوباره به خاطر بیاورید و همه چیز را یك بار دیگر مرور كنید. اگر همان چیزی است كه می خواستید بله را بگویید.

    منبع :فان شاد

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 23 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 6

    برچسب ها : الکترونیکی , قایق , جت , آگهی , ماشین کنترلی , آدم آهنی , چراغ خواب , آباژور , دکوراسیون ,
    بازدید : 1272
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:55 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    روانشناسی,خیانت همسر, واکسن خیانت, زندگی زناشویی

     

    شاید فقط آنانی كه خیانت همسر را لمس كرده‌اند بدانند كه آمدن یك رقیب به زندگی زناشویی چه طعمی دارد.  

    وقتی دو نفر پیمان عشق می‌بندند و قسم می‌خورند كه روحشان یكی شود ولی در میانه راه یكی پیمان فراموش می‌كند و با پشت پا زدن به همه قول و قرارها راهش را از همسرش جدا می‌كند، طوفانی عاطفی شروع می‌شود كه نتیجه‌اش جز فروپاشی بنیان زندگی نیست.

    بی‌وفایی، زن و مرد نمی‌شناسد و آن كس كه بی‌اعتقادتر به محبت است در بی‌وفایی پیشی می‌گیرد و قلبش را كه قرار بود فقط برای یك نفر باشد به همه مشتریان عرضه می‌كند.

    خلا عاطفی و سایه سنگین سوم شخص

    دكتر مجید ابهری، آسیب‌شناس اجتماعی، می‌گوید: بروز خیانت در زندگی زناشویی هیچ مشابهتی با این فرآیند در روابط اجتماعی ندارد. در روابط اجتماعی به خاطر پایین آمدن سطح اعتماد ممكن است حوادثی روی دهد كه منجر به این ناهنجاری شود به طوری كه داد و ستد، روابط دوستی، روابط شغلی و... از جمله روابطی هستند كه در معرض خیانت قرار می‌گیرند. اما در روابط زناشویی مصادیق بارز خیانت از یك نگاه شروع می‌شود و ممكن است هر زوج خیانت را به نوعی از رفتار ربط بدهند.

    حرف زدن بسیار صمیمانه با یك زن یا مرد بیگانه، گرم گرفتن یا درخواست برای موضوع یا موردی از سوی زن یا شوهر می‌‌تواند در این بحث بگنجد، اما به طور كلی در فرهنگ اخلاقی و اجتماعی ما خیانت در روابط زناشویی یعنی خروج از چارچوب‌های اخلاقی و موازین ارزشی به نحوی كه فرد مرتكب چه زن و چه مرد هم از نظر عقیدتی مرتكب تخلف شده و هم از نظر عاطفی ممكن است دیگر قابل اعتماد نباشد.

    ابهری با واكاوی ریشه خیانت در زندگی مشترك می‌گوید: در ریشه‌یابی بروز این مشكل می‌‌توان گفت كمبودهای زندگی زناشویی احتمال بروز آن را بیشتر می‌كند یعنی چه از نظر روابط جنسی و چه از نظر ارتباطات عاطفی كلامی وقتی زن یا شوهر احساس خلا می‌كند و باور دارد كه همسرش نمی‌تواند آن خلا را پر كند، به بیراهه كشیده می‌شود.

    در این میان نقش شخص ثالث از نظر وسوسه و پافشاری در برقراری ارتباط نباید از نظر دور داشته شود، چون مرد یا زن درست در زمانی كه به دنبال محبت می‌گردند، كسی سر راه سبز می‌شود و درست از همان نقطه ضعف شروع می‌كند. بنابراین دسیسه‌های شیطانی او به ثمر می‌نشیند و رابطه برقرار می‌شود.

    این آسیب‌شناس ادامه می‌دهد: از نگاه آسیب‌شناسی رفتاری، زن و شوهر اولین كسانی هستند كه متوجه انحراف و خیانت زوج می‌شوند، ولی در پاره‌ای از اوقات این پدیده ناخواسته وارد زندگی زناشویی می‌شود یعنی فرد اصلا باور نمی‌كند مرتكب چنین عملی شود و فقط به خاطر احساس وابستگی به برقراری ارتباط، آن رابطه را ادامه می‌دهد.

    اما زشت‌ترین حالت خیانت وقتی است كه فرد سوم با قصد گسستن روابط عاطفی زوجین وارد عمل می‌شود و حتی برای از میان برداشتن مانع وجود زن یا شوهر با همدستی همسر خیانتكار دست به خون نیز آلوده می‌كند. درواقع در این شرایط بحث رقابت نیست، بلكه موضوع خیانت و از میان برداشتن یك انسان است.

    این متخصص علوم رفتاری این گونه خیانت‌ها را ناشی از هوس‌های شیطانی می‌داند و می‌گوید: در مقابل این عده زن‌ها و مردهایی هستند كه به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی حتی به اندازه یك نگاه حاضر به وارد كردن لطمه به روابط خود نیستند و با وجود همه كمبودها و مشكلات پاكدامنی و صداقت خود را حفظ می‌كنند و در نهایت از راه‌های قانونی و شرعی به رابطه خود خاتمه می‌دهند و پس از آن به فكر تشكیل زندگی دیگری می‌افتند.

    او روی آوردن افراد به خیانت به همسر را ناشی از عوامل متعددی می‌داند و توضیح می‌دهد: اصل خیانت در روابط عاطفی و رفتاری به تربیت اول خانواده، باورها، آداب، رسوم و فرهنگ خانوادگی، شرایط گذران دوران قبل از ازدواج و درجه خلوص و ایمان برمی‌گردد یعنی وقتی دختر یا پسری در خانواده خود خیانت والدین را تجربه می‌كند و آن را در روابط دوستی پیش از ازدواج هم آزمایش می‌كند، ممكن است در زندگی مشترك نیز به همان راه كشیده شود.

    ابهری ادامه می‌دهد: با توجه به مطالعات انجام شده در مورد مردان و زنانی كه در زندگی زناشویی مرتكب این‌گونه خطاها می‌شوند، درجه ایمان و باورهای عقیدتی به عنوان واكسن ضدخیانت شناخته می‌شود به طوری كه اگر این باورها در فرد كمرنگ باشد، میزان تسلطش بر زندگی و كنترل روابطش در بیرون از خانه ضعیف می‌شود.

    وی به برخی از توجیهات رایج نظیر این‌كه همسرم نامرتب و سهل‌انگار بود اشاره می‌كند و می‌گوید: برخی از گفته‌های همسرانی كه به خیانت روی آورده‌اند درست است، یعنی نماد رفتاری بعضی از زوجین در خانه می‌تواند منجر به پایه‌ریزی انحرافات رفتاری شود. مثلا مردی كه با ظاهری نامرتب و بدون توجه به سلیقه و علاقه همسرش هر چه خود می‌خواهد انجام می‌دهد یا بانوانی كه در خانه وضعی نامرتب و آشفته دارند روابط عاطفی‌شان دچار تزلزل شود.

    البته نباید فراموش كرد كه در پاره‌ای از اوقات بعضی از همسران خیانت را به عنوان ابزار انتقام انتخاب می‌كنند یعنی وقتی متوجه انحراف رفتاری همسر خود می‌شوند با این‌كه قصد این كار را ندارند، براساس تصمیمات شتاب‌زده و غیرمنطقی و با هدف انتقام‌گیری مرتكب خیانت می‌شوند.

    بی‌توجهی به وفاداری

    دكتر علی انتظاری، استاد دانشگاه، این موضوع را از زاویه دیگری بررسی می‌كند و می‌گوید: ارزشی كه می‌تواند مانع خیانت شود، وفاداری است. یعنی افراد باید باور داشته باشند پیمانی بسته‌اند و نباید از آن تخطی كنند. اما این ارزش در جامعه ما كمتر مورد توجه قرار گرفته است و كسی روی آن تاكید ندارد، درواقع در جامعه ما به خاطر تفكیك نشدن فرهنگ و شرع، این ذهنیت در مردان ایجاد شده كه ازدواج موقت یا مجدد یك امكان شرعی است، یعنی آنها فكر می‌كنند شرع فرصتی را برای خیانت مهیا كرده و آن را تایید می‌كند. این درست مثل این است كه قانون به ما اجازه بدهد تا انتهای یك جاده برویم، ولی آیا واقعا لزومی دارد كه همه افراد تا آخر جاده بروند؟

    او با بیان این مقدمه عوامل دخیل در بروز خیانت را برمی‌شمرد و می‌گوید: تداخل مرزهای فرهنگ و شرع از علل اصلی خیانت مردان است، ولی تلافی كردن یا وجود توهم خیانت از مهمترین دلایل خیانت زنان محسوب می‌شود. این در حالی است كه خیانت زن می‌تواند از انجام ندادن وظیفه مردان ناشی شود. مثلا مردی كه به خاطر فشار اقتصادی بیشتر به كسب درآمد توجه دارد و محبت كردن به همسر و تامین نیازهای عاطفی او را از یاد می‌برد، باعث ایجاد خلا در خانواده می‌شود كه می‌تواند زمینه بروز خیانت را فراهم كند.

    انتظاری در ادامه به بروز خیانت تحت تاثیر جهانی شدن اشاره می‌كند و توضیح می‌دهد: جهانی شدن در واقع به معنی غربی‌شدن است و فرهنگ غرب، لذت‌گرایی، ظاهرگرایی و زندگی دنیوی را ترویج می‌كند. 

    پس در چنین جامعه‌ای افراد لذت‌های مادی را بر لذت‌های معنوی ترجیح می‌دهند. همان طور كه می‌بینیم زنان و مردان ما همواره تلاش می‌كنند تا با شیوه‌های مختلف خود را زیبا كنند. این در حالی است كه گرایش‌های التذاذی به جای گرایش‌های معنوی روحانی در مردان، مزید بر علت شده و وفاداری را كمرنگ می‌كند و فرد را به جایی می‌رساند كه براحتی تن به ارتباط با افرادی غیر از همسرش بدهد.

    این استاد دانشگاه، تاخیر در سن ازدواج و مایل نبودن به ازدواج و علاقه به داشتن روابط آزادانه را از جمله عوامل زمینه‌ساز خیانت می‌داند و می‌گوید: این‌كه برای افراد امكان ازدواج به موقع نباشد و ترس از نتیجه ازدواج هم وجود داشته باشد، باعث می‌شود فرد به ایجاد در رابطه با دیگران بپردازد و در عین حال امكان برقراری ارتباط برای افرادی كه یك‌بار ازدواج كرده‌اند نیز فراهم شود. در این میان برخی دوست ندارند زیر بار مسوولیت زندگی مشترك بروند پس سعی می‌كنند خودشان را در اختیار كسانی كه وضعیت مالی مناسبی دارند قرار دهند كه این افراد هم كسانی نیستند جز افراد متاهلی كه صاحب زن و فرزندند.

    سلام محبت، خداحافظ خیانت

    این جامعه‌شناس البته در كنار تمام این عوامل به نقش محبت در زندگی زناشویی تاكید ویژه‌ای دارد و می‌گوید: بعضی از افراد از سردی روابط با همسرشان ناراحتند به همین سبب احساس تعهد نسبت به او نمی‌كنند. بویژه در مردان اگر چه آنها افرادی تنوع‌طلب هستند، اما هرگز نمی‌خواهند زندگی‌شان صدمه ببیند. پس اگر زن بتواند حس تعلق و تعهد به خانواده و این‌كه مرد، زن و بچه‌هایش را دوست داشته باشد را تقویت كند به واسطه تقویت روابط عاطفی احتمال بروز خیانت كم می‌شود.

    منابع: جام جم آنلاین با تغییرات

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 18 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : پوست , آناناس , میوه , جراحی پلاستیک , جراحی زیبایی , گلابی , پوست , برگ , کلم , سبزیجات ,
    بازدید : 1677
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:44 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    بوسهدوست داريد بدانيد كه چطور احساسات گرم و سوزان معشوقه تان را ارضاء مي كنيد؟ فال در مورد سبك بوسيدن متولدين ماه هاي مختلف است. اميدواريم با خواندن اين فال بتوانيد با شخصيت معشوقتان بيشتر آشنا شويد و ببينيدکه لبهایتان چه سرنوشت عشقي براي شما رقم مي زند!

     

    برج حمل (فروردين)

    بوسه هاي شما تند و سريع و بسيار پرحرارت هستند كه نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما اين احساس داغ و سوزان خيلي زود فروكش مي كند.

     

    برج ثور (ارديبهشت)

    بوسه هاي شما با تعلل صورت مي گيرد اما بوسه هايي ژرف و با احساس هستند كه پي در پي مي آيند و مي آيند و...

     

    برج جوزا (خرداد)

    بوسه هاي شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازي قطع مي شود.

     

    برج سرطان (تير)

    بوسه هاي شما گرم و لطيف است، و دوست داريد تا ابد به آن ادامه دهيد...

     

    برج اسد (مرداد)

    بوسه هاي شما وحشي و پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هيچگاه موقع بوسيدن از بروز احساسات خود جلوگيري نمي كنيد و دوست داريد ديگران شما را به اين خاطر تشويق كنند.

     

    برج سنبله (شهريور)

    بوسه هاي شما بسيار دقيق، ظريف و ماهرانه است و معشوقتان زماني متوجه آن مي شود كه شما كارتان را تمام كرده ايد

     

    برج ميزان (مهر)

    آنقدر نگران وضعيت تنفستان هستيد كه نمي توانيد خوب به بوسيدنتان بپردازيد.

     

    برج عقرب (آبان)

    شما خيلي زود از بوسيدن مي گذريد و به سراغ......چيزي مي رويد كه پشت سر آن برسد.

     

    برج قوس (آذر)

    بوسه هاي شما غافلگير كننده و خود به خودي هستند كه باعث مي شود معشوقتان بيشتر و بيشتر طلب كند.

     

    برج جدي (دي)

    بوسه هاي شما لحظه ي خلاص شدن و آزادي از استرسي است كه در طول روز اسيرتان كرده است.


    برج دلو (بهمن)

    بوسه هاي شما خيس و با كثيف كاري همراه است و هنگام بوسيدن چشمانتان را باز نگاه مي داريد!

     

    برج حوت (اسفند)

    بوسه هاي شما رويايي، خيال انگيز، عاشقانه و ابدي است.

     

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 25 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : آسمان , ستاره , ماشین , , جنگل , آژانس هواپیمایی , پرواز , , پرندگان , مهاجرت , جراحی زیبایی ,
    بازدید : 1673
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:41 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    زناشویی

     

    رمز بهتر بوسیدن

    بوسه و نوازش لازمه یك عشق گرم و آتشین است وگرنه هم آغوشی را آدم میتواند با هر كسی داشته باشد بدون آنكه واقعا عاشق طرف باشد ( این امر بخصوص در مورد مردان صدق میكند ).

     

    خیلیها با بوسیدن اصلا رابطه خوبی ندارند و یا حتی نمیدانند كه چگونه باید طرف خودشان را ببوسند و در هم آغوشی خود با یك نفر دیگر اصلا بوسیدن و نوازش كردن را فراموش میكنند( یا كنار میگذارند .)

     

    دو انسان زمانی بوسه ، آنهم از نوع داغ و آتشین آن ، با هم رد و بدل میكنند كه به هم احساس عمیق دارند.بوسیدن فرزند توسط والدین ، یا بوسیدن دوستان معمولی ، بوسه نیست ، بلكه برای نشان دادن احساس دوستی و محبت بدون آنكه ربطی به رابطه جنسی داشته باشد . بوسه تنها بین دو عاشق ، كه به هم احساس عمیق دارند ، رد و بدل میشود.

     

    ممكن است كسانی باشند كه فكر كنند ، بدن و هیكل خوبی ندارند و به همین دلیل دوست نداسته باشند یا میترسند كه طرف بدن آنها را نوازش كند و زشتی بدنشان را ببیند ، اما اصلا اینطور نیست ، ضربالمثل لیلی را از چشم مجنون بنگرید ، فراموش نكنیم و این را بدانیم كه رد و بدل كردن بوسه های آتشین در یك معاشقه امری است بسیار حیاتی.

     

    با ممانعت ما از نوازش كردن طرف یا جلوگیری از مورد نوازش واقع شدن از سوی شریك جنسی ، هم خود را از لذت و شرر و محروم كرده ایم و هم طرف مقابل را ، امر نوازش و بوسه در نزدیكتر كردن دو نفر به هم و برقراری ارتباط حسی و درونی به هم و حتی ارتقا حس احترام آنها به هم ، نقش والایی دارد .

     

    هستند كسانی كه برای طفره از بوسیدن بهانه میآورند ، مثلا با خود میگویند كه طرف بلد نیست اینكار را بكند ، یا دهان طرف بو میدهد . پس دوش گرفتن و مسواك زدن را فراموش نكنید ، مسئله بلد بودن ؟؟؟؟؟ بله میتوان با كمی تمرین ، بوسیدن را یاد گرفت ، به این هم خواهیم رسید.در اهمیت بوسیدن هرچه گفته شود ، باز هم كم است ، فقط اشاره ای بكنیم و بگذریم : هستند كسانی كه ( بخصوص بعضی از زنان ) حاظرند ساعتها صرف بوسیدن و معاشقه كنند،مسئله دیگر اینكه گاهی اوقات یك رابطه جنسی میتواند تنها در بوسه های داغ و آتشین و نوازش خلاصه شود.

     

    یادگیری بوسیدن

    همانطور كه در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط كمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یك شریك لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلكس و بدون استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیك كنید ، زبان خود را كمی جلو بیاورید طوری كه پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و كمی مرطوب ) و رلكس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمركز كنید ، زبان خود را بیرون داده طوری كه به پشت دست شما برسد و بعد با كمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای كه دو لب شما از هم قرار گرفتهاند )‌ را با زبان خود بلیسید . حین كار ، اینجا . آنجا ، كمی پوست دست خود را مك بزنید، اینكار به شما تجربه میآموزد كه در برخورد با شریك عشقی خود چگونه عمل نمائید .

     

    هدگام نزدیك شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش كنید.

     

    اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میكند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور كه گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نكنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

     

    ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن كه دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم كه موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر كار كنید . اجازه دهید كه طرف هم همین كار را برای شما انجام دهد . اینكار باعث میشود كه هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

     

    لازم به گفتن نیست كه هر فردی ممكن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینكار همانطور كه گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما كمك میكند كه دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمركز كنید. موضوع دیگر اینكه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری كه تماس خیلی كمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.

     

    بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلكه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میكند.

     

     

    درباره بوسیدن،یك راهنمایی كوچیك برای اهل فن :

    اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست كه آن را در كنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذزه ( خیلی كم ) آن را در دهان خود مزه كنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید . و یادتان نرود كه تمرین كنید. سعی كنیم بوسیدن ، نوازش و تحریك و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمركز كنیم و لذت ببریم . توجه به مسائل فوق باعث میشود كه ما فقط یك رابطه جنسی سریع و پنج دقیقهای نداشته باشیم .

    در پایان یك نكته مهم را فراموش نكنیم و آن اینكه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه كه در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یك دفعه به یك طرف نغلطید و خرناسه بكشید ، نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است ، زنان بخصوص به این مسئله خیلی حساسند و علاقمند.

    منبع:taknaz.ir

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 23 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7

    برچسب ها : نامزدی , عقد و بعد از ازدواج کفش , لنگه کفش , پا , راه رفتن , جفت , بند کفش , مشکی , سیاه , دوربین , عکس , عکاسی ,
    بازدید : 2016
    تاریخ : جمعه 9 / 12 / 1391 زمان : 13:39 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     

     رابطه جنسی از مقعد,رابطه مقعدی,عوارض رابطه جنسی مقعدی,اسفنکتر

     

    هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی)

    انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیبهای جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی بهمراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد .

     

    بررسی رابطه جنسی از نوع مقعد و آسیبهای جسمانی آن از منظر پزشکی :

    هیچ پزشکی رابطه ی جنسی از راه مقعد را توصیه نمیکند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه جنسی ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده .

     

    در نواحی مقعد رشته های عصبی زیادی پراکنده شده که این رشته های عصبی بسیار بسیار آسیب پذیر و حساس میباشند و نسبت به هر چیزی که وارد دهانه مقعد ( ANAL) شود سریعا واکنش نشان میدهند من اینجا مکانیزمی از عملکرد داخلی بدن رو برای شما شرح میدم تا بهتر متوجه بشوید :

     

    دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن میباشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود , از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر”( sphincter ) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.

     

    زمانی که شما احساس میکنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانیست که اسفنکتر داخلی ۲ باز شده که خب همانطور که گفته شد غیر ارادیست اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادیست و دست شما میباشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به WC دارید و خودتون رو نگه میدارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتون باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادیست انجام میشه .

     

    حالا همه این مسائل را مطرح کردم که به اینجا برسیم که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث میشه که دریچه خروجی مقعد یا همون آنال به درستی کار خودش رو انجام نده یعنی از قدرت ارادی خارج میشه پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست میدهید در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از درچه مقعد خارج میشود در اینصورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد. که خب مسلما این برای هیچ آدمی خوشایند نیست.

     

    هشدار جدی : سهل تر بودن انتقال ویروسهایی نظیر HIV ( ایدز ) و سایر بیمارهای مقاربتی از طریق رابطه جنسی از راه مقعد


    از جهتی دیگر سایر بیمارهای عفونی ، ویروسی همانند هپاتیت ایدز سفلیس و سایر بیماری های مقاربتی از طریق مقعد راحتر منتقل می شوند خیلی از افراد تصور میکنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند که باید عرض کنم اتفاقا چون درون مقعد حاوی باکتریهای زیادی میباشد انتقال ویروسهای نظیر ایدز و … راحتر انجام میگیرد این باکتریهای با شستشو از بین نمیروند . از آن گذشته دریچه مقعد یک درچه خروجیست پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به درچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر درچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده میشود.به طور کلی انجام این رابطه حتی برای یک مرتبه هم به هیچ وجه به زوجین توصیه نمی شود.

     

    تماس دهانی با مقعد و نواحی اطراف آن میتواند باعث انتقال باکتریهای مضر به دهان شده و سبب بیماری و عفونت شود ( این باکتریها با شستشو از بین نمیروند )

     

    حکم قضائی ، برگه سلامت پزشکی جهت مشخص شدن تجربه جنسی مفعول از طریق نزدیکی از مقعد و پزشکی قانونی :

    سوالی که مطرح می شود اینست که آیا اگر فردی قبل از ازدواج رابطه جنسی مقعدی داشته باشد مشخص می شود یا خیر ؟ پاسخ مثبت است و پزشکی قانونی با بررسی نشانه ها و علائم مخصوص میتواند پی به این مسئله ببرد که ایا فرد رابطه جنسی از راه مقعد داشته است یا خیر.

    منبع: وب سایت دکتر لیلا علیزاده

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , موفقیت،کسب و کار , استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 18 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : نامزدی , عقد و بعد از ازدواج ,
    بازدید : 2849
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 7:52 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

     پرده بکارت

     

    پرده بکارت

    پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می‌پوشاند.

     

    محل قرار گیری پرده بکارت کجاست؟

    پرده بکارت در حقیقت بخش خارجی اندام جنسی است.به همین دلیل دقیقا در ورودی دهانه واژن تعبیه شده است. اما ورودی دهانه واژن در برخی از افراد در همان ابتدای اندام تناسلی است و به سادگی قابل رویت و تشخیص است و در برخی نیز در عمق است و مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست.

     

    سوال و جوابهایی درمورد پرده بکارت!


    چرا شکل پرده بکارت من با آنچه در تصاویر اینترنتی می بینم ، متفاوت است؟ آیا برای من مشکلی پیش آمده است؟

    اولا توصیه می کنم برای ارضای حس کنجکاوی خود در مسائل جنسی به مشاهده تصاویری که دیدنشان گناه است ، متوسل نشوید. هم ارزش ندارد ، هم این که سوالاتی را برای شما به وجود می آورد که نتیجه آن جز نگرانی و افسردگی چیز دیگری نخواهد بود .

    ثانیا شکل ، رنگ و حالت اندام جنسی در افراد مختلف متفاوت است. بنا بر این اندام جنسی خود را با دیگران مقایسه نکنید. کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.

     

    چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

    همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

     

    آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

    خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

     

    ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

    بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

     

    آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟

    پرده‌های بکارت با یکدیگر متفاوتند. انواع گوناگونی از پرده‌های بکارت شناسایی شده اند اما از بین آنها به طور کلی رایجترینشان عبارتند از:

    الف) حلقوی: در این نوع ، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند. لذا در خیلی از موارد خون ریزی ندارد.

     

    ب) ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی پاره نمی شود، یا اینکه به طور جزئی پاره می شود و معمولاً خونریزی ندارد.

     

    ج) تیغه ای: پرده تیغه ای یا دو سوراخی، پرده ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد. خون ریزی دارد.

     

    د) غربالی: پرده غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده ای است که به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است. خون ریزی دارد.

     

    ھ) پرده بسته: پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. همان طور که قبلا هم گفتیم، در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

     

    پرده بکارت من از نوع حلقوی است.آیا می توانم بادوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

    خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

     

    آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت پاره شود؟

    نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

     

    آیا متخصص هنگام معاینه پرده بکارت من می تواند بفهمد که قبلا خودارضایی داشته ام یا نه؟

    خیر. اگر خودتان چیزی نگویید ، نه متخصص ، نه همسرتان و نه هیچ کس دیگر ، متوجه نمی شود. ضرورتی هم ندارد که چیزی بگویید. بعضی از پزشکان ممکن است سوالاتی در این مورد از شما بپرسند اما این سوال دلیل بر این نمی شود که چیزی فهمیده باشند.

     

    من از پاره شدن پرده بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

    شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده 648 قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنا بر این ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.

     

    من در دوره قاعدگی لخته خون مشاهده کردم. آیا این لخته خون نشانه پارگی بکارت من است؟

    خیر. وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این اتفاق برایتان می افتد ،‌ به پزشک مراجعه کنید تا ادامه یافتن آن منجر به کم خونی نشود و با تجویز داروهای لازم درمان شود.

     

    من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

    بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

     

    من هنوز نتوانسته ام پرده بکارت همسرم را بردارم و موقعی که فشار میدهم درد بسیار زیادی را متحمل میشود. ایا میشود از اسپری بی حس کننده استفاده کرد و اگر می شود: اسپری را باید مستقیما بر روی پرده بکارت بپاشیم؟

    برای از بین بردن درد ناشی از پاره نمودن پرده بکارت هرگز نباید از اسپری بی حس کننده استفاده کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل حساسیت قسمت‏های داخلی مهبل ، نسبت به داروهای بی حس کننده دچار سوزش شدید می شوند.

    شما برای برداشتن پرده بکارت همسرتان ابتدا باید آمادگی لازم را برای وی ایجاد کنید. به طوری که ایشان تصور کند صرفا می خواهید به ایشان لذت بدهید و در صدد پاره کردن پرده نیستید. اما در زمانی مناسب به طور ناگهانی اقدام به فشار مناسب جهت پاره کردن پرده کنید. اگر فشار شما ارام (کند و به مرور) باشد طبیعی است که درد آن و نیز نگرانی همسرتان اجازه نمی دهد که ادامه دهید. اما در پرده های معمولی اگر به صورت ناگهانی اقدام شود مشکل حل می شود. برای شما یک مثال می زنم : اگر دندان پزشک ، دندان سست را بدون شدت و فشار لازم و خیلی کند و آرام بکشد ، طبعا شخص خیلی آزار خواهد دید. اما اگر غافلگیرانه و به یکباره اقدام کند ، موفق خواهد بود و درد کمتری هم متوجه شخص می شود.

    توجه: در برخی از افراد پرده به صورتی است که باید با جراحی برداشته شود. روشی را که گفتم آزمایش کنید . اگر درست عمل کردید و جواب نداد جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان اقدام کنید. 

    .منبع:تلخیص از iran20.com

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای آرایشی و زیبایی , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 21 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

    برچسب ها : تخم مرغ , شیمی درمانی , خوش خیم , محک , زن خانه دار , سررسید , هندسه , عسل ,
    بازدید : 4317
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:0 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()

     

    ارگاسم,ارگاسم چندگانه,رابطه جنسی,ارگاسم در مردان

    تکنیکهای ارگاسم چندگانه در مردان
    هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارگاسم شود. برای اینکار فقط کافی است اطلاعات کافی درمورد تمایلات جنسی مردانه، سکس و تکنیک های خاص آن داشته باشید. هدف اکثر مردان در سکس، انزال است نه عشق بازی.

    وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را تجربه می کند، نه تنها خودش بهتر ارضا می شود، بلکه طرف مقابلش را هم بسیار بهتر ارضا خواهد کرد.
    ارگاسم های چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون اینکه فرد در خلال آنها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان می دانند که با آموزش صحیح آنها هم می توانند دقیقاً مثل خانم ها چندین بار در سکس ارگاسم شوند. درمورد خانم ها، ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از اولین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می افتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.
    خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که  وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه است. سکس چند ارگاسمه مردانه به سکسی گفته می شود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می شود.
    قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی "چرخه تحریک جنسی" آشنا شوید.
    1. مرحله تحریک
    · گرفتگی عروق
    · نعوظ
    · بالا رفتن ضربان قلب
    ·بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز
    · سفت شدن نوک سینه ها
    2. مرحله پایا
    · بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها
    ·بلند شدن کامل بیضه
    ·بنفش شدن سر آلت تناسلی
    ·ترشح غدد کوپر
    ·نفس نفس زدن


    3. مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده است)
    دفع مایع
    ·اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می شوند.
    ·کشش ماهیچه ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش
    . بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس
    ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع
    انزال
    ·عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می شود.
    · انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.
    ·تیرگی جزئی هوشیاری
    4.مرحله تحلیل
    · از بین رفتن تحریک
    · خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه
    · برگشت کشش عضلانی
    · پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون
    ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال
    هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می شوند: از تحریک تا نقطه ای نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه می کند که 3 تا 5 ثانیه طول می کشد. این انقباضات، ارگاسم های لگنی نامیده می شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و کنترل شود، می توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.
    وقتی فرد به این نقطه می رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک است، فقط به اندازه ای که بتوان میزان تحریک را کنترل کرد. می توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی کنترل کرد.
    در شکل زیر مرحله پایا به صورت بالاترین وضعیت تحریک نشان داده شده است که اگر به تحریک اجازه ادامه یافتن داده شود، در آخر به ارگاسم منتهی خواهد شد.
    تفاوت دو نمودار با هم را ملاحظه کنید. در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال است، مرحله پایا سریعاً گذشته ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق می افتد. در یک سکس با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از اولین ارگاسم و  ارگاسم های بعدی همچنان باقی می ماند. ارگاسم های پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی هستند تا جایی که مرد تصمیم می گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی است. حتی پس از چند ارگاسم فرد می تواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.
    چطور ارگاسم چندگانه ممکن است؟
    "چرخه واکنش" مردها و زنها تقریباً شبیه به هم است. تفاوت جزئی بین آنها انزال مرد است. زنهایی که ارگاسم های چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم خود، ارگاسم های متوالی و پی در پی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها انزال ندارند.
    انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز می کند. طی این مدت، اکثر مردها نمی توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس می شود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و می توانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم های چندگانه داشته باشند.
    اولین قدم در فهمیدن اینکه مردها چطور می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این است که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر هستند. اکثر مردها همیشه ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین دلیل قادر به تشخیص آنها از هم نیستند.
    دومین قدم این است که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.
    توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی می شود. این همان عضله ای است که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف است. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض می کنید باید احساس کنید که همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا کشیده می شود.
    تمرینات تنفسی
    · روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.
    · دستها را روی شکمتان  درست زیر ناف قرار دهید.
    ·نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.
    ·نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می شود.
    · این حرکت را 9 تا 36 مرتبه تکرار کنید.
    آماده سازی خود
    توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور توجه است اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانطور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم های اولیه شناخت عضله لگنی است. برای اینکه با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی کنترل کنید. قسمتی از این کنترل به مرور زمان و با تجربه به دست می آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می توانید در هر مکانی بدون اینکه کسی متوجه شود انجام دهید.
    تمرین
    ·راحت بنشینید و مثل زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.
    · درست همانجایی که نزدیک به انزلتان است متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا 10 بشمارید.
    ·سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.
    ·دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.
    ·دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود توجه خاص داشته باشید. کلید کار اینجا این است که درمورد واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا کنترل کنید.
    توقف درست قبل از انزال
    دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان است. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.
    مقدار کمی ازمایع منی خارج می شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می کنید. اگر موفق شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.
    اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف  کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.
    نقش شریک جنسی
    تکنیک های زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. بهترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان است. اگر بتوانید در این کار موفق شوید می توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.
    غلبه بر مشکلات
    بدون شک بزرگترین مانعی که اکثر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال است. ممکن است یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی موفق هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر موفق شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون اینکه حستان از بین برود.
    یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال است. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه است، اگر موفق هم شوید فقط تصادفی بوده است.
    بعضی از مردها سعی می کنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک را آرامتر انجام دهید می توانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید شد که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.
    فشار لگنی بعد از تحریک
    فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی است. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. این کار باعث می شود انرژی بیضه به سایر قسمت های بدن منتشر شود. همچنین می توانید 5 تا 10 دقیقه به پشت بخوابید.
    سایر فواید
    با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می توانید سایر مشکلات جنسی مثل انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها می توانید زمان سکس خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.
    سن
    ممکن است خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی آنها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.
    اگر در رسیدن به ارگاسم های تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش است. اما اگر در داشتن ارگاسم های تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین دلیل اگر احساس می کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با  پزشک متخصص درمیان بگذارید.
    تفکرات قدیمی
    مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. بسیاری از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده است. باوجود اینکه طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در زمینه مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی های غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می شود.
    خط آخر
    خط آخر اینکه توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در زمینه جنسی و قدرتتان در کنترل عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر است که این قابلیت را نمی توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مقاله ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. نتیجه ای که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

    منبع:mardoman.net

    

    درباره : دانستنیهای پزشکی , دانستنیهای جنسی و زناشویی , دانستنیهای جالب , دانستنیهایی درباره بیماریها , دانستنیهای نوزادان و کودکان , دانستنیهای آشپزی و خانه داري , دانستنی های زندگی , دانستنی های مذهبی , داستان و دانستنيهاي عشقي , دانستنی های علمی , دانستنی های تغذیه , دانستنیهای عمومی , خانواده و ازدواج , هنری , ,
    امتیاز : نتیجه : 25 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 8

    برچسب ها : آشپزیl , اختراع , کایت , دلفین , آرایشگر , طراحی کارت ویزیت , فک , سبزه عید , سفره هفت ,
    بازدید : 2123
    تاریخ : شنبه 8 / 12 / 1391 زمان : 1:58 | نویسنده : خانم باران نفیسی | نظرات ()
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • صفحات سایت
    تعداد صفحات : 5
    صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ